Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problemă Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
BR28DNK
Salut, băieți. Am și eu o mică mare problemă cu Fluence-ul meu.
Am uitat farurile pornite timp de o oră si ceva în timp ce am intrat printr-un magazin.
Când am urcat in mașină, am pus contactul si s a auzit un bipait lung, după care a murit tot.
Am incercat cu cablurile sa iau curent de la alte 3 mașini, dar pare a avea baterie doar pentru impulsuri.
Dau sa pornesc, invarte puțin dar nu pornește.
Aveți idei ce i as putea face?
Fratzica
Bateria era dusa deja, farurile lasate aprinse au facut-o KO. Schimba bateria.
#Dino
Cat timp ai lasat-o sa se incarce, conectata la cealalta masina? Sper ca nu 5 minute.

Esti sigur ca ai alimentat-o corect? Ai mai facut asta?

BR28DNK
QUOTE(#Dino @ 2 Dec 2021, 22:41)
Cat timp ai lasat-o sa se incarce, conectata la cealalta masina? Sper ca nu 5 minute.

Esti sigur ca ai alimentat-o corect? Ai mai facut asta?
*



Cablurile la a mea nu le-am pus direct pe borne ci pe fierătaniile alea care vin conectate pe borne.
Prima mașină de la care am luat curent a fost un Ford Focus, n-a turat-o ca n-am stiut, da am lăsat-o o juma de ora.
A doua mașină de la care am luat curent a fost un Matiz, am lăsat-o tot juma de ora dar a si ținut-o turată. A treia mașină de la care am luat curent a fost o Octavia, tot jumătate de ora am încercat, turată si tot nu a vrut sa pornească. Învârte puțin si apoi se oprește.
Am pus bateria pe redresor de aseară si pe la 4-5 ma duc sa încerc iar.
Sa se fi ars ceva?
xmisterx
Nu sa ars nimic, e bateria muci.

L.E. Daca in toate acele 3 incercari a cate 30 min bateria aia nu a reusit sa invarta motorul pt a porni, e clar ca sa dus bateria, asa ca idee daca o baterie fie ia si buna ajunge sa se descarce de tot chiar si accidental, exista riscul ca pasta de pe placi se dezlipeasca si sa se scurga in electrolit, daca scoti acum din baterie cu o seringa mai mare niste electrolit, ai sa vezi ca este tulbure si de culoare neagra.
cj98czh
fie pui un redresor pe bateria aia vreo 24h ... fie cumperi o baterie noua .. personal as merge pe varianta 2 ... dat tu stii cat de vechi este acumulatorul actual ..
BR28DNK
Am pus bateria pe mașină inapoi, am pus si alta baterie de 80 amperi, tot nu a vrut sa pornească.
Ceva idei?
xmisterx
Detaliaza si tu putin, invarte, nu invarte, da sa porneasca sau nu, bateria pe care ai pus-o pe masina este buna/veche/noua, se blocheaza/deblocheaza volanul, palpaie vre-un bec prin bord etc... Vrei sa ghicim noi ce se intampla acolo...

P.S. si eu am un premier de 70 A prin beci pe care-l folosesc la pescuit, pt iluminat e buna, in rest...
BR28DNK
QUOTE(xmisterx @ 3 Dec 2021, 18:13)
Detaliaza si tu putin, invarte, nu invarte, da sa porneasca sau nu, bateria pe care ai pus-o pe masina este buna/veche/noua, se blocheaza/deblocheaza volanul, palpaie vre-un bec prin bord etc...  Vrei sa ghicim noi ce se intampla acolo...

P.S. si eu am un premier de 70 A prin beci pe care-l folosesc la pescuit, pt iluminat e buna, in rest...
*


De palpait in bord, nu pâlpâie nimic. Învârte, câteva secunde apoi moare. După ce moare nu mai pot da la la automat si nici nu mai da sa invarta vreo 2 3 minute. Bateria de pe mașină nu stiu cât de buna este, mașina am achiziționat-o in octombrie. In schimb, bateria de 80 amperi am luat-o in martie 2020 si o folosesc pe un A4, unde merge perfect.
xmisterx
In cazul asta nu mai e din cauza bateriei, are altceva, motorul este benzina sau diessel?
BR28DNK
QUOTE(xmisterx @ 3 Dec 2021, 19:41)
In cazul asta nu mai e din cauza bateriei, are altceva, motorul este benzina sau diessel?
*


1.6 benzina cu gaz. Versiunea cu 81 KW.
cj98czh
domnul meu, regulamentul la pct 2 lit. g zice asa - Este interzisa citarea integrala a ultimului mesaj (post) dintr-un topic

tu o faci la fiecare postare ...... da reply in loc de Quote ..
xmisterx
Ok, incepe cu demontarea si curatarea bujiilor sau poate chiar inlocuirea lor, daca dupa acesta operatiune nu porneste trebuie musai facuta o diagnoza calumea.
BR28DNK
Am schimbat bujiile, tot nu vrea sa pornească.
75AIM
Fixeaza firul de masa bine pe caroserie,vezi sa nu fie oxidat.
BR28DNK
Am dus mașina la un electrician, s-a stricat, nu știu cum, calculatorul injectoarelor. Toate siguranțele sunt bune si toate releele merg. Idei cât m-ar ajung?
gratian.bran
tu ai mai multe ,,bube" pe sistemul electric , nu ,,pupa" farurile cu calculatorul injectoarelor : nu da scinteie dar ar trebui sa invirta intr-o veselie....bujiile chiar duse ar trebui sa mearga macar 3 din 4. S-a umblat pe electrica cumva? alarma , modificari, etc?
shmecherul
Daca zici ca invarte doar putin si anemic au as incepe cu verificarea electromotorului si a legaturilor de la baterie, masa, plusul catre electromotor. Vorba colegului de mai sus, trebuia sa il invarta intr-o veselie. Electricianul ala este chiar electrician?
BR28DNK
Am umblat prin mai mulți electricieni, băieți de la Dacia service, UCH ul nu comunică cu ECM ul, trebuie resoftat. Aveți idee de service unde pot trimite la resoftat UCH?
Gil26
Tinand cont de cele scrise anterior si mai ales incercarile repetate de a porni masina cred ca inainte trebuie verificat in modulul de deconectare baterie (1144) cele trei circuite de alimentare, de demaraj, de incarcare baterie (vezi si atasat doar ca exemplu pentru un Fluence motor K4M838), apoi vazut in injectie conditionarile si verificat in UPC (nu UCH) 1337, etc. Iar daca “baietii” de la Dacia au spus ca UCH-ul nu comunica cu ECM-ul si trebuie “resoftat” sper ca inainte au diagnosticat corect UCH-ul si nu numai, verificat erorile si mai ales analizat starile ETxxx ex ET471 (vezi ex captura atasata) plus autorizarile\configuratiile apoi verificat circuitele electrice corespunzatoare, lipsa “comunicatiei” poate sa fie generata de mai multe cauze.
Sugestia mea este sa faci inca o diagnoza corecta, analizat bine rezultatele si apoi facute verificarile necesare, iar daca trebuie atunci se poate resofta si UCH-ul insa cine face acest lucru chiar trebuie sa stie ceea ce face altfel riscul sa ai probleme mult mai mari sau chiar o masina imobilizata creste exponential.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.