Schema atasata mai sus nu te ajuta, aia este doar pentru butonul de deschidere portbagaj (componenta 560) care la tine merge din cate am inteles pentru ca portbagajul se deschide. Problema la tine este contactorul din incuietoarea portbagajului (componenta 1322 din pozele 5 si 6). Aceea trimite semnal la UCH ca portbagajul este deschis sau inchis.
Uite mai jos atasat un pdf cu schema completa a inchiderii centralizate cu toate incuietoarele de la usi, portbagaj si rezervor. Ca si coduri ai asa:
138 - incuietoare usa spate dreapta
139 - incuietoare usa spate stanga
140 - incuietoare usa sofer
141- incuietoare usa pasager fata
560 - buton deschidere portbagaj
645 - UCH
844 - incuietoare clapeta rezervor
1322 - incuietoare portbagaj
1391 - intrerupator inchidere centralizata/semnalizare avarii
R2- grup mufe conectare instalatie parte spate cu parte fata (le gasesti sub scaun sofer - trebuie demontat scaunul, carpeta si buretele din podea ca sa ajungi la ele)
R3 - mufa usa-stalp sofer
R4 - mufa usa-stalp pasager fata
R13 - mufa usa-stalp spate stanga
R243 - mufa usa-stalp spate dreapta
MAM, MAQ, MZ - mase caroserie
La tine cel mai probabil e problema la componenta 1322, la firele care vin la pinii 3 si 4. Acel contactor da semnal la UCH cu masa (MZ) ca sa stie cand e deschis sau inchis portbagajul. Daca unul din firele alea 2 e rupt se explica comportamentul. Mai e o posibilitate sa fie contactorul (intrerupatorul) din interiorul incuietorii defect, oxidat sau sa fi intrat apa la el cumva. Poti face niste teste simple cu un multimetru. Pentru inceput poti sa demontezi capitonajul de la portbagaj, sa deconectezi mufa din incuietoarea 1322 si cu un multimetru setat pe continuitate sa testezi asa:
- Continuitate intre pinii 3 si 4 ai incuietorii cu contactorul deschis.
- Iei o surubelnita si o bagi in fanta incuietorii si apesi pe ea pana se inchide tija incuietorii ca sa simulezi inchiderea portbagajului. Testezi continuitatea din nou intre pinii 3 si 4 ai incuietorii.
- Testezi continuitatea intre pinul 4 din mufa cu fire si o masa a masinii. Poti folosi un surub de prin portbagaj care nu e vopsit, la sedan parca erau cateva expuse in partea de sus de pe langa lampa de iluminat. Daca bipaie aparatul inseamna ca firul este bun si are continuitate la masa.
Testele de mai sus se fac usor cu efort minim de demontat. Daca totul este in regula pana acum, va trebui sa demontezi plasticul de sub volan ca sa ai acces la UCH, desfaci surubul care il fixeaza cu o tubulara de 10 parca, demontezi
mufa PE1 alba (click pt poza) din cele 3 mufe mari identice si verifici continuitatea intre pinul 8 (din jumatatea maro) si pinul 3 din mufa incuietorii portbagajului. Daca nu este continuitate atunci trebuie sa umbli la mufele R2 de sub scaun sofer sa vezi care din fire este intrerupt, UCH la R2 (fir alb) sau R2 la portbagaj (fir negru).