Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Pornire la Cald
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
Johnut
Salutare! Am si eu o problema de cateva zile: Masina nu mai porneste la cald uneori. Se intampla sa porneasca toata ziua, iar dupa ce opresc motorul invarte dar nu porneste deloc oricate chei i-as da. Porneste doar daca ii dau curent sau o imping. Bateria este noua, bujiile si bobinele sunt ok, am pus testerul la service si nu a indicat nicio eroare relevanta si chiar nu stiu ce sa mai fac pentru ca este foarte frustrant. Problema a inceput cam de saptamana trecuta cand a fost inundatie prin Bucuresti si mi e teama sa nu fi patruns apa pe undeva, pentru ca alta explicatie nu am. A mai trecut cineva prin asta? Ce ar fi de facut? Mentionez ca e vorba despre Renault Clio III 1.4 16v
75AIM
Senzor volanta.cu asta ma lupt eu acum la clio 3,este pus senzorul asta chiar sub capacul termostatului la 16V,criminala pozitie.nu vad cum se schimba fara a da jos capacul termostatului si bateria cu suport cu tot.oricum a ramas in service pana luni.vedem.
Nu o impinge sa porneasca ca sare de la punct distributia si atunci e grav.
Agrig
Nu sare distributia daca e trasa sau impinsa, asta e o legenda care s-a nascut printre mecanicii auto.
Cauza legendei e simpla de tot:
- sefu, nu mai porneste!
- ati schimbat bateria?
-daaa, da` nici trasa nu mai porneste!
- pai de aia! ai rupt cureaua cind ai tras masina!!
radmasa.gif
Marea intrebare insa nu si-o punea nimeni, oare de ce n-a pornit masina aia, n-avea cureaua rupta deja?
nu de alta da dupa schimbarea curelei, supape pleaca masina ca noua!

La 1,4MPI si 1,6MPI apare problema cu senzorul ala insa de fapt este conectorul care nu face contact, este in general suficient sa misti de cupla conectorului de pe cablu sau sa scoti conectorul si sa-l infingi inapoi si pleaca masina.
Eu arcuiesc lamelele conectorului cu un ac de cusut, deja de vreo citiva ani nu mi-a mai facut figuri.

75AIM
Bine.reprezentanta schimba senzorul si curata mufa cu spray.
Normativul renault demonteaza bateria,capacul termostatului pt acest senzor.
Nu vad cum ajungi tu cu ace la mufa aia,vb de clio 3 1.4 16 v.
Agrig
Domnule, eu v-am spus cazul meu, Solenza si Logan, la masina dumneavoastra va descurcati, nu-i treaba mea sa o fac, doar aveti o informatie in plus care va poate ajuta in caz de nevoie.

P.S. curatatul cu spray la mufele auto ajuta ca frectia la piciorul de lemn, sint etanse, nu intra nimic in ele ca sa merite acel spray dat, daca este apa intrata...alt conector.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.