Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pălării (piuliță din capăt) amortizor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
mihaipopm8
Salut.

Clio Symbol 2010
Am atasat 2 poze
Acele pălării nu ar trebui sa fie lipite/strânse de oala de la amortizor (de caroserie)?

Mersi.
espacern
"Palaria" de jos este uzata...adica trebuie schimbate ambele!
mihaipopm8
Anul trecut, in primavara, am pus kit SNR KB655.07
Deci totul e nou (era)
Amortizoare KYB

Nu e ok?

Gaura de la oala se poate largi/stramba?
valioglu
Sistemul a fost preluat aproape identic pe Logan. Nu trebuie sa stea lipite. Isi modifica pozitia la virare. Nici foarte departate nu trebuie sa stea. Mi se pare ca au o pozitie normala.
z_fdd bacau
Nu trebuie sa fie lipite, dar parca distanta e cam mare. Parerea mea e ca trebuie schimbate.
alexgeogabriel
Palaria vizibila este contraflansa, mai ai jos un o flansa care de fapt ea e cea care preia socurile din arc si amortizor si mai e un mic rulment.
Flansele originale tot SNR sunt, in cate gropi ai dat de ai ajuns cu ele asa dupa 1an? Eu am facut offroad si nu aratau asa dupa 1 an.
Cum erau dupa schimbare, mai stii? Poate de la schimb, sunt asa, amortizoarele fiind mai lungi. Fa si un test de amortizoare, poate s-au dus atat de repede.
ionbumbu1
QUOTE(mihaipopm8 @ 22 Nov 2021, 23:02)
Anul trecut, in primavara, am pus kit SNR KB655.07
Deci totul e nou (era)
Amortizoare KYB

Nu e ok?

Gaura de la oala se poate largi/stramba?
*


ai pastrat arcurile masinii?
sau le-ai inlocuit cu altele noi smile.gif
alexgeogabriel
Sau poate le-a pastrat pe ceke vechi dar s-au lubgit pentru ca a amanat schimbarea amortizoarelor la timp. In orice caz, daca arcurile ar fi mai lungi decat amortizoarele in stare pasiva, contraflansele tot ar fi fixe de caroserie. Singurul aspect ar fi amortizoare mai lungi.
Dar putem doar sa ne dam cu parerea atat timo cat nu stim cum erau dupa schimbul de anul trecut. M-as mira totuai sa se fi dua atat de mult dupa 1 an, doar daca ar fi facut mult offroad.
busu 12
mihaipopm8,daca ti-a raspuns colegii aici in topic,nu e frumos sa mai deschizi topic cu aceeasi intrebare pe softpedia
https://forum.softpedia.com/topic/1205020-j...lana-amortizor/
mihaipopm8
Amortizoarele sunt ca noi KYB, schimbate anul trecut in vara
Flansele+rulmenti sunt ca noi SNR, schimbate anul trecut in primavara

Arcurile nu au fost schimbate (in rest, totul a fost schimbat pe partea din fata)


Masina da senzatia ca e mai ridicata pe partea stanga respectiv ca e mai inclinata spre dreapta
Volanul sta putin inclinat spre dreapta (la liber in mers trage putin dreapta, opune rezistanta la viraj stanga)
Povestea e mai veche/mai lunga... *


Sa inlocuiesc si arcurile?
La flanse si rulmenti am codurile
Contraflansele trebuie schimbate si ele? (le am si pe cele vechi)

Anul trecut inainte de schimbare am avut problema 100% cu flansa din partea stanga
Se pare ca acum tot pe stanga e problema

* Ce ma baga pe mine in ceata e faptul ca am interschimbat ansamblul arc+amortizor de pe stanga pe dreapta si facea la fel (vara trecuta)
Ma gandeam ca am un arc mai slabit...

N-am facut offroad


Urmariti si videoclipul
https://youtu.be/pAQX_iC8jxI
alexgeogabriel
Pai daca povestea e mai veche, poate de pe la vreun accident sau ce a ffost, poate e mi stramb ceva daca sta aplecata pe o parte, desi primul gand are fi fostca arcul de pe dreapta e mai lasat sau de fapt cel pe stanga mai intins.
Dar tu ce ai pe carenajul ala asa de gros, zgura, noroi, pietre sau e ansamblul asezat pe asfalt? radmasa.gif. In general, masina trage uor spre dreapta, bieletele cum le ai?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.