Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Schimbare far facelift cu unul clasic
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Raver20062
Am un M2 facelift, 2006 si mai mult ca sigur lupele sunt afumate pe interior ca nu vad nimic noaptea. Inlocuirea lor m-ar costa in jur de 750 lei, iar un far nou e 600. Ideal ar fi fost sa imi iau din dezmembrari dar sunt sigur ca si acolo farurile cu lupa sunt la fel de afumate. Intrebarea mea ptr cunoscatori: oare nu pot inlocui farurile cu lupa cu unele clasice(cu oglinda), pe care le pot gasi la dezmembrari cu usurinta, fara sa gauresc bara suplimentar. Nu ma intereseaza aspectul...ma intereseaza sa VAD noaptea! Am vazut ca e pe forum un baiat care se ocupa fix cu problema asta(schimbarea lupelor) la un pret mai acceptabil dar e in Buc. Eu sunt in Cta si nu as da banii pe drum.
megan2
De cateva luni mi-am schimbat farurile cu unele noi turcesti.
Asta s-a intamplat dupa ce am schimbat oglinzile in farurile originale, am spalat fumul din ele si am polishat fetele .
A fost ceva de munca dar satisfactia ca se poate a fost mai presus.Problema majora a fost polish-ul...la 2-3 luni trebuia altul si se ingalbenea si matuia mult mai tare decat cand nu erau polishate.

Deci era munca patriotica !

Am hotarat sa iau faruri noi...deko,depo..dracii sa le ia ca nu mai stiu cum se numesc...

LASER frate ! , s-au potrivit perfect si motorasele de la originale si ele in botul masinii.Am luat pietre si nisip si de fiecare data cand le spal ...CRISTAL.

Au meritat toti banii...


P.S. firma sus mentionata sa ma contacteze sa-i fac reclama cu bani ca vad ca ma pricep ! smile.gif

Daca vrei sa schimbi farurile ca model trebuie sa schimbi si bara cu totul.Nu se pupa cu facelift.

Parerea mea este ca nu merita sa downgradezi.
skorpio_bog
La farurile polisate trebuie pusa si folie de protectie (PPF) peste ele, altfel se vor matui mai repede decat inainte pentru ca se duce stratul de protectie UV de pe ele.
Rimio de Vassur
Cea mai buna optiune e schimbarea proiectoarelor cu unele noi si polish+folie pe difuzoare. Eu am folia pusa acum aproape 4 ani si nici nu se vede ca exista. Poate iti gasesti un motiv sa faci un drum la Bucuresti (de fapt dincolo de Bucuresti), proiectoarele noi merita cu virf si indesat efortul, daca vrei sa vezi noaptea. O alternativa e sa iti trimita proiectoaele si sa le schimbi singur.
Raver20062
Mda, ms de lamuriri...in curand: vand Renault Megane cc, impecabil, schimb cu Logan:))
Raver20062
Am revenit: problema rezolvata cu 50 ron: am fost la alt electrician care se pricepe mai bine la Renault. Becurile erau bagate in lupa de fostul electrician la misto, nici macar nu erau prinse in cleme. Electricianul care m-a rezolvat mi-a explicat ca becul si daca e un mm nelalocul lui, nu va lumina corespunzator (si bonus: va afuma lupele: aviz celor care spun ca e defect comun la Megane ca apare in timp - nu apare in timp daca instalezi becul corect, dar apare daca il pui stramb, cum cred ca este cazul la multi care au problema cu lupele). Stiu ca e greu cu faza scurta la Megane, daca as fi instalat eu singur becurile "oarbe" as fi inteles, dar de la oricare electrician auto am o oarecare pretentie...
Rimio de Vassur
Prima parte, referitoare la pozitia becului, e corecta.
De acolo e „scufita rosie”, bagare in seama si dat mare in fata fraierului de client care a venit cu becurile puse vraiste. Becul nu produce fum ca sa afume ceva. Produce caldura (peste 200 grade) care afecteaza reflectoarele. Caldura este produsa indiferent de pozitia becului. Fii convins ca am avut becurile puse corect intotdeauna, dar dupa 10 ani reflectoarele erau vai de ele: nu fum, ci scorojite de caldura. Nu sint facute sa tina atit de mult, daca ai faza scurta permanent aprinsa. Problema apare indiferent ce viseaza electricianul ala.
Electricienii auto sint doar electricieni auto, nu cercetatori la MIT. Multi nu au habar ce fac si daca nu au chef oricum fac la misto totul, chiar si in reprezentante. Daca ii scoti putin din rutina lor sint pierduti total. Exista si unii foarte destepti si creativi. Sint rari. Nu trebuie sa ai asteptari, mai bine apreciezi in functie de ce si cum fac.
megan2
In sfarsit o suita de fraze realiste si dezinteresate(sper).

Da, sunt de acord total cu colegul si chiar s-a exprimat prea civilizat pentru ce cazaturi/esecuri de tehnicieni gasesti peste tot in service.

Sunt dezinteresati, nu sunt curiosi, nu accepta criticile(se inflameaza imediat).Ei nu strica niciodata nimic...S-A STRICAT....asa singura, conform principiului universal valabil al ASA FACE TOATE DA-LE DREAQ.

Ei repara dupa metodele moderne -Eu cred ca ar fi de acolo...trebuie sa schimbam aia ca sa mergem mai departe cu cautarile(asta se treduce sa cumpere fraieru piesa noua sa o monteze lake ca sa mai invete pe banii prostului), si bineinteles ca nu gaseste problema dar-" lasa ca e mai bine ca ai pus-o noua ca "STIM" acum ca nu e de acolo si oricum era riscant cu aia veche(putea sa se strice in 4444444 de ani).

Eroarea aia din bord nu e de la noi, s-a rupt firul de la sonda de frica exact cand am bagat NOI mana pe langa el.Asa face francezii astia masinile.D-aia domne sa nu-ti iei frantuzeasca.

Ce saibe?....nu e nevoie domne, merge fara ca e prinsa in celelalte 2...n-are nici pa dracu !

Nu le-am rupt eu, asa era...probabil de la cel care a desfacut inainte...

AAAAA...cine ti-a lucrat aici? pai ti-a stricat toata masina...ia vezi mai porneste?

Domne io nu stau sa-ti explic tie mecanica!

N-avem domne cheie...d-aia torsiorn. Le strangem la mana. N-are moarte...sau are?smile.gif

Din ciclul asta mai gasesti sute de ziceri.
MaimutaDespuiata
Am megane 2.2 si eu ma gandesc sa fac un swap cu faruri si bara de 2.1 sunt pur si simplu jalnice farurile de 2.2

Masina mea a fost lovita in fata drepta de proprietarul anterior. Acum daca pun faza lunga 80% din lumina este proiectata in sus ( pot sa caut veverite). Stiti cumva cum as putea sa verific daca geometria caroseriei in fata este ok? pt ca in urma schimbarii sa nu am aceeasi problema
megan2
Farul se poate regla atat pe inaltime cat si pe lateral manual din reglajele farului.

daca nu reusesti inseamna ca :fie nu stii cum, fie ai stricat reglajele(au sarit tijele)fie este farul lovit si nu mai regleaza intern.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.