Va salut oameni buni. Scuze daca este un offtopic, dar as vrea si eu ceva sfaturi .
Asta vara am fost la service Autoeuropa Calea Sagului (reprezentanta Renault) cu un zgomot la motor
S,i cu un sictir extraordinat mi-au zis sa ma pregatesc sa schimb distribuția.
Prin octombrie am observat ca pierd ceva lichid de racire , am făcut o constatare la un service de renume si mi-au zis ca termoflotul e fisurat.(Acesta a fost un scurt istoric al defectiunilor)
Vineri 19.02 am fost la Reprezentatnta Renault Calea Sagului sa vad cat m-ar costa reparatiile.
Am intrat, si foarte politicos m-a intampinat un domn intrebandu-ma cu ce poate fi de folos.
I-am zis ca vreau sa schimb DISTRIBUȚIA, TERMOFLOTUL si REVIZIA, spunadu-le ca e acea distributie pe lanț, au aprobat si s-au apucat sa imi caute piesele pe baza cert. de inmatr., s-au chinuit putin pentru ca nu stiau cum se numeste termoflotul, dar într-un final mi-au făcut devizul -3030 lei. Am intrebat daca este cu tot cu manopera amintindu-le dinnou ca e vorba de distribuția pe lanț. Au zis ca manopera este inclusă in pret. Am acceptat, mi-au facut un ordin de reparație, si l-am semnat fara sa il citesc, alaturi de GDPR. M-am dus la biroul programări spunandu-i doamnei ce am.de facut la masina, doamna recomandându-mi ziua de marti 23.02 la ora 08, din cauza faptului ca era vorba de o lucrare mai complexă.
Pe 23.02 la 07.50 am foat prezent la service si mi-au zis ca masina e gata in 4-5 ore(super tare).
Pe la ora 15 am avut urmatorul dialog telefonic cu ei:
Repr: -De ce vreti să schimbați termoflotul
Eu- Am o constatare de la un alt service ca e fisurat
- Noi nu cred ca l-am cuprins pe deviz
- întâmplător am devizul langa mine și observ ca filtrul.de ulei este 476 de lei si cred ca ala e termoflotul
- A da, numai putin sa verific....corect acela este , ne scuzați dar nu am comandat piesa ,dar maine dimineata la prima ora vine tirul cu piese si il vom schimba.
-ok , dar distribuția ați schimbat-o?
-da, sigur ca da
-ok
Dupa incheierea apelului am inceput sa verific toate piesele de pe deviz dupa coduri pentru ca au denumiri ciudate si am constatat ca nu este distribuția. Am sunat dar nu mi-au raspuns.
A doua zi in 24.02 am sunat si am avut urm. Dialog
......
- masina este gata?
- inca nu a ajuns tirul cu piese
- distributia ati schimbat-o?
- da
- eu am verificat devizul si nu este distribuția
-stati sa verific ....d-voastra vroiați distribuția ??
- da
- cred ca a fost o neînțelegere cu colegul.meu el a bagat cureaua de accesorii si rolele
- atunci este o problema pt ca eu am venit sa schimb distribuția si trebuie sa ne apropiem de aceasi suma pt ca momentan nu dispun de o suma f mare
- 5000 de lei si mai facem discount
- ok vorbim , cand e gata masina?
- maine
- ok
Dialog 25.02 ora 16
...
- buna ziua , e gata masina
- colegii mei lucreaza si trebuie lasat siliconul capac 24 h, costul.este 6300
- am zis sa ne apropiem de 3000 pt nu dispun de bani
- mai facem discounturi 4800
- vom mai discuta pt ca vreau sa ma duc la protecția consumatorilor
Dialog 26.02 ora 17
...- e gata masina ?
- e o problema ,colegii mei au montat tot ,dar cand au pornit motorul a iesit fum de la distribuție, poate vin sâmbătă sa lucreze, daca nu, e gata luni in 01.03
CE IMI RECOMANDAȚI SA FAC IN SITUAȚIA ASTA ?
MASINA ESTE INCA LA.EI.