Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Buc - portul Glina - ecluza Tanganu - Buc
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Calatorii si Intalniri
gibonu
Sambata, 06.11.2021
Bucuresti - portul Glina - ecluza Tanganu - Balaceanca - Cernica - Pantelimon - Bucuresti
52 km

Hai noroc la toata lumea.

Daca tot era frumos afara, era pacat sa stau acasa. Plus ca aveam in plan de ceva timp sa ajung in zona teoreticului canal Dunare - Bucuresti, varianta pe Dambovita [pana la Budesti].

Termocentrala CET Sud.

[attachmentid=1628133786]

Dambovita, in amonte

[attachmentid=1628133787]

si in aval.

[attachmentid=1628133788]

Noul [de cativa ani] pod peste Dambovita, pe unde [nu se stie cand] va trece linia de tramvai Berceni - Pipera.

[attachmentid=1628133789]

Trotuarul de pe malul Dambovitei, unde cu un minim efort financiar plus cu putina creativitate si disponibilitate, s-ar putea construi o super pista de bicicleta [pe ambele maluri].

[attachmentid=1628133790]

Familie de lebede iesita la plimbare.

[attachmentid=1628133791]

Dambovita la stavilar.

[attachmentid=1628133792]

Iesirea din oras.

[attachmentid=1628133793]

Centura feroviara a Bucurestiului.

[attachmentid=1628133794]
gibonu
Sambata, 06.11.2021 - Partea a II-a
Bucuresti - portul Glina - ecluza Tanganu - Balaceanca - Cernica - Pantelimon - Bucuresti
52 km

Stanga pe centura Bucuresti si dupa cateva sute de metri am virat dreapta, pe un drum pe camp pe care am mers alte cateva sute de metri. Apoi, pe langa bicicleta si printre multe balarii am ajuns la tentiva de port Glina [de pe tentativa de canal Bucuresti - Dunare, varianta pe Dambovita pana la Budesti unde este confluenta Dambovitei de Argesul].

[attachmentid=1628133855] [attachmentid=1628133856]

Conform studiului de fezabilitate din anul 2012 [pagina nr. 34], ruinele care se vad in pozele de mai sus "pot asigura derularea unui trafic de cca. 4,0 milioane tone/an". Fara comentarii.

[attachmentid=1628133857]

Sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=197.75

Statia de epurare de la Glina care inca nu este complet functionala.

[attachmentid=1628133858]

Prima gura de deversare.

[attachmentid=1628133859]

Si a doua gura de deversare.

[attachmentid=1628133860]
einstein1984
[attachmentid=1628133886] omu vroia sa continue sa construiasca in capitala, visa ciment si fier beton.... desi betoniera din titan de exemplu primea ciment si agregate cu trenul direct.
gibonu
@einstein1984
Cum spuneam, Ceausescu era un dement caruia nimeni nu avea tupeu sa i se opuna in anii '80 [daca o fi avut cineva tupeu sa i se opuna vreodata].

Problema este ca azi se scoate periodic de la naftalina proiectul asta.

---------------------------------------------

Sambata, 06.11.2021 - Partea a III-a
Bucuresti - portul Glina - ecluza Tanganu - Balaceanca - Cernica - Pantelimon - Bucuresti
52 km

Inapoi la drumul de pe camp.

[attachmentid=1628133895]

Dambovita spre aval, vazuta de pe un pod pietonal.

[attachmentid=1628133896]

Drumul de pe camp ramane bun,

[attachmentid=1628133897]

apoi aproape ca dispare.

[attachmentid=1628133898]

Viitoarea autostrada A0.

[attachmentid=1628133899]

Drumul de pe camp a cam disparut

[attachmentid=1628133900]

apoi a reaparut intr-o starea buna.

[attachmentid=1628133901]

Stie cineva sa explice motivul pentru care exista acest stalp pitic intre alti stalpi inalti?

[attachmentid=1628133902]

Dambovita spre aval de DC 55.

[attachmentid=1628133903]
einstein1984
pai stalpul pitic e ca sa poata trece linia aia pe sub cealalta, altfel nu se asigura separatia verticala si faceau scurt la incucisare. Firele la pitic par izomlate, sa nu faca arc cu tractorul pe dedesupt.
Acuma avea logica portul, ciment de la medgidia si otel de la galati pentru blocuri. Insa cred ca aia din constructii ar fi preferat sa le primeasca cu trenul just in time decat sa vina cu barca si sa astepte cine stie pe unde.
gibonu
@einstein1984
Multumesc pentru explicatie. Pare simplu si logic ceea ce spui, doar ca pe mine nu m-a dus capu' sa vad asta cand am trecut pe acolo.

Cat despre logica portului Glina, da-mi voie sa ma indoiesc.

--------------------------------------------------------------------------

Sambata, 06.11.2021 - Partea a IV-a
Bucuresti - portul Glina - ecluza Tanganu - Balaceanca - Cernica - Pantelimon - Bucuresti
52 km

Planul initial era sa continui pe malul sudic al Dambovitei pana la ecluza Tanganu si apoi sa ma intorc prin Balaceanca, insa o haita mare de caini m-a convins sa schimb traseul.
Unii ar spune ca am nimerit bine.

[attachmentid=1628133950]

Statie de autobuz in care n-au intrat cativa metri cubi de caramida asa cum se intampla in localitatile din zona de sud a Bucurestiului.

[attachmentid=1628133951]

In dreptul indicatoului spre satul Posta am virat stanga spre Dambovita.

[attachmentid=1628133952]

Ecluza de la Tanganu.

[attachmentid=1628133953] [attachmentid=1628133954]

Dambovita spre aval.

[attachmentid=1628133955]
einstein1984
ce vant tre sa bata prin statia aia....
gibonu
@einstein1984
Statiile de autobuz si troleibuz din Bucuresti au un singur perete lateral. Asadar, cele din Balaceanca par a fi adapost contra vantului comparativ cu cele din Bucuresti.

------------------------------------------------------------

Sambata, 06.11.2021 - Partea a V-a
Bucuresti - portul Glina - ecluza Tanganu - Balaceanca - Cernica - Pantelimon - Bucuresti
52 km

Inapoi in Balaceanca, am vazut ca exista program de lucru in intervalul 02:00 - 11:00.

[attachmentid=1628134107]

DC 55 spre Cernica.

[attachmentid=1628134108]

Calea ferata Titan Sud [fosta gara Republica] - Oltenita, in statia Caldararu.

[attachmentid=1628134109]

Dreapta spre Cernica.

[attachmentid=1628134110]

Sub autostrada A2.

[attachmentid=1628134111]

Lacul Cernica.

[attachmentid=1628134112]

Ideal pentru o iesire cu caiacul, insa din pacate lacul este concesionat iar accesul cu caiacul este interzis.

Parcarea de la strandul Cernica unde jucam tenis de picior acum vreo 20 de ani.

[attachmentid=1628134113]

Constructia pasajului de la intersectia dintre soseaua Cernica si centura Bucuresti.

[attachmentid=1628134114] [attachmentid=1628134115]

Centura feroviara a Bucurestiului.

[attachmentid=1628134116]

Noul park and ride de la Granitul [capatul lu' 14 pentru cei care au stat odata in cartierul Pantelimon], inca nefunctional.

[attachmentid=1628134117]

In drum spre casa, am incercat si braga vascoasa, cea din stanga.

[attachmentid=1628134118]

Insa nimic deosebit, chiar dulce pentru gustul meu.

Cam asta a fost. Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.