Salut baieti !
Detin un clio 3 , 2008 , 1.5 dci 50kw. Masina o am de mai bine de 5 ani, timp in care am facut peste 90.000 km ( are in prezent 275k ) .
La momentul achizitiei avea o problema la relanti ( oscila ) .. s-a rezolvat prin schimbarea regulatorului de presiune. Mecanicul de atunci mi-a dat si un injector jos din lipsa de spatiu ( zicea el ) .. Bineinteles ca injectorul s-a blocat apoi si l-a deblocat pe banc. Problema cu relantiul s-a rezolvat si a aparut un zgomot de fier pe fier .. eu cred ca e vorba de o bataie la injector. In cei 90 de mii parcursi am facut schimburile la timp ( ulei 8100 x cess motul la 10k , filtru motorina la 20k ) .
Recent bataia de la injector s-a accentuat .. Mi-am comandat de pe China un tester DS150e si tot ce imi indica sunt corectiile de la injectoare. Mai exact:
Injector 1 2 3 4
Corectia 0 422,4 486,4 489,6 451,2
Corectia 1 435,2 464 83,2 456
Corectia 2 433,6 448 484,8 454,4
Corectia 3 366,4 392 396,8 425,6
Corectia 4 348,8 355,2 364,8 366,4
Corectia 5 348,8 355,2 364,8 366,4
Ma poate informa cineva ce inseamna corectiile astea? sunt in microsecunde .. Iar la injectorul 3 corectia 1 este foarte departata de restul .
Astept sugestii , sfaturi, experiente ! Multumesc din suflet !