Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nissan X-trail Tekna 4x4 cvt
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4
Diac
Nu ma asteptam sa fac un alt jurnal dar iata ca am ajuns si aici.

De ceva timp eram in cautare de inlocuitor pentru Megane. Chiar daca merge foarte bine, varsta incepe sa se vada. Buretele de la scaunul sofer se cam macina, plafonul incepe sa se umfle, vopseaua se exfoliaza de pe bara, zgarieturi si ciobituri sunt din ce in ce mai multe, la interior la fel copiii de-a lungul timpului si-au lasat amprenta. Am tot pus accentul pe partea tehnica, masina merge bine, a fost intretinuta decent si a tot facut vacante pe ici pe colo, fara probleme, dar incep sa se adune diverse chestii care cer mai degraba timp din partea mea. In fine, mi-e din ce in ce mai greu sa-mi justific diverse cheltuieli cu masina, mai ales pe parte estetica. Am incercat asta iarna marea cu degetul, am vazut cateva masini dintre care ramasese un Peugeot 308 sw, doar ca nu eram foarte convinsi. Plus ca si fi-miu incepuse sa planga de mama focului ca schimbam Renault-ul. Am lasat-o mai moale pana in toamna asta cand ni s-a pus pata pe un SUV 4x4. Am trecut insa fara sa vrem la un alt buget. Am tot cautat Kadjar sau Qashqai dar si X-trail si Duster, ceva mai recente toate. Vazusem si un C-Crosser bun, un Koleos mai vechi care aratau bine dar deja erau masini cam vechiute cu motoare mari. Eu cautam un 1.6 maxim cu 4x4 Renault-Nissan in principiu. Hyundai-Kia nu-mi plac mie. Singurul SUV pe care l-am condus a fost un Kadjar si am fost foarte placut impresionat. Ca pasager am mers doar intr-un Kuga. Mie mi-a placut, sotiei nu.


Sunt uimit de preturile la Duster de ocazie. Un exemplar bun e greu sa gasesti, de obicei au enorm de multi km si daca gasesti costa 80 % din pretul de nou. Mie imi ramasese gandul la un Duster nou. Cu finantare, cu garatie extinsa oferta ar fi fost foarte buna, chiar daca pana la urma dadeam peste 20k pe o masina cu tamburi pe spate si rezultate NCAP mai slabute. As fi acceptat compromisul pana la urma. Doar ca sotia mea a zis « nu-mi place » cand a vazut una mai de aproape. Intr-o doara i-am aratat un anunt cu un Nissan X-trail si apoi i-am aratat masina pe strada « Asa mai venim de acasa, asta imi place ! Asta cautam ! » « Stai asa ca eu am glumit » « E mult pentru noi, cauciucuri scumpe, intretinere, casco scumpe » Degeaba X-trail a ramas ca vrem.

Ca idee, ma uitam dupa un 1,6 dci cu cutie manuala si 4x4. Nu sunt vitezoman, conduc prudent sper eu si pentru ce concedii prin Balcani facem noi si eventual in nordul Italiei la matusa mea, ar fi fost suficient. Gasisem una in consignatie la Badsi cu km foarte putini 48.000 din 2015. Singurele mele retineri erau norma de poluare Euro 5 si pretul cam mare, nenegociabil. Nevasta-mea ajunsese si ea sa frece anunturile pe net si gasise unul ok dar vanzatorul s-a razgandit.


Tot ea l-a gasit si pe asta pe care pana la urma l-am luat. De la varianta safe si economica pe care o cautam eu, am ajuns la varianta cu motor mare si cutie automata fragila. E vorba de un Techna 2.0 dci 177 de cai cu cutie CVT 4x4. Primul proprietar a fost un domn mai in varsta, om de afaceri, care a rulat 76.000 km cu ea. Nu a avut el foarte multa treaba cu masina asta. Habar nu avea de ce functii are. Ba chiar cand am fost sa o vad, i-am comunicat ca are ITP-ul expirat. Ametit rau omul. Dar masina are reviziile facute in reprezentanta, discuri si placute noi. Mai mult, masina a stat tot timpul in garaj. De asemenea domnul respectiv mi-a spus ca a schimbat asta vara si ventilatorul de habitaclu.

In fine, am batut palma si la o saptamana distanta am fost sa iau masina. Primul drum cu monstrul asta a fost destul de ciudat. Inca nu m-am obisnuit cu masina. Mi se pare ca sunt un elefant intr-un magazin de portelanuri, dar pe mine m-a impresionat, mai ales ca nu prea am avut de-a face cu masini atat de puternice si dotate. Cutia e interesanta, axata mai mult pe confort. Evident pana acum nu am mers decat excesiv de incet, d-aia am scos si consumuri de 6,4 %. Imi place portbagajul imens, modularitatea data de bancheta spate care culiseaza. Scaunele sunt extrem de comode, cu reglaj electric, bancheta spate e incalzita, ca si volanul. Ma bucur ca are diverse sisteme de asistenta la condus pe care mai trebuie sa le deslusesc.

Singura mea ingrijorare e cutia de viteze cvt, despre care am auzit o gramada de lucruri nasoale, mai ales in America. Imi propun ca la anul sa-i schimb uleiul in cutie. Producatorul a zis initial ca e pe viata dar aud ca e bine sa-l schimbi. Trebuie evident sa gasesc un service de incredere cu oameni care se pricep la masinile astea. Altfel, am primit-o cu 3 pneuri de iarna pentru ca al patrulea a fost distrus recent. Ar cam trebui sa-i iau doua pentru ca unul din cele trei e cam uzat desi are DOT 2019. Iarna are Hankkok icept 2. Probabil au fost pe fata. De asemenea ar fi de luat si niste jante pe 19. Pneurile de vara se prezinta foarte bine. Trebuie sa verific daca cele de Kadjar pe 19 se potrivesc pentru ca astea se gasesc mai usor. Cele originale de X-trail se dau foarte scump. Aftermarket nu prea am gasit sau am gasit la preturi foarte mari.


Altfel eu sper sa nu o folosesc prea tare prin oras, am luat-o cu gandul la drumurile extraurbane si la concedii. Sper sa am tot timpul o masina de oras. Momentan mai folosesc Meganul in oras iar ulterior ma gandesc sa folosesc Symbolul bunicului meu care mai mult a stat in garaj si pe care ar fi pacat sa-l dam pe mai nimic. Si de asemenea logica ar fi sa merg cu transportul in comun cat mai mult. Baiatul cel mare e din ce in ce mai autonom in oras, mai ramane cel mic de plimbat.


Pe scurt asta e masina pe care trebuie sa o inmatriculez acuma si sa-i fac si CASCO. Iar, alta cheltuiala. In fine, am plecat de la ceva mai modest si pana la urma am ajuns la ditai ursul grizzly, de care sincer mi-e un pic frica. unsure.gif

Cateva poze facute zilele astea :

[attachmentid=1628134076] [attachmentid=1628134077] [attachmentid=1628134078] [attachmentid=1628134079] [attachmentid=1628134080] [attachmentid=1628134081] [attachmentid=1628134082]
Bwwlan
Felicitari, multi kmp fara probleme smile.gif

Si noi ne uitam la asa ceva inainte sa iau salupa, tot la varianta Tekna si tot aceeasi combinatie (cutie + 4x4), insa am decis ca era prea mare ditai dulapul asa ca am ramas in clasa turismelor clasice.

Ca fapt divers, am condus acum vreo doi ani in Spania un X-Trail automat pe benzina, masina de rent-a-car, tin minte ca mi-a placut senzatia din spatele volanului.
dandobre
Să o stăpâniți sănătoși!
E o mașină foarte bună
YRX
Sa-l stapanesti sanatos.
Cat fu?
Pe masura ce mergi cu ea o sa inceapa sa-ti placa senzatia de masina mare.
Sunt si dezavantaje, ai tot timpul senzatia ca nu incapi in spatii mai mici, dar cu bagare de seama depasesti momentul.

Uleiurile din transmisii se schimba, daca vrei sa o tii si sa eviti tot felul de probleme. Nu numai la cutie ci si la diferentiale, servo si ce o mai avea. Intretinerea din reprezentnta e minimala, mai ales la noi.

Vezi ca masinile 4x4 sunt sensibile la diferente intre cauciucuri, cauta sa le ai pe toate la fel, atat ca tip cat si ca dimensiune si grad de uzura. Sa nu te arunci la cea mai mare dimensiune de jante cu cel mai mic balonaj, merge bine pe sosea cu asfalt impecabil, dar fiind 4x4 o sa vrei sa o bagi si prin ceva macadam, nisip, zapada si acolo o sa cam sufere.
axabrt
Xtrail asta fiind condus de un moș n ar trebui sa ai probleme la cutie.
Până la urmă nu e nici măcar o mașină de offroad deci forțată să fi fost doar când a urcat vreo bordura.

După cum arată pare in stare foarte buna, n ar trebui sa ai probleme.
marksman
Mulți kmp fără probleme!
cj98czh
sa o stapaniti sanatosi!
Raduchu
S-o stapaniti sanatosi si sa va poarte pe unde vreti voi fara probleme!
AndreiMR
Să o stăpâniți sănătoși! E o mașină reușită, și are și motor corect pentru ea.

Legat de cauciucuri, și eu zic să ai grijă mare cu anvelopele și sa faci un efort sa fie toate 4 la fel ca profil și cât de mult posibil la fel ca uzură. Sunt destul de sensibile sistemele astea la cauciucuri diferite și o reparație la sistemul 4x4 costă la fel ca câteva seturi de anvelope de top...nu e locul unde să te zgarcesti. Cât despre cvt...cred că contează mult și modul de exploatare (dacă a mers în off-road sau a tractat) și întreținerea...deci un schimb de ulei de cutie eu zic că e indicat, dar făcut la un service care a mai făcut asta. Că abuz în off-road și tractat nu cred că e cazul.
Fratzica
Foarte misto, si masina si culoarea, sa o stapaniti sanatosi!
Pe langa sfaturile de mai sus, adaug si eu unul. Verifica scurgerile de apa ale trapei, daca se infunda te poti trezi cu balta de apa in masina.
wolfin
Sa o folositi sanatosi.

cristic1982
Felicitări și să o stăpânești sănătos!
Atenție la uleiul de cutie, trebuie pus un anumit tip și un volum specific la o temperatură dată, nu cunosc valorile dar altfel strici cutia. De asemenea trebuie să respecți recomandările colegilor de mai sus legate de uzura și tipul anvelopelor pentru a proteja cuplajul de 4x4
wolfin
Nu exagerati?

Cred ca e o confuzie. La subaru...poate...conteaza inclusiv presiunea...la awd.
cristic1982
Nop, este valabil și pentru cuplajele electromagnetice (faza cu roțile)
wolfin
Pai atunci de ce am 135/90/16 pe rezerva vs 215/55/17.

Limitarea de vit 80km/h e de la anvelopa ca sare de pe janta...

Inteleg pe aceeasi axa...poate....ca sunt rotatii diferite
AndreiMR
Roata de rezerva e ca să ajungi la prima vulcanizare...câțiva km. Dacă mergi mii de km cu roti diferite poți strica cuplajul, diferențiale etc. Și la Cx-7 și la Discovery scrie mare în carte să folosești același tip de anvelope și să le rotești periodic...Mazda avea și reminder in bord la un număr de km pentru treaba asta
wolfin
Ma scuzati...4x4 parca se decupla la peste 40-60 km h..atunci de unde uzura

icon_mrgreen.gif
tatabobu
Depinde de la mașina la mașina, unele sunt cu shaishpe permanent. La alea clar iese boroboață daca ai roti diferite pentru suficient de mult timp. La tine macar e aceeași raza de rulare, chiar daca rezistenta la rulare e.diferita. La mine e și mai rău, că RAR-ul știe doar de 165/70R14 pe tigaia mea, și roata de dimensiunea aia nu încape în oala. Acolo încape doar ceva pe dimensiunile pentru 4x2, adică 155/70R14 sau 165/60R14.
AndreiMR
QUOTE(wolfin @ 29 Nov 2021, 13:54)
Ma scuzati...4x4 parca se decupla la peste 40-60 km h..atunci de unde uzura

icon_mrgreen.gif
*



Dacă e lăsat pe auto se cuplează și decupleaza în funcție de nevoi și la viteze mari...se decupleaza doar dacă e în Lock peste o anumită viteza.
wolfin
4wd la xtrail
Primul bulet si al 2 lea dupa note.
Avani
Felicitări pentru achiziție și mulți km fără probleme !
Diac
Multumesc tuturor pentru urari si vorbele bune.

Cred ca masina a mers o vara cu pneuri de iarna. Proprietarul are dubla nationalitate si isi petrecea cate sase luni in strainantate. Unul din cauciucurile de pe fata e mai afectat, celalalt a fost taiat, fiind de nerecuperat Doua din ele sunt in stare foarte buna insa. Ma gandesc sa iau doua la fel, mai ales ca astea au DOT 2019 si ar fi pacat sa le pensionez. Pneurile de vara arata perfect: fara crapaturi si uzura minima.

Ideea ar fi insa sa caut niste jante cu balon mai mare pentru rotile de iarna. Merg si pe 17 si acolo macar am preturi mai omenesti la cauciucuri. Dar cum iarna e deja la usa, nu stau acuma sa caut jante de Qashqai sau Kadjar desi cred ca merg si de Duster pe 17.

Sistemul 4x4 il vad in felul asta : cea mai mare parte a timpului va merge 4X2, daca vine zapada sau zloata pun pe 4x4 AUTO si daca e sa urc ceva la munte sau mai stiu eu ce pun pe 4x4 LOCK. Probabil ca va mai merge pe 4x4 prin Grecia cand voi coborî la diverse plaje pe drumuri mai nasoale sau poate prin România. Voi vedea. Comutatorul e ca la Duster, cred ca si sistemul nu e mult diferit. Pana atunci ma mai obisnuiesc cu ea. Avem o rezervare la sfarsit de ianuarie undeva la munte unde e de urcat pana la pensiune. Cred ca apuca sa se uniformizeze pneurile pana vine zapada. Imi imaginez ca 95% din timp 4x4 e inutil, mai ales ca nu prea mai avem iarna, dar daca tot am cautat SUV, am zis sa iau si 4x4.


In alta ordine de idei am mers un pic si pe autostrada la fel de cuminte de la Câmpina la Bucuresti. Pus pe cruise control si activat modul ECO ca altfel trebuie sa fiu atent cu pedala si cu vitezometrul ca ma fura repede. Cutia e interesanta pe parte de acceleratie. Tine turatia fixa mult timp in timp ce masina prinde viteza si abia tarziu se simte cum schimba vitezele. Trebuie sa te obisnuiesti cu ea. Dar oricum e diferita fata de ce automata am mai condus eu. Consumul pare similar la ce am mai avut. 7-8 afara, poate mai mult pe autostrada. In oras nu am apucat sa merg si sper sa nu prea apuc. Ca idee Opelul sotiei consuma 13-14 urban, Meganul 11-12.


Chestie interesanta. Masina e EURO 6 si scoate 162 gr de CO2 la 100 km in timp ce Meganul e EURO3 si scoate 163 gr de CO2. Ce ti-e si cu normele astea de poluare ! Ma gandeam ca e mai curata la Euro 6.


<span class='edit'>29 Nov 2021, 19:20:</span>
QUOTE(Fratzica @ 29 Nov 2021, 10:34)
Foarte misto, si masina si culoarea, sa o stapaniti sanatosi!
Pe langa sfaturile de mai sus, adaug si eu unul. Verifica scurgerile de apa ale trapei, daca se infunda te poti trezi cu balta de apa in masina.
*




Masina a stat in garaj pana acuma. Mecanismul trapei e perfect curat si gresat. Cred ca e vaselina din fabrica. Partea nasoala e ca de acum masina va sta sub niste copaci. Deci trebuie sa vad cum functioneaza sistemul de drenaj al trapei.

<span class='edit'>29 Nov 2021, 19:22:</span>
QUOTE(YRX @ 29 Nov 2021, 07:47)
Cat fu?

*




Enorm ! 18k euro. N-as fi dat in viata mea atatia bani pe o masina second hand. Ne-a cam luat valul. Sper sa nu mai fac din astea.

<span class='edit'>29 Nov 2021, 19:25:</span>
QUOTE(cristic1982 @ 29 Nov 2021, 12:51)
Felicitări și să o stăpânești sănătos!
Atenție la uleiul de cutie, trebuie pus un anumit tip și un volum specific la o temperatură dată, nu cunosc valorile dar altfel strici cutia. De asemenea trebuie să respecți recomandările colegilor de mai sus legate de uzura și tipul anvelopelor pentru a proteja cuplajul de 4x4
*




Ulei se pune Nissan, scrie peste tot. Am gasit in Bucuresti un service de Nissan 4X4. Ma rog, sunt specializati mai mult pe masini de terren adevarate : Patrol, Navarra, Pathfinder, dar vad ca fac si SUV-uri. Probabil la vara o sa ma ocup.
tatabobu
Este mai curat, cu mult, la chestiile care chiar contează. CO2-ul îți spune doar cat de mult consuma. Adică asteapta-te la consum similar Megane-ului (dacă-s ambele pe același tip de zeama de dinozaur).
bgdrenault
Nu i aceeasi zeama

Multi km fara probleme
dr_mKe
Curios cum te vei împăca cu transmisia CVT. În offroad mie mi se pare mai eficientă față de manuală, filtrează mult mai ok spike-urile de cuplu și socurile trimise-n transmisie de controlul tracțiunii. În plus, pe zăpadă, polei, noroi, iarba udă, nu ai cum doza la fel de finom din ambreiaj.

Culoarea-i interesantă.
Filip
Va contrazic, Argon ar fi dozat mai bine din ambreiaj decat orice CVT. Domnul Doctor, ce trebuie facut ca sa il aducem pe Argon inapoi pe forum? Va rog, avem nevoie de el inapoi (eu cel putin ii simt lipsa).
Diac
Am facut o "româneasca" cu cauciucurile de iarna. Cum aveam 3 Hankook winter Icept Evo 2 in stare buna si recente (DOT 2019) care insa nu se mai produc (s-a trecut acuma la evo ) am gasit 2 Hankook second similare atat ca DOT, cat si ca uzura. Asta ar fi cat sa trec iarna asta, eventual si urmatoarea, in functie de cum arata si se comporta.

Solutia asta imi da ragazul sa cumpar jante pe 17 in timp, fara graba.


P.S. Am vrut digitalizare la taxe si impozite, ei bine am capatat asa ceva. La mine in sector se depun actele pentru a te incarca cu masina la impozit exclusiv online. Au termen 10 zile lucratoare. Daca pe vremuri stateai la coada cum iti era norocul, dar macar rezolvai cu impozitele intr-o zi, acuma astepti 10 si cand depui nici nu sti daca ai depus ce trebuie.
einstein1984
Multi kmp fara probleme. la 4X4 pneuri diferite fata spate (ca circumferinta din cauza uzurii, chiar daca acelasi model) sunt o solutie sigura pentru a omori cuplajul de 4X4. Si asta poate sa apara si de la nerotatia anvelopelor fata spate, ajungi la 1 cm diferenta pe circumferinta. Iar sa o ti un 4x2 fix iarna.....

imi plac argumentele astea "nu am luat duster ca siguranta pasiva" si dupa aia isi ia o masina cu minim 3 ani mai veche care nici macar nu a facut un test FW50. Zi macar ca era scumpa si ai zis ca nu merita banii.
MuciX
E 4x4 permanent? Ca am impresia ca si in auto merge majoritar 4x2 oricum.

Edit, am vrut sa intreb daca e 4x4 permanent. De altfel reiesea asta din a doua parte.
einstein1984
scrie in titlu . Insa la 400Nm sau cat o avea o sa simta nevoia sa dea si pe spate.
Diac
QUOTE(einstein1984 @ 7 Dec 2021, 14:24)
Multi kmp fara probleme. la 4X4 pneuri diferite  fata spate (ca circumferinta din cauza uzurii, chiar daca acelasi model) sunt o solutie sigura pentru a omori cuplajul de 4X4. Si asta poate sa apara si de la nerotatia anvelopelor fata spate, ajungi la 1 cm diferenta pe circumferinta. Iar sa o ti un 4x2 fix iarna.....

imi plac argumentele astea "nu am luat duster ca siguranta pasiva" si dupa aia isi ia o masina cu minim 3 ani mai veche care nici macar nu a facut un test FW50. Zi macar ca era scumpa si ai zis ca nu merita banii.
*




Le-am masurat si sunt la fel ca uzura sau sa le rotesti lunar. Nu cred ca se asteapta cineva sa cumparam cauciucuri de iarna in fiecare sezon. Si sincer, mi s-ar parea o risipa enorma sa aruncam pneuri dupa 2 sezoane. Cred ca pe viitor pneurile vor avea o durata de viata si mai mare si se va generaliza utilizarea de all-seazon, din motive de protectie a mediului.


Sincer ieseam mai ieftin cu Duster nou. Faptul ca as avea costuri predictibile in urmatorii 5 ani e foarte important. Am enumerat motivele mai sus. Dar acuma una a luat 5 stele si ailalta 3. Or fi alte teste dar la Nissan macar e mai multa tabla pana la oameni.


Momentan merge 4x2. La naiba, nici bocancii nu i-am scos din dulap. Merg inca in adidasi si e 07.12. Sa dea Domnu sa fie zapada anul asta.


Dar asa este : la fel cum in 2008 n-am avut bani de Logan 1.4 mpi Laureat plus si am luat in schimb Megane 2 Sedan 1.6 16v Influence vechi de 3 ani, asa si acum am luat un Nissan vechi de 3 ani. Decizie grea unsure.gif N-am bani de Dacie.
AndreiMR
Nu cred că se pune problema de siguranță mai slabă la Nissanul ăsta față de Duster...sa fim serioși că nu e Golf 4 sau Astra G. Anvelopele dacă sunt acum similare le rotești și aia e...nu înseamnă că trebuie să fie tot timpul noi, ci doar cat mai apropiate ca uzură. Și da, și pe auto va cupla destul de des spatele, mai ales la plecarea de pe loc, apoi revine la fwd. Nu știu dacă afișează pe undeva cum se împarte cuplul pe la roti...La Discovery afișează și mutat cuplu spre spate destul de des, chiar și pe uscat
Diac
Afiseaza cand baga 4x4. Am cuplat de proba pe drumul spre Paltinu vreo 500 m.
MuciX
ohmy.gif Si deferentialele?
Diac
Chiar! Aveam pe spate un pneu de vara ohmy.gif sad.gif

Am farâmat-o si pe asta !
wolfin
Au muncit din greu.

Nu te lua dupa ei...niste amatori icon_mrgreen.gif
einstein1984
QUOTE(MuciX @ 7 Dec 2021, 14:34)
E 4x4 permanent? Ca am impresia ca si in auto merge majoritar 4x2 oricum.

Edit, am vrut sa intreb daca e 4x4 permanent. De altfel reiesea asta din a doua parte.
*


e fix acelasi tip de cuplaj electromagnetic GKN ca pe duster.
Diac
Pai si in 4x2 rotile spate nu mai au nici o treaba, nu? Inteleg ca pui 4x4 atunci cand ai nevoie.
wolfin
adica lock.

in auto cica el se baga in seama
Diac
Lasa Lock, ca aia e când e teren greu. Pe uscat, in oras/DN/autostrada cu mod ECO adica 80% din drumuri merg pe 4x2. Ce avantaj as avea sa pun 4x4?

wolfin
Pai nici nu cred ca pot cu acest tip 4x4 24/24..limitat la 40hmh...se incalzeste si decupleaza repede...chestii

Pe uscat 4x2...pe ud auto.

Am pus mai sus un chart cu xyrail 4wd
einstein1984
Nu am condus baraca in cauza, dar la duster in 4X2 pe umed si cu faimoasa lui treapta 1 scurta, pleci cu scart fara sa vrei, mai ales pe ud sau zapda, dar si pe uscat daca vrei sa te bagi repede pe undeva. Cu a2a chiar trebuie sa vrei. In auto nu mai e cazul, doar trage.
Acuma x trail are 1 tona de motor de fonta si inca juma de tona de cutie in fata, f posibil sa aiba aderenta mai buna in 4X2 pe fata.
P.S. 4X4 auto sigur tine pana la 80 la ora.
AndreiMR
Plus cvt pentru plecarea lină de pe loc, plus anvelope mai late, plus foarte probabil un esp reglat altfel. Dar în 4x4 auto am o banuiala ca va folosi spatele și la ieșirea din viraje dacă mergi mai tare.
wolfin
Sistem rudimentar de 4x4 happy.gif

QUOTE(einstein1984 @ 7 Dec 2021, 16:02)
Nu am condus baraca in cauza, dar la duster in 4X2 pe umed si cu faimoasa lui treapta 1 scurta, pleci cu scart fara sa vrei, mai ales pe ud sau zapda, dar si pe uscat daca vrei sa te bagi repede pe undeva. Cu a2a chiar trebuie sa vrei. In auto nu mai e cazul, doar trage.
*



Nu exista 4x4 auto.

In auto e 4x2...doar cand e cazul...trece si spatele

In 4x4 doar lock...si pana la40km/h...la altii 60km/h..max
axabrt
https://youtu.be/KcIWOQXwAfA

Aștept cu interes sa mai comparați Duster cu nissan
Bre, eu m am decis deja la următoarea mașina. Ford Mondeo. E tanc.
A rezistat la impact cu tuaregul ministrului Bode.
wolfin
Nici nu deschid link ul....

Sunt sigur ca e un dac..pardon un duster care urca himalaya
einstein1984
QUOTE(wolfin @ 7 Dec 2021, 16:07)
Sistem rudimentar de 4x4  happy.gif
Nu exista 4x4 auto.

In auto e 4x2...doar cand e cazul...trece si spatele

In 4x4 doar lock...si pana la40km/h...la altii 60km/h..max
*


eu vorbeam de nissan, nu de suzuki!?! robinetul e fix acelasi cu ala de Duster, au lucrat colegii mei la el.
[attachmentid=1628134323]
pentru aprofundare va rog bagati un ochi http://www.suvfrauto.net/4wd_4_roues_motri...ment_-2448.html
wolfin
Eu tot de nissan/dacia vorbeam.

Suzuki are alta mancare.
einstein1984
ah, atunci gresesti.
wolfin
Ce gresesc?

4x2 e permanent
Auto 4x2 si 4x4 cand e nevoie..simte electronic ce fuge curu n curba
Lock 4x4 permenent cu limitari
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.