Remicade
13 Oct 2020, 08:06
Stiti cumva cuplul ptr jante de otel ? Sau daca va schimbati singuri rotile folositi cheie dinamometrica sau nu ?
grig1960
13 Oct 2020, 12:26
Salut, eu schimb rotile la 3 masini si folosesc intotdeauna cheia dinamometrica. Am fost pus in situatia de a nu putea desface suruburile stranse in service cu pistolul pneumatic si de atunci umblu cu dinamometrica in portbagaj.
112.6 N·m (11 kg–m, 83 ft–lb)
Da. Si eu folosesc cheia dinamometrica dupa ce am forfecat 75% un surub.
Din pacate in multe serviceuri nu stiu cum trebuie folosit o cheie dinamometrica
Remicade
13 Oct 2020, 19:15
grig1960
14 Oct 2020, 08:41
Salut, ca sa fii sigur ca faci treaba buna, pistolul ar trebui calibrat pe strangere prin comparare tot cu cheia dinamometrica, la majoritatea sculelor astea nu prea e real ce scrie pe ele.
einstein1984
14 Oct 2020, 08:47
o fi minunat pentru desfacut roti, nu as avea incredere la strangere totusi
grig1960
14 Oct 2020, 09:05
In mod normal, sculele cu impact se folosesc doar pentru desfacut suruburile, la strangere doar apropii cu ele pe treapta minima, strangerea se face cu cheia dinamometrica la cuplul prescris. Numai ca la service, mai ales la roti, nu prea se aplica metoda, se strange cu pistolul cat mai tare, sa nu cada roata pe drum si daca ai ghinion sa faci pana, e foarte greu spre imposibil sa desfaci suruburile.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.