Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Lipsa putere motor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Dachin83
Salutare sunt nou pe acest forum sunt deținătorul unui Renault Laguna 2 1.9dci an 2004,88kw,120cp 6 trepte am și eu o problema cu mașinuța mea,lipsa putere motor se misca foarte greu ca un tractor menționez faptul ca masina am cumparato cu distribuția rupta și am schimbat chiuloasa cu totul,turbina,senzor mai,pompa inalta presiune,verificat compresie motor,în schimb garnitura de chiloasa a motorului era de origine 8200264738 COD OEM,după căutarea garnituri nu spune ceva exact cu privire la grosimea garnituri ma poate ajuta cineva cu privire la aceasta problema va rog sunt disperat nu știu ce sai mai fac am pus tester original clip nici o eroare în privința lipsei de putere,inginerul de la Renault care a pus testere pe mașină mea a zis ca este o defecțiune mecanica,ce ar putea fi va rog
xmisterx
Lipsa de putere poate fi cauzata de multi factori, probleme pe sitemul de injectie, compresie, presiune turbo, distributia sa fie pusa la punct, debitmetru aer. Trebuie facut un log in mers cu parametri acestor sisteme sa se poata vedea ce nu functioneaza. Eu as incepe cu debitmetru aer, scoate mufa din debitmetru si vezi daca isi schimba comportamentu.
adryano666
salutari, si eu sunt de acord cu xmisterx, si in plus verifica cu atentie toate furtunasele de la vacumuri, eu acum vreo 6 luni am schimbat distributia si din greseala am scos furtunasul de la TRS, nu mai tragea masina.... sad.gif sad.gif sad.gif 2 ore am pierdut pana am observat....
DApophis17
Dupa ce testezi debitmetrul, verifica sarmele de la senzorul de presiune (cel de pe tubulatura neagra, langa baterie).
In bord apare vreun mesaj de eroare? Se aprinde vreun martor?

LE: Buna sugestia cu furtunele, sunt sanse mari sa fi inversat mecanicul ordinea furtunelor din TRS (sunt patit cu asta) si chiar sa fi pus TRS-ul cu capul in jos. In mod normal nu ar trebui sa conteze, dar poate functiona defectuos din cauza gravitatiei. TRS cu partea de mufa electrica in sus, furtunele trebuie sa fie in partea de jos. Furtunul din mufa cea mai de jos intra in T-ul de la rezervorul de vacuum, iar furtunul care e mai sus intra direct in turbo.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.