address
28 Aug 2021, 22:00
Dacia Sandero - cea mai vândută mașina din Europa (iulie 2021).
Cf. Jalopnik.com
https://jalopnik.com/europes-best-selling-c...dero-1847573697
Bwwlan
28 Aug 2021, 22:05
Era suficient un post in aria obisnuita de stiri, nu era musai topic separat, ca doar nu-i ca si cum aia de la Dacia or fi fiind ceva pionieri in industria auto...
xmisterx
28 Aug 2021, 22:16
Oricum chiar daca nu e pe primul loc cu un singur model, in tabelul ala tot vw e lider cu 4 modele clasare destul de bine.
kommodore_ss
29 Aug 2021, 16:31
Wow ce se bucura romanii mai sus.
IRONICK
29 Aug 2021, 19:57
QUOTE(xmisterx @ 28 Aug 2021, 23:16)
Oricum chiar daca nu e pe primul loc cu un singur model, in tabelul ala tot vw e lider cu 4 modele clasare destul de bine.
VW este in picaj rau. Golf-ul nou este o petarda, nici macar testul elanului nu este in stare sa il treaca. Polo si T-Roc.
Dacia a ajuns pe primul loc ca are vanzari constante si au scazut rau vanzarile altora. Pentru ca au crescut vanzarile pe electrice.
Si cine crede ca vanzarile sunt influentate de cat de performanta este o masina, este pueril.
einstein1984
30 Aug 2021, 08:20
Absolut, dovada vanzarile lu Toyota. Mai conteaza si pretul, mai ales la astea entry level.
IRONICK
30 Aug 2021, 08:41
La fel cum conteaza si la Hyundai Tucson.
Sau Renault Zoe in picaj constant. Ups, dar sa-l citam pe marele geniu analist cand zicea ca experienta in domeniul electricelor este importanta.
einstein1984
30 Aug 2021, 09:11
Zoe e pelocul 2 la electrice.... picaj constant de un loc, pentru o masina de 8 ani?
address
30 Aug 2021, 15:59
Pentru cei (încă) sceptici, trebuie reamintit că Dacia deține deja două recorduri mondiale, conform comunității auto internaționale:
- Cea mai fiabilă mașină din lume:
https://www.daciaclub.ro/DACIA-CEA-MAI-FIAB...ME-t308283.htmlSi
- Cea mai rentabilă mașină din lume:
https://www.daciaclub.ro/DACIA-CEA-MAI-RENT...ME-t308563.html
IRONICK
30 Aug 2021, 16:03
QUOTE(einstein1984 @ 30 Aug 2021, 10:11)
Zoe e pelocul 2 la electrice.... picaj constant de un loc, pentru o masina de 8 ani?
-57% fata de anul trecut conteaza mai mult ca locul.
Oare unde s-au dus, la Fiat500.
einstein1984
30 Aug 2021, 16:06
Bicicleta galbena
30 Aug 2021, 16:29
Rugam postarile cu bancuri in topicul potrivit.
wolfin
30 Aug 2021, 17:43
Au...au...ce ma doare pateul.. urat bici ...f urat
MoneyTalks
30 Aug 2021, 18:30
QUOTE(address @ 30 Aug 2021, 14:59)
Dacia deține deja două recorduri mondiale, conform comunității auto internaționale:
- Cea mai fiabilă mașină din lume:
Atita timp cit nu vinzi pe piata din USA practic nu existi ca producator auto important. Mai vorbim de Dacia ca cea mai fiabilila masina din lume dupa ce va vinde pe piata din USA si americanii vor raporta acest lucru. Pina atunci
pasarea malai viseaza
einstein1984
31 Aug 2021, 07:22
Da, adevarul ca e ca 300 milioane de oameni fata de america de sud , rusia europa si africa sunt mult mai importanti.
@bicileta galbena, mai stai si tu cateva saptamani ca se coc strugurii si nu mai sunt asa acrii
cj98czh
31 Aug 2021, 07:46
imi place de tine ... atat de mult le lauzi si nu scapi nici o zi sau oportunitate sa spui cat de bune si extraordinare sunt .. dar ai ales sa cumperi altceva ... probabil tot de bune ce sunt si bine proiectate ...
einstein1984
31 Aug 2021, 08:02
Ar trebui sa ma simt prost ca imi permit ceva mai scump decat ce ofera Dacia sau ce? Hai siktir cu flameurile tale
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2021, 08:02)
Știu, și mie îmi lipsește deja concediul.
cj98czh
31 Aug 2021, 08:13
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2021, 09:02)
Hai siktir cu flameurile tale
bea o cafea, fa o meditatie ... esti prea agitat de buna dimineata ...
Bicicleta galbena
31 Aug 2021, 08:16
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2021, 08:22)
...se coc strugurii si nu mai sunt asa acrii
N-am inteles niciodata fanatismul pentru obiecte. Pentru idei - da, am si eu cateva.
Parerea mea e simpla: ca masina de servici, pentru mine Dacia e foarte ok! Ca masina personala, nu mi-as lua niciodata.
Dar avioane de genul 'cea mai fiabila masina' .... ce mai urmeaza, 'fiabilitatea legendara a Daciei'?
Tremura chilotii pe Toyota
einstein1984
31 Aug 2021, 08:26
Bravo tie, probabil iti permiti ca si czhul ceva mai bun. Inseamna asta ca automat tot ce e prea ieftin pentru noi e cah?
IRONICK
31 Aug 2021, 08:39
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2021, 09:02)
Ar trebui sa ma simt prost ca imi permit ceva mai scump decat ce ofera Dacia sau ce?
Ti-ai permis ceva mai bun second-hand la pret de Dacia noua?
Culmea este ca ai luat urmasul lu' Hyundai Accident.
einstein1984
31 Aug 2021, 08:44
masina mea noua era vreo 16500 deci ceva mai scumpa ca un logan si mai dotata la vremea aia. Spre deosebire de Accident avea 5 stele totusi, chiar daca 2012.
Sigur, la banii aia luam un logan full option SH, cu navigatie.
IRONICK
31 Aug 2021, 08:48
Ti-ai luat masina second-hand, nu mai mintii pe aici. Un Logan este 15.000 cu navigatie.
Normal, acum nu mai miroase Hyundai.
einstein1984
31 Aug 2021, 08:51
unde am mintit? Ma confunzi cu ala care zicea ca arkana europa e la fel cu aia de rusia si Sandero 3 are suspensie fata cu brate A.
Ce aveti mai frate, nu aveti nimic de zis la subiect si va luati de mine?
QUOTE
"Nivelul de hate al comentariilor românilor de pe Facebook este la maxim când este vorba de marca națională, Dacia. Între timp, europenii o cumpără pe banda rulantă. Vezi vânzările din luna iulie a acestui an, când Sandero (inclusiv versiunea Stepway) a fost cel mai bine vândut model din UE, înainte de orice altceva. Dar suntem siguri că aceiași români au o explicație și pentru acest rezultat excelent 😁"
- TopGear România
MoneyTalks
31 Aug 2021, 17:46
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2021, 06:22)
Da, adevarul ca e ca 300 milioane de oameni fata de america de sud , rusia europa si africa sunt mult mai importanti.
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2021, 07:51)
Ce aveti mai frate, nu aveti nimic de zis la subiect si va luati de mine?
Nu s-a luat nimeni de tine, ci tu te iei de altii.
Nu vreau sa fiu rau si sa zic ca daca nu vinzi pe piata din USA masini nu existi ca si producator auto
Nu conteaza in ce alte tari se vinde Dacia, este
complet nerelevant, atita timp cit nu vinde in USA. Putem vorbi de Dacia ca fiind cea mai fiabila masina la nivel mondial numai DUPA ce va vinde pe piata din USA pentru cel putin 3 ani. Americanii dau cu tine de pamint ca si producator auto daca masina te lasa in mijlocul pustiului
IRONICK
31 Aug 2021, 20:02
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2021, 09:51)
unde am mintit? Ma confunzi cu ala care zicea ca arkana europa e la fel cu aia de rusia si Sandero 3 are suspensie fata cu brate A.
Ce aveti mai frate, nu aveti nimic de zis la subiect si va luati de mine?
- TopGear România
Dacia a tratat si trateaza in continuare comunitatea cu spatele. Comunicare, ciuciu.
Cand Vardie statea non-stop pe holurile din Iuliu Maniu, era bine?
Despre ce vorbim, despre muritorii de foame din presa?
31 Aug 2021, 21:05:QUOTE(MoneyTalks @ 31 Aug 2021, 18:46)
Nu vreau sa fiu rau si sa zic ca daca nu vinzi pe piata din USA masini nu existi ca si producator auto
Dacia exista supt forma de Nissan in hamerica.
einstein1984
1 Sep 2021, 08:05
QUOTE(IRONICK @ 31 Aug 2021, 21:02)
Dacia a tratat si trateaza in continuare comunitatea cu spatele. Comunicare, ciuciu.
Cand Vardie statea non-stop pe holurile din Iuliu Maniu, era bine?
Despre ce vorbim, despre muritorii de foame din presa?
<span class='edit'>31 Aug 2021, 21:05:</span>
Dacia exista supt forma de Nissan in hamerica.
o fi si mexicu in hamerica de nord, dar mai sus zice USA.
Ca sa vinzi in USofA, cam trebuie sa faci masini pe placul americanezilor;
MAAAARI, 6 locuri, toate in fata, etc;
Gama Dacia e total nepotrivita pentru asta;
Toyota Camry (177,671 units sold) ...
Nissan Rogue (182,289 units sold) ...
Honda CR-V (213,199 units sold) ...
Toyota RAV4 (221,195 units sold) ...
Chevrolet Silverado (286,410 units sold) ...
Ram Pickup (313,068 units sold) ...
Ford F-Series (362,032 units sold)
Nu prea are sens sa te apuci acum de intrat pe o piata din US, cu o marca fara nume, dintr-un shithole country;
Acolo ai Nissan, din grupul lor si las-o asa. Mai bine bagi bani sa cresti Nissan, sa ii cresti calitatea, daca iti merge foarte bine, mai bagi Datsun - ca a mai fost, etc. Nu ai ce sa cauti cu Renault, Dacia,etc; O idee buna ar mai fi sa cumperi un brand decazut gen Pontiac si sa faci cu numele ala.
Daca te duce caputul, te bagi pe o piata emergenta, unde creste numarul de masini vandute anual - India, Vietnam, China, Africa de Nord, etc
A fost si reno, dar s-a intors repede acasa.
einstein1984
1 Sep 2021, 09:42
ultimele 3 sunt utilitare nu masini....
SI de ce suntem asa de OT? Ah, am uitata de whataboutism.
Da, americanii prefera pick up-urile, cind ai o proprietate masina aia este imbatabila ca utilitate.
Am constatat-o in cei aproape 15 ani in care am mers cu ele insa la nevoile noastre costa prea mult fata de ce ofera, la ei insa este pe dos.
QUOTE(MuciX @ 1 Sep 2021, 10:24)
A fost si reno, dar s-a intors repede acasa.
Dap, a fost, intr-adevar, am uitat ca prin anii '80 s-au facut de cacao pe acolo
cu Alliance, Medalion, LeCar
Americanii prefera ce le e lor util.
Pickup-ul e util daca ai o ferma. Sau macar ceva mare de carat saptamanal
QUOTE(einstein1984 @ 1 Sep 2021, 09:42)
SI de ce suntem asa de OT?
IRONICK
1 Sep 2021, 12:48
QUOTE(einstein1984 @ 1 Sep 2021, 09:05)
o fi si mexicu in hamerica de nord, dar mai sus zice USA.
Continent!
einstein1984
1 Sep 2021, 13:08
QUOTE(MoneyTalks @ 30 Aug 2021, 19:30)
Atita timp cit nu vinzi pe piata din USA practic nu existi ca producator auto important. Mai vorbim de Dacia ca cea mai fiabilila masina din lume dupa ce va vinde pe piata din USA si americanii vor raporta acest lucru. Pina atunci
pasarea malai viseazanu stiu cum sa iti zic, dar F150 ala cel mai vandut vandut in sua de ford nu stiu cat e de fiabil, dar fordurile din europa sunt de toata jena.
Iar duster si sandero se vand din vladivostok pana in chile (trecand pri paris, nu prin pacific) si din Norvegia in africa de sud. F150 doar prin Sua, Canada si poate mexic.
Bine, tu ai Lexus, asta arata cat te pricepi la masini....
În SUA nu se comercializează nici Renault, Citroen, Opel, Skoda, MG, Lada, Lancia... A... nici Alpine. Oficial, zic. Dar lucrurile se pot schimba curând, se pare că nu mai vor (doar) motoare uriașe pe caroserii deopotrivă... viața s-a scumpit mult în ultima perioadă și unii s-ar mulțumi și c-o dacie sandero.
QUOTE(einstein1984 @ 1 Sep 2021, 13:08)
nu stiu cum sa iti zic, dar F150 ala cel mai vandut vandut in sua de ford nu stiu cat e de fiabil...
In America omul de rind daca vrea masina fiabila ia japoneza sau coreana, asta este invatatura de la un amic ce-i in America din 92, americamele sint la fel ca Dacia 1300 de fiabile!
Asta tot el a spus-o dupa ce a avut citeva americane, acum e pe Hyundai si Subaru, in Chicago toti sint cu macar un 4x4 in dotare, la ce zapezi au fara ele sint pierduti.
gasesc ca amicul tau are dreptate
bucatzel
1 Sep 2021, 15:20
Nush babaieti, cand am fost eu pe la hamerica, si le povesteam de o masina noua de sub $10000, cat era loganul pe atunci, erau multi care-mi ziceau ca ar da banu' pe asa ceva. Dreptu-i, am uitat sa le zic ca trebuie sa invete sa mestece in benzol pentru a o conduce.
Au mai incercat ei din astea ieftine, mai un Geo, mai un Yugo, dar nu prea le-a placut. R5 care in europa a fost un succes la ei a fost flop. Bine, nici marketing-ul nu a fost grozav.
einstein1984
1 Sep 2021, 15:36
QUOTE
The Nissan Versa is a safe bet both in terms of safety and finances. Unlike the Kia Rio and Hyundai Accent, the Versa comes standard with front and rear automated emergency braking, automatic high-beams, and lane-departure warning. It also uses a larger 7.0-inch touchscreen for infotainment, but lacks Apple CarPlay and Android Auto on its most affordable trim. A 122-hp inline-four powers the front wheels with a standard five-speed manual transmission. If it makes you feel any better, people spending close to $20,000 on a Versa have just as much horsepower, but with a boring CVT. The manual transmission is noticeably worse for fuel economy, however, with an EPA-estimated 35 mpg highway versus the CVT's 40 mpg.
Base price: $15,855
loganu american are ceva cai in plus dar tot mlanuala este , la 13380 de euro nu e departe de un logan echipat similar.
tatabobu
1 Sep 2021, 16:12
Lasa, ca au de-ale lor, autohtone cum ar veni. Inca fac Aveo, doar ca-i spun Spark, si-l vand cu vreo 12-13 mii bucata la pret intreg.
einstein1984
1 Sep 2021, 16:34
pai ala nu e un Daewoo?
tatabobu
1 Sep 2021, 17:09
A fost, acu' e Chevrolet. Si-au bagat degetele pe ici pe colo.
Cand luasem Ligheanu' a venit pe la noi un AMerloc.
Genul 2m si 180 kile.
Incapea cu greu in Lighean si nu parea impresionat.
Avea un Ford d'ala mare Expedition, Excursion, plm, cre'ca bagam Ligheanu in portbagaj sau pe bancheta spate la ala.
marksman
1 Sep 2021, 23:09
La 2m și 180kg găsești greu mașini care să te impresioneze.
Nu știu d'astea că din materialul ăluia ăla faci vreo doi ca mine și mai rămâne.
Omul era destul de avut, avea 4 copii , pe un copil îl chema chiar Logan, deci ii cam trebuia o căruță cu 6 locuri minim.
QUOTE(dizzy @ 1 Sep 2021, 09:56)
Acolo ai Nissan, din grupul lor si las-o asa.
Si Mitsibushi.
QUOTE(dizzy @ 2 Sep 2021, 08:38)
[...]pe un copil îl chema chiar Logan, deci ii cam trebuia o căruță cu 6 locuri minim.
As zice ca-i trebuia garaj.
Mda, incerc sa uit ca au acaparat una din marcile mele favorite.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.