Acu' vreo 15 ani, trecui pragu' de la Createur d'Automobile la chestii deja consacrate de pe taramuri asiatice. Dupa vreo 9 ani si 98000km de convietuire pasnica, in care n-am schimbat decat 4 discuri si 4 amortizoare, m-am decis sa fac o afacere paguboasa cu un prieten si sa accept oferta acestuia de a-mi da 2000 de euro cash si inca 2500 "mai incolo". Intrucat acel "mai incolo" nu s-a implinit pana anu' asta si pentru ca aveam nevoie de o masina de tavaleala (jobul se situa la 2.3 km de casa), am decis sa iau Mita inapoi de la respectivul. Kilometrii parcursi nu-s asa de multi, doar vreo 127000, doar ca lipsa de atentie si parcarea indelungata si-au spus cuvantul. Pana in momentul de fata am bagat peste 2500 de lei in masina, in diverse chestii (brate, bielete si alte articulatii, reconditionare faruri, reconditionare trimuri bord). Urmeaza so duc luni la tinichigerie, pentru a i se schimba un pasaj de roata spate si a i se curata si revopsi celalalt pasaj. Dupa aia, o sa-ncerc sa-i reconditionez etrierii.
Momentan, ma chinui cu becurile de bord, ca numai dimensiuni si puteri cretine are (T3 cu 0.37 W, T6.5 cu 1.7 W, etc).
[attachmentid=1628137043]
<span class='edit'>18 Mar 2022, 22:29:</span>
QUOTE(Marty @ 17 Mar 2022, 09:59)
Matli, cer scuze ca te deranjez la topic, dar vad ca specialistii in Deruginol se-nvart p-aici, deci imi permit sa-ntreb: la Mitsa veche, am observat ca s-a umflat vopseaua pe buza portbagajului, in partea de jos, pe ambele parti. Nu e tare, e ca o basica d-aia plina de lichid. Vreau sa o sparg si sa curat p-acolo, da' nu stiu cu ce sa dau dupa ce dau de metal curat, adica cu ce protejez ala. Sugestii?
QUOTE(cj98czh @ 17 Mar 2022, 10:01)
QUOTE(Muttley @ 17 Mar 2022, 10:27)
QUOTE(Marty @ 17 Mar 2022, 11:38)
Sunt sigur ca suprafata afectata e mai mare, doar ca nu voiam s-o duc la tinichigerie pentru asta. Saptamana viitoare o duc ca sa-i schimbe un pasaj de roata si sa mi-l curete pe celalalt (ambele pe spate), o sa-l intreb si de asta. Daca-ncepe cu povestii despre cum vopseste el tot portbagajul, ii dau cu flit. Ideea era sa pun un disc cu smirghel pe ea, s-o curat bine, s-o neutralizez, sa-i dau un zinc si niste primer, dupa care sa colantez buza aia.
<span class='edit'>17 Mar 2022, 11:39:</span>
Mah, la ce zici tu Nigrin? Aia e o firma elvetiana (sau populara in Elvetia), de vinde tot felul de mizerii pentru auto: sampon, polish, detergenti...
Sarumana, s-a notat!
<span class='edit'>17 Mar 2022, 11:39:</span>
Mah, la ce zici tu Nigrin? Aia e o firma elvetiana (sau populara in Elvetia), de vinde tot felul de mizerii pentru auto: sampon, polish, detergenti...
Sarumana, s-a notat!
QUOTE(YRX @ 17 Mar 2022, 11:57)
Spargi gogoasa si vezi daca mai e fier. Daca nu sunt gauri cureti vopseaua in jurul ei pana dai fe metal neruginit. Apoi de la Muttley iei gel si folie si aplici succesiv pana se duce rugina. Apoi, tot de la Muttley, Nigrin convertizor, grund, vopsea etc. In functie de rabdare si talent se poate aduce din grund la nivel cu vopseaua veche. Blend-in (adica pierderea marginii reparatiei in restul vopselei) e o operatie mai complicata si necesita un lac mai special. Dar si un polish dupa poate face sa arate destul de bine.
Evident, reparatia profesionala este cu vopsit tot elementul.
Curatare rugina in podeaua Logan-ului. Doar Deoxgel, vreo 7-8 aplicari. Nu e chiar de la inceput, e de pe la aplicarea 2.
[attachmentid=1628136999]
Evident, reparatia profesionala este cu vopsit tot elementul.
Curatare rugina in podeaua Logan-ului. Doar Deoxgel, vreo 7-8 aplicari. Nu e chiar de la inceput, e de pe la aplicarea 2.
[attachmentid=1628136999]
QUOTE(cj98czh @ 17 Mar 2022, 14:32)
pai clar daca vrei sa faci o treaba buna trebuie revopsire .. daca vrei o improvizatie merge cum ai zis si tu ...
Exista in lista de optiuni o chestie cromata care acoperea partea inferioara a portbagajului. Ma gandeam sa imit chestia aia cu o banda de autocolant oglinda.[attachmentid=1628137044]