Subscriu celor scrise anterior, cu o diagnoza bine facuta se poate identifica mai usor cauza problemei si evita sa se schimbe piese daca nu este necesar.
Dar initiatorul a mai deschis un alt topic copy-paste chiar in sectiunea
Jurnal de Bord , a primit raspunsuri si acolo referitoare la problema sa.
Pentru Clio2 X65 K9K (700\704 cel de 48kW 65CP 2002) erorile posibile sunt DF045, DF094 si DF104, atasat un fisier pdf cu acestea si ”remedierea” lor. Tinand cont ca si pornirea motorului este ”greoaie” problema poate sa fie la circuitul de preincalzire: releu(257) - bujii(680, 681, 683, 683) – siguranta F6 (de 70A) – cablaj. Atasez cateva capturi referitoare la acestea, poate sunt de folos si altor colegi cu Clio2 K9K, schema injectiei VISU, sigurante si cateva informatii despre releul de preincalzire extrase din VESA (cred ca ar putea sa fie interesante).
Sa auzim numai de bine!
LE: scuze, din graba capturile le-am denumit cu Scenic2 in loc de Clio2 (dar este clar ca pentru acesta sunt)