Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrebari, Defectiuni, Probleme, Sfaturi,
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141
marian_ionut
Salut. Din pacate...nimic nu tine 4forever. Am deja prima pb cu stropirea parbrizului si lunetei. Lichid am motorașul se aude dar nu arunca lichid. Voi ati avut pb din astea? Merci.
spy_oh_joy1389
Scoate furtunașul de la duze și vezi dacă stropește, s-or fi înfundat, sau or fi înghețat.
marian_ionut
Pai de unde...cum?
spy_oh_joy1389
Vezi unde sunt duzele și scoate furtunul din ele, nu cred că nu le vezi. Posibil să trebuiască să dai jos capitonajul de sub capotă.
R19/16v
Sau du-te la garantie, ca d-aia ai platit-o?!
Urlea Bogdan
LOOL, asa am patit si eu, am vazut ca nu mai am lichid si am umplut cu lichid, surpriza, cand am dat sa spal geamul nu s-a intamplat nimic, ok am tot incercat tot drumul Avrig-Sibiu (30 km), nimic. Am sunat la Renault si am vb cu directorul de vanzari, mi-a zis sa merg la ei, zis si facut ma duc la ei, pe drum mai incerc si tot nimic, ajung acolo, iese Daniel si imi zice, incearca iara si surpriza, mergea smile.gif)))))))))))))))))))))))))))))))). Eu zic ca era aer pe instalatie smile.gif.
adrianovici_2006
QUOTE(Urlea Bogdan @ 8 Nov 2016, 12:34)
LOOL, asa am patit si eu, am vazut ca nu mai am lichid si am umplut cu lichid, surpriza, cand am dat sa spal geamul nu s-a intamplat nimic, ok am tot incercat tot drumul Avrig-Sibiu (30 km), nimic. Am sunat la Renault si am vb cu directorul de vanzari, mi-a zis sa merg la ei, zis si facut ma duc la ei, pe drum mai incerc si tot nimic, ajung acolo, iese Daniel si imi zice, incearca iara si surpriza, mergea smile.gif)))))))))))))))))))))))))))))))). Eu zic ca era aer pe instalatie smile.gif.
*


Eu zic sa mai verifici si in mers..si punem pariu ca in mers iarasi nu mai merge..pe loc sigur merge...
Urlea Bogdan
Sincer merge si in mers pe autostradă, însă nu are asa putere cum are si când stai pe loc, daca nu uit o sa fac asta iarăși si postez pe forum.
adrianovici_2006
QUOTE(Urlea Bogdan @ 8 Nov 2016, 21:22)
Sincer merge si in mers pe autostradă, însă nu are asa putere cum are si când stai pe loc, daca nu uit o sa fac asta iarăși si postez pe forum.
*


Nu intamplator ti-am zis!..si eu am aceeasi problema..pe loc merge excelent iar in mers abia arunca pe la baza...eu nu-i gasesc logica!!..azi la 13.00 am programare la reprezentanta!
Urlea Bogdan
Ok, am facut testul astazi si face cum zici tu, nici la 50 km/h nu arunca cum trebuie, in schimb in garaj arunca perfect. Care sa fie cauza, oare?
meg2s
Motivul e clar pentru toata lumea: in miscare, acel jet/perdea de lichid trebuie sa infranga si apasarea aerului ca sa ajunga in acelasi loc pe parbriz. Cu cat e viteza mai mare, cu atat mai mare apasarea aerodinamica, deci cu atat mai jos ajunge lichidul.
Cauza: au sub-dimensionat motorasul (sau au supra-dimensionat diametrele duzelor). Daca motorasul (pompa) ar face presiune mai mare in circuit, atunci diferenta intre stationare si deplasare nu ar fi atat de mare.
La M2 aveam diferenta mare stationare/deplasare cu duzele originale. Mai tarziu am pus duze perdea (de Fluence cred) fara reglaj vertical si merg foarte ok chiar si la viteze mari. Cu reglaj vertical se gaseau la un moment dat duze perdea de Kangoo - e un topic pe undeva prin forumul de M2.
m3st_tce
Daca dif. sunt asa de mari intre stationare si in miscare, probabil presiunea e scazuta la iesire din diuze. Altfel spus, orificiile sunt prea mari (by design) pt. a nu ridica pres. in circuitul de iesire, deci la iesirea din pompa.
adrianovici_2006
QUOTE(Urlea Bogdan @ 9 Nov 2016, 09:03)
Ok, am facut testul astazi si face cum zici tu, nici la 50 km/h nu arunca cum trebuie, in schimb in garaj arunca perfect. Care sa fie cauza, oare?
*




QUOTE(meg2s @ 9 Nov 2016, 09:33)
Motivul e clar pentru toata lumea: in miscare, acel jet/perdea de lichid trebuie sa infranga si apasarea aerului ca sa ajunga in acelasi loc pe parbriz. Cu cat e viteza mai mare, cu atat mai mare apasarea aerodinamica, deci cu atat mai jos ajunge lichidul.
Cauza: au sub-dimensionat motorasul (sau au supra-dimensionat diametrele duzelor). Daca motorasul (pompa) ar face presiune mai mare in circuit, atunci diferenta intre stationare si deplasare nu ar fi atat de mare.
La M2 aveam diferenta mare stationare/deplasare cu duzele originale. Mai tarziu am pus duze perdea (de Fluence cred) fara reglaj vertical si merg foarte ok chiar si la viteze mari. Cu reglaj vertical se gaseau la un moment dat duze perdea de Kangoo - e un topic pe undeva prin forumul de M2.
*


Am fost azi la reprezentanta...nu au ce sa le faca...merg la fel de prost....Explicatia ar putea fi data chiar de meg2s...tind sa cred ca asa este...motorasul este subdimensionat si nu arunca in mers cu suficienta presiune...am incercat sa le reglam in service , le-am ridicat, dar daca le ridici prea mult jetul de apa loveste in capota...au zis ca in ultima instanta schimba pompa cu motorasul...dar nu cred ca asta rezolva problema
meg2s
@ adrianovici_2006:
Ma asteptam sa nu aiba ce face in service, pentru ca fenomenul fiind resimtit de mai multi utilizatori de M4, inseamna ca e o problema de conceptie, nu problema particulara a unei singure masini. Deci pompa fiind mai complicat si scump de schimbat, probabil ca cel mai simplu remediu este utilizarea unor duze cu gauri mai mici, pentru a creste presiunea in circuit.

Indraznesc sa sugerez solutia pe care am aplicat-o si eu. Cine e dispus sa sacrifice 2x30 lei poate incerca sa inlocuiasca duzele originale cu cele de Fluence care la M2 au mers plug&play, fara nicio adaptare. Codul OEM este 289309708R si la autokarma sunt 30 lei. Schimbarea este o joaca de copil, 5 minute in total fara nicio unealta necesara.
adrianovici_2006
QUOTE(meg2s @ 9 Nov 2016, 19:02)
@ adrianovici_2006:
Ma asteptam sa nu aiba ce face in service, pentru ca fenomenul fiind resimtit de mai multi utilizatori de M4, inseamna ca e o problema de conceptie, nu problema particulara a unei singure masini. Deci pompa fiind mai complicat si scump de schimbat, probabil ca cel mai simplu remediu este utilizarea unor duze cu gauri mai mici, pentru a creste presiunea in circuit.

Indraznesc sa sugerez solutia pe care am aplicat-o si eu. Cine e dispus sa sacrifice 2x30 lei poate incerca sa inlocuiasca duzele originale cu cele de Fluence care la M2 au mers plug&play, fara nicio adaptare. Codul OEM este 289309708R si la autokarma sunt 30 lei. Schimbarea este o joaca de copil, 5 minute in total fara nicio unealta necesara.
*


Sunt de acord cu toate cele spuse si propuse de tine, dar in acelasi timp de ce sa fac eu(noi) asta!!???Sa-si rezolve EI problema...noi am dat 20000 euro pe ceva ce nu functioneaza...trebuie sa facem front comun si sa transmitem la vocea clientului Renault...pt ca cei din reprezentante mi s-au parut depasiti de situatie si-mi dadeau azi explicatii fantasmagonice(neavand de unde sa stie ca eu am peste 25 ani experienta in domeniul auto)...am incercat sa-i ponderez si sa le desfiintez calm presupunerile lor aberante..eu am sa scriu la Vocea Clientului...hai s-o facem cu totii!!!
m3st_tce
Oare problemele astea sunt si la Talisman?
adrianovici_2006
QUOTE(m3st_tce @ 9 Nov 2016, 19:22)
Oare problemele astea sunt si la Talisman?
*


Ce sa zic!!..N-am studiat deloc forumul cu Talisman...
meg2s
Din cate-am apucat sa invat despre domeniul auto (simplu hobby) si ce-am mai vorbit cu un prieten inginer care-a lucrat multi ani in automotive la companii mari, un 'rule of thumb' ar fi sa nu cumperi o masina la inceput de serie. Ideal ar fi (daca situatia nu impune altfel) sa o cumperi la facelift. Toti producatorii (nu doar cei francezi cum ar spune unii carcotasi) includ in facelift rectificari ale problemelor constatate mai ales prin feedback de la utilizatori. Sa fim realisti - cate sute de mii de km se parcurg cu masinile de teste? Si in ce conditii?
De la utilizatori vin cele mai relevante teste: toate conditiile de drum, toate regimurile de exploatare, toate stilurile de condus... ati prins ideea.
@ adrianovici_2006: da, ai perfecta dreptate - greseala fiind de conceptie este obligatia lor sa o remedieze; de regula ei repara prin rechemare in service. Dar asta de regula se face pentru problemele majore, care afecteaza fie siguranta, fie fiabilitatea masinii (a se vedea EDC-ul de la GT sau problemele cu franele). Pentru cele mici precum duzele de exemplu, probabil ca vor corecta din mers, in loturile ce urmeaza si eventual celor care solicita.
adrianovici_2006
QUOTE(meg2s @ 9 Nov 2016, 19:48)
Din cate-am apucat sa invat despre domeniul auto (simplu hobby) si ce-am mai vorbit cu un prieten inginer care-a lucrat multi ani in automotive la companii mari, un 'rule of thumb' ar fi sa nu cumperi o masina la inceput de serie. Ideal ar fi (daca situatia nu impune altfel) sa o cumperi la facelift. Toti producatorii (nu doar cei francezi cum ar spune unii carcotasi) includ in facelift rectificari ale problemelor constatate mai ales prin feedback de la utilizatori. Sa fim realisti - cate sute de mii de km se parcurg cu masinile de teste? Si in ce conditii?
De la utilizatori vin cele mai relevante teste: toate conditiile de drum, toate regimurile de exploatare, toate stilurile de condus... ati prins ideea.
@ adrianovici_2006: da, ai perfecta dreptate - greseala fiind de conceptie este obligatia lor sa o remedieze; de regula ei repara prin rechemare in service. Dar asta de regula se face pentru problemele majore, care afecteaza fie siguranta, fie fiabilitatea masinii (a se vedea EDC-ul de la GT sau problemele cu franele). Pentru cele mici precum duzele de exemplu, probabil ca vor corecta din mers, in loturile ce urmeaza si eventual celor care solicita.
*


Foarte corect ce spui!
2069
facelift ul vine de obicei dupa 3-4 ani, cam greu sa astepti atat daca tu o vrei acum. In mod cert la facelift vor fi multe schimbari dar aceasta este tehnologia, avanseaza repede , nu poti avea permanent o masina updatata
IRONICK
QUOTE(meg2s @ 9 Nov 2016, 09:33)
Motivul e clar pentru toata lumea: in miscare, acel jet/perdea de lichid trebuie sa infranga si apasarea aerului ca sa ajunga in acelasi loc pe parbriz. Cu cat e viteza mai mare, cu atat mai mare apasarea aerodinamica, deci cu atat mai jos ajunge lichidul.
Cauza: au sub-dimensionat motorasul (sau au supra-dimensionat diametrele duzelor). Daca motorasul (pompa) ar face presiune mai mare in circuit, atunci diferenta intre stationare si deplasare nu ar fi atat de mare.
*
Nu este clar, pentru ca este gresit. Pompa nu este dimensionata, pentru ca ea trebuie sa impinga si la haion.

Aerul ridicat si aruncat de partea din fata a masinii adera la capota si este trimis pe toata suprafata parbrizului. Asta impiedica apa sa urce pe toata suprafata parbrizului.

Sa dam si un exemplu, cu o poza luata la intamplare: in cazul unei masini cu aerodinamica mai calculata, pe parbriz ai cat mai putin rosu si galben. In cazul de fata la M4, au mai mult rosu si galben. Adica rezistenta crescuta la inaintare.

user posted image

Da, daca pui o pompa mai puternica o sa rezolve efectul, dar nu si cauza.
meg2s
QUOTE
Pompa nu este dimensionata, pentru ca ea trebuie sa impinga si la haion

ideea asta a depasit capacitatea de intelegere a singurului meu neuron functional... asta ca sa fiu auto-ironick wink.gif

QUOTE
Aerul ridicat si aruncat de partea din fata a masinii adera la capota si este trimis pe toata suprafata parbrizului. Asta impiedica apa sa urce pe toata suprafata parbrizului

Mda, merci si ce crezi ca am vrut eu sa spun cu "apasarea aerodinamica"?

QUOTE
Da, daca pui o pompa mai puternica o sa rezolve efectul, dar nu si cauza

N-as merge pana la DEX si arbitraj cu profesori de limba romana pentru semantica, insa:
- efectul este ceea ce observa utilizatorul cu ochiul din dotare - si anume ca lichidul de parbriz nu ajunge unde trebuie...
- cauza este lipsa presiunii in instalatie - pe care poti sa o cresti fie marind pompa, fie miscorand iesirile...
IRONICK
QUOTE(meg2s @ 10 Nov 2016, 12:59)
ideea asta a depasit capacitatea de intelegere a singurului meu neuron functional... asta ca sa fiu auto-ironick wink.gif
*
Singurul tau neuron functional trebuie sa inteleaga ca aceeasi pompa impinge apa si la stergatorul spate. are doua iesiri, este un singur motoras, difera o logica simpla de functionare.
QUOTE(meg2s @ 10 Nov 2016, 12:59)
Mda, merci si ce crezi ca am vrut eu sa spun cu "apasarea aerodinamica"?
*
Ce este aia apasare aerodinamica? Boundary layer? Faptul ca parbrizul creste rezistenta la inaintare inseamna dezechilibru. Si zgomot aerodinamic.
QUOTE(meg2s @ 10 Nov 2016, 12:59)
N-as merge pana la DEX si arbitraj cu profesori de limba romana pentru semantica, insa:
- efectul este ceea ce observa utilizatorul cu ochiul din dotare - si anume ca lichidul de parbriz nu ajunge unde trebuie...
- cauza este lipsa presiunii in instalatie - pe care poti sa o cresti fie marind pompa, fie miscorand iesirile...
*

Cauza este sa intelegi si discerni realitatea chiar si prin teste empirice.
b76bgaarh
colegu meg, ca sa invingi rezistenta aerului sunt 2 posibilitati: mai multa putere sau o curgere cat mai lina si controlata a aerului. perdeaua aia de apa nu are de niciunele.
jbn
Ok, deci perdeaua de apa nu dispune nici de presiune, nici de forma aerodinamica a masinii. In cazul asta, care ar fi solutia fezabila? Reproiectarea intregii parti fata a masinii? Redimensionarea pompei? Eu inclin spre varianta a doua.
adrianovici_2006
QUOTE(b76bgaarh @ 10 Nov 2016, 14:38)
colegu meg, ca sa invingi rezistenta aerului sunt 2 posibilitati: mai multa putere sau o curgere cat mai lina si controlata a aerului. perdeaua aia de apa nu are de niciunele.
*




QUOTE(jbn @ 10 Nov 2016, 14:55)
Ok, deci perdeaua de apa nu dispune nici de presiune, nici de forma aerodinamica a masinii. In cazul asta, care ar fi solutia fezabila? Reproiectarea intregii parti fata a masinii? Redimensionarea pompei? Eu inclin spre varianta a doua.
*


Prieteni, hai sa nu incingem spiritele si sa luam atitudine, toti cei ce avem asemenea probleme....
eu in dimineata asta am scris la Vocea Clientului si le-am explicat situatia.
De asemenea le-am scris si despre senzorii de presiune ai rotilor care ultimele 10 zile mi-au indicat de 3 ori"; azi 1 data si de 2 ori sapt trecuta...in restul timpului indica"presiune pneuri in curs" sau"memo presiune pneuri"
b76bgaarh
adrianovici, ai umblat la roti inainte sa inceapa problema asta? poate au schimbat pozitia rotilor pe masina si de aia dureaza imperecherea mai mult.
IRONICK
QUOTE(jbn @ 10 Nov 2016, 14:55)
Eu inclin spre varianta a doua.
*
Normal ca 2.

Dar si din 1 se poate ajuta, multe masini au la capota o inclinatie mica pe latura dinspre parbriz, ca sa urce mai mult aerul pe el. Nu este doar un element de design (ex. la un model la alta marca: https://www.netcarshow.com/seat/2009-leon/1...allpaper_1d.htm.
meg2s
Eu am oferit o solutie care din fericire a mers foarte bine la mine.
Intamplator, diametrele pe care le-am avut pe duzele originale de M2 erau in total mai mici decat diametrul de 'perdea' de la duzele noi. Reducerea acestui diametru n-a facut altceva decat sa creasca viteza de iesire a lichidului din duze si implicit sa fie mai putin afectat de curentul de aer.
Stiti voi povestea din copilarie, cand puneam degetul pe capatul furtunului de gradina ca sa stropim mai departe... smile.gif
In cazul meu a fost un beneficiu suplimentar la montarea noilor duze: am avut o acoperire mult mai buna a parbrizului, decat cea oferita de cele doua jeturi. Si alea erau intr-adevar slabe, adica aveau aceasta problema ca nu bateau unde trebuie la viteza.

N-am habar daca aceleasi duze ar schimba ceva pe M4, sau daca macar se potrivesc.
Cert este ca Renault nu va schimba nici inclinarea parbrizului, nici forma capotei (inainte de lansarea M5). Poate ca va catadicsi sa inlocuiasca pompa, duzele, sau ambele pe loturile urmatoare si in cazul fericit celor care au probleme si solicita remediere.
Sugestie: incercati cu un vecin/prieten cu Flluence macar sa vedeti daca se potrivesc duzele. Si daca da, dati o tura cu ele si vedeti cat de sus stropesc...
jbn
Am scris si eu la vocea clientului. Sa vedem ce raspuns primesc.
adrianovici_2006
QUOTE(b76bgaarh @ 10 Nov 2016, 15:13)
adrianovici, ai umblat la roti inainte sa inceapa problema asta? poate au schimbat pozitia rotilor pe masina si de aia dureaza imperecherea mai mult.
*


Nici macar nu am pus rotile de iarna...am masina de 11 zile...maine merg s-o "incalt" de iarna
Ce-mi pare rau ca am cumparat din reprezentanta alte 4 noi valve cu senzori pt "incaltarea de iarna"...730 lei toate patru
m3st_tce
Sper sa aisi jante separate. Lasand la o parte deranjul punerii pe janta anual (cu riscuri pt. janta si anvelopa - stiu din experienta sad.gif ), mai ai si riscul stricarii valvulelor (tot experianta, totusi cu unele normale).
adrianovici_2006
QUOTE(m3st_tce @ 10 Nov 2016, 20:23)
Sper sa aisi jante separate. Lasand la o parte deranjul punerii pe janta anual (cu riscuri pt. janta si anvelopa - stiu din experienta sad.gif ), mai ai si riscul stricarii valvulelor (tot experianta, totusi cu unele normale).
*


Bineinteles, alte jante, alte cauciucuri, alte valve cu senzor.... smile.gif vreo cativa banuti numai!!!!
Urlea Bogdan
gata am scris si eu la vocea clientului, sa vedem ce se va intampla. Am o intrebare, daca ma duc la service pentru problema asta, mi se cer bani pentru manopera? Mersi
IRONICK
QUOTE(meg2s @ 10 Nov 2016, 15:27)
Eu am oferit o solutie care din fericire a mers foarte bine la mine.
*

Pai asta este si cea mai simpla solutie, alte repere.

Pompa are codul 286202746R si nu este nou din ce vad.
mircea_aq
Inseamna ca ori e punctual o defectiune pe masina in cauza, ori daca nu, asta e solutia pe care a ales-o reno si va trebui sa traim cu ea. Nici pe megane 3 situatia nu e mai roz, desi am tasnitoare nu pulverizare.
Spunea bine un coleg acum ceva vreme. Boala reno de vreo doua generatii incoace e ca intregul focus e pe reducerea de costuri cu orice pret. Ceea ce a functionat pentru nissan acum 15 ani, functioneaza in sens invers pentru reno de-atunci incolo. Megane-ul in Europa a ajuns mai exclusivist ca masinile premium compacte - vezi topicul de vanzari - unde e in urma A3 si clasei A in 2016.
Laguna 3 chix, atat de chix ca au ingropat modelul cu totul.
Megane-ul 3 pe tobogan la vanzari, M4 si mai jos - din cea mai vanduta masina in Europa acum 12-13 ani.
Singura masina care mai conteaza cat de cat e Clio.
Chiar nu sesizeaza cineva ca din createur d'automobile a devenit drive the change ?!!! E super ironic sloganul, care schimbare ? Un fel de vrei schimbarea-n bine, cheia e la Ghosn, dar Ghosn da chix dupa chix si nimeni nu-l trimite la culcare. Chiar n-are Republica un om cu viziune sa-l puna la carma ?
adrianovici_2006
QUOTE(Urlea Bogdan @ 11 Nov 2016, 11:55)
gata am scris si eu la vocea clientului, sa vedem ce se va intampla. Am o intrebare, daca ma duc la service pentru problema asta, mi se cer bani pentru manopera? Mersi
*


Daca masina este in garantie nu se cer bani...eu deja am facut deja cateva intrari pt diverse maruntisuri!
well
Eu am sesizat la reprezentanta problema cu duzele inca inainte de a lua masina. La ce explicatii am primit nu merita sa le mai enumar. La mine pe langa faptul ca in general jetul nu are presiune, pe partea soferului este mai mica decat pe dreapta. O sa scriu si eu la Vocea Clientului dar am mari dubii ca o sa se rezolve ceva.
adrianovici_2006
QUOTE(well @ 13 Nov 2016, 15:17)
Eu am sesizat la reprezentanta problema cu duzele inca inainte de a lua masina. La ce explicatii am primit nu merita sa le mai enumar. La mine pe langa faptul ca in general jetul nu are presiune, pe partea soferului este mai mica decat pe dreapta. O sa scriu si eu la Vocea Clientului dar am mari dubii ca o sa se rezolve ceva.
*


Asa DA...Semnaleaza la Vocea Clientului...eu am facut-o deja de cateva zile...la reprezentanta sunt depasiti de situatie si nu au ce sa faca...mie mi-au sugerat ca pot schimba pompa....dar am fost atentionat ca asta se face numai o singura data...greu de inteles de unde optica asta!!???
b76bgaarh
nu are nimeni camera onboard, sa vedem si noi de ce va plangeti?
IRONICK
QUOTE(Urlea Bogdan @ 16 Nov 2016, 09:26)
Am rugamintea daca sunteti mai multi cu problema respectiva, sa mergeti la service Renault, pentru a se strange cat mai multe cereri, poate asa suntem luati in seama. Multumesc [..]Ok, poate trecem la subiectul principal si anume defectiunea cu duzele de parbriz, nu la tot felul de aberatii. Ieri am fost la baietii de la Renault si au zis ca o sa inregistreze cererea mea.
*
Lasand la o parte partea patetica
QUOTE(Urlea Bogdan @ 16 Nov 2016, 09:26)
Mecanicul a zis ca el crede ca este pompa, ca nu are putere destula.
*
daca avea mai putina putere, nu putea sa impinga pana la duza de la haion. Acelasi motor impinge pana in spate, doar sensul de rotatie al motorului se schimba.
Am pus si codul pompei mai sus (reper refolosit), dar pare ca degeaba ...
cj98czh
Eu va rog sa va opriti aici!

Cred ca s-a spus ce era de spus in ambele tabere.
sagetator
In cazul meu in stationare, perdeaua de apa bate undeva intre 1/4 si 1/3 din inaltimea parbrizului. In mers, pe la 100 km/h ajunge la 1/4 din parbriz.
Ceea ce am constatat însă, e ca stergatoarele iși fac datoria indiferent de poziția jetului, respectiv soluția de parbriz ajunge - măturată de ștergătoare - până la extremitatea de sus a acestora. Și asta fără probleme. Iar în definitiv acesta e scopul: să spele bine parbrizul. Prin urmare, cel puțin în ce mă privește, nu văd în poziția jetului nicio problemă.
adrianovici_2006
QUOTE(sagetator @ 16 Nov 2016, 14:10)
In cazul meu in stationare, perdeaua de apa bate undeva intre 1/4 si 1/3 din inaltimea parbrizului. In mers, pe la 100 km/h ajunge la 1/4 din parbriz.
Ceea ce am constatat însă, e ca stergatoarele iși fac datoria indiferent de poziția jetului, respectiv soluția de parbriz ajunge - măturată de ștergătoare - până la extremitatea de sus a acestora. Și asta fără probleme. Iar în definitiv acesta e scopul: să spele bine parbrizul. Prin urmare, cel puțin în ce mă privește, nu văd în poziția jetului nicio problemă.
*


Poate esti printre norocosi, dar la mine in mers abia bate la baza si parbrizul nu se poate spala...te rog scrie si tu la Vocea Clientului si sesizeaza aspectul pt ca cei din reprezentante nu au ce sa faca!
b76bgaarh
el a zis 100 tu zici 130, poate de aia.

filmati si voi problema.
freya2012
Alte probleme sau neajunsuri ati constatat la acest model? Fie el, Sedane, Estate sau Hatchback!
adrianovici_2006
QUOTE(freya2012 @ 23 Nov 2016, 10:27)
Alte probleme sau neajunsuri ati constatat la acest model? Fie el, Sedane, Estate sau Hatchback!
*


NU, in ce ma priveste, cu exceptia celor doua semnalate{senzori presiune si spalare parbriz).
Dincolo de acestea masina este o incantare s-o conduci!
Urlea Bogdan
Eu din 19 iunie am 9200 km 1.5 dci 110 cp si nu am avut probleme cu ea, înafara de faza cu spalatul parbrizului. Doamne ajuta sa rămână asa. Mie mi-au reglat duzele , pe loc arunca pe plafon 😃, însă le las asa, că in mers arunca mai bine 😁, însă in primavara cred ca ma duc si le zic sa-mi schimbe pe duze cu spritiere pe trei cai, ce avem noi acum este gen perdea si fiind jetul mult mai subtire decat cel clasic in timpul mersului vântul împinge apa mult mai jos pe parbriz. Sunt foarte multumit in schimb de masina.
sagetator
Nici eu nu am avut nicio problema. Insa e drept ca inca nu am nici 4000 km cu ea.

QUOTE(adrianovici_2006 @ 23 Nov 2016, 18:13)
Dincolo de acestea masina este o incantare s-o conduci!
*


Subscriu. smile.gif
nevar
QUOTE(jbn @ 10 Nov 2016, 15:37)
Am scris si eu la vocea clientului. Sa vedem ce raspuns primesc.
*



ce rasp ai primit?! de curios...
apropo am deschis si eu un alt topic cu alta problema la M4
bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.