Salutare !
Cand sa plec de la semafor am simtit ca motorul se cam balabie si nu merge prea rotund. Dupa 5-10 metri poc apare mesaj de check in bord: CHECK ESP si clipea martorul de motor.
Initial am zis ca am luat vreun cui, ciob ca se simtea ca si cum as avea pana pe fata. Cu mesajul de Check ESP in bord eram convins ca aia e problema.
Opresc dupa intersectie, intr-o parcare si verific toate rotile. Erau umflate, nici un fir atarnat, nimic agat pe sub masina.
Pun testerul repede si gasesc Misfire pe cilindrul 2. Masina parea ca merge in 3 dar totusi mergea. Ajung la munca, ridic capota si constat ca motorul merge cam in 3.
Scot conectorul de la bobina de inductie nr 2, motorul se balbaie 2-3 secunde dar isi revine la mersul "in 3". O pun la loc, nu se schimba nimic. O scot din nou, motorul nu se mai balbaie dar nici un schimba mersul daca o pun la loc.
Opresc motorul, repornesc si dispare martorul din bord. Motorul merge normal.
Erori afisate de tester:
Petrol (K4M - Diagnose - MT/AT)
DTC Description
DF436 - Misfire malfunction detection
- EOBD
- Present
DF436 - Misfire malfunction detection
- Missfire
- Present
DF060 - Misfire cyl. 2
- Missfire
- Present
DF436 - Misfire malfunction detection
- Component/circuit
- Present
DF436 - Misfire malfunction detection
- EOBD
- Present
DF436 - Misfire malfunction detection
- Pollutant misfire
- Present
DF060 - Misfire cyl. 2
- Pollutant misfire
- Present
Oare e normal sa faca misfire pe cilindru 2 si sa imi dea eroare de check ESP?
Ati mai intalnit asa ceva?