Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nissan Xtrail Tekna 2015 si Juke Nismo RS 2016
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
Macione
xxxxxx
Muttley
A trebuit sa caut cu google specificatiile aleia din prima poza.
Clio RS mai este?
Macione
Este, in ultimii 2 ani a parcurs cam 800 de km.
wolfin
se vede in poza cu x trail
einstein1984
cum e suspensia la juke? E 4X4 CVT sau manuala?
Macione
Juke 4x4 X-CVT 8 trepte, suspensia e rigida, fara sa fie deranjanta.
Xtrail 6 trepte manuala
MuciX
Stai, care are cvt și care are cutie in 8 trepte? :}
ursul_bipolar
Cvt-u in niciun caz.
AndreiMR
Probabil ca simulează trepte la schimbarea manuala...așa fac unele cvt. În 2018 când am luat Mazda 3 văzusem pe stoc la noi un juke nismo 2wd cvt la puțin sub 19k euro cu toate reducerile pe care le puteam aplica. Prețul era foarte bun, dacă nu ar fi fost cvt m-ar fi tentat, dar nu a fost să fie
ursul_bipolar
Doar le simuleaza, pot fi o infinitate.
einstein1984
QUOTE(ursul_bipolar @ 30 Sep 2021, 23:29)
Cvt-u in niciun caz.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
wolfin
Zi si noua..sa radem si noi.

Esti rau ca vallix 243.gif

sleep.gif
MuciX
Aijtaine, care mai e ideea unui CVT, daca "noi" simulăm trepte?

1 Oct 2021, 08:06:
L.E. eu inca îmi mai dau pumni in cap că nu m-am înțeles cu CVT, mi se pare modul ideal de a modifica raport de transmisie.
Victorine
eCVT e și mai deștept.
MuciX
Whatevs, la aia de pe Corolla mă refeream. eCVT dacă ne face mai fericiți. smile.gif

Apropos, ieri am avut un drum de făcut și am prins o porțiune cu un asfalt super fin, era liniște deplină la 210 în mașină, nici nu a trebuit fosta mea logodnică să ridice vocea că să îmi spună să merg mai încet; la capitolul antifonare chiar cred că a fost o alegere mai bună decât Corolla.
AndreiMR
QUOTE(MuciX @ 1 Oct 2021, 09:05)
Aijtaine, care mai e ideea unui CVT, daca "noi" simulăm trepte?

<span class='edit'>1 Oct 2021, 08:06:</span>
L.E. eu inca îmi mai dau pumni in cap că nu m-am înțeles cu CVT, mi se pare modul ideal de a modifica raport de transmisie.
*



Nu le simulează tot timpul...doar pe mod manual, unele au și un mod sport pe care fac treaba asta. Pentru plăcerea de a conduce (care nu prea e la cvt) sau pentru un pic de zvac în plus. În rest, funcționează tot ca un cvt
einstein1984
Merci Andrei. Bine, senzatia trebuie incercata, ca oricum difera de la implementare la implemetare, una e pe suzuki sx4, alta e pe arkana de rusia.
ursul_bipolar
QUOTE(MuciX @ 1 Oct 2021, 09:30)
Whatevs, la aia de pe Corolla mă refeream. eCVT dacă ne face mai fericiți. smile.gif


Hai sa nu comparam mere cu pere. eCVT e ceva, CVT e altceva. La baza au CVT-ul dar implementarile difera total.
Inteleg ca toata cafeaua se ambaleaza in punga dar nu toate pungile contin aceeasi cafea. smile.gif
Victorine
Păi nu le-a comparat, doar că s-a referit generic la ele. Cam toata lumea zice și la astea noi CVT, deși nu mai au nimic in comun cu alea pe curea. Acuma nu știu de care are Nissanul, că n-am fost curios sa caut specificațiile. Astept sa ne zică proprietarul mai multe, ca ce a dat pana acum e mai mult un teaser smile.gif
ursul_bipolar
In the XTRONIC CVT, the gear ratio range* from low to high gear is expanded, attaining a top-of-class final gear reduction ratio of about 6, thanks to pulley and steel belt improvements and the use of high performance ATF (Automatic Transmission Fluid). This ratio spread is among the world's widest for a CVT designed for use with 1.5-liter to 2.0-liter class engines. With a wide ratio spread and highly precise control, the CVT delivers outstanding acceleration and fuel economy.

Ceva implementari care sa imbunatateasca raspunsul cutiei.
einstein1984
Si o locomotiva diesel electrica poti spune ca are cvt. Unii vor sa discute semantica, nu masini.
O colega a avut un juke cvt cu motor de 1,2 se pare insa ca nu e vreo culme a andurantei cutia aia si a vandut-o inainte sa explodeze.
MuciX
QUOTE(Victorine @ 1 Oct 2021, 09:17)
Păi nu le-a comparat, doar că s-a referit generic la ele.
*


At least someone gets it. smile.gif

1 Oct 2021, 09:45:
QUOTE(einstein1984 @ 1 Oct 2021, 09:39)
Sse pare insa ca nu e vreo culme a andurantei cutia aia
*

ursul_bipolar
QUOTE(MuciX @ 1 Oct 2021, 10:43)
At least someone gets it. smile.gif



Really?

Ia mai gandeste-te:

QUOTE(MuciX @ 1 Oct 2021, 09:05)
Aijtaine, care mai e ideea unui CVT, daca "noi" simulăm trepte?


QUOTE(MuciX @ 1 Oct 2021, 09:30)
Whatevs, la aia de pe Corolla mă refeream. eCVT dacă ne face mai fericiți. smile.gif


Cum e? Te-ai referit la CVT sau la eCVT, ca mie mi se pare din ce ai spus mai sus ca la CVT. Adica sa traduc ce ai spus, nu imi place CVT-ul de pe corolla. Fraza este gresita, pt ca acea Corolla nu are CVT ci eCVT, deci nu iti place eCVT nu CVT.
einstein1984
ce nu ii place este implementarea calibrarii pe acea masina. CU un laptop se poate schimba radical comportamentul, astfe incat sa ii placa si lui Mucix, fara a schimba principiul de functionare.
MuciX
QUOTE(ursul_bipolar @ 1 Oct 2021, 09:52)
Adica sa traduc ce ai spus, nu imi place CVT-ul de pe corolla.
*


Bre ursule, tu chiar trollezi, nu? Adica ai inteles suficient dincolo de denumirile comerciale incat sa imi "traduci" (apropos, iti multumesc nespus, daca imi placeau baietii veneam sa te trag de codite si sa iti dau ciocolata), dar faci pe nestiutorul.

Uite, mai scriu o data pentru tine: Nu imi place CVT de pe 2020 Corolla. Mi se rupe la cusatura ce varianta constructiva de CVT este, ea ramane in continuare o transmisie cu raport variabil.
ursul_bipolar
In regula. Ma bucur in continuare ca acea corolla are cvt din punctul tau de vedere. Eu nu trolez, doar ti-am demonstrat folosindu-ma de cuvintele tale ca ce ai spus este gresit.
Uite ceva pe scurt.
MuciX
Aha. Și mai cum?
ursul_bipolar
Nimic, doar atat. Vezi link-ul de l-am pus. E pe scurt.
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 1 Oct 2021, 10:39)
Si o locomotiva diesel electrica poti spune ca are cvt. Unii vor sa discute semantica, nu masini.
   O colega a avut un juke cvt cu motor de 1,2 se pare insa ca nu e vreo culme a andurantei cutia aia si a vandut-o inainte sa explodeze.
*


Pentru ca CVT-ul de la Nissan/Renault este un gunoi. Sa nu generalizam greselile unor producatori.
QUOTE(AndreiMR @ 1 Oct 2021, 09:34)
Nu le simulează tot timpul...doar pe mod manual, unele au și un mod sport pe care fac treaba asta. Pentru plăcerea de a conduce (care nu prea e la cvt) sau pentru un pic de zvac în plus. În rest, funcționează tot ca un cvt
*

A fost interzisa din Formula 1. Ca aducea prea mult zvac in plus.
Victorine
Hai să nu stricăm aici, doar-doar o să dea mai multe info despre noile achiziții. Vă invit la mine pe topic . Adică mergeți acolo că vin și eu. Să fac curat :)Io nu înțeleg cum doi oameni de treabă pot ajunge să nu se înțeleagă... numai dacă nu vor... ciudate efecte are internetul ăsta.
ursul_bipolar
E dragoste cu nabadai. biggrin.gif
wolfin
Care 2...ca sunt mai multi...e orgie in toata regula
MuciX
QUOTE(Victorine @ 1 Oct 2021, 10:28)
Io nu înțeleg cum doi oameni de treabă pot ajunge să nu se înțeleagă
*


Ne stim si personal, am râgăit virșli la aceeasi masa, it's all good. Numai ca nu vrea sa inteleaga ca am folosit un catch-all term pentru a descrie un tip de cutie. E ca si cum as spune ca VAG are DCT (double-clutch-transmission), desi ei o numesc DSG (Direktschaltgetriebe). Acelasi drac.
bgdrenault
Merge treaba aia cu cine nu are toyota cu ecvt sa si cumpere
einstein1984
Suna ciudat daca as zice ca un juke nismo imi place mai mult in idea de daily driver decat un clio RS? Captur RS nu au vrut sa faca.
wolfin
I ati o vitara s

https://www.autovit.ro/anunt/suzuki-vitara-s-ID7GQ1Ec.html

Poate mai lasa la pret tongue.gif
MuciX
QUOTE(einstein1984 @ 1 Oct 2021, 10:57)
Suna ciudat daca as zice ca un juke nismo imi place mai mult in idea de daily driver decat un clio RS?
*


Da, de ce ai spune asta?

In plus, sa ma scuze initiatorul, dar sunt putine masini pe piata sa imi placa mai putin decat Juke. Iar mie imi plac Multipla si Z3 Coupe.
einstein1984
E adevarat si asta, dar masina cu scaun mai sus e mai ok in anumite situatii (nu la serpentine, desigur). Iar uratenia deranjeaza doar in oglinda retrovizoare, cand esti in ea e ok.
@wolfin, mda, e o masina misto, dar e ungureasca si nu e facelift.... iAR JUke are optiune de scaune recaro! bonus points pentru 6 trepte automata insa fata de cvt.
wolfin
si merge cutia aia de vis...in s mode

facelift.....faruri matrix fata de led simplu si plansa de bord mai moale..ce sa zic.
einstein1984
plans aia prefacelift e dealbreakerul, da . plus torpedoul spate, ca portbagaj nu ii pot zice
wolfin
faceam analogie la captur "RS" sleep.gif nu navara sau l 200

la captur ai cutie postala
cj98czh
sa nu mai vb. de antifonarea de Logan de la Vitara ...
wolfin
care logan..poate asta nou.

i ai luat lu` vallixx batul din gard? biggrin.gif
cj98czh
chiar am vb. serios .. este un aspect care nu mi-a placut ... antifonare catre 0 .. cam cum are si Clio din dotare ...
einstein1984
@czh de asta nu stiu, dar un juke 2016 era ok la antifonare, facut inclusiv auostrada.
wolfin
ca posesor si de logan.unu iti pot zice ca n are lagatura.

vitara 1.4 AT e mai silentioasa decat a mea ....mult mult. la 130...am diferenta de 500..700 rot/min....2800 vs 3400 ..cred..cam pe aici

de exemplu. la vit mari motoruo se aude nu vantul. iar 1.4 e al naibi de silentios
AndreiMR
Față de Duster 1 fl stătea mai bine vitara pre facelift la antifonare dar clar nu era o referință...și mie mi s-a părut cam zgomotoasa. La cât costa era clar că au făcut economie la plastice și antifonare...e cam la fel ca la Duster 2, ca nici ăla nu e silențios pe autostrada
wolfin
vorbin de 1.4 at.

diferita de 1.6 MT ...mult rau..dar in bine

gata am terminat cu elogiile..ca iara se rahatesc porumbeii pe suzi
Macione
QUOTE(Victorine @ 1 Oct 2021, 09:17)
Păi nu le-a comparat, doar că s-a referit generic la ele. Cam toata lumea zice și la astea noi CVT, deși nu mai au nimic in comun cu alea pe curea. Acuma nu știu de care are Nissanul, că n-am fost curios sa caut specificațiile. Astept sa ne zică proprietarul mai multe, ca ce a dat pana acum e mai mult un teaser  smile.gif
*





am facut niste filmari cu telefonul, zilele astea le incarc pe youtube si postez. Nu e ca un EDC-DSG, dar nici nu omoara placerea de a conduce.
wolfin
Cred ca am uitat sa xic


Sa le volanesti cu placere si sanatos.

Frumoasa colectie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.