Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renailt Symbol filtru de combustibil
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
mihaipopm8
Salut.

Renault Symbol 2010 1.6 16V

Voi la câți km ați schimbat filtrul de combustibil?
Se schimbă sau nu?

Din ce am înțeles la mine este poziționat undeva lângă rezervor.

Mașina are 169000 de km și din câte știu nu a fost schimbat niciodată.
z_fdd bacau
Salut!
Daca are, normal ca se schimba.
Eu am 1.4 8v si il schimb la fiecare 2 schimburi de filtre...
La 1.6 16v nu stiu exact care e intervalul (posibil 60.000km), dar tinand cont ca nu e o avere, merita schimbat mai des...

21 Nov 2020, 12:39:
Daca am nimerit bine modelul masinii, un filtru de benzina Mann ar fi vreo 30 de lei pe Autokarma... Mai mult decat convenabil pt a-l schimba
mihaipopm8
Mai bine zis, e in rezervor

Deci nu langa...
z_fdd bacau
Atunci e mai problematic, rugam colegii care au modele similare sa se pronunte...
Stayla
QUOTE(z_fdd bacau @ 22 Nov 2020, 00:00)
Atunci e mai problematic, rugam colegii care au modele similare sa se pronunte...
*




Cred ca ai dreptate, filtrele in design sunt foarte asemanatoare cu cele de la Clio I si Clio 2 si bag de seama ca au compartimentul in zona scaunului pasager sub rezervor. Cea ce e in rezervor, nu e cumva pompa submersibila ?

A avut si masina mea filtru de la mann si a mers chiar ok atata ca nu se stia cand a fost schmbat ultima oara si citeam undeva ca se recomanda cam la 60 de mii km dar cred ca o sa incerc ce ai scris tu, "tot la al doilea schimb".
ghost_dogg
eu am un Bicorp de faza 3, euro 4 cu k4m si cica n-am filtru de combustibil.

Ar fi cumva in rezervor, corp comun cu pompa de combustibil niste site, care n-ar fi un filtru in sensul clasic al cuvantului, si care cica nu se schimba, eventual se curata.

La fel mi-au zis cu ani in urma legat de loganul 1.4 euro 3 pe care il detineam la vremea respectiva.

Drept pt care n-am schimbat niciodata nici un filtru de combustibil nici la aia, nici la asta.

Stayla
Stiu ca deja e expirat dar din ce am vazut filtrele pentru Clio I si II sunt chiar langa rezervor sub masina, la Clio III s ar putea sa fie chiar in partea dreapta pentru care trebuie sa demontati si plasticele sau carenajele de la roata, asta e cu atat mai mult comun la Diesel. La un WV Pasat de 1.9 TDI era chiar accesibil de deasupra dar tot in colt lang aaripa. Trebuie verificat conductele de la rezervor pana la Motor.

In alta ordine de idei am atasat doua poze ca sa vedeti cum arata un filtru si benzina din el dupa 10K km, filtru e original dar desigur, si de la montaj si taiat se mai acumuleaza oleaca de mizerie dar, in orice caz, merita schimbat odata cu restu filtrelor:


https://drive.google.com/file/d/14Pj8JvLEaT...iew?usp=sharing
filtru segmentat cu firezu:
https://drive.google.com/file/d/14Kezslz9Oi...iew?usp=sharing

Ca atare sunt de acord cu ceilalti utilizatori, merita schimbat filtru odata la doua schimburi caci, in functie de design si vechime, pot aparea depuneri. Eu am schimbat un filtru Mann cu unu OEM in 2020 si masina a fost luata in 2019. Nu aveam evidenta despre schimbu filtrelor si filtru acela, pe langa ca era ruginit, benzina dinauntru a iesit neagra
alexgeogabriel
Pai de aceea e mai bine sa ai filtru de plastic, risti mai putin in.privinta ruginii, desi se monteaza mai greu, cel vechi se scoate al naibii de greu, deh plastic pe.plastic, temperaturi ridicate. Eu tin minte cand l-am schimbat in 2019, curgea negreala din el. Apoi am.montat tot de origine si am impresia ca e Purflux si acela e tot din plastic. Rugina aia din el cam trece in rezervor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.