Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: E-tech
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Captur
asorin
Salut

Ma bate gandul de un Captur E-tech (Intens am zis eu).
Il are cineva? Cum e?

Multumesc
Ascension1979
QUOTE(asorin @ 21 Feb 2022, 15:31)
Salut

Ma bate gandul de un Captur E-tech (Intens am zis eu).
Il are cineva? Cum e?

Multumesc
*



Salut. Uita te in postul Arkana ... este detaliat acolo E Tech
asorin
Din ce am inteles Captur E-tech este plug in hybrid
Arkana parca nu stie plug in.
meg2s
Da, asta asa e: Captur e PHEV, Arkana nu...
Arunca un ochi aici, poate-ti faci o impresie de start:
https://www.youtube.com/watch?v=ub57UtSitiY

As sugera sa nu iei o decizie (sa-l cumperi) fara sa faci un drive-test. Am vazut pareri foarte variate in privinta e-tech...
einstein1984
difera bateria , dar motoru si cutia si ala electric sunt la fel.
Macmat
Salut proaspăt ! Pot să-ti eu cîte ceva,dar nu prea mult că masina nu are decit vreo 5 km si vreo oră ! biggrin.gif
edward_zone
QUOTE(Macmat @ 17 Mar 2022, 16:16)
Salut proaspăt ! Pot să-ti eu cîte ceva,dar nu prea mult că masina nu are decit vreo 5 km si vreo oră ! biggrin.gif
*


Salut.
Ai mai pus kilometri?
Pareri?
Consum?
etc
Macmat
Da,pãreri restrînse !😀 Ar fi vorba de 135 km doar urban si doar electric. Mulțumit pîna acum,se apropie de ceea ce comunica fabricantul. Autonomia sta pe la 55 km/plin de curent dar sper la o crestere la incalzirea vremii. Usor de condus dar straniu din lipsa zgomot mai ales ca vin de pe o benzinara japoneza manuala de 1.6 Merg cu el cam ca "pe ouă" si din pacate pe ale mele! La drive test am fost mai curajos da' nu era a mea😆Modul B-drive isi face treaba daca poti sa prevezi traficul asa ca poti conduce cu acceleratia si o gura de frina ca sa o opresti pe loc. Bun auto-holdul, te ajuta la semafoare ,pleci doar accelerind. Bord bogat in informatii, setari multe dar nu le-am incercat pe toate. Pozitie buna de condus urban vizibilitate buna oglinzi exterioare cam mici dupa gustul meu In rest,bucuros si zilnic mai descopar cite ceva..... Daca iti pot raspunde punctual la vreo intrebare... Astept😀
Macmat
Revin cu ceva date dupa vreo 300 km, in majoritate in afara localitatilor, viteza cam 90 km/h. Consum( metoda plin-plin ) 4,5 l benzina la suta. Nu se simte transferul de putere dintre motoare si nici zgomotul motorului termic( creste oricum zgomotul de rulaj) E usor mai sensibil la vintul lateral. Singurul"lag" se manifesta la acceleratiile putetnice din depasiri. Exista o fractiune de intirziere dar imediat cei 160 cp isi fac treaba...
costin02
Macmat, sa te bucuri sănătos de mașina, macar aia 8 ani de garanție, ai bateriei! Săptămâna asta trebuie să primesc și eu mașina, un Captur plugin in echiparea zen, sper sa nu fi greșit în alegerea mea! Aștept cu interes multe alte impresii sau orice sfat legat de mașina! Eu am fost cucerit de modul foarte ușor în care se conduce, de review-urile pozitive, chiar daca unele plătite și de designul mașinii, apoi a fost un preț pe care mi l-am putut permite. Înainte de asta am avut un Logan de care m-am servit 17 ani și peste 186000 de kilometri, deci cred că știu ce am cumpărat acum, nu am așteptări sa fie că un Porsche, m-ar incanta sa fie fiabila, atât!
MyKe89
Cât curaj!
costin02
Myke89, te referi la comentariul meu? Am citit postările tale, regret că ai întâmpinat probleme si sunt conștient că mașina perfecta nu exista, dar ideea e că dacă am mâncat o tocana proasta într-o anumită cârciumă, eu tot voi trage nădejde sa se schimbe într-o zi bucătarul! Și-n alta ordine de idei, norocul e un ingredient foarte important in toată viața noastră. Știu, vei spune că manufacturarea mașinii e slabă, relaționarea cu serviceul e dezastruoasă! Pot fi de acord, dar la ce marca anume serviceul nu e o problema? Am prieteni cărora la o marca ceheasca, au întâmpinat probleme cu cutiile, marca foarte bine vândută în România, am fost surprins, impresia mea de până atunci era că e o marca cu o buna fiabilitate, mai ales că este sub patronajul german, dar pot afirma acum eu cu certitudine ca e un jaf de mașina? Și cutia este o problema mecanica, care mecanica-i de sute de ani, atunci ar trebui să înțelegem că se pot naște și probleme noi, generate de multitudinea de senzori, circuite integrate și alte noi echipari! Sigur, când se întâmplă pe banii noștrii, evident că ne apuca toate cele, dar rămâne de văzut, fara curaj nu e progres! Numai bine!
Macmat
Costin02: Multam de urari, iti raspund cu placere la orice intrebare(daca pot) Deocamdata, dupa vreo 2000 km nu am impresii negative,masina face cam ce asteptam de la ea,fara sa creeze probleme.O să - ti ia cam o saptamina sa inveti sa conduci cu o singura pedala.... La tine, mult a fost ,putin a ramas !! smile.gif
costin02
Macmat, îți mulțumesc, e tot ce-mi doresc sa aud, că nu ridica probleme tehnice! In ce privește condusul, până la drive test, nu am condus nicicând o mașină cu transmisie automata, dar mi-a plăcut senzația și sper că mă voi adapta rapid! Mai mult sunt preocupat de informația din bord, setări, ambianta, etc. Îți dai seama că pe Logan nu am avut nimic din toate astea! Dar ușor ușor le voi desluși.
Vreau sa te întreb, cum decurge încărcarea, ce cablu ai primit in pachet , cel de maxim 16A? Am înțeles că dacă faci cerere la vocea clientului, poți solicita unul care sa fie capabil să tragă din rețea 32A.
Ai nevoie uneori și acasa de un timp de încărcare cat mai scurt!
Macmat
Nu l- am prea incarcat "teoretic" ci practic. Incarcatorul este cel standard si nici puterea prizei nu o stiu. Il iau de stecher si-l bag in priza😁Ca timp de ex- de la 11% grad de incarcare(2km autonomie) 4 ore timp de incarcare Altele: 50%-24km- 2,24h, 70%-37km-1,35h. Il mai verific cu aplicatia my renault. Succes la incarcare !😊 Minimul bateriei este de 10%- considerat rezerva.Sub acest procent,porneste motorul termic pentru incarcare.
costin02
Am discutat cu dealerul, cablul de încărcare domestica care vine in echiparea mașinii poate incarca cu un curent de maxim 10A. La Dacia Spring, au livrat cabluri de încărcare de 10A, dar în specificații erau de 16A și au fost nevoiți să corecteze asta. Așteptăm aici si impresiile altor utilizatori de pehv!
Sunt convins că după campania asta rabla, sunt mult mai mulți!
Mașina mea, nu a sosit, am deja 6 zile de întârziere față de termenul preconizat, am sunat la vocea clientului, nu au transportatori, deci sta la Ciorogârla! Și am luat-o in aceasta echipare tocmai pentru că timpul de așteptare era mai mic! Evident sa sunt deja nemulțumit și nici nu am intrat în posesia ei, sper sa nu se mai nască și alte neplăceri!
Macmat
Si eu am patit-o. Incearca sa vezi jumatatea plina a paharului: e in tara, nu calatoreste pe mare printre vase rusesti... Chiar si dupa ce ajunge mai dureaza pregatirea de vinzare si ceva up- grade pe la softuri( la mine au fost 2 zile..Oricum , cînd urci in ea cam uiti toate neajunsurile precedente. Rabdare si optimism !☺
Sinny85
Salutare,

Suntem interesati sa cumparat si noi un Captur E-Tech Plug-in hybrid prin programul Rabla Plus.
In prezent aveam un Megane 2 1.5dCI 2005.
Ne intereseaza in principal plug-in pentru ca stam la curte si avem posibilitatea de a incarca acasa. Masina va rula preponderent in oras, acasa - munca - acasa, dar de fel suntem oameni carora le place sa calatoreasca ( megane-ul a vazut deja de 5 x grecia, croatia, 2 x bulgaria, 2 x ungaria, slovacia, plus un euro-trip Bucuresti - Barcelona si retur smile.gif ) deci full electric nu ne avantajeaza avand in vedere ca inca nu exista o infrastructura bine dezvoltate a statiilor de incarcare...
Ideea este ca am tot sunat si cautat reprezentanta in Bucuresti unde sa putem vedea si testa masina doar ca nimeni pe nicaieri nu o are pe stoc...
Este vre`un posesor in Bucuresti si are disponibilitate sa ne vedem 10-15 min sa putem vedea si noi masina ?
Ne intereseaza in principal cat de spatioasa este ( loc de scaun de copil in spate si de carut in portbagaj ) , calitatea plasticelor la interior, autonomie si un feedback realist smile.gif

Multumesc,
Zi frumoasa!
einstein1984
pai locul in masina e ca la ala termic, bancheta nu e alta, si ala termic are un planseu fals sub portbagaj daca nu ma insel.
mircea_aq
E CUV bazat pe masina de clasa mica. Asta nu inseamna ca e incompatibil cu drumul lung, dar scaunele, pozitia de condus, confortul, vor fi mai slabe decat la megane 2, ceea ce e greu de trecut cu vederea si-ti cam strica bucuria de a avea o masina noua.

Intre plug-in-ul melc denumit pompos e-tech (nicio legatura cu tehnologia din formula 1) si 1.5 diesel, eu as lua linistit dieselul. Stiu ca tentatia pomenii de la stat e irezistibila pentru romanul de rand, dar daca vrei ceva hybrid de la reno mai ai de asteptat si de completat la buget. Austral-ul va avea motorizari mult mai aproape de zielele noastre, initial HEV, ulterior si PHEV, fiind un suv bazat pe platforma cmf c/d II e o alegere mult mai potrivita pentru nevoile pe care le-ai descris.
einstein1984
pai e o masina mai mare cu o clasa doar... Si pretul cu vreo 10 kEuro in plus.
MyKe89
QUOTE(mircea_aq @ 27 Jun 2022, 16:27)
E CUV bazat pe masina de clasa mica. Asta nu inseamna ca e incompatibil cu drumul lung, dar scaunele, pozitia de condus, confortul, vor fi mai slabe decat la megane 2, ceea ce e greu de trecut cu vederea si-ti cam strica bucuria de a avea o masina noua.
*


Ai vrut să zici că fiabilitatea e mai slabă decât la Megane 2, că în rest sunt baliverne.
mircea_aq
Cand te gandesti ca megane 2 a fost pe departe cel mai putin fiabil megane.

Daca lasam reno de-o parte si sa comparam polo, golf si passat respectiv suv-urile derivate, prefer un scaun de golf unuia de polo. Ori daca am deja golf, nu prea mai vreau inapoi la polo. Cel putin asa vad eu lucrurile.
Macmat
Ca-n orice alegere ,greu gasesti pareri la fel.... biggrin.gif Sigur ext+int nu cred ca sint deosebiri fata de varianta cu comb.clasic. La drum, io-l am si sint multumit de ce ofera. Autonomia se-nvîrte pe la 50 km(electric), am si trecut de citeva ori.Conteaza si traficul, provincia nu-i Bucuresti. Zic ca se misca bine si electric si hibrid ;daca nu vrei sa stai cu pedala numai in podea ,functionarea-i f.lina. Despre fiabilitate nu pot sa spun multe: cei ce nu-l au il critica , cei ce-l au , sperã ! biggrin.gif Daca pot sa- ti raspund punctual la vreo intrebare o fac cu placere!

27 Jun 2022, 17:08:
@mircea_aq: ......melc.... din cauza formei sau performantelor ?? Ai mers cu el ? smile.gif
mircea_aq
E foarte bun pentru banii pe care-i cere reno pe el.
Performantele-s bune cat sa te duca din A in B si sa dea bine la ciclul de testare.
Mie-mi place design-ul capturului, mi se pare o masina ok de oras.
E-tech-ul e melc, dar asta e, atat s-a vrut / putut.
costin02
Macmat, ai toată stima mea, pentru comentariile echilibrate și pentru suportul pe care mi-l oferi! M-ai amuzat cu ultima postare, felicitări! Asa melc, cum o numesc unii, lipsita de fiabilitate, cum spun alții, încă nu am primit-o, dar vine ea și ziua aia! Chiar o sa caut un abțibild cu un melc să-l lipesc pe spatele mașinii!
einstein1984
Suta in 10.1 secunde e melc, atunci sandero stepway ce o mai fi?
Macmat
costin02: Satisfactiile mari vin din rezolvarea problemelor dificile, nu celor cotidiene...Asa ca tine-te tare !! biggrin.gif Dinamic, se misca bine.E drept ca cifrele nu sint de record dar nici masina nu e de liniute.Totusi,caii se simt in depasiri iar cuplul de la electrice e livrat cum trebuie.Are o usoara intirziere la acceleratii bruste dar te inveti cu ea...
costin02
Perfect adevărat, am mai spus-o, cumpărăm Captur și vrem performante de Tesla! Eu am condus-o la drive test și se mișcă asa cum trebuie sa se miște, fluent, cu rapiditatea pe care i-o conferă aceasta motorizare. Credeți-mă ca sunt specialist în "melci, am avut doar dacii, 1300, Supernova, Logan și asta e rachetă pe lângă ele! Problema exista la posesorii de BMW! Am uitat când ne lipeam de bara din spate a tirului și făceam cruce cu limba pentru a putea efectua o depășire?! Va spun eu, dacă treceam de 90 de km/h, vibra toată dacia de spuneai ca se dezmembrează.... Ce vremuri, alea experiente de condus!
Sinny85
Salutare!

Nici eu nu am condus-o ( inca astept un coleg binevoitor biggrin.gif ) dar sincer ma indoiesc ca e melc...poate doar ca aspect tongue.gif La fel, vorbesc din experinta, dupa Dacia 1310, Supernova, Solenza, Matiz si acum Megane 2 1.5dCI smile.gif

Intre timp am mai facut research si am gasit asta, poate mai intereseaza pe cineva smile.gif

https://cdn.group.renault.com/ren/ro/corpor...tech_hybrid.pdf

Seara faina, drumuri bune si fara evenimente!
costin02
Mulțumesc pentru material! Apreciez orice informație legata de mașină, dar mai ales aștept să împărtășiți problemele întâmpinate și cadrul de rezolvare al lor, costuri de întreținere, asigurare și comportare în exploatare.
costin02
Macmat, ai parcurs km noi, in tine îmi e nădejdea sa îmi împărtășești din noile experiente! A sosit și Zen-ul meu la dealer, dar din păcate, pana pe 21, nu pot ajunge să-l ridic. Promit însă să creez un review cu aceasta echipare! Ar fi fost minunat sa pot face asta comparativ cu Intens-ul! Astfel arătam care sunt exact diferențele de echipare! Frânele pe spate, la mașină ta, sunt pe disc? Zen-ul, as paria ca le are pe tamburi, dealerul nu m-a lămurit!
Macmat
Păi,nu prea am ce.... 4 luni,cam 3000km majoritatea (2000)urban si electric.Sînt la fel de entuziasmat dar mai sigur pe mine si pe masina. Tamburii zen sint greu de inchipuit.Nu cred ca proiectantii au gindit sistemul frînei automate de parcare in doua variante... Iți raspund cu plac
ere de dotari cind o sa avem (adica tu) ce compara...🤪🤪 Ai intrat în numaratoare,scutura-te, nu ramîne în knock-out! Io cred ca merită..😁
costin02
Am ridicat mașina pe 22.07. cu întârziere de 24 de zile fata de termenul dealerului, după multe telefoane și nervi, ultima treabă fantastica, a fost. ca am platit miercuri întreaga sumă prin transfer bancar, dar mașina am ridicat-o vineri, pentru că a trebuit să confirme Renaultul că au intrat banii in cont!
Echiparea zen, dar zen zen, nu zen plus, că și zenul asta, la Renault e de mai multe feluri! De pildă au făcut economie la sigla cu hibrid care ar fi trebuit montata pe stâlpul din dreapta, apoi cu cele doua mufe usb din consola spate și cu reglarea scaunului pe înălțime la pasager și cu setarea distantei fata de vehiculul din fata , etc. Bine că are frana electronică cu discuri pe spate, aerul condiționat manual, dar acesta are niste butoane cu LCD, in locul acelora din plastic orb!
Am incarcat-o o singura data și am parcurs 43 de km, deci doar electric, mașina a răspuns bine la solicitări, maneta schimbătorului însă e greu de strunit, daca nu apeși acea siguranță din fata levierului. La intens, in test, nu-mi amintesc sa fi existat o astfel de siguranță, greșesc?
Macmat avea dreptate, trebuie să mă obișnuiesc cu mașina, automatismele create, bat creierul, mă trezesc la semafor că o scot din drive și de asemenea când mă pun în mișcare caut a doua!
M-au ucis cu asigurările, RCA plus Casco aproape de 4000 de lei și mi au luat pe covorașele din cauciuc și pachetul de securitate, pe care nici nu știu dacă îl am în mașina, 110 euro. Cam atât, urmează!
ovidiu.bardan
Salut.

Eu o am din data de 10 martie.

Km parcursi: 7500
Km afara: circa 2500 - 3000
Consum calculat din alimentari benzina + electric: circa 28 lei la 100km
Electric parcurg circa 45 - 53 km in oras (depinde cat de grea este talpa, daca mergi sa nu cu aer conditionat, daca folosrsti sau nu cruise controlul, daca urci pante - in pasaje- din inertie, etc) si am ajuns electric pana in padurea de la Romanesti (spre Ploiesti, plecand din Berceni).
Poti merge full electric pana la 135 km pe ora, peste sare pe benzina.
De la 120 km/h si pana la 145 km/h daca folosesti functia de "pastrare nivel baterie" consumul instantaneu este in plaja 7 - 8,4 l la 100 de km. Am plecat din Bucuresti cu 2,3 l la 100 de km si m-am intors, dupa un drum de 135 de km - dincolo de Pitesti dar cu autostrada destul de aglomerata drci franari si accelerari multe, cu 3,7 l la suta de km, cei dreot cu reincarcare baterie pana la 80%.
Cei drept merg (includiv in oras) cu levierul schimbatorului in pozitia B si folosesc f putin frana.

Nemultumiri fata de Renault:
Am comandat-o full (mai putin trapa si carlig) si a venit fara:
- consola flotanta si joystick;
- oglinzi rabatabile (trebuiau sa vina pana la sfarsitul primului trimestru dar inca le astept) ;
- cruise control adaptiv (doar cruise control si asta ma supara cel mai mult)

Bube observate pana acum.
- se reseteaza consumurile medii aleator (700 km, 900km, azi dupa ~ 1400 km) si nu stiu inca in ce conditii (doi soferi, eu si sotia care are carnet de 1 an, ea fiind cea cu talpa mai usoara dar fara inclinatii asupra butoanelor si a rolului lor);
- lipsa cruise control adaptiv, fata de ce am comandat (din pacate daca se remefieaza chestia cu lipsa cipurilor se pare ca nici nu se va putea monta ulterior - ramane de văzut in timp)
- lipsa oglinzi rabatabile (dar totusi incslzite)
- camera 360 grade super, dar mare grija ca softul nu este imbatabil;
- mici ezitari in schimbarea "treptelor de viteza" daca accelerezi progresiv, altfel raspunde destul de prompt la pedala (atentie ca nu este masina de curse si nu are cutie manuala)
- am fost lovit in spate (deztul de usor dar tot vreau sa schimb coaja de plastic de la aripa stanga spate si bandoul de cauciuc fe pe bara spate zgariat) stand la semafor si au trecut 2 luni da cand astept sa ma cheme sa remedieze problemele - lipsa piese de schimb, chiar si cele care nu crr cipuri sau cabluri sau motorase sau ce altceva ar fi de inteles cu criza asta a componentelor) :

Concluzii:
- pana acum destul de multumit de cum se comporta atat in oras cat si afara;
- pacat ca batetia este doar pentru cca 50 km (trebuie sa o incarc la 2 - 3 zile daca merg doar la munca) ;
- nu inteleg de ce nu au facut-o macar cu incatcare ultra rapida;
- consumul pe electric se inscrie in plaja data de producator, pe benzina.... hmmm nu stiu cum sa spun ca este (cu fordul focus pe motorina, la 140 km/h sunt pe la circa 7,5%)

P.S. - am vrut sa iau Ford Kuga plug-in dar sarea din buget, asa ca am comandat Renault Captur Intens care s-a nascut greu (dupa aproape 9 luni de zile) si care nici nu a venit cu toate comsndate - anuntat totusi de furnizor pe parcursul celor 9 luni de "sarcina" de lipsa a cate unei componente.
Era mai bine daca mai asteptam? Poate.
Deocamdata costurile de mentenanta pentru 5 ani sunt in costul masinii asa ca.... 5 ani probabil ca va fi ok.
Pe urma.... mai vedem.
MyKe89
Ai vrut să zici că sunt adăugate la costul mașinii. Fiindcă le-ai plătit în avans.
Macmat
MyKe89- ai dreptate,mentenanta e "ascunsa" in pretul masinii,la o analiza mai atenta a banilor dati suma de la revizii iese la suprafata.. mad.gif
ovidiu.bardan- si mie mi s-a resetat kilometrajul partial si datele aferente consumului ,aparent fara justificare. Cartea zice ca se reseteaza la comanda sau daca se ating valori maxime permise... Eu cam aveam 1000 de km in regim electric. Poate ca permite doar pina la 999... ramine de studiat.. Cruise control adaptiv...nu l-am incercat. CIP-ul de rabatare a oglinzilor nu il am nici eu inca. Consumul de benzina instant nu e relevant pt.ca mai ruleaza si in regim electric. Eu scot cam 4,5-5,5 interurban (prin metoda plin-plin) in regim hibrid cu e-safe activat.
costin02- Felicitari de achizitie ,o sa te inveti cu ea. Banii pe asigurari cam pe acolo sint si la mine.De suta de euro pe presuri trusa si triunghi nu scapai nici daca luai Logan, e politica firmei(politica nu a adus nimic bun nici in general... radmasa.gif Nu am emblema e-tech pe lateral(am dat trei ture la masina... Joystik-ul nu are siguranta pt.actionare... In rest,spor si rabdare biggrin.gif biggrin.gif
bgdrenault
Cand am luat meganul acea suta de euro se dadea gratuit radmasa.gif
Adica, covorase si pachet legislativ, gratis, ca si mare negociere
costin02
As aprecia dacă mi-ați explica ce fenomene oculte" se întâmplă sub capota motorului de face acel zgomot de ventilator și unul deloc silențios, când o bag la încărcat acasă! Zgomotul durează atât cât am cablul conectat. La stațiile publice nu am încărcat o niciodată, in Mamaia , la Lidl, care e cea mai apropiata statie de mine, fiind și una gratuita, se sta permanent la coada, și doar mașini pricopsite, nu o sa i deranjez eu săracul de mine! Nu am nici o eroare în bord, doar acest zgomot! Mulțumesc și aștept un răspuns, pentru liniștea mea, cel puțin in genul " așa fac toate"!
Macmat
Relax si bucurie,mai usor cu grijile ! Așa " face" toate . Probabil e vorba de o racire a bateriilor in timpul incarcarii....😁
r_vlad
Ventilatorul care raceste radiatoarele din fata si pompa pentru circuitul de racire al On Board Chargerului + ce altceva mai este pe circuit. La fel, relax, e normal.
costin02
Mulțumesc mult pentru răspunsuri, ..relax și nu prea, mâine merg să-mi montez camera pe spate și abia astept sa vad ce lucrare va fi cu haionul ăla, are destule prinderi, șuruburi, clipsuri, plastic pe fata, plastic pe dos, trebuie multa atenție sa le prinzi la loc! Va voi tine la curent!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.