Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema Pedala de Ambreaj
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Cip_Cirip_Stocky
Salut comunitate, am un Megane tip 2, 1.5 dci 106 cai putere, 125 de mii dr km pedala de ambreaj tot timpul era tare, (de diesel deh!) Si dupa un drum lung cu serpetine, inferioare (gagica nu a mai fost de mult la drum lung) cand am ajuns la destinatie, pedala de ambreaj a ramas la podea, a revenit, este foarte moale, nu cumpleaza ambreajul (la rece intra in toate trepetele + marsarieri). S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Suspectez pompa hidraulica dar ma bate gandul chiar sa schimb tot kitul, dar acum vreau doar sa o aduc acasa. Multumesc frumos de sfaturi si drumuri bune!
xmisterx
Pompa de ambreiaj nu are nimic, sa dus ambreiajul( disc, rulment, placa de presiune), faptul ca pedala era tare si presupun ca ambreiajul prindea destul de sus in ultimul timp, ne arata ca amreiajul era pe duca, oricum 125 de mii de km sunt destui pt un ambreiaj.
Vasilica007
Salut,

Pompa de ambreiaj <care este la pedala in compartimentul motor> sau rulmentul de presiune... versiunea mai simpla si ieftina e pompa de la pedala.
s.stefan15
Buna seara,
Pedala de ambreiaj actioneaza o parghie care actioneaza ambreiajul.
Aceasta parghie a inceput sa-mi sara de pe pedala.
Ideea este ca nu stiu pana unde duce aceasta parghie, daca se gaseste si cum se schimba.
Va rog sa-mi spuneti prin ce sistem pedala transmite miscarea mai departe.



22 Jun 2021, 09:48:
Salut,
Am mai studiat un pic problema mea.
Este vorba despre pârghia care face legătura între pedala de ambreiaj și pompă.
Vreau să întreb: știe cineva daca această pârghie este corp comun cu pompa de ambreiaj sau este demontabilă și se găsește de cumpăratseparat?
La pedală are siguranță de prindere?
Mulțumesc.
meg2s
Salut,
Da, are siguranta de prindere - la mine a sarit cu multi ani in urma siguranta. La scurt timp a inceput sa faca un "poc" la ambreiere (mai putin) si la debreiere (mai mult) dar tija nu a cazut niciodata de pe pedala. Am spus reprezentatei Renault si mi-au dat un Deviz Antecalcul care mi-a intunecat vederea.
Asa ca am aplicat solutia "taranului roman", de care imi este putin jena. Cu toate astea o sa pun o poza ca sa vezi o pseudo-rezolvare care functioneaza de cel putin 5 ani la mine. Se subintelege ca am taiat "mustatile" celor doua coliere de plastic pe care le-am aplicat. Unul este suficient, dar am pus doua pentru redundanta. Daca unul cedeaza se va vedea imeidiat pentru ca-l vei gasi pe presul de la sofer. Colierele NU trebuie stranse foarte tare; este nevoie de putin "joc" ce va permite miscarea de rotatie a tijei in jurul axului de pe pedala.

l.e. in mod surprinzator poza apare rasturnata, dar se intelege esentialul...
s.stefan15
Ok, ms., eu începusem să mă gândesc la sârmă dar soluția ta e mai elegantă 🤣🤣🤣, așa voi proceda și eu.
Multumesc. 😊
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.