i0nnnut
15 Dec 2020, 16:59
Va salut!
Detin un Clio 3 1.5 dCI 2007
Incepand de ieri, in bordul masinii se tot aprinde acel martor (sta aprins) care seamana cu o rezistenta/spirala si din ce am citit acesta ar indica o problema electrica, pe langa acesta se aprinde si "cheia" service.
A mai aparut si in trecut, foarte rar si cam de aproximativ de 2 luni nu l-am mai vazut aprins.
Problema este ca mi se aprinde in mers, de regula cand dau de o panta, fie ea si mica si fiind in treapta a 5- a ii scad turatiile fiind nevoit sa o fortez cu a 4a ca sa pot trece panta. Pana in 3000 de ture se comporta normal pe drum drept, doar ca nu se tureaza mai mult de 3000.
Daca o opresc dispare martorul si revine iar cand "da de greu"...de regula doar in panta mi s-a intamplat.
Aveti idee cum as putea sa rezolv aceasta problema sau ajung la service inevitabil? Multumesc!
RazvanF
16 Dec 2020, 06:51
De regula cheita indica schimb ulei. Va trebui sa mergi la service sa vezi exact ce erori/eroare este stocata.
i0nnnut
16 Dec 2020, 10:43
Schimbul de ulei si filtre a fost facut in urma cu 5000 km, nu cred ca ar fi asta, dar oricum am sa-mi fac timp sa ajung la un service.
cj98czh
16 Dec 2020, 10:52
tu ai acolo o problema ... tubulatura turbo-intercooler spart/ sarita, egr infundat etc ... musai service, tester si vazut problema ... nu mai umbla asa ca risti sa strici mai multe si nu ieftine de reparat ..
i0nnnut
12 Jan 2021, 12:52
Revin cu amanunte despre problema mea.
Cum a fost perioada de sarbatori si concedii, n-am mai circulat cu masina in cauza o perioada, doar pe distante scurte, dar nu mi s-au mai aprins martorii.
Am fost la service, au pus tester si mecanicul mi-a spus ceva legat de un senzor map sau maf, nu am inteles exact, dar m-a trimis la un electrican ca sa o verifice si el sa nu fie de la vreun fir sau mai stiu eu ce.
Zis si facut, am ajuns si la electrician, care parea cam aglomerat in acea zi, acesta la randul lui conecteaza tester`ul, unul "diferit" si mi-a spus ceva de geometria turbosuflantei care trebuie data jos de pe masina si verificata, dar nu la el ci la un service, s-a uitat el putin si sub capota, dar concluzia aia a ramas.
Erorile rezultate sunt :
Df427 - turbo actuator command, at maximum limit
Df089 - Inlet manifold pressure sensor cicuit, atminimum limit.
...poate...poate, vreun coleg a mai patit ceva asemanator si ma ajuta cu o/un parere/sfat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.