Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aprindere mesaje în bord
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Ashuk
Salutare tuturor.
Sunt un începător în ale mașinilor și recent posesor de un renault megane 3 1.5. Dci, automata din 2016
Când am cumpărat mașina, la început a fost totul ok, fără probeleme, după care, la aproximativ o luna, dintr.o data, a început sa.mi apară în bord martorul cheie, cu filtru de particule, martorul de ABS și mesajele CHECK ANTI POLLUTION SYSTEM, CHECK INJECTION SYSTEM, CHECK ESC și CHECK HILL START ASSIST. Toate astea, la o viteza în jur de 50 km/h uneori, alteori se aprindea de când băgăm cheia în contact.
Acum am oprit mașina, după care sau stins toți, după care n.am mai avut probleme vreo 3 săptămâni, după care s.au aprins iar. Am fost la service, la reprezentata, i.am pus testarul și singura eroare era de senzor injecție motor, atât. Nimic altceva. Mi.au recomandat sa schimb senzorul deși nici ei nu s.au mai întâlnit cu o astfel de problema. L.am schimbat, a mers în vreo 2 săptămâni, apoi iar au apărut. Am mers iar, același eroare pe testar, am schimbat și senzorul ax came, ca era posibil sa fie și de la el. L.am schimbat și pe ala, a mers ok o saptamana, apoi a apărut iar. Ba s.au aprins o parte din mesaje, ba se aprindea doar mesajul de CHECK ANTI POLLUTION SYSTEM. Mi.au zis ca ar fii posibil sa fie din cablaj, sau CALCULATOR și ca următorul pas ar fii sa schimb cablajul, care e destul de costisitor.
Acum întrebarea mea este, a mai pățit cineva asa ceva? Ar putea fii din cablaj? Dacă l.as schimba as avea siguranță că nu mai apare?
Mulțumesc anticipat
dan_g
Aia din reprezentanta nu puteau sa verifice cablajul de la senzor la calculator?
Laurentziu83
Erori la sisteme diferite mie imi miros a baterie ce se vrea schimbata.
Ashuk
Nu au verificat cablajul. Din ce am înțeles e destul de comicata verificarea, în sensul ca trebuie demontat motorul și alte chestii, dar presupun ca ar putea totuși sa înceapă cu verificarea asta.

Cât despre baterie, mașina avea mai multe erori înainte sa o schimb pe cea veche, în sensul ca te starul pus pe ea, arata ca trebuie schimbata și plus de asta, era și mai mica decât lăcașul respectiv. Am schimbat.o cu una noua de la Dacia care e conforma cu mașina. Ce-i drept, vechiul proprietar, cu vechea baterie mi.a zis ca nu a avut problemele astea cu ea. Eu am întrebat și la reprezentata dacă e posibil sa fie de la baterie, dar mi.au spus ca nu are legătură. Acum nu știu ce sa zic... Eu încă am bateria veche, sa încerc sa o pun la loc oare?
cj98czh
fa rost de o baterie buna si vezi ce si cum se comporta
Ashuk
Am schimbat și bateria cu una buna și tot degeaba. Mai nou îmi face probleme și la pornire pe timp rece, pornește, și se oprește. Trebuie sa pornesc de vreo 4, 5 ori ca să meargă și apoi când merg cu ea, când opresc la un semafor sau în alta parte, când dau sa plec de pe loc, sunt cazuri în care se oprește efectiv motorul....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.