Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: P0088 si p1525 eroare , nu le găsesc problemele
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio IV
Mayrin
Buna ziua , Acum o luna am avut o problema cu un Renaul Clio 4 1.5 dci
Aparent datorită unei defecțiuni la rețeaua electrică , mi sau topit cablurile sau conectat și mi-a scurtcircuitat sistemul oprindu mi mașina in mers.In momentul in care am ajuns cu ea la service aveam multe erori. Am schimbat instalația electrică , au mai dispărut din ele însă au rămas p0088 și p1525(din ce am înțeles de la mecanic astea vin adesea împreuna)
Am verificat injectoare in detaliu , nu au nici o problema
Am verificat pompa , totul este normal
Am schimbat senzorul de presiune cu tot cu rampa și schimbat filtrul de motorina și tot îmi apar aceste erori plus CHECK INJECTION SISTEM in bord!
Sa mai confruntat cineva cu o problema asemănătoare sau știe cineva care ar fi problema cu adevărat?Am nevoie sa fac inspecția periodica și nu pot datorita alarmei din bord. Mulțumesc pentru atenție.

Gil26
In primul rand bun venit pe forum.
Cele doua coduri de eroare sunt date de pe un tester multimarca, o descriere sumara a acesora ar fi:
1. Description of the P0088 code: Generic (Common to all car manufacturers): Fuel Rail / System Pressure - Too High
2. Description of the P1525 code: Functie de model: A Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1 sau Intake Camshaft Contr. Circ.,Bank1 Electrical Malfunction sau Air Bypass Valve System, etc. (tocmai de aceea nu imi plac cele generice).
Era bine daca ”mecanicul” rezolva si acestea. Martorul Check Engine System se poate aprinde din foarte multe cauze, este greu de precizat "cu adevarat" de la distanta, cred ca ar fi bine daca s-ar face o diagnoza cu programe dedicate Renault, este mai usor de identificat cauza\cauzele si rezolvat problema cu martorul (si se evita sa se schimbe piese daca nu este nevoie).
Pentru prima eroare ar putea (este doar o presupunere) sa fie regulatorul de presiune pompa (cu CLiP se verifica usor), daca s-a schimbat senzorul de presiune se poate verifica si contor aparitie de defectiuni sau reseta programarile, se poate verifica si tensiunea acestuia (atentie nu se masoara rezistenta interna se poate deterioara), conexiunile (posibil sa fie o problema si aici), plus parametri aferenti din soft, etc., iar cu cea de a doua eroare nu stiu ce sa zic, poate colegii cu mai multa experienta te pot ajuta mai bine.
Bafta cu rezolvarea problemei!

LE: tinand cont de problema care ai avut-o cu ”matele” (scurtcircuitul) ar fi bine daca se verifica conexiunile (insa cele scrise anterior raman valabile). Atasez in graba cateva capturi cu mufele, valori, ....(poate sunt OK si pentru masina ta)
Mayrin
Mulțumesc pentru primire și tot odată pentru timpul acordat!🙏


Mașina a fost examinată in service partener cu Compania Bosh in Danemarca. Aparent ei au setat cum trebuie instalația electrică(mațele încurcate), merge in parametri normali (din spusele mecanicului) nu se comporta absolut deloc ciudat , însă acea eroare din bord nu vrea sa dispară.Din ce m-a informat mecanicul după ce eroarea p0088 va dispărea , cealaltă se va șterge automat.
Mulțumesc pentru informații ,voi reveni cu un mesaj de îndată ce aflu care ar putea fi problema ,este foarte greu de dat o părere de la distanță într-adevăr , m-a gândeam însă ca poate a mai trecut cineva prin exact aceiași problema gen “asta este boala lor”!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.