Reductorul ajuta nu atit la rampe, acolo motorul de 1.5l si treapta scurta nu pun probleme, ajuta cind ai teren dificil, sleauri, crapaturi in pamint de intra toata roata si trebuie sa navighezi incet cu multa grija pe acolo, bolovani, una este sa-l incaleci din gresala cu reductorul, alta e sa-l iei in plin incercind sa nu omori motorul.
Mai ajuta la salvarea ambreiajului, cu reductorul ambreiajul este doar on/off nu ai nevoie sa patinezi decit foarte rar, faci aproape totul din acceleratie, cind neaparat il patinezi cuplul transmis este mai mic decit fara el urmarea fiind incalzirea redusa a ansamblului si durata de functionare lunga.
La Jimny problema mare era drumul pina acolo unde aveai de mers cu el in teren, oricit de bun ar fi in teren daca in 200Km te rupe mai bine urci pe jos la obiectiv cu o masina mai comoda ca tii cont si de inca 200Km de intoarcere.
Aici Dusterul a cistigat teren, multi se pling de confortul din Duster, eu zic ca era limuzina fata de ce am folosit 4x4, mai putin Hilux, aia da, comoda dar in teren sa zic doar acceptabila.
29 Jun 2021, 12:01:QUOTE(einstein1984 @ 29 Jun 2021, 10:49)
euro de acu 20 de ani nu e acelasi cu euro de azi, un terrano ar fi 32000 de euro azi... Dustere 4X4 pentru flote poti lua si cu 15000 de euro.
Am mers cu jimny, urca unde nu urc eu cu piciorul, daramite dusterul. Dar siguranta si tinuta de durm pe asfalt....
Domnule, baiatul si`a luat LC150 nou nout dealer .de cu 33KE, fara optionale doar clima automata pe 2 zone acum 5 ani, motor 3l/4L deci T2 n`ar fi avut cum sa ajunga la acel pret.
Da, este adevarat ca banii din 2005 nu-s aceeasi cu cei din 2021 insa la noi mai repede din alt punct de vedere, se fac mai usor banii acuma, salarii mai mari bine decit in 2005, daca atunci cumpararea unui Logan de 8900E a fost o povara financiara pentru baiat, angajat de 2 ani la Siemens-VDO acuma probabil aceeasi povara ar fi pe la 30000E daca ar mai fi tot acolo, adica Conti.