Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Schimb cutie de viteze automata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Safrane,Velsatis,Avantime si Espace
Ovidiu Cta
Salutare tuturor.Sunt ce cca 2 luni "fericitul "posesor de Espace5,2016,1.6 tce,147kw,160000km.
La cald,la plecare de pe loc are o vibrație destul de puternica iar la 1800-2200 ture,fluctuează turometrul,patinează ambreiajele si ocazional se aude un zgomot că și cum ar atinge roata de ceva.La reprezentanta verdict sec "problema mecanica", cod eroare dtcc 41786,ambreiaj 1 cod dtc 187198 și protecție termică ambreiaj dtc181098 și dtc 181198.8700lei kit ambreiaj nou plus 3000 lei manopera cu mențiunea că nu se știe exact daca nu e afactata și cutia-35000lei cutie noua manopera inclusa.N-am atâția bani sa iau cutie noua(ambreiajele incluse) și mă gândesc să caut cutie in alta parte.Ce trebuie sa am in vedere ca eventual "noua" cutie sa fie compatibila?Orice sfat e bine venit.Multumesc!
RenaultR27
Cutia se poate repara. Exista piese de schimb. Inainte de a cumpara o cutie second hand/noua, daca este posibil, mergi la un service mai capabil sa-ti faca o diagnoza mai exacta.

Pe viitor, parerea mea, evita Renault.
Ovidiu Cta
Cutia da,se poate repara.Dar ambreiajele,manopera,uleiul,tampoane cutie,etc.toate astea mă duc deja în aproximativ 15000lei,că apoi sa am "norocul" sa-mi spună ..."știi...e și cutia".De aceea până nu o urca pe elevator sa o desfacă nu sunt sigur care e buba.Din păcate și perioada de imobilizare e destul de mare 1luna de indisponibilitate vehicul datorita livrarii destul de greoaie a pieselor de schimb,pandemie,chef,toamna!De aceea întreb dacă sunt "chichițe" că sa zic așa,ce trebuie sa verific ca noile(sau vechi) piese sa fie compatibile cu mașina,coduri,producător,an fabricație.ect.Multumesc!
cv-03-btf
Din auzite.. de la o persoana de incredere. Multe probleme ale cutiei au fost rezolvate prin simpla reinvatare a cutiei cu o diagnoza...a parametrilor de rulare. Procedura este oarecum greoaie. Se face doar in mers si dupa o procedura stricta dictata chiar de diagnoza. Se ruleaza mai repede.. apoi mai incet etc, apoi se reiau de la inceput operatiile... in asa fel incat cutia sa reinvete parametri de rulare. Cutii care smunceau sau nu schimbau corect au putut fi readuse in parametri. Conteaza mult schimbul periodic de ulei in cutie care se face cu un sistem dedicat, un robot care scoate vechiul ulei, spala cutia apoi reintroduce uleiul nou.Si acolo este un secret, intrucat desi se incarca in cutie cantitatea precizata de producator, este posibil sa apara o eroare legata de nivelul nesatisfacator. Impreuna cu uleiul mai vine o componenta de cca 100 g care multi nu stiu ca trebuie adaugata. Chiar si dupa aceasta procedura este necesara recalibrarea cutiei. Evident procedura nu rezolva problemele mecanice fizice sau electrice . Precizez... vorbesc la modul general , din auzite si e posibil sa ma insel pe undeva. Multumesc pentru intelegere. Poate cineva pricept ne da detalii ,, la obiect,,!
ionbumbu1
este adevarat ce spune colegul ct
a fost mai multe episoade pe youtube coasta de est,cu schimbari ulei la cutii automate,spalari sistem cu flush,incarcare ulei nou cu Robot, calibrari cutie pentru invatare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.