Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fluence 1.5 dci 90 cp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Chiper
Salutare ,

Am un Fluence 2011 1.5 dci 90 cp se opreste in mers la viteze mai mari si mers constant ceva de genul , mi s-a oprit si la 150km/h , 90 km/h , iar acum 2 zile s-a oprit undeva la 70-80 km la ora in deal.Nu reusesc sa ii dau de capat. In atasament sunt codurile de eroare. Please help biggrin.gif

Multumesc!
Gil26
Atasat cateva capturi pentru Fluence 2011 injectia ta K9K834 referitoare la primele doua erori legate de senzorul de presiune supraalimentare si circuitul pre-postincalzire (releu si bujii preincalzire), poate te ajuta.
Dar cine a facut diagnoza cu testerul CLiP (in ianuarie 2022 182.gif ) putea accesa aceste informatii si efectua foarte usor toate verificarile necesare excl.gif

PS: pentru cea legata de RV\LV ar trebui sa atasez mai multe capturi si nu doresc sa "abuzez" cu ele.
Chiper
Multumesc! Si ce ar fi de vina DPf?
Gil26
Erorile acestea (din ianuarie rolleyes.gif ) nu se refera la DPF, probleme cu acesta ai scris ca ai avut prin august 2021 aici: Link post#6 eroare DPF
iar daca nu oferi informatii concrete \corecte nu stiu cine te poate ajuta de la distanta ghicind in globul de cristal toate problemele din injectie pe care le-ai avut sau le (mai) ai nedumerire.gif ...
xmisterx
Daca ti se opreste in mers incepe verificarile de la senzorul de turatie, chiar daca nu are eroare pe el.
Gil26
Da, poate sa fie si senzorul de turatie, dar cand\daca se opreste in mers poate sa fie din vreo 4-5 cauze, desigur insa ca se poate merge si la "ghici"\noroc rolleyes.gif (oricum erorile au fost citite in ianuarie, fara date actuale se poate cel mult da "cu presupusul") blush.gif
Chiper
Erorile sunt aceleasi. Am schimbat furtunul de la intercoler era fisurat. Mesajul cu ceck injection apare im bord ,dar pe tester asta arata
Gil26
Repet: cine a citit erorile acelea cu CLiP putea sa faca si diagnosticarea apoi verificarile necesare si sa identifice cauza (sau cauzele).
Din cate se pare nici nu te prea pricepi la motorul K9K(834), sugestia mea (atata tot si nimic mai mult) este sa apelezi la cineva care are cunostintele dar si "uneltele" necesare pentru ca egal ce sfaturi\informatii primesti pe forum acestea trebuie aplicate\verificate fizic pe masina, plus ca din cele scrise pana acum se pare ca ai mai multe probleme in injectie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.