Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme siguranta lumini de poziție drepata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Cristian CCR
Va salut....am și eu problemă la al meu megane 2.....1.9 dci....nu-mi mai funcționează luminile de poziție de dreapta față-spate și nici lămpile de la număr....am schimbat siguranta și o arde imediat....am dus-o la un electrician care i-a verificat tot cablajul și tot nu a reușit sa ii dea de cap....care ar putea fi cauza...ce ar mai trebuii verificat?
skorpio_bog
Cum a verificat cablajul, vizual? Trebuie verificat cu un multimetru fiecare mufa de la lampi numar, stop spate si far dreapta sa vezi care e in scurt.

O metoda mai empirica daca nu te pricepi cu multimetrul ar fi sa scoti mufele din toate corpurile de iluminat mentionate mai sus, sa pui o siguranta noua si sa bagi mufele pe rand la fiecare corp de iluminat lasand lampile de la numar la final. Astfel cand se arde siguranta poti identifica de unde vine scurtul.
Gil26
up.gif aplauze.gif respekt.gif
(atasat si schemele electrice pentru lampi MeganeII E, L, K 84, poate ajuta si altor colegi)
Cristian CCR
Deci am dus-o la un asa zis electrician despre care auzisem ca ar fi foarte bun, mi-a ținut mașina aproape 2 săptămâni la el și mi-a zis ca nu ii da de cap, eu nu am putut fi de fata în momentul când umbla la ea asa ca nu am de unde sa știu exact cum a lucrat și ce a cautat, ideea e ca tot nu a reușit sa ii dea de cap, mi-a zis ca a verificat cablajul și e ok, la mufe e ok, a zis el ca ar putea fi din modulul de confort ceva, a pus doua de proba tot la fel face, din blocul de lumini a zis ca nu are cum sa fie, și a mai verificat nu știu ce mufe de sub scaun și ca nu mai are idee ce sa ii facă. Menționez ca siguranța o arde doar în mers, dacă stau cu mașina pe loc, pornita sau nu, cu luminile aprinse totul funcționează indiferent de cât timp stau asa, dacă plec cu mașina 50 de metri se arde instant....chiar nu știu cum sa ii dau de cap și unde sa o duc
megan2
Ai fie un fir deizolat/arsa izolatia/taiat...etc care se atinge de metalul masinii (masa -) cand merge masina sau cand se zguduie, fie un bec/fasung, ars/topit/spart care tot asa, din cauza socului mecanic se atinge de masa/minus.

Cere timp dar va trebui sa te deranjezi sa verifici personal sau sa rogi pe cineva care chiar cunoaste meseria si /sau are pasiune sa o faca sa verifice cu adevarat instalatia.

Electricianul care ti-a zis dupa 2 saptamani de verificat ca nu stie ce are nu este electrician ci un carpaci care invata sa repare pe masinile si banii clientilor. Eu nu i-as plati nimic ba m-as mai si uita sa vad daca nu a distrus sau uitat sa puna ceva inapoi.

Eu nu inteleg cum iti poate spune un mecanic/electrician auto sau de orice fel ca nu stie sa o repare...! OAU ! in acel moment ala trebuie sa plece acasa si sa lase pe altul mai priceput in postul ala.Iar clientului patronul trebuie sa-i ceara scuze si sa aduca pe cineva /un prieten priceput sa o repare.

Din pacate unii au obtinut aceste raspunsuri chiar la service-urile reprezentantelor...RUSINE !




Nu poti sa porti sigla renault pe salopeta si sa spui ca nu stii ce are, la fel cum nu poti inventa defecte fictive sau fara legatura si preturi enorme ca sa iti justifici impotenta profesionala.

Sunt sigur ca daca i-ai fi spus ca pe forum ai primit sugestia cutare si schema cutare ti-ar fi raspuns superiorist:- Lasa-ma domne cu aia de pe forumuri ca sunt toti pareristi si daca stii repar-o domne dumneata...!

Off:

In urma cu vreo 20 ani aveam un passat 1 care avea o problema cu franele.
Mai exact se incingeau rotile fata si se cam dezumflau.Efecte secundare erau:-uzura accelerata placute, curgea vasilina din rulmenti, consum crescut, putere scazuta, zgomot in mers.

Nu ma pricepeam la mecanica si m-am dus si eu ca tot romanu la mecanic...

Au ridicat-o pe elevator, au scos roti, etriere, placute, au desfacut etriere, schimbat garnituri, spalat pistoane, gresat garnituri, degresat discuri si placute, montat totul la loc, aerisit, pedala tare...au lasat-o jos si am platit cu garantia verbala ca- Acu e totul ok, merge si nu se mai incinge !....buuun.
Plec la drum si dupa 20 km mai rau...scotea fum bine de data asta...m-am oprit si am astepta o ora sa se raceascaapoi m-am intors intr-un chin total ...mergeam 1 km, ma opream sa se raceasca si tot asa.Cand m-au vazut cu fum...se ascundeau sa nu-i vad.
Au ridicat-o din nou pe elevator s-au benoclat pe la roti au batut ,tras, impins, invartit si au ajuns la o concluzie savanta !-Nu stiu domne ce are !

Am ramas interzis !...ma gandeam Cum dracu se poate asa ceva ? si cum de nu-i este cel putin rusine sa recunoasca asta?

Atunci m-am lovit prima oara de teparii de bucuresti .

In fine au dat-o jos, nu mi-au returnat banii cheltuiti degeaba, nu m-au despagubit in nici un fel, garantia nu a functionat, ba chiar ma repezeau sa scot masina ca a venit clientu'.

Am scos masina si am plecat infrant si nervos ca am fost asa fraier si credul la alt servis...
Acolo i-am spus problema fara sa spun ca am mai fost la un service (ca imi era rusine de teapa ce o luasem si de clasicul "-Cine v-a lucrat aici?") si ce crezi...voia sa o urce pe elevator sa constate...zic:-Daca nu o reparati eu nu va platesc ...

Se intoarce la mine si zice :-Domne se face da trebuie schimbate toate garniturile si pistoanele plus discurile ca e strambe si placutele ca a calcat prost !

Asta costa o caciula de bani si la fel nu aveam garantie decat verbala.
In momentul ala intreb:-De unde stii ca trebuie toate astea schimbate ca nici nu ai inspectat zona?
Raspunsul lui a fost-Toate face asa da-le dreaq !

Intre timp se mai racisera rotile si am decis ca o teapa pe zi e de ajuns:)

Am plecat acasa si dupa vreo saptamana de stat pe dreapta (era vara) m-am decis sa ma murdaresc si sa "vad ce are".Am cumparat 2 seturi de scule si un cric crocodil .
10 ore m-am invartit peste tot(deasupra, sub) am demontat si inspectat tot.

A doua zi am muncit la ea inca vreo 6 ore ca intr-un final sa inteleg cum functioneaza totul.Am citit mult pe net si am gasit scheme ale sistemului de franare(nu era cu ABS) apoi am gasit in final defectul.ERA POMPA DE FRANA

Avea uzura interna in cilindru fie de batranete,fie de neschimbare a garniturilor/lichidului la timp si am preferat sa cumpar una noua aftermarket, pe care am montat-o, reglat,aerisit...si .........totul ca nou URAAAAAA ! devenisem MECANIC...mai mecanic decat ghertoii care m-au ars la buzunar.

De atunci, nu am mai fost niciodata cu nici o problema la service.Le-am rezolvat singur si stii ce !...nici nu mi-am dat teapa , nici nu m-a costat caciuli de bani, nici nu am stricat ceva pe langa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.