Salutare,
Am luat mașina din semnătură anul trecut în februarie ( acum are 158.000km). La câteva luni după achiziție am fost la un băiat cu diagnoză să o verific. Nu sunt foarte tehnic dar încerc să explic ce am înțeles eu.
Mi-a zis că bătăile în capetele pistoanelor 2 și 3 sunt mai mari decât la 1 si 4. Atunci mi-a zis că ori bobine, ori injectoare. Următorul pas a fost să schimb bobinele între ele 1 cu 2 și 3 cu 4.
Recent am mai fost la o verificare tot la el și valorile au rămas la fel, respectiv la 1 și 4 aveam în jur de 1000, iar la 2 și 3 valorile erau 4300. El mi-a zis că dacă au rămas valorile pe aceleași pistoane, e o problemă cu chiuloasa și probabil e deformată/strâmbă pe mijloc ( ceva de genul ), cică e o situație întâlnită la motorul ăsta.
Tot de la el am primit sfatul să alimentez cu benzina 98 sau 100 că cică ar conta.
Ați mai auzit asta ? Mașina merge ok, trage ok ( zic eu ).
Decât să schimb/repar chiuloasa, mai bine o vând.
Mulțumesc frumos și weekend plăcut !