Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 2 probleme
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
Andi Dutu
Salut
Am un scenic 1.9 130 cp din 2010
De o luna imi mananca sufletul cu o eroare Esp
Am facut o pana si de atunci imi apare mesajul esp off si taie alimentarea la cateva mili secunde apare esp on si totul merge ok
are zile cand nu face dar si zile ca astazi cand in face in fiecare treapta de viteza
si mai nou cand ploua gasesc in spatele soferului apa stransa in acel locas de sub presuri si in partea din dreapta fata aceasi problema

masina merge ok dar cand da acel mesaj cu ESP si o opresc ,porneste dar mai greu ca atunci cand nu ai baterie cu toate ca este noua bateria , daca incerc sa o tot pornesc opresc imi spune sa verific sistemul de injectie

ce este de facut?
Multumesc
ProfiBv
Bun venit in club.
Pentru inceput demonteaza stergatoarele si colturile de plastic negru de sub ele .Acolo sub motoarele de la stergatoare ai scurgerile infundate .Practic apa de la ploaie iti intra acum prin aeroterma .Verifica si/sau schimba si filtrul de polen . Gasesti aici si pe youtube multe despre scurgeri grila infundate Megane 3, identic .Tot acolo deasupra motoarelor sunt si furtunele de la scurgerile trapei panoramice fata , iar cele de pe spate sunt sub carenaj in dreptul rotilor spate.
Apoi pentru ESP , tester pus pe masina, nu are rost sa bajbai pe nimerite . Sper ca la pana ai pus roata de aceasi circumferinta .
Daca dupa testare nu-i da de cap pune aici codurile de greseala curente si memorate .Noteaza-ti oricum codurile de greseala inainte de a fi sterse repede cum obisnuiesc multi "meseriasi" .

17 Oct 2020, 15:28:
https://www.youtube.com/watch?v=TTgvYja7O9M...LifewithRenault
Andi Dutu
QUOTE(ProfiBv @ 17 Oct 2020, 14:01)
Bun venit in club.
Pentru inceput demonteaza stergatoarele si colturile de plastic negru de sub ele .Acolo sub motoarele de la stergatoare ai scurgerile infundate .Practic apa de la ploaie iti intra acum prin aeroterma .Verifica si/sau schimba si filtrul de polen . Gasesti aici si pe youtube multe despre scurgeri grila  infundate Megane 3, identic .Tot acolo deasupra motoarelor sunt si furtunele de la scurgerile trapei panoramice fata , iar cele de pe spate sunt sub carenaj in dreptul rotilor spate.
Apoi pentru ESP , tester pus pe masina, nu are rost sa bajbai pe nimerite . Sper ca la pana ai pus roata de aceasi circumferinta .
Daca dupa testare nu-i da de cap pune aici codurile de greseala curente si memorate .Noteaza-ti oricum codurile de greseala inainte de a fi sterse repede cum obisnuiesc multi "meseriasi" .

<span class='edit'>17 Oct 2020, 15:28:</span>
https://www.youtube.com/watch?v=TTgvYja7O9M...LifewithRenault
*



Salut
Multumesc
Am pus aceasi roata numai ca masina a stat pe cric o noapte ca nu eram in Bucuresti cand am facut pana
Andi Dutu
Salutare
Am avut programare la service Renault pe Luica
Au pus 3 testere diferite pe masina si nu da nici o eroare dar masina tot da mes esp off esp on si intrerupe alimentarea
au spus ca nu pot vedea viteza rotilor si nu imi pot spune clar ce are
Senzorul esp de pe roata cu pana a fost verificat si nu are probleme
Ce pot face in cazul acesta?
Am si un filmulet dar nu stiu cum il pot posta aici
Multumesc
grig1960
Salut, poti incarca filmuletul pe Youtube si aici pui doar link-ul.
Andi Dutu
https://youtu.be/lFPUK8s49e4

am activat incalzirea in scaun si se vede cand taie alimentarea pe partea electrica
ProfiBv
Verifica cablajele de la bornele baterie si punctele de masa ,
1 sub cutia de la baterie,
2.pe lonjeron stg. fata ,vizibil si daca dai carenajul rotii (dinspre fata stanga stg) jos.
3 sub capacul de pe stalpul unde e manerul de deschis capota si tot aici ai principalele mufe de alimentare cu + ce vin de la baterie spre habitaclu .Mufa verde .
4.in spatele la carcasa cu filtrul de aer motor .
Daca scoti bornele se reseteaza ceas , radio-navigatia (poate chiar iti cere cod la repornire )!
Cauti urme oxid verde , slabesti punctele de masa ,cureti unde e cazul , dai cu spray de contact sau macar WD40 si strangi la loc .
Preventiv , dupa ce am tot studiat niste anomali la cutia EDC , cum am eu , am dublat cablajul principal de masa , de la minusul bateriei la inca un punct de masa pe motor .(pe o ureche de la carcasa cutiei .
Practic aleator aveam " pom de craciun in bord" , abs, esp , hill asist si culminand cu Engine hazard please stop cu rosu ! . Nici un defect curent pe tester , doar memorari cu lipsa comunicare.... Rezolvata problema dupa verificarile facute la aceste conexiuni si tras cablu suplimentar de masa.
Andi Dutu
Astazi mi sa oprit in mers de 2 ori cu mesajul CHECK INJECTION SYSTEM
am oprit o nu a mai dat nici o eroare pana la prima denivelare , unde s a oprit iar am repornit o si iar a inceput cu esp off si esp on
eu nu ma pricep deloc dar voi merge iar in service si le voi spune ce mi ati spus voi aici sa verifice
va tin la curent
Andi Dutu
Salutare
Am terminat in sfarsit si dupa mai multe verificari si constatari , problema pt acele intreruperi a fost SENZORUL DE PE ARBORELE COTIT
Multumesc celor care ati raspuns
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.