Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Lexus GS 300h 2017
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
MoneyTalks
Dupa cum unii stiti, am avut aici un topic despre masina pe care am detinut-o la acel moment, un Lexus IS 2015. Am detinut acea masina pentru 3 ani si citeva luni, iar cind s-a ivit ocazia unui "upgrade" am schimbat masina pentru "sora ei mai mare", GS.

Masina este in echiparea luxury, echiparea de top fiind premium. Am achzitionat-o in decembrie 2019, masina fiind din august 2017. In momentul achizitiei avea 49K km. De atunci am mai facut 10,000 km.

Nu am sa pun aici date tehnice despre masina, se pot gasi pe internet.
Ce am pus eu la masina:

- dashboard camera fata/spate
- am schimbat cauciucurile cu Michelin Sport 4 (235x18xR45 99Y), 800 euro cu montaj
- service-ul Lexus de aici mi-a sugerat sa imi cumpar un kit pentru Apple Car Play. L-am cumparat si mi l-au montat ei (aproximativ 400 euro cu tot cu montaj)

Ce nu imi place:

- desi are navigatie din fabrica, harta exte extrem de veche (2015), iar un update este cam scump (vreo 300 euro). Asa ca in loc de a plati pe harta am optat pentru Car Play. Oricum sistemul de navigatie al masinii este extrem de primitiv
- spatiul de depozitare din usile fata nu este foarte inalt, asa ca nu incape in picioare nici macar o sticla de apa de 0.5 (incape culcat, dar nu e acelasi lucru)

Am facut deja revizia de 60K pe la vreo 56K. Cost: 470 euro. Asta e revizie "mare". O revizie "mica" e cam 280 euro. Urmatoarea revizie e mica si am impresia ca va fi pentru prima data de cind am masini cind va trebui sa o fac la 1 an si nu la numar de km.

Cel mai lung drum a fost cam 1,000 km (in timp de 10 zile) cind am fost in Scotia si Anglia.

Masina este extrem de confortabila la drum lung, pentru toti ocupantii masninii, nu doar pentru sofer. Trebuie sa fii macar pasager in ea ca sa poti realiza acest lucru.

Desi am pus poze cu masina in topicul anterior care a fost sters la cererea mea (eu nu am reusit sa il sterg), am facut alte poze si le pun aici.
Filip
Frumoasa wub.gif Multi km fara probleme!
bion
Anost interior. Parca e vw
Agrig
Da, si o cotofana ar fi dezamagita...
radmasa.gif
MoneyTalks
QUOTE(Filip @ 13 Mar 2021, 18:09)
Frumoasa  wub.gif Multi km fara probleme!
*


Multumesc!

QUOTE(bion @ 13 Mar 2021, 18:11)
Anost interior. Parca e vw
*


Asta e. Prefer un interior anost intr-o masina fiabila (BTW, vw e foarte departe de a fi o masina fiabila) decit o masina cu un interior cool dar care sta mai mult prin service si se bucura altii de ea...
Avani
Să o stăpânești sănătos. Ciudat un pic spațiul ce pare mic pentru pasagerii din spate, mai ales pentru clasa din care face parte mașina.
În rest, e o mașină premium iar confortul ar trebui să fie la el acasă.
Legat de spațiile de depozitare, văd că Lexus își păstrează ideologia de a nu fi generos cu ele. La IS generația a doua, în portierele spate nu există niciun buzunar.
MoneyTalks
Avani >> Multumesc.
Spatiul din spate nu e mic deloc. Scaunul soferului e cu memorie si cind masina e oprita se da aproape la maxim in spate, ca soferul sa se dea jos confortabil. Normal ca daca scaunul e dat la maxim in spate, spatiul pentru pasagerul din spate e mic. Iar scaunul pasagerului din stinga e reglat ca o persoana de circa 1.85 sa poata sta cu picioarele intinse aproape la maxim.

Pe inaltime am cam 15-20 cm deasupra capului (eu am 1.73)
Agrig
Asta`i versiunea cu 2,5l, 4L si injectie multipunct?
MoneyTalks
E versiunea hybrid. Are motor de 2.5, dar detalii tehnice full nu le stiu. Se gasesc pe net, asa ca nu le-am mai pus si aici
Agrig
Scrie destul de mare h pe ea, dar nu am cautat nimic despre ea.
Ideea e ca daca au renuntat la injectia directa este numai bine.
Se aude bine de tot la astea pompa de injectie de inalta presiune la relanti, daca nu se aude aveti noroc, este cu injectie multipunct.
Baiatul cel mic are IS250F si este nu foarte fericit de alegerea lor sa puna injectie directa pe ea.
Masina este faina si mai ales fiabila.
S`o folositi sanatos!
Bibanu
QUOTE(Agrig @ 14 Mar 2021, 17:33)
Scrie destul de mare h pe ea, dar nu am cautat nimic despre ea.
Ideea e ca daca au renuntat la injectia directa este numai bine.
Se aude bine de tot la astea pompa de injectie de inalta presiune la relanti, daca nu se aude aveti noroc, este cu injectie multipunct.
Baiatul cel mic are IS250F si este nu foarte fericit de alegerea lor sa puna injectie directa pe ea.
Masina este faina si mai ales fiabila.
S`o folositi sanatos!
*


Fiind hibrida, motorul functioneaza in ciclu Atkinson, si are injectie indirecta( pornire si turatii mici) + injectie directa .Nu cred ca se aude la relanti, ca motorul porneste cand se depaseste 45-60 km/h sau cand trebuie sa incarce bateria, adica este in sarcina , nu sta la relanti.
Agrig
Nu cred ca asta e dual port.
De auzit pompa de injectie de inalta presiune se aude bine de tot la 250.
In rest la 300 poate este o imbunatatire motorul.
ursul_bipolar
Pe hybridele toyota nu exista motor termic cu injectie directa.
MoneyTalks
QUOTE(Agrig @ 14 Mar 2021, 16:33)
S`o folositi sanatos!
*


Multumesc!

QUOTE(Bibanu @ 14 Mar 2021, 20:25)
Nu cred ca se aude la relanti, ca motorul porneste cand se depaseste 45-60 km/h sau cand trebuie sa incarce bateria, adica este in sarcina , nu sta la relanti.
*


Te referi prin relanti la faptul ca masina sta pe loc?

Motorul termic porneste si cind masina sta pe loc, daca bateria hybrid e sub un anumit nivel (nu cunosc nivelul), sau in timpul mersului, indiferent de viteza, cind incarca bateria hybrid. De asemenea motorul termic este oprit si la viteze mari (gen 120 km/h) cind bateria hybrid este full si tin piciorul pe acceleratie doar ca sa mentin viteza constanta (pe drum drept) si masina merge atunci numai pe baterie.
Bibanu
QUOTE(ursul_bipolar @ 15 Mar 2021, 12:07)
Pe hybridele toyota nu exista motor termic cu injectie directa.
*


Sentinta, nu alta!Asta-i la fel cu aia cu girafa!
The 2AR-FSE [10] is a variant of the 2AR-FE equipped with D4-S direct-injection and port injection. It has the same bore and stroke as other 2AR engines but the cylinder head, cams, pistons and fuel management system are unique. Maximum thermal efficiency is about 38.5%.[11] The expansion ratio is 13.0 to 1.

Output in the Toyota Crown hybrid combined is 208 hp (155 kW) at 6000 rpm and 221 N⋅m (163 lbf⋅ft) at 4200–4800 rpm.

Applications:

Lexus IS 300h
Toyota Crown (S210)
Lexus GS 300h


The first engine of the new series under "Dynamic Force" designation debuted in 2016 (2.5), the second - in 2017 (3.5), the third - in 2018 (2.0). By 2021, the entire family will have six inline and three V-engines.

· A25A-FKS (2.5 D-4S DVVT-iE) - basic engine of the series, transverse, combined injection, DVVT-iE, Miller cycle mode. Application: Toyota RAV4
· A25A-FKB (2.5 D-4S DVVT-iE) - analogue for Thai market. Flex-fuel (ethanol E85) version. Application: Camry 70 SEA.
· A25A-FXS (2.5 D-4S DVVT-iE) - for hybrid powertrain, transverse, combined injection, DVVT-iE, Miller cycle mode. Application: Toyota Camry 70, RAV4; Lexus ES
· A25A-FXS (2.5 D-4S DVVT-iE) - for hybrid powertrain, longitudinal layout, combined injection, DVVT-iE, Miller cycle mode. Application: Toyota Crown 220
· M20A-FKS (2.0 D-4S DVVT-iE) - transverse, combined injection, DVVT-iE, Miller cycle mode. Application: Toyota Corolla 210, RAV4 50, C-HR/Izoa; Lexus UX, ES
· M20A-FXS (2.0 D-4S DVVT-iE) - for hybrid powertrain, transverse, combined injection, DVVT-iE, Miller cycle mode. Application: Toyota Corolla 210; Lexus UX
· M20C-FKS (2.0 D-4S DVVT-iE) - analogue for Chinese market. Application: Toyota Camry 70 CHN
Cred ca nu stii nici ce motor ai tu!

15 Mar 2021, 16:32:
QUOTE(MoneyTalks @ 15 Mar 2021, 15:51)
Multumesc!
Te referi prin relanti la faptul ca masina sta pe loc?

Motorul termic porneste si cind masina sta pe loc, daca bateria hybrid e sub un anumit nivel (nu cunosc nivelul), sau in timpul mersului, indiferent de viteza, cind incarca bateria hybrid. De asemenea motorul termic este oprit si la viteze mari (gen 120 km/h) cind bateria hybrid este full si tin piciorul pe acceleratie doar ca sa mentin viteza constanta (pe drum drept) si masina merge atunci numai pe baterie.
*


De acord cu exceptia ca la viteze mari >120 km/h nu poti sa mergi doar pe baterie si motorul termic sa se opreasca.Poate doar la vale, intr-o coborare abrupta, da' nici atunci, ca bateria de acumulatori are capacitate mica.La Camry dupa aproximativ 50-60 km/h motorul termic este pornit tot timpul in care viteza se mentine sau creste.Si Camry este un pic mai usor decat Lexus,avand cam acelasi motor ( 2.5 L).Dar este silentios si la peste 130 km/h.
einstein1984
Interesanta masina. Cusatura aia de pe volan, era la fel si la IS?
ursul_bipolar
QUOTE(Bibanu @ 15 Mar 2021, 16:54)
Sentinta, nu alta!Asta-i la fel cu aia cu girafa!
Cred ca nu stii nici ce motor ai tu!


Asa este, exista. My bad. Al meu 2AR-FXE de pe RAV este cu injectie indirecta. Vezi ca stiu ce motor am? Puteai sa te abtii de la afirmatia asta, my 2 cents smile.gif
Agrig
Deci e cu dual port, decit doar cu directa mai bine asa.
smile.gif
Bibanu
QUOTE(ursul_bipolar @ 15 Mar 2021, 16:54)
Asa este, exista. My bad. Al meu 2AR-FXE de pe RAV este cu injectie indirecta. Vezi ca stiu ce motor am? Puteai sa te abtii de la afirmatia asta, my 2 cents  smile.gif
*


Puteai sa nu te arunci.Puteai sa te informezi.Puteai sa nu fii categoric.Ma enerveaza cei care cred ca doar ei " stiu" da' de fapt ...
ursul_bipolar
Mergi la medic daca stai rau cu nervii. Doar ti-am aratat ca afirmatia ta in legatura cu ce motor am eu este una falsa dar nu ai inteles, doar te-ai nervozat. Si ti-am dat dreptate cand mi-ai demostrat ca am facut o afirmatie gresita in ceea ce priveste injectia directa wink.gif
MoneyTalks
QUOTE(Bibanu @ 15 Mar 2021, 14:54)
De acord cu exceptia ca la viteze mari >120 km/h nu poti sa mergi doar pe baterie si motorul termic sa se opreasca.Poate doar la vale, intr-o coborare abrupta, da' nici atunci, ca bateria de acumulatori are capacitate mica.L
*


Merge numai pe baterie numai daca bateria e incarcata si sa nu fii in accelerare. Evident pe distante scurte (maxim 2 km), dar adunate la drum lung fac ca masina sa consume in medie mai putin ca un diesel din aceeasi clasa si greutate, condus in aceleasi conditii (adica talpa la fel de grea)

Am sa ma uit in cartea masinii miine (daca nu uit) ce cod motor are (daca e scris)

QUOTE(einstein1984 @ 15 Mar 2021, 15:36)
Interesanta masina. Cusatura aia de pe volan, era la fel si la IS?
*


Da, era la fel si la IS, doar ca la IS am avut interiorul din piele bej (foarte elegant la culoarea neagra a masinii). Aici interiorul e din piele neagra, se potriveste mai bine cu culoarea masinii.

Am sa incerc sa pun si niste poze cu interiorul masinii cind motorul este pornit. Iar pentru cei ce vor critica faptul ca interiorul e anost sau ca nu e "modern": mie imi place stilul mai clasic, cu butoane, nu cel nou cu tablete puse pe cine stie unde, care se vede ca nu se integreaza cu restul masinii (arata oribil).

In topicul de la IS unii au criticat ceasul analogic. Culmea ca si la alti producatori (Mercedes Maybach S Class de exemplu) folosesc (sau foloseau in 2018 cel putin) tot ceas analogic. Sa se fi luat dupa Lexus? blink.gif unsure.gif Oricum mie imi place, iar la GS ceasul se regleaza automat prin GPS (la IS ceasul se regla manual)
ursul_bipolar
Idem aici, interioarele astea noi nu sunt nici pe placul meu. Si ceasurile le prefer in stilul clasic, cu indicator elegant.
MoneyTalks
Am facut si ceva poze cu motorul pornit. Nu am gasit codul motor in cartea masinii, ci doar un numar 6165544, care nu stiu ce inseamna.

Am si TomTom ca navigatie, pentru ca nu peste tot este semnal la telefon pentru Google Maps, iar mai nou in UK nu mai e roaming gratuit (eu am 14GB data roaming in EU inclus in abonament la telefon, si all you can eat data in Ireland). Si deoarece harta masinii e prea primitiva, am nevoie de un ssistem de navigatie.
ursul_bipolar
Exact cum trebuie sa fie un interior la o masina. Imi place, arata f bine.
mars
Am mai scris, dar m-ai pus sa sterg topicul: e urata cu draci masina, mai ales interiorul. Si stai, ca n-am terminat: aia neagra (IS 300h), cu piele bej, pe care ai avut-o inainte, era si mai urata. De fapt, cand mai vin pe acolo, nici sa nu mi-o arati pe asta noua, ca-mi strici iar ziua. Mergem direct la bere. Sa-ti traiasca St. Patrick cheers.gif!
Agrig
Frumusetea sta in ochii privitorului!
tongue.gif

P.S. Decit tableta batuta-n cuie in bord mai bine un bord clasic...
einstein1984
macar acum inteleg de ce nu prea se vinde in Europa. multi kmp fara probleme!
ProfiBv
e "urata" ca nu-i pe numele meu , altfel { Bani Vorbesc } acum ai cu ce mai ! Bravo.
Sa te tina bateriile !
ursul_bipolar
QUOTE(Agrig @ 17 Mar 2021, 21:18)

P.S. Decit tableta batuta-n cuie in bord mai bine un bord clasic...
*



Adevarul e ca tableta aia aruncata in bord si ceasurile de bord care nu mai exista simulate intr-o grafica esuata plus sunetul motorului in boxe fac toti banii, "misto" rau de tot...
mars
Asa e, pacat ca Lexus a dat-o in mainstream, dar probabil ca asta au vrut potentialii cumparatori. La noul ES parca s-au luat dupa BMW F3X (aparut prin 2011) cu tableta, iar ceasul de bord digital seamana cu ce punea Renault prin 2015 pe Kadjar. Asta e trend-ul, se pare, chiar daca unii prefera stilul "clasic".

[attachmentid=1628126273]

In schimb, cand vine vorba de sunet artificial, cu al lor Active Sound Control, Lexus par a fi pionieri, inca de prin 2013 utilizau asa ceva: link (cu buton dedicat si controlul intensitatii, desigur). Si, daca pe modele hibride ar mai fi de inteles, chiar nu pricep de ce au implementat sistemul pe altele, cu motoare termice si pretentii sportive, cum ar fi RC: link. Cum suna? Cam asa: link.
dizzy
Sa o folosești sănătos!
Poți instala o aplicație de navigație offline de genul Here we go? Sau Sygic, sau Tom Tom offline? Ca să mai scapi de un device?
Ceasul ăla analogic îl consider desuet dar daca ție îți place, aia e.
Tableta e chiar frumos integrata la tine.
einstein1984
Stiu ca de prin anii 2000 sistemele audio Nakamichi din lexusuri erau f bune , s-a pastrat traditia?
Agrig
QUOTE(mars @ 18 Mar 2021, 07:11)
pricep de ce au implementat sistemul pe altele, cu motoare termice si pretentii sportive, cum ar fi RC:


Ca sau luat dupa altii sau ca`i motor turbo care suna mai atenuat...
Din cite stiu doar pe masini echipate cu motoare cu turbocompresor au pus.
mars
Nu, la fel e si pe RC 350 (3.5 V6) si chiar si pe RC F (5.0 V8). Sa nu mai zic ca si LFA (4.8 V10) avea un sistem de reproducere a sunetului motorului in interior, dar nu electronic. Scuza cu turbo o fi avut-o BMW cu M5 F10 in 2011, dar tot cam atunci au inceput si cei de la Lexus cu “fake engine sound”, deci as zice ca nu s-au luat dupa altii, ci au fost cat se poate de “originali”. O sa sara acum fanii VAG ca a fost inventie germana, adica acel Soundaktor de pe Golf GTI (2011) wink.gif.
einstein1984
Clio IV avea sunet de clio V6, nava spatiala sau motoreta triumph....
https://www.youtube.com/watch?v=wLLLXar6bcA...=Autof%C3%A1cil dar macar avea nevoie!
Agrig
QUOTE(mars @ 18 Mar 2021, 20:20)
Nu, la fel e si pe RC 350 (3.5 V6) si chiar si pe RC F (5.0 V8). ...

Multumesc, stiam ca doar la cele cu turbina pe evacuare se face mascaria asta, se pare ca "suna" bine si amatorii sint destui, de tablete pe roti...astea se cer, astea se dau.
MoneyTalks
Mersi de urari la toata lumea.

QUOTE(dizzy @ 18 Mar 2021, 06:17)
Poți instala o aplicație de navigație offline de genul Here we go? Sau Sygic, sau Tom Tom offline? Ca să mai scapi de un device?
Ceasul ăla analogic îl consider desuet dar daca ție îți place, aia e.
Tableta e chiar frumos integrata la tine.
*


Pe telefon pot instala orice si merge fara probleme. Problema e ca TomTom pe iPhone e cu subscriere anuala, pe cind device-ul TomTom pe care il am e cu lifetime map update, adica e mai ieftin rolleyes.gif

Aia nu e tableta, ci ecran clasic.


Mars >> Cind mai vii pe aici nu iti arat masina, fii fara griji laugh.gif Da te duc la un pub unde poti bea niste bere si ale locale ce nu mai bei nicaieri.


In alta ordine de idei: la Lexus-ul anterior am schimbat oglinda originala cu auto dimming cu una care are camera de mers inapoi in oglinda si am ramas cu ea. Deci cine doreste o oglinda originala Lexus cu auto dimming GRATIS, sa scrie aici. Conditia e ca va trebui sa astepte pina ajung in Romania (sper sa vin vara asta, ca in curind se fac 2 ani de cind nu am mai fost). Sau alege sa plateasca transportul si o pot trimite prin posta. Sau poate stiti pe cineva care vinde din Ireland in Romania si vi-o poate aduce.

22 Mar 2021, 20:26:
QUOTE(einstein1984 @ 18 Mar 2021, 07:57)
Stiu ca de prin anii 2000 sistemele audio Nakamichi din lexusuri erau f bune , s-a pastrat traditia?
*


De ceva vreme buna Lexus are sisteme audio Marc Levinson
MoneyTalks
Azi am facut revizia de 75k la... 61k laugh.gif Este pentru prima data cind fac revizia la 1 an si nu la numarul de km. Pentru cei interesati: eu fac reviziile numai in service Lexus, nu ma intereseaza daca e mai ieftin la un alt service, pentru ca de exemplu revizia la instalatia hybrid poate fi facuta numai in service Lexus (nici Toyota nu poate face, ceea ce mi se pare ciudat).

Pret revizie total: 250 euro.
MoneyTalks
Facut azi primul ITP al masniii (primul ITP se face dupa 4 ani). Nici o problema semnalata.

Miine si poate si luni o sa o scot la plimbare (ar fi si cazul, luni aici e zi libera)
MoneyTalks
Am facut concediul cu masina in Romania. Ieri (August 22) m-am intors in Ireland.

Ceva "date tehnice":
- km parcursi in total: 6,300
- viteza medie: 61 km/h
- consum mediu (pentru cei interesati): 6.9 l/100km

Pentru inceput doresc sa precizez ca am ales sa vin cu masina in loc de avion pentru ca aveam nevoie de ea, iar inchirierea unei masini in Romania iese din discutie. E adevarat ca avionul ar fi fost mult mai ieftin, dar complet nepractic in cazul meu. Orice referire la decizia de a veni cu masina si nu cu avionul va fi stearsa in mod automat.

Si acum impresii de calatorie prin Romania (luate din alt topic):

Cei mai idioti soferi pe care i-am intilnit pe sosele:

- cei cu numere de Moldova (asta din Romania, nu aia ruseasca): TOTI, fara exceptie, indiferent de tipul si marca masinii
- cei cu SUV: TOTI, cu o singura exceptie, un x6 nou (am ramas impresionat, chiar mergea legal in fata mea). Cei mai agresivi soferi de SUV au fost cei cu mercedes si cei cu duster
- TOTI conducatorii de vw si audi (la audi o singura exceptie, s-a tinut in spatele meu peste 50 km, pina cind el a mers pe alt drum)
- TOTI conducatorii de logan
- TOTI soferii de taxi, dar in special cei cu logan

Pe drumul Cluj Oradea s-a circulat bezmetic, triplare pe drum cu 3 benzi, una la coborire de pe care puteai depasi si doua la urcare, depasire pe linie continua, mers cu peste 100 in localitati, depasire exact acolo unde nu ai vizibilitate etc.

Am fost pe Transfagarasan, urcat din Sibiu pina la Bilea Lac. Drum excelent. Facut greseala sa cobor spre Vidraru. Drum mai prost nu cred ca exista. O viteza de 50 era exagerat de mare. Evident ca m-au depasit aproape toti (cu exceptia Audi mentionat mai sus), iar tembelii claxonau ca idiotii cind ma depaseau.

Am sa pun si ceva poze, dar dureaza pina le procesez.
mars
Pai de ce nu ai venit cu avionul? In plus, sigur n-ai mers pe partea gresita a drumului?

Aceasta postare va fi automat repusa in topic, indiferent de cate ori va fi stearsa. Am o scuza: Laphroaig, ma tot chinui sa termin o sticla. Stiu ca nu-i Irish, dar mno, renumeratie mica, dupa buget.
MuciX
Vezi dacă nu te-ai dus la CT? Ai fi dat de un moldovan cu SUV care conducea sub limita de viteză.
wolfin
Ca asa a vrut falusul.

Omul poate are rau de avion..sau sotia..etc

.conteaza

Daca e off...eram pe george best ...aeroportul gol...plm...ma intteaba security daca am ceva periculos in bagaje...eu..dupa o saptamana grea...zic da.

Pana sa sara pe mine...am zis tare..bushmill..busmill... radmasa.gif radmasa.gif

Au inghitit gluma...la bruseless cu 2 zile inainte de atentate..n am avut curajul..desi erau aerieni.
MuciX
QUOTE(MoneyTalks @ 23 Aug 2021, 19:26)
aveam nevoie de ea, iar inchirierea unei masini in Romania iese din discutie.
*


Pai a explicat omul deja. Marsu doar trolla.
mars
Evident! Eu stiu deja povestile. Daca nu credeai ca exista cineva care sa-l intreaca pe doftoru’ turbat la durata convorbirilor, ei bine, exista (nu bag winky, ca faci urat).
ursul_bipolar
QUOTE(MoneyTalks @ 23 Aug 2021, 20:26)
Cei mai idioti soferi pe care i-am intilnit pe sosele:

- cei cu numere de Moldova (asta din Romania, nu aia ruseasca): TOTI, fara exceptie, indiferent de tipul si marca masinii
- cei cu SUV: TOTI, cu o singura exceptie, un x6 nou (am ramas impresionat, chiar mergea legal in fata mea). Cei mai agresivi soferi de SUV au fost cei cu mercedes si cei cu duster
- TOTI conducatorii de vw si audi (la audi o singura exceptie, s-a tinut in spatele meu peste 50 km, pina cind el a mers pe alt drum)
- TOTI conducatorii de logan
- TOTI soferii de taxi, dar in special cei cu logan

Pe drumul Cluj Oradea s-a circulat bezmetic, triplare pe drum cu 3 benzi, una la coborire de pe care puteai depasi si doua la urcare, depasire pe linie continua, mers cu peste 100 in localitati, depasire exact acolo unde nu ai vizibilitate etc.

Am fost pe Transfagarasan, urcat din Sibiu pina la Bilea Lac. Drum excelent. Facut greseala sa cobor spre Vidraru. Drum mai prost nu cred ca exista. O viteza de 50 era exagerat de mare. Evident ca m-au depasit aproape toti (cu exceptia Audi mentionat mai sus), iar tembelii claxonau ca idiotii cind ma depaseau.

Am sa pun si ceva poze, dar dureaza pina le procesez.
*



As mai putea adauga la lista ta inca de doua ori pe atat, tot despre "mirificii" soferi de romanica. Sambata,pe limitare de 70 (breaza-nistoresti), intru in depasire (2 benzi pe sens) si ma trezesc in spate in timp ce eu efectuam depasirea cu un bezmetic cu numar de ph venind cu peste 120kmh cu flash-uri si claxoane.
Atat pot f multi asa-zisi "soferi" in tara asta, asa au "inteles" ei soferia. Asta e doar cel mai recent caz.
einstein1984
poate era mai simplu sa ne zici 2-3 numere de inmatriculare de soferi care nu te-au incurcat.... ca nu cred ca pe cluj oradea erau numai moldoveni si loganuri care te depaseau.
wolfin
O luam de la capat?
MoneyTalks
QUOTE(einstein1984 @ 24 Aug 2021, 06:43)
poate era mai simplu sa ne zici 2-3 numere de inmatriculare de soferi care nu te-au incurcat.... ca nu cred ca pe cluj oradea erau numai moldoveni si loganuri care te depaseau.
*


Am spus deja, un Audi care mergea in spatele meu, nu i-am vazut numarul, dar niciodata nu a incercat sa ma depaseasca, si un bmw x6, care mergea in fata mea, coborind pe Transfagarasan. La un moment dat s-a retras intr-o parcare pe margine. Nici lui nu i-am retinut numarul. Toti ceilalti soferi m-au depasit si pe mine si x6 la coborire.

Pe Cluj Oradea nu m-a incurcat nimeni in… Huedin. Eu am mers legal, iar in spatele meu se formase o coada de aproape 1km… laugh.gif Nimeni nu a avut curajul sa ma depaseasca
einstein1984
sensibila mai devine lumea in irlanda....
Sau e ca in bancul ala " 1 nebun merge pe contrasens!
Ce unu! sunt sute!"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.