Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Captur PHEV
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Captur
Pages: 1, 2
lili_grad
Opinii, intrebari, comentarii despre Captur hibrid PHEV, una dintre cele mai accesibile hibride pe piata.
Macmat
Proaspăt membru si la fel de proaspat proprietar,va stau la dispozitie cu amanunte...😁
lili_grad
A mai patit cineva asa? Cam pe la 75-78 km/ora in modul electric, masina frineaza brusc si apoi continua accelerarea. A devenit o obisnuinta, dar nu cred ca e normal...
einstein1984
schimba treapta.
Macmat
Am rulat doar vreo 50 km extraurban in mod electric(pînă in 100km/h) dar nu am sesizat asa ceva ...Ai cumva limitatorul de viteza activ ?? Incearca si e-safe si vezi daca mai face la fel.In principiu, modul pur electric ar fi doar pt trafic urban ...

18 Apr 2022, 20:15:
...,schimba treapta.... E foarte posibil sa fie adevarat, nu e vorba de frinare ci de o lipsa de tractiune.Rezistenta la rulare ( destul de mare la viteza aia) te face sa o sesizezi ca si frinare Poate fi un comportament normal desi repet eu nu l-am sesizat.
Omanu Omanu
Va salut prieteni. Săptămâna viitoare sper sa îmi vina și mie masinuta. Puteți sa îmi dați ceva sfaturi la încărcare electrica și nu numai pentru un începător? Am văzut ca nu sunt multe rewiuri pe aceasta tema. Probabil multă lume este la început.
Mulțumesc
r_vlad
Ce vrei sa afli, mai exact ?
Captur PHEV se poate incarca doar de la o sursa de curent alternativ. Puterea maxima cu care se poate incarca este de 3,7 kW / 16 amperi (A) si se foloseste de un connector de incarcare tip 2 (Type 2). Ca si echipare standard vei primi un incarcator portabil care are la un capat un conector Schuko pentru connectare la priza casnica iar in celalalt capat un connector tip 2 pentru conectarea la masina. Acest incarcator limiteaza puterea de incarcare maxima la 2,3 kW / 10 A pentru a putea fi folosit in siguranta.
Bateria masinii are o capacitate de ~10 kWh si timpii de incarcare sunt urmatorii:
~ 5 ore folosind incarcatorul portabil livrat cu masina si conectat la o priza casnica (max 2,3 kW)
~ 3 ore conectand masina prin intermediul unui cablu tip 2 - tip 2 la o statie de incarcare casnica sau publica care poate livra cel putin 3,7 kW.

Inca o chestie. Trebuie verificat ce fel de incarcator casnic a fost livrat cu masina. Daca este cel cu specificatiile de mai jos se simplifica treaba in ceea ce priveste incarcarea casnica la 3,7 kW. Acest incarcator permite incarcarea la 16 A in loc de 10 A daca este conectat la o priza casnica Green'Up care la randul ei este conectata la un circuit electric capabil sa reziste la un curent de 16 A pentru o perioada de timp mai lunga.
[attachmentid=1628138268]
Omanu Omanu
Mulțumesc de răspuns. Acum facind puțin research pe diferite forumuri din Germania și Franța, părerile sunt contradictorii. Am văzut chiar niște opinii foarte negative la acest model. Care este părerea voastră sincera pina acum?
costin02
Ar fi fost de folos să ne împărtășești din problemele grave semnalate in acele forumuri!
Omanu Omanu
Mai jos un comentariu de pe forumul german
Bună ziua împreună,



Am două probleme cu cutia de viteze:



1. Frânarea puternică la viteze de peste 80 km/h determină cutia de viteze electrică să coboare din treapta a doua în prima în timpul frânării. Acest lucru duce la sacadări considerabile în transmisia de transmisie, cineva este cu adevărat speriat dacă nu este familiarizat cu acest comportament. Se cunoaște ceva similar aici?

2. La oprirea de la viteza de mers, se produc sporadic sacadări puternice, ca și cum ați opri un vehicul manual fără a apăsa ambreiajul. Vehiculul se oprește apoi cu o smucitură puternică și un pocnet mecanic, cutia de viteze sare de la D sau B la N, iar "cârligul de remorcare" clipește. Nu mai este posibil să se cupleze o treaptă de viteză. Oprire/pornire rezolvă problema. Acest lucru s-a întâmplat în total de 11 ori în 21 km. Știe cineva acest lucru?
Translated with DeepL https://www.deepl.com/app/?utm_medium=android-share
RacerVTM
Asa este conceputa cutia de viteza asta noua d ela PHEV Renault . Nu are ambreiaj deloc , ci doar un cuplaj de roata libera care cand retrogradeaza cutia zmuceste toata harabaia .

Renault a vrut el sa inventeze ceva in istoria masinilor PHEV , dar nu i-a prea iesit cutia asta fara ambreiaj .. Este exact cum ai schimba la o manuala fara sa apesi pedala de ambreiaj deloc si doar te joci cu acceleratia sa corelezi rotirea pinioanelor in cutia manuala cu turatia motorului . Iti iese de mai multe ori , dar odata tot dai cu virgula si carai pinioanele in cutie ..


https://www.youtube.com/watch?v=ar1weI1cpFs

Cica technologia vine din F1 , dar acolo nu prea este important cum schimba si cat de sensibil este pilotul la schimbari ..Acolo se vrea doar super rapide schimbari de trepte si daca se poate brutale sa nu piarda motorul din timp si din putere

https://www.renaultgroup.com/en/news-on-air...gy-4th-episode/
einstein1984
cutia e cu craboti, nu cu roata libera....
RacerVTM
Roata libera este intre motorul electric si cel termic si da , crabotii treptelor schimba brutal , dar tu simti in masina socul din cauza rotii libere care in retrogradare transmite brusc socul in suporti si caroserie .. neexistand nici un ambreiaj .. doar o apropriere de turatii cica ajutata de un alt motor electric / suplimentar ( si generator pe de alta parte )
In motor sport merge treaba , dar in viata normala este cam prea mult sa te zguduie masina ..
harry
După 35.000 de km pot sa va zic câteva detalii legate de cele spuse mai sus:
1) schimbarea treptelor nu provoacă “smucituri” sincronizarea este făcută perfect cu ajutorul ceor doua motoare electrice!
2) Pe la aprox 73km/h se schimba in treapta a doua. Nu este smucitura, nu este franare, este o lipsa de putere pentru perioada cat se schimba treapta (aprox 1 secunda cred)
3) Într-adevăr, pentru cineva cine nu este obișnuit cu frânarea poate la aceasta mașina poate crea probleme. In timp ce frânezi, la anumite viteze, frânarea regenerativă parca “se decuplează” (posibil la retrogradare din 2 in 1 pe la 60km/h cred) și te trezești ca frânează mai puțin , trebuie sa compensezi apăsând pedala mai mult.
4) la 23km/h exista o trepidare ușoară care nu se știe de unde apare…. . “Toate face la fel”
5) schimbările de trepte pe termic, se simt in acceleratie puternica la 125km/h cand schimba din 2 in 3. Prin “se simt” ma refer ca și mai sus la schimbările pe electric, se simte o scădere de putere)
6) la schimbările treptelor pe termic, motorul electric este cuplat și “trage” cât poate el de tare ca sa compenseze lipsa puterii de la termic in “pauza” in care se schimba treptele
7) exista un update in Franța care rezolva aceasta lipsa de putere prin reprogramarea cutiei de viteze. In Ro inca nu se știe despre update.
8) schimbați șuruburile de prindere al scutului de sub mașina. Se pierd toate clemele alea de plastic pana ce cad bucăți din scut.
9) am pierdut ulei din cutia de viteze, s-a remediat pe garanție prin înlocuire de simeringuri.
10) Autonomia maxima atinsa de mine pe electric este: vara fără Ac: 58km, vara cu Ac: 48km, iarna cu incalzire pornita și trafic de Bucuresti (12 km intr-o ora!) 20-25km
11) la service atragetile atenția sa folosească cale de cauciuc la elevator dacă au varianta de elevator cu talere metalice. Scutul este mai jos decât pragul și o sa “ridice” mașina de scut nu de prag….

Dacă-mi mai aduc aminte de ceva, revin smile.gif
Macmat
Cam asa face si a mea...dinamic vorbind. In plus,despre consum, dupa 7700 km (2400 urban-electric, 5300 interurban-e save) si 235 litri alimentati rezulta un consum interurban de 4,4 l/100km sau 3,05 l/100km daca raportez la tot parcursul.
costin02
Va salut! De când s-a răcit vremea, o încarc, de la zero, sau încărcare parțială , nu e vreo diferență și îmi arată 100% încărcare, dar cu o autonomie 35 de km! Ca timp de încărcare, e la fel, peste 4 ore de la o km! Mâine sun la reprezentanta.Cand spun răcire a vremii,...... nu a fost cazul sa stea la o temperatura mai mica de 2 grade, mi e groaza cum o fi la minus 15!


Am sunat la reprezentanta și la insistenta mea am obtinut o programare pentru marți. Desigur că a încercat să mă îmbrobodească că autonomia exprimată e în funcție de temperatura, de stilul de condus! Temperatura e un factor, firesc, dar de la 58 de km pe care îi aveam să scadă la 35, mi se pare cam mult, și așa cum am spus, afara sunt 4 grade, nu -15! Însă aia cu stilul de condus, e o prostie, eu i-am explicat că nu am miscat-o din garaj, și ea îmi arată 35 de km, stilul, influențează modul de consum pe care îl am când ies cu ea din garaj, cu autonomia exprimată de 35 de km, la start, stilul îmi poate asigura o autonomie mult mai mică sau cel mult egală cu 35 de km, atunci e stilul! Poate greșesc eu, aștept comentariile și mai ales sa mi spuneți câtă autonomie va arata vouă, la o încărcare de 100% în condițiile de temperatura de acum. Mulțumesc!
Macmat
25.11-51km ,28.11-36 km,29.11-37 km,05.12-50km ,07.12-44km incarcarile nu au fost de la <0>si cu 16-17 kwh/100km consum mediu indicati pe bord .E stiut ca autonomia scade in perioada rece. Pe de alta parte e vorba de o estimare a autonomiei pe baza unor consumuri anterioare( nu ai zis cit arata indicatorul de bord al consumului mediu si cind l-ai resetat ultima oara). Poate e mai bine sa vezi cit parcurgi efectiv cu estimarea de 35 km .Conteaza si modul de condus, tipul de traseu urban-interurban etc . Tine cont ca din capacitatea bateriei ,cam 10 la suta( la mine) pastreaza pentru porniri asa ca dispui de vreo 8kwh si ceva.... pentru deplasarea efectiva. Daca mai adaugi incalzire scaune,climatizare ,lumini etc.... Oricum succes .
costin02
Din nou îți mulțumesc, Macmat! Nu am încălzire în scaune, climatizarea și aia a fost deschisă foarte puțin, condus bătrânește, in ton cu vârsta mea, fara demaraje bruște! Nu i-am resetat nicicând consum, km, etc., am 2200 de km in total, din care aproximativ1000, doar in modul electric,. Autonomia afișată, stiu că este o estimare și nu o exprimare exacta, dar după logica mea, ar fi trebuit să țină cont doar de capacitatea electrica a bateriei și nu după modul unui parcurs anterior,, dar m-am înselat se pare! Va salut!
mihaitaiosub
Va salut dragi colegi,sunt posesorul de curand al unei asemenea masinute si tin sa va impartasesc si eu din ce am observat de aproape 1000 km de cand o conduc.Intr-adevar atunci cand mergi in modul "Pure" electric are acea ezitare intre 70 si 80 de km/h,si se simte si o usoara vibratie,ca si cum ar porni motorul termic,care bineinteles nu porneste,fiind in modul electric.Dar doar atunci cand apesi mai tare pedala de acceleratie.Daca o lasi sa urce in viteza mai lent,acea ezitare este foarte putin sesizabila.Cand am incercat prima data o depasire mai la limita,fiind in modul electric,si s-a manifestat acea ezitare,am cam inghetat un pic la volan.De atunci m-am invatat minte si nu ma mai hazardez,cel putin cand merg in modul electric.
In ce priveste range-ul,intr-adevar depinde foarte mult de stilul de condus in sesiunea anterioara inacarcarii bateriei si bineinteles de temperatura exterioara.Eu nu am reusit sa scot mai mult de 35-40 km de cand am cumparat-o.Astazi de exemplu dupa ce am incarcat-o la 100% imi arata un range de 32 km.Dupa ce am resetat calculatorul de bord,range-ul a devenit 45 de km,,care pana la urma nu au fost 45,ci doar 38,la un stil condus identic cu cel de dinainte de incarcare.
Masina nu e noua,e din 2001 are 41000 de km,dar a fost foarte bine intretinuta si inca miroase a nou inauntru.Luna viitoare trebuie sa merg la revizie cu schimbul de ulei si filtre si vreau sa fac si o verificare a capacitatii ramase a bateriei de tractiune.
Eu am cumparat-o in principal pentru naveta,stau la casa,am si un sistem fotovoltaic,sunt si prosumator si am un surplus destul de mare de energie electrica pe care pot sa il consum la incarcarea masinii.
Rotnell
La 50000 Km la bord, pierde ulei din cutia de viteze .
mihaitaiosub
Cum ti-ai dat seama ca pierde ulei din cutie?
mihaitaiosub
Am vazut ca exista la vanzare pentru modelul asta scut metalic pentru motor.A montat cineva pe masina?

https://www.autogedal.ro/scut-motor-metalic...-autogedal.html
Rotnell
Au descoperit la revizia de 2 ani scurgerea de ulei din cutia de viteze.Acum e in service o demontează pentru a identifica cauza. Mașină de schimb promisă încă nu a sosit. Am observat o oarece reticenta la service când s-a pus problema furnizării unei mașini de schimb, pe motiv că Renault nu prea ar avea disponibile . Să fiți atenți că nu vi se va da o mașină de schimb imediat ce a fost preluată în service mașină proprie. Abia după ce se determină cauza și se ia decizia în privința modului în care se va interveni. Voi reveni cu detalii.
mihaitaiosub
Salut dragi colegi,am inceput si eu necazurile cu cutia de viteze.Astazi am bagat si eu masina pe rampa la un vecin,cu gandul sa schimb toti bumbii aceia de plastic de la scuturile de plastic de sub masina.Si cand ma uit mai atent,vad o mare pata de ulei pe scutul acela de carton de sub motor in dreptul cutiei de viteze.M-am uitat pe gura de vizitare din scut si se vede ulei pe cutia de viteze.Masina are 42000 km si pe 3 mai trebuie sa ajung la revizie,inca e in garantie.Cred ca cei de la Cobalcescu unde trebuie sa merg vor fi in culmea fericirii cand le voi da vestea.Poate scap mai usor,doar cu schimbarea semering-urilor dar nu cred ca e normal dupa doar 42000 km,mai ales ca nu e un caz singular, numai eu stiu de vreo trei cazuri.
mihaitaiosub
QUOTE(Rotnell @ 10 Apr 2023, 16:06)
Au descoperit la revizia de 2 ani scurgerea de ulei din cutia de viteze.Acum e in service o demontează pentru a identifica cauza. Mașină de schimb promisă încă nu a sosit. Am observat o oarece reticenta la service când s-a pus problema furnizării unei mașini de schimb, pe motiv că Renault nu prea ar avea disponibile . Să fiți atenți că nu vi se va da o mașină de schimb imediat ce a fost preluată în service mașină proprie. Abia după ce se determină cauza și se ia decizia în privința modului în care se va interveni. Voi reveni cu detalii.
*



Salut,la ce service ai masina?Sunt in aceeasi situatie ca tine doar ca m-a indrumat Harry din acest topic,care a fost si el in aceeasi situatie acum ceva timp si el a avut-o la Meridian Sud in Bucuresti.Am fost si eu tot la ei,cu gandul ca deja au experienta in acest defect.Vineri ma duc la revizie tot la ei si vor curata bine cutia urmand ca dupa o zi doua sa ma intorc si sa vada pe unde curge.
costin02
Buna seara! Am primit ieri o notificare in aplicatie, in care se spune ca sunt posibile probleme cu motorul electric si necesita o programare in service. M-am programat pentru vineri si mi s-a spus ca necesita rescrierea softului si durează 3 ore. A făcut careva asta, sau ati primit acest mesaj? Mulțumesc!
mihaitaiosub
QUOTE(costin02 @ 3 May 2023, 20:54)
Buna seara! Am primit ieri o notificare in aplicatie, in care se spune ca sunt posibile probleme cu motorul electric  si necesita o programare in service. M-am programat pentru vineri si mi s-a spus ca necesita rescrierea softului si durează 3 ore. A făcut careva asta, sau ati primit acest mesaj? Mulțumesc!
*



Salut,am si eu notificarea,dar nu spune nimic de motorul electric.Spune de calculatorul motorului,si din cate stiu eu e vorba de si de calculatorul care controleaza cutia.Esti din Bucuresti,si daca da unde ai programarea?
costin02
Salut! Sunt din Constanța, am pus in atasament o fotografie a notificarii.
mihaitaiosub
QUOTE(costin02 @ 4 May 2023, 21:21)
Salut! Sunt din Constanța, am pus in atasament o fotografie a notificarii.
*



Cere sa ti se verifice si eventuale scurgeri de ulei de la cutia de viteze.Eu am vazut pata de ulei pe scutul de sub motor si asa mi-am dat seama,dar daca sunt scurgeri mai mici trebuie vazute pe cutie.S-ar parea ca e o problema generala la cutiile astea.La mine a aparut la 40000 km,la altcineva la 50000,iar la altcineva la 30000 km.
mihaitaiosub
QUOTE(costin02 @ 3 May 2023, 20:54)
Buna seara! Am primit ieri o notificare in aplicatie, in care se spune ca sunt posibile probleme cu motorul electric  si necesita o programare in service. M-am programat pentru vineri si mi s-a spus ca necesita rescrierea softului si durează 3 ore. A făcut careva asta, sau ati primit acest mesaj? Mulțumesc!
*



Salut,ai facut update-ul de soft in service,si daca da,ai observat vreo schimbare in comportamentul motorului sau a cutiei?
costin02
Salut! M-am uitat de posibile pierderi de ulei la cutie, nu sunt, dar am doar 5000 de km rulati. Au făcut update ul de soft pe trei calculatoare, așa spuneau, chiar sunt curios, cate sunt toate?! Nu am observat niciun fel de modificare atat cat am rulat cu e pana acasa, aproximativ 25 de km.
MariusME
Salut!
Am fost in cursul zilei de ieri la service Cluj pentru rechemarea in service.
Ei susțineau ca producatorul recomanda resoftarea mașinii deoarece ar fi ceva probleme la aprindere.
După ce s-au chinuit circa 4 ore pe motiv ca nu trece pe noul sort au declarat intr-un final ca totul a decurs normal.
Masina are 5500km și in afara de faptul ca uneori in mers îmi apărea mesajul Brake pe fond Rosu și foarte critic, masina mergea perfect
După resoftare la rulare cu viteza mică, de relanti, in momentul in care accelerez ușor, se produce o smuncitura foarte greu de tolerat
Cei de la service după mai multe insistente și după o proba de drum au declarat ca vor trimite speța respectiva la uzina
Astept un semn din partea lor și dacă a mai pățit cineva problema aceasta după resoftare îl rog sa transmită pe acest grup sau in privat 0744531488.
In rest, căderile de putere, senzația de frânare la anumite viteze sau cuplari de motor sunt reale și doar o chestiune de obișnuința.
Ms
harry
QUOTE(costin02 @ 8 May 2023, 18:18)
Au făcut update ul de soft pe trei calculatoare, așa spuneau, chiar sunt curios, cate sunt ?
*



Sunt vreo 33 de calculatoare 🤦 😂😂


19 May 2023, 21:09:
QUOTE(Rotnell @ 7 Apr 2023, 07:14)
La 50000 Km la bord, pierde ulei din cutia de viteze .
*



Salutare! Ce ai rezolvat cu pierderea de ulei?
MyKe89
Așa primeam și eu foi cu multe NU-uri puse de mână, când mașina avea de fapt vreo 20 de erori pe diferite sisteme. laugh.gif
einstein1984
Rezultatul testului de calculatoare (fisa de diagnostic adica) se arhiveaza automat in serverele renaultului, deci poate fi verificat daca la momentul x masina avea cutare defect sau nu. Problema e ca uneori cu CLIP nu se vad anumite defecte vizibile cu DDT.
Macmat
Marius ME- Si io simt un "soc'' la viteze foarte mici in accelerare,atunci cind trece din incarcare in tractiune.Nu imi dau seama daca e din capul meu sau din calculatoarele lui si nici daca era inainte de resoftare sau doar s-a amplificat dupa resoftare. Incerc sa-l tin sub control accelerind foarte lin in punctul respectiv... Tu ai incercat si alta masina cind ai fost in service?? Ar fi interesant sa compari.. Oricum si eu sint interesat de raspunsul pe care il primești, te rog sa-l postezi . Succes in demers.

23 May 2023, 13:54:
..poate ca ar fi utile ceva interventii de la alti posesori de hibride( plug-in sau full) in legatura cu "socul" descris anterior.... E general sau nu ?? Ca sfat de miscare lina dezactivati manual frina de parcare dupa pornirea motorului iar in cazul parcarilor laterale cu multiple miscari fata-spate dezactivati functia auto-hold . Spor !!
mihaitaiosub
Am fost si eu ieri la service pentru resoftare si trebuie sa spun ca subscriu intru totul cu colegii de mai sus in legatura cu problemele care au aparut la motorul electric.Intr-adevar la viteze sub 20 km/h,indiferent de cat de usor apesi pedala de acceleratie si daca esti intr-o decelerare,se produce acea smucitura,care este destul de violenta.Este ca si cum dupa ce trece din charge in tractiune,motorul electric nu mai stie sa accelereze lin.Dar doar la viteze sub 20 km/h.Problema nu este ca nu e confortabil,dar nu e deloc in regula pentru cutie,planetarii,etc,pentru ca in scurt timp vor apare uzuri mecanice.Pentru cei care merg mult timp in oras,in trafic este o problema destul de grava.Aceeasi smucitura apare atunci cand pleci de pe loc cu frana de mana actionata.
Aceleasi simptome le acuza si prietenul Harry care a postat aici in topicul asta.Deci suntem,cred,vreo 4-5 insi care acuza aceste probleme. Eu voi merge din nou pe data de 08 iunie la service sa-mi rezolve pierderile de ulei de la cutie,si ii voi instiinta atunci.Cred ca ar fi bine sa facem rost de o adresa de email de la tehnic sau asa ceva si sa-i bombardam cu mesaje,pentru ca urmatorul update cine stie cand va fi si daca vor rezolva problema.
ciprianxl
QUOTE(MariusME @ 18 May 2023, 13:25)

După resoftare la rulare cu viteza mică, de relanti, in momentul in care accelerez ușor, se produce o smuncitura foarte greu de tolerat

*



Confirm si eu acelasi comportament dupa update. Nu se simtea inainte si era o placere condusul in oras. Acum ma smuceste tot timpul la viteze mici cand trece de la regenerare la accelerare si ma frustreaza prin oras.
mihaitaiosub
QUOTE(ciprianxl @ 1 Jun 2023, 22:56)
Confirm si eu acelasi comportament dupa update. Nu se simtea inainte si era o placere condusul in oras. Acum ma smuceste tot timpul la viteze mici cand trece de la regenerare la accelerare si ma frustreaza prin oras.
*



Trimiteti emailuri la vocea clientului cu descrierea simptomelor si anuntati la service-urile unde sunteti arondati.Daca vorbim intre noi aici pe forum,nu ne rezolva nimeni.Eu am trimis deja doua mesaje si am facut si sesizare telefonica.De saptamana viitoare le voi trimite cate un email la doua zile.
Macmat
Ceva nou cu ''smucitura'' de dupa resoftare ?? Au inceput sa se plinga nemtii si italienii pe forumurile externe....
einstein1984
QUOTE(mihaitaiosub @ 2 Jun 2023, 19:23)
Trimiteti emailuri la vocea clientului cu descrierea simptomelor si anuntati la service-urile unde sunteti arondati.Daca vorbim intre noi aici pe forum,nu ne rezolva nimeni.Eu am trimis deja doua mesaje si am facut si sesizare telefonica.De saptamana viitoare le voi trimite cate un email la doua zile.
*


Pentru probleme tehnice te duci intai la service, ca vocea clientului nu poate repara masini....Dupa ce ai facut asta, da, poti sa ii cauti si la vocea clientului, dar altfel e degeaba.
mihaitaiosub
QUOTE(einstein1984 @ 15 Jun 2023, 12:27)
Pentru probleme tehnice te duci intai la service, ca vocea clientului nu poate repara masini....Dupa ce ai facut asta, da, poti sa ii cauti si la vocea clientului, dar altfel e degeaba.
*



Asta a fost primul lucru pe care l-am facut,iar raspunsul celor de la service a fost ca ei nu raspund de softurile pe care le trimit cei de la Renault si ca din punctul lor de vedere masina este in regula,nu este defecta.

16 Jun 2023, 18:12:
QUOTE(Macmat @ 15 Jun 2023, 09:06)
Ceva nou cu ''smucitura'' de dupa resoftare ?? Au inceput sa se plinga nemtii si italienii pe forumurile externe....
*



Poti sa postezi ceva ce ai gasit referitor la problema noastra?
Niros
În curând voi deveni posesor de Renault Captur E-Tech PHEV, după o îndelungată așteptare și citind probleme postate de dumneavoastră pe aici, deja parcă mă încearcă un sentiment de dezamăgire. Dar nu de asta am intrat ci, ca să mai schimbăm puțin registrul problemelor întâmpinate (care, să sperăm, vor avea în final o rezolvare), să adresez o întrebare legată de modul de încărcare și anume, dacă efectuăm o încărcare de la o priză domestică ce îndeplinește toate condițiile (împământare, amperaj, etc), putem folosi și un prelungitor, în situația mașina poate fi parcată doar la o distanță mai mare decât lungimea cablului ei de încărcare, de exemplu, cum este cazul parcărilor de lângă blocurile de locuințe? Acest aspect poate genera o mulțime de discuții pro sau contra achiziționării de astfel de vehicule de o anumită „categorie” de utilizatori, dar momentan nu este cazul.
Am urmărit până acum aproape toate părerile postate pe diverse canale de media și cei le-au făcut, recomandau acest tip de autovehicul mai mult celor care locuiesc la casă, sau celor care poate au posibilitatea încărcării acestora la locul unde își desfășoară activitatea, iar celor care locuiesc la bloc, nedându-le aproape nicio șansă pentru achiziționarea unei astfel de mașini. Se pare că nici producătorul nu ar recomanda încărcarea cu prelungitor, tot din motive de siguranță, existând riscul de electrocutare probabil, altceva nu știu ce ar putea împiedica o astfel de încărcare, poate cel mult eventuale pierderi de curent, generate de o lungime prea mare a cablului, sau diametrul necorespunzător al conductorilor utilizați, care pot astfel să nu „ducă” încărcarea.
Lăsând la o parte aspectul cam inestetic al cablului întins pe lângă bloc, în situația în care ar fi posibilă utilizarea unui prelungitor, ce lungime maximă ar trebui să aibă acesta, astfel încât să ofere o încărcare optimă, fiind vorba totuși de o distanță de câteva zeci de metri de la apartament până la locul de parcare?
bgdrenault
In drumurile pe care le fac cu bicicleta, intr un cartier, vad un spring incarcat la bordura, cu un prelungitor scos din curte, Estimez ca are macae 10 m si pare destul de gros.
mihaitaiosub
Eu ti-as recomanda un prelungitor de maxim 30m din cablu de 3X2.5 si cu stecher si priza de cea mai buna calitate.Va fi o cadere de tensiune de 5-6 volti pe cablu,dar nu e mare lucru.Problema este la capete,stecher-ul,priza si capatul prelungitorului.Dar nu e o problema in parcare,unde vei avea prelungitorul?Ma gandesc la copii si la tot felul de oameni care pot umbla la el.Sau atunci cand ploua si e umezeala pe jos.
Parerea mea este ca e destul de periculos,deci nu incarcarea e problema ci faptul ca ai un prelungitor cu tensiune in parcare la care poate umbla oricine,poate ploua,poate ninge peste el,etc.
einstein1984
Vezi ca priza trebuie sa aiba si impamantare buna, incarcatorul verifica asta si nu proneste daca nu e ok
Macmat
@mihaitaiosub.........Poti sa postezi ceva ce ai gasit referitor la problema noastra?....

19 Jun 2023, 10:31:
@mihaitaiosub.........Poti sa postezi ceva ce ai gasit referitor la problema noastra?....
Macmat
...si ceva italieni... mad.gif mad.gif

21 Jun 2023, 15:38:
OLE !!! wacko.gif
mihaitaiosub
Multumim pentru efort,macar stim ca suntem mai multi cu problema asta,nu doar din Romania.Poate se vor sesiza si domnii de la Renault.
costin02
Va salut! Am fost acum doua luni in service, aici in Constanta, pentru resoftare, nu stiu ce au făcut, daca au făcut, ca nu poti sta langa ei, dar nu am nici o problema cu masina, zmucituri sau altele.
Niros, nu ai posibilitatea unei intelegeri cu vecinii, pentru a alimenta masina din casa scarii, printr-o priza de calitate și montarea unui contor inainte de aceasta, nu costa foarte mult si in modul asta ai reduce din lungimea prelungitorului.?! Și nu te pierde cu firea, eu am masina de un an, 5000 de km și sunt foarte multumit de aceasta, o folosesc mai mult in regim de oras, am alimentat cu benzina doar de 3 ori, am acum un consum mediu de 0,2 litri benzina biggrin.gif .!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.