Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA BIGSTER 2022
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
address
DACIA BIGSTER 2022

Si noul logo Dacia

[attachmentid=1628129328]

[attachmentid=1628129329]

[attachmentid=1628129330]

[attachmentid=1628129331]

[attachmentid=1628129332]

[attachmentid=1628129333]

[attachmentid=1628129334]

[attachmentid=1628129335]

[attachmentid=1628129336]

wolfin
Frumos desen. Parca l am mai vazut acu un an.

E concept car.
MihaiF3
Automata, 4x4, benzina cu 160-180 de CP, pilot adaptiv... m-ar tenta biggrin.gif

A fost pe YouTube in ianuarie prezentarea conceptului: https://www.youtube.com/watch?v=Dy43yvXA1sg

Si stirea aferenta: https://stirileprotv.ro/stiri/auto/dacia-a-...ri-lungime.html

"Noul model va fi lansat până în 2025, ar înlocui Lodgy și ar urma să fie produs la Mioveni, scrie presa franceză. Dar nu este singura schimbare cu care Dacia a uimit acum piața auto."
cj98czh
cu ce a uimit dacia ... lumea auto???
Agrig
QUOTE(cj98czh @ 26 Jun 2021, 19:16)
cu ce a uimit dacia ... lumea auto???
*




Cu batrinul Logan?
address
Scepticul spune că mai rău de atât nu se poate.
Optimistul... susține că se poate.

Trecând peste glume si controverse, comunitatea auto internațională a stabilit că Dacia are câteva recorduri pe plan mondial.

https://www.daciaclub.ro/DACIA-CEA-MAI-FIAB...ME-t308283.html

https://www.daciaclub.ro/DACIA-CEA-MAI-RENT...ME-t308563.html

Dacia Duster a devenit suv-ul utilitar preferat de multe organizații guvernamentale din întreaga lume, poliție, jandarmerie, pompieri, trupe de intervenție, din Finlanda până in Caraibe, datorită calității, fiabilității și prețului avantajos.

Iar Bigster are toate șansele să îi calce pe urme, beneficiind de aceleași atuuri.

papa_mulo
QUOTE(MihaiF3 @ 26 Jun 2021, 18:55)
Automata, 4x4, benzina cu 160-180 de CP, pilot adaptiv... m-ar tenta biggrin.gif

A fost pe YouTube in ianuarie prezentarea conceptului: https://www.youtube.com/watch?v=Dy43yvXA1sg

Si stirea aferenta: https://stirileprotv.ro/stiri/auto/dacia-a-...ri-lungime.html

"Noul model va fi lansat până în 2025, ar înlocui Lodgy și ar urma să fie produs la Mioveni, scrie presa franceză. Dar nu este singura schimbare cu care Dacia a uimit acum piața auto."
*



Bigster e una, inlocuitorul lui lodgy e altceva. E o confuzie pe care am intalnit-o prin mai multe locuri...inlocuitorul lui lodgy exista deja, umbla camuflat prin teste si o sa fie lansat la anul. Evident e pe platforma cmfb, ce care e pe clio/logan/sandero. Bigster e altceva...
einstein1984
QUOTE(cj98czh @ 26 Jun 2021, 20:16)
cu ce a uimit dacia ... lumea auto???
*


Vanzand sute de mii de masini pe an pe 4 continente intr-un segment ignorat de altii, e ceea ce se cheama un "disruptor".
P.S. stiu ca o sa bagi un post cu zambareti care rad , probail nestiind ce e ala un "disruptor" ( a se folosi termenul englezesc de business, nu ala din dexul romanesc).
einstein1984
da, sau mai pe larg aici https://hbr.org/2015/12/what-is-disruptive-innovation
P.S. Duster de la lansare a fost cel mai capabil SUV nespecialist in offoroad. Si generatia actuala este la fel VEdem cu urmatorul.
Agrig
Pe piata companiilor care folosesc 4x4, Dacia a profitat de scoaterea din productie a modelelor medii adica cele mai folosite, Nissan Terrano si Mitsubishi Pajero Sport, raminind pe piata in zona 20-30KE in majoritate picku-urile 4x4 care sint relativ OK in teren insa nu ca un 4x4 dedicat terenului.
Asta a fost momentul optim al aparitiei Duster coroborat si cu pretul mai mic inclusiv la impozite, rovigneta, etc, lucruri care la o companie cu multe auto se simt.
In teren singurul lucru care i-ar fi folosit ar fi fost o cutie de transfer cu 2 trepte chiar daca se descurca onorabli cu treapta 1-a scurta si Dieselul de 1,5l elastic.
Este inca un 4x4 mediu spre mic extrem de eficient pentru munca in teren.
einstein1984
pajero spôrt era un L200 cu caroserie, terrano era cred ca dublu la pret fata de un duster, la fel ca pajero sport daca comparam si inflatia.
Un jimny costa cat un duster, face mai mult dar ai jumate din spatiul util...
wolfin
costa cat un jimnny...la trecut
Agrig
Eu cred ca n-ati circulat cu un Jimnny daca-l pomeniti...
radmasa.gif
Trerano II era cam 25KE prin anii 2003 la o dotare minmala pentru acei ani, asta insemna clima, dif LSD si fara huburi automate pe fata si cu 2,7TDi, 3.0 Di era pe la 30KE.
Cam toate firmele care la luau aveau si discounturi maricele, nu luau doar o masina deci pretl vehiculat ar fi pe la 20KE pentru Trrano II.
Mitsubishi Pajero Sport era pe la 22KE in anii 2005 la dotare la fel ca T2, la firme mai multe luate pretul era mai bun.
Ambele erau mai capabile in teren decit Duster insa la drum intins mult mai obositoare.
In esenta Duster s-a trezit pe o piata fara concurenta reala la nivelul acela de pret!
einstein1984
euro de acu 20 de ani nu e acelasi cu euro de azi, un terrano ar fi 32000 de euro azi... Dustere 4X4 pentru flote poti lua si cu 15000 de euro.
Am mers cu jimny, urca unde nu urc eu cu piciorul, daramite dusterul. Dar siguranta si tinuta de durm pe asfalt....
cristic1982
Am mers destul de mult cu Jimny stoc și nu este atât de strălucit în teren pe cât îl laudă unii. Au fost destule situații, în special în zone cu șleauri de la tractoare, unde Jimny nu a mai avansat, iar dusterul își continua deplasarea (putea merge pe burtă). Cât despre rampe, aderența este mult mai importantă decât reductorul 😉.
Agrig
Reductorul ajuta nu atit la rampe, acolo motorul de 1.5l si treapta scurta nu pun probleme, ajuta cind ai teren dificil, sleauri, crapaturi in pamint de intra toata roata si trebuie sa navighezi incet cu multa grija pe acolo, bolovani, una este sa-l incaleci din gresala cu reductorul, alta e sa-l iei in plin incercind sa nu omori motorul.
Mai ajuta la salvarea ambreiajului, cu reductorul ambreiajul este doar on/off nu ai nevoie sa patinezi decit foarte rar, faci aproape totul din acceleratie, cind neaparat il patinezi cuplul transmis este mai mic decit fara el urmarea fiind incalzirea redusa a ansamblului si durata de functionare lunga.
La Jimny problema mare era drumul pina acolo unde aveai de mers cu el in teren, oricit de bun ar fi in teren daca in 200Km te rupe mai bine urci pe jos la obiectiv cu o masina mai comoda ca tii cont si de inca 200Km de intoarcere.
Aici Dusterul a cistigat teren, multi se pling de confortul din Duster, eu zic ca era limuzina fata de ce am folosit 4x4, mai putin Hilux, aia da, comoda dar in teren sa zic doar acceptabila.

29 Jun 2021, 12:01:
QUOTE(einstein1984 @ 29 Jun 2021, 10:49)
euro de acu 20 de ani nu e acelasi cu euro de azi, un terrano ar fi 32000 de euro azi... Dustere 4X4 pentru flote  poti lua si cu 15000 de euro.
Am mers cu jimny, urca unde nu urc eu cu piciorul, daramite dusterul. Dar siguranta si tinuta de durm pe asfalt....
*



Domnule, baiatul si`a luat LC150 nou nout dealer .de cu 33KE, fara optionale doar clima automata pe 2 zone acum 5 ani, motor 3l/4L deci T2 n`ar fi avut cum sa ajunga la acel pret.
Da, este adevarat ca banii din 2005 nu-s aceeasi cu cei din 2021 insa la noi mai repede din alt punct de vedere, se fac mai usor banii acuma, salarii mai mari bine decit in 2005, daca atunci cumpararea unui Logan de 8900E a fost o povara financiara pentru baiat, angajat de 2 ani la Siemens-VDO acuma probabil aceeasi povara ar fi pe la 30000E daca ar mai fi tot acolo, adica Conti.
einstein1984
Domnule, nu am transformat decat aia 25000 de euro citati in bani in ziua de azi cu un site de pe net care tine cont de inflatie. Ca ma refer la valoarea masinii.
4000 de euro au fost o povara in 2009, am avut credit pe 5 ani cand am luat un logan SH. A doua masina a fost dublu la pret si luata cash fara sa sughit. Ca mi-au crescut veniturile, am avut economii etc.
Credeti ca se vand la fel de multe dustere azi ca teranno in 2005 sau mai multe? Eu zic ca mai multe, mai ales 4X2. Si chioar cand exista terrano, tot era mai sucmp cu mult decat un duster.
Vezi pathfinder numai care s-a supraspus cu duster 1 ca perioada de productie cred.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.