Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: MEGANE 2 1 5 A DAT FUM SI NU MAI PORNESTE
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
AlexNicolae14
am nevoie de ajutor
detin un megane 2 1.5 dci 82cp 60kw 2006 luna 9 modelul taiat
mergeam cu 130kmh pe autostrada si aveam muzica usor
dintr o data a dat fum negru tare in spate, nu mai tragea deloc deloc si s a oprit motorul din mers
cat timp incerca singur sa se porneasca deoarece era in viteza masina dar nu pornea
am dat imediat inferioara si am franat direct pe banda de urgenta
mirosea numai a ars, tin sa precizez ca nivelul uleiului era perfect, antigel era perfect etc
abia facusem schimbul de ulei cu 2000km in urma
am distribuție etc tot noi la ea
cum am oprit am deschis capota si mirosea tot a ars, ulei era peste tot pe sub motor pana in fata jos la radiator. nivelul uleiului era sub minim dupa. am crezut ca mi s a spart turbina.
cand dadeam sa o pornesc nu pornea deloc (parca era inecata sau nu avea baterie desi bateria era perfecta)
am dus o pe liber acas tractata de un prieten. cand m am dus cu ea la mecanic
a zis ca turbina este perfecta, i a desgacut furtunul de intercooler era plin de ulei, pe langa un injector la fel a curs ulei cred
motorina care venea la injectoare era curata perfecta fara șpan.
a reusit cu spray sa l porneasca dar motorul facea oribil. se zbatea grav se auzea extrem de urat si la cateva secunde se oprea.
in spatele motorului era numai ulei dar nu a reusit încă sa vada de unde
dati mi un sfat ceva... va rog..
video cum porneste: https://youtu.be/Z0q4xhG5Tt0
xmisterx
Turbina aia nu-i perfecta deloc, motorul al luat-o pe ulei, nu incerca sa-l mai pornesti pana nu repari turbina si pana nu speli bine toata tubulataura de pe admisie+intercooler, asa risti sa strici motorul de tot.
cj98czh
daca a scos ulei pe langa injector ... motorul ala este cam compromis ... ca de batut ... bate ... nu mai zic ...
einstein1984
As banui ca s-au dus cuzinetii intr-un loc mai bun, o compresie si un demontata o baie de ulei sa vezi ce epe acolo si te lamuresti, dar poti deja sa suni la dezmembrari dupa alt motor.
AlexNicolae14
injectoarele sunt de vina! le am dus la testat si toate 4 sunt distruse. mai exact toate 4 nu sunt bune pe retur si la intrare ia prea multa motorina. m au dus 2000 lei toate de reconditionat. decat sa cumpar alr motor si sa aiba cine stie ce injectoare si ala am zis ca mai bine le reconditionez. am facut bine?
espacern
Vezi dacă ai facut bine cu recondiționatul după ce observi cum arată capul pistonului....injectorului defect topește capul pistonului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.