Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Despre sistemul de incarcare baterie
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
hspinache
Am citit cit am putut , ce am gasit legat de problema acesta .
Masina este pe benzina . Am facut si masuratori la masina , respectiv tensiunea de incarcare . Am observat ca dupa pornire la 30 minute , se reduce tensiune de incarcare la 13.5v .
Din ce am citit , am inteles ca pilotarea tensiunii de incarcare este facuta de calculatorul masinii . Din ce simt eu , bateria nu este incarcata dar se reduce tensiune de incarcare din un motiv pe care nu il inteleg .
Intrebare: care sint cauzele pentru care se reduce tensiunea ? Se poate face ceva ?
hspinache
Este nevoie de setat ceva in calculatorul masinii atunci cind se schimba bateria ?
r_vlad
Sistemul de management al incarcarii prioritizeaza incarcarea acumulatorului pe perioada decelerarii autoturismului pentru a recupera o mica parte a energiei pierdute prin franare. Face asta doar daca acumulatorul este incarcat peste un anumit prag care ii permite sa furnizeze necesarul de energie cerut de vehicul. Odata ce incarcarea acumulatorul scade sub acel prag mentionat mai sus va fi incarcat corespunzator de catre alternator chiar daca nu se recupereaza energie.
Cu alte cuvinte asa trebuie sa faca si nu trebuie setat nimic. Important este inlocuiesti acumulatorul cu unul de acelasi tip / tehnologie. Adica daca ai sistemul acesta "smart" de management al incarcarii cel mai probabil ai avut acumulator de prim montaj de tip EFB, VRLA sau AGM. Noul acumulator trebuie sa fie de acelasi tip pentru a face fata ciclurilor de incarcare / descarcare mai agresive si mai dese.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.