Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan StepWay 2020 1.0TCE ECO-G
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
claudiu.t
Încep acest jurnal cu scopul principal de a avea un istoric asupra evenimentelor legate strict de masina din dotare dar si pentru a adresa intrebari celor ce au masini asemanatoare.

Momentan masina are 3400km in aprox. 10 săptămâni.

Prima mea postare pe alt topic a fost in 19 Feb 2020, 11:06

Salutare. Sunt nou pe aici dupa cum se vede. Am pus si eu ochii pe același Logan serie limitata Blue Line cu motorul 1.0Tce si GPL. icon_mrgreen.gif

Nu am cumpărat niciodată mașină nouă (am cumpărat două mai vechi pana acum) deci nu prea stiu nimic despre proces și detalii. Cine are o experiență (sau mai multe) cu asa ceva v-as fi recunoscător pentru sfaturi si informații. biggrin.gif

Ca și rezumat,vreau acest Logan SL Blueline GPL cu o vopsea metalizată eventual (acel blue iron este cel specific stepway? ). Am deja doua masini mai vechi pe numele meu pe care vreau sa le vand și mai am in familie (nu e pe numele meu) o Dacie 1410 din 1996 pe care o predau prin programul Rabla pentru a plăti cat mai puțin dintr-un credit de nevoi personale diferența de bani rămasă.

Am fost deja la reprezentanța Dacia pe blvd. Preciziei ptr un prim contact. Putin dezamagit de experienta mea personala de acolo dar nu e atat de important asta.

Ce nu am înțeles este procedura de valorificare/predare rabla la Remat. Reprezentantul de acolo spunea ca fac la el actele si ca masina o va ridica cineva de la mine de acasa. Dar atât nici o informație in plus. Imi lasa ceva act cel care o ridica cu platforma? Ii dau lui ceva acte? Nu stiu nimic. Voi ce ziceti?


Alta in 12 May 2020, 00:11:

Noul termen de livrare pentru mine este in săptămâna 25 ceea ce e cu 4 săptămâni mai devreme decât estimam eu.
Probabil dupa 15mai se va cere din nou atestat fiscal pentru Rabla dar sper sa pot rezolva online fara sa ma mai deplasez la ei in aglomerația aia. Vedem.
Reprezentantul de vanzari estimează că s-au folosit vreo 20000 de tichete Rabla pana acum deci mai sunt destule. Plus ca nu se mai îngrămădesc oamenii la masini noi. Deocamdată.


Alta in 12 Jun 2020, 15:55:

Dupa insistențe la finanțe sector 6 mi-au trimis dovada radierii ieri dupa masă. Era gata demult ptr că avea data de 3 pe ea(deci următoarea zi dupa ce am depus era gata,trebuia doar trimisa pe email).
Dimineață am fost la DRPCIV si mi-au radiat din circulație masina in cauză (aici alta bătaie de cap). In fine,am scăpat cu Rematul si Rabla si rămâne doar de plătit mașina pein virament bancar Slava Domnului.

Acu întrebare,la ce trebuie sa fiu mai atent cand ridic mașina? O verificare estetica sumară, cod sistem media nav, kit reparat pana. Altceva?


Alta in 16 Jun 2020, 10:13:

Până la urmă nu am plătit nici un comision nici eu la Raiffaisen iar banii au intrat în contul RCR. Mi-am făcut cont si pe MyDacia și arată precum in poza atașată după ce am introdus VIN-ul. Nu prea sunt informații,nici măcar poză nu are mașina acolo.Oare de ce?

Acum aștept o ofertă de la reprezentanță pentru Casco+RCA (sper sa nu sară de 2000lei) dar depinde de tipul si opțiunile alese pe Casco,nu?

Predarea mașinii...peste o săptămână.Deja încep să nu mai am răbdare de zici că aștept cine știe ce bolid sau custom pimp my ride.


Alta postare in 19 Jun 2020, 08:50:

Si intr-un final a venit mașina și am intrat în posesia ei. A durat puțin mai mult la acte decât aveam răbdarea necesară dar a meritat. Are Casco si RCA un an,alarmă,prezoane antifurt și i-am băgat gaz (~27litri) și benzină (~46litri). Deci e gata de drum.

Ma lăsat plăcut impresionat livrarea efectivă a mașinii,cu prelata și numele meu acolo pe panou. Chiar dacă e Dacia și unii vor cârcotii mie mi-a plăcut și m-a făcut să mă simt bine,e o senzație frumoasă.

Reprezentantul a fost foarte răbdător cu explicațiile (și întrebările mele) și mi-a explicat ce și cum pe la mașină.Nota 10 pentru profesionalism îl recomand.

Înmatricularea o las pentru mai târziu că e aglomerat la Pipera(poate mai termină lumea pe acolo) și oricum nu mai am chef acum de drumuri,acte și birocrația românească.

Acu Doamne ajută la drumuri și kilometrii fără accidente și incidente.


<span class='edit'>4 Sep 2020, 12:32:</span>
Si acu o scurta enumerare a facturilor de achizitie a diferitelor accesorii.

Prezoane antifurt 200
RCA 1 an 440
Casco 1 an 2000
Alarma 700
Huse de origine 800
Placute rosii 160
Covor portbagaj 130

TOTAL:Placerea de a conduce un Logan laugh.gif
rue
sa o uzezi sanatos!
casco 2000 lei? am citit care au casco la Duster dotat cu 350-400 eur.
alte impresii de masina?
eagleking95
Multi kmp fara probleme! Cat te-a ajuns mașinuța? Poze? biggrin.gif
bgdrenault
Pai cand se lanseaza si unde? In Romania?

10 saptamani, plus durata de asteptare comanda , plus lansare , se fac cca 4-5 luni.
wolfin
Ideal..dupa ce isi cumpara omul masina sa nu mai existe ...observatii de genul...de ce rosie si nu neagra...dece dacia si nu japoneza care nu rugineste sinu se strica..decce nu mai scumpa si mai ieftina ..etc.

Inainte foc de voie.

On topic.

Sa o volanesti sanatos.

Sunt curios daca asta noua vine si cu at.
jelly
Să o stăpânești sănătos și să te ducă mulți km fără evenimente. Si-a luat si tatăl meu un Stepway, o are de 3 săptămâni. În plus față de cum ar fii venit mașina, a optat pentru pachetul special 300 eur. Climă automată, geamuri electrice spate și cameră marșarier. Îi place enorm masina cum merge si cum trage motorul (el având un peugeot 2.0 Hdi 90 CP).
claudiu.t
Mulțumesc pentru urări.La fel vă doresc și vouă celor cu mașini noi cumpărate.

Masina a fost comandata in martie a.c. și am primit-o în iunie la jumătate.Noul Logan am dubii că va fi lansat anul asta.Mai adaugam și alte câteva luni de așteptare până la livrare. Așa că însumate ajungeam la o întârziere de un an pe când eu avea nevoie de mașină atunci în mai-iunie.

Dacă pun în calcul și "bolile tinereții" ca la orice nou model lansat (care la actuala genereție sunt rezolvate,chiar dacă are 20 ani) plus un preț posibil mai mare...nu se încadra în criteriile mele personale pentru achiziție.

Singurele probleme sunt astea:

1.Câteodată agață și rămâne blocată cheia când vreau să pornesc motorul.Efectiv la ultimul nivel ca sa zic așa,fix înainte să pornească electromotorul se blochează cheia. E ceva mecanic din butucul de pe volan,așa simt eu.

2. Uneori marșarierul nu intră complet,în sensul că nu se duce până la capăt schimbătorul de viteze și trebuie să împing mult mai tare ca să îmi reușească (și da știu să folosesc ambreiajul și chiar e împinsă pedala până la fund). Când se întâmplă așa marșarierul se cupleaza cu o smucitură și cu cârâiala din cutie.

În rest lucruri puțin deranjante peste care aproape am reușit să trec cu vederea.

wolfin
Asa mai patesc si eu (vitara 2016) .
Misc volanul putin si e ok. De obicei daca il las drept nu is probleme

In schimb...in R..e o adevarata epopee...lipsa unui sincron...adevarata placere.

Una din 3 nu intra din prima...baga 1..apoi rugaciuni
jelly
Am mers atat cu Logan cat si cu Duster cu acelasi motor 1.0 Tce cu gpl si am observat ca Loganul la 130 km/h are aproximativ 2900 de ture si Dusterul la 116 km/h are 3000 de ture. Oare o fi alta cutie de viteze pe Duster fata de Logan?
Lord Hades
La cât mai mulți kmp. Imi aduc aminte cu placere cand am luat Loganul de la dealer. Ce vremuri. Benzina ar fi bine sa nu mai iei plin, daca se consumă greu pe urma isi pierde din proprietati. La casco mi se pare foarte mult, poate pe viitor te poti reorienta.

În rest numai de bine.
AmunDei
QUOTE(claudiu.t @ 5 Sep 2020, 14:52)
Singurele probleme sunt astea:

1.Câteodată agață și rămâne blocată cheia când vreau să pornesc motorul.Efectiv la ultimul nivel ca sa zic așa,fix înainte să pornească electromotorul se blochează cheia. E ceva mecanic din butucul de pe volan,așa simt eu.

2. Uneori marșarierul nu intră complet,în sensul că nu se duce până la capăt schimbătorul de viteze și trebuie să împing mult mai tare ca să îmi reușească (și da știu să folosesc ambreiajul și chiar e împinsă pedala până la fund). Când se întâmplă așa marșarierul se cupleaza cu o smucitură și cu cârâiala din cutie.


Daca misti putin din volan inainte sa dai de cheie se blocheaza butucul. Intentionat. Asa era si la modelul vechi, asa e si la alte masini. Cred ca e o masura de siguranta cumva pentru, cine stie ce, nu stiu nici eu exact. Dar e feature, nu e problema. Asta daca cumva e altceva si nu ce am inteles eu din descrierea ta.

Marsarierul ca si la majoritatea masinilor nu are sincron. Daca atunci cand vrei sa dai R dintii nu's aliniati cum trebuie intra mai greu. E normal si nu ai ce-i face.

In rest sa o volanesti cu placere si traditionalul multi kmp fara probleme!

QUOTE(jelly @ 5 Sep 2020, 16:16)
Am mers atat cu Logan cat si cu Duster cu acelasi motor 1.0 Tce cu gpl si am observat ca Loganul la 130 km/h are aproximativ 2900 de ture si Dusterul la 116 km/h are 3000 de ture. Oare o fi alta cutie de viteze pe Duster fata de Logan?


Nu neaparat alta cutie cat poate alte rapoarte. Pe Logan treptele sunt foarte lungi si se simte. Duster-ul e mai greu, are roti semnificativ mai grele si ele, daca s-ar pastra aceleasi rapoarte ca la Logan incepand cu tr. 2 masina ar fi moarta complet. Asa ca au rapoarte mai scurte ca sa mascheze un pic faptul ca, sa fim seriosi, motorul de 1.0 TCE nu are ce sa caute pe un Duster. Dar deh, atata timp cat montajul acestuia pe masina ajuta sa scada media emisiilor in gama Dacia, incepe sa devina evident de ce a fost pus si acolo.
Andy_ACS
Sau e posibil ca doar raportul final de demultiplicare sa fie diferit pe Duster, facand "mai scurte" toate treptele.
Logica este pe de o parte cum a zis AmunDei - masina mai grea, aerodinamica mai slaba, roti mai mari si mai grele - e nevoie de trepte mai scurte sa se miste acceptabil. Oe de alta parte Dusterul (chiar si 4x2 1.0 tCe) e posibil sa iasa mai des oe teren accidentat/drum forestier unde treptele mai scurte sunt utile (sa nu mergi cu ambreiajul patinat)
claudiu.t
QUOTE(AmunDei @ 5 Sep 2020, 17:54)
Daca misti putin din volan inainte sa dai de cheie se blocheaza butucul. Intentionat. Asa era si la modelul vechi, asa e si la alte masini. Cred ca e o masura de siguranta cumva pentru, cine stie ce, nu stiu nici eu exact. Dar e feature, nu e problema. Asta daca cumva e altceva si nu ce am inteles eu din descrierea ta.

Marsarierul ca si la majoritatea masinilor nu are sincron. Daca atunci cand vrei sa dai R dintii nu's aliniati cum trebuie intra mai greu. E normal si nu ai ce-i face.

In rest sa o volanesti cu placere si traditionalul multi kmp fara probleme!
*



De volan nu ma ating cand încerc să îi dau cheie.Când pățesc așa întorc cheia înapoi si încerc iar.Acum văd că nici din a 2-a încercare nu mai reușesc să trec de acel punct blocant. Acesastă funcție este gen antifurt,blocarea volanului mecanic cu ajutorul mecanismului din butucul cheii. O să mă adresez garanției curănd. Cînd simt că e volanul sucit mișc puțin de el,știu de treaba asta dar nu asta e problema la mine.

Despre marșarier ce să zic,nu mă încăntă deloc vestea ta Amundei.Ce să îi fac,mai trec o bifă la lucruri puțin deranjante peste care trebuie să trec cu vederea. Din păcate Loganul,după cum mă și așteptam,este plin de compromisuri. Mergem înainte,noi să fim sănatoși.
wolfin
Volanul n are nimic.

Cand opresti masina nu il mai invarte.

Cand nu trece cheia trebuie sa misti putin volanul..stanga/dreapta
dandobre
Dacă nu intră din prima în marsalier, bagi a1-a și miști mașina f puțin apoi intră lejer. Așa face la toate auto, nu doar la Logan.
einstein1984
Nu bagi nici o 1a, doar eliberezi ambreiajul cu schimbatorul la punct mort ca sa miste trenul de intrare , apesi ambreiajul si in 3 secunde cuplezi MA, nu trebuie sa misti masina! In unele parcari poate nici nu ai loc.
xmisterx
einstein corect, asa se face.
constantin.p
Salut, legat de anvelope de iarna, cumparati si jante separat? sau doar anvelope + schimb iarna + schimb primavara? Cum ar fi mai eficient in privinta costurilor? Avand in vedere ca doresc sa tin masina minim 7-8 ani.
MyKe89
7 ani x 2 schimburi de anvelope pe an x 80 lei = 1120 lei.

Probabil ieși mai ieftin așa (de văzut care e prețul la vulcanizarea preferată).
Însă, dacă nu vrei bătai de cap de 2x pe an și nici să stai la cozi, mai bine iei un alt set de roți pe care să le schimbi singur.
Sau un singur set cu anvelope all-season.
St
...daca ai unde sa le depozitezi smile.gif daca nu ai, tot ajungi la vulcanizare
marksman
Dacă circuli mult (peste 10k km pe an), anvelope dedicate, fiecare set cu jantele lui. Daca nu, anvelope BUNE all-season.
claudiu.t
Am fost in concediu,am parcurs 600km cu 45l de GPL.Mers pe autostrada la 130 (pe GPS) cu 4 adulti si portnagajul plin.

Eu imi voi cumparat set de anvelope + jante de 16 ca sa nu mi le faca praf Doreii de la vulcanizare cand le tot muta de pe un set de jante pe altul.

Am observat ceva ulei pe la niste furtune la motor,mu mult dar e.Am sa fac poza.

einstein1984 mersi pentru sfat,o sa incerc asa sa vad daca mai face (am patit si in zilele astea de concediu).
jelly
Am constatat azi la masina tatalui meu, Logan Stepway, stand pe loc si virand volanul de la dreapta maxim spre stanga maxim cu podul palmei, caseta de directie scoate un sunet urat care se simte si in volan. Vorbind despre problema asta cu un prieten, (Logan SL Plus), mi-a confirmat ca si el are acelasi zgomot. Cred ca e cazul de garantie. Ambele masini au fost cumparate anul acesta. O avea legatura si cu chestia ca volanul nu revine dupa un viraj? Claudiu, sa faci si tu o verificare.
Agrig
Daca este la capete verificati uleiul din borcanel.
IRONICK
Normal sa faca asa la capat de cursa, se ajunge in presiune mare in acel moment.
Orice masina cu servodirectie hidraulica nu se da la maxim. Indiferent ca este cu pompa mecanica sau electrica. Intodeauna incearca sa te opresti cu 2-3cm inainte cand faci manevre.
Asa protejezi de uzura si restul componentelor, bielete, capete de bara si chiar pivoti.
jelly
Tocmai ca acel zgomot nu se aude la capat de cursa. Nu trebuie neaparat virat la maxim. Toata treaba e ca face asa cand invarti repede de volan cu podu' palmei si stand pe loc.
axabrt
Pai vezi. Daca făceai școală pe mașini din alea fara servo , vedeai că e greu de rotit volanul pe loc. La alea mai întâi puneai mașina cat de puțin în mișcare apoi roteai volanul.
Deobicei e mai safe așa, nu învârt volanul pe loc și la capăt de cursa când ajung incerc sa nu îl țin virat mai mult de câteva secunde.
Daca procedezi așa nu se strica nimic , excluzând cinestie ce defect de fabricație
MyKe89
Dacă se simte o vibrație, ca o mișcare sacadată, e normal. Așa “face” toate.
jelly
QUOTE(axabrt @ 13 Sep 2020, 07:34)
Pai vezi. Daca făceai școală pe mașini din alea fara servo , vedeai că e greu de rotit volanul pe loc. La alea mai întâi puneai mașina cat de puțin în mișcare apoi roteai volanul.
Deobicei e mai safe așa, nu învârt volanul pe loc și la capăt de cursa când ajung incerc sa nu îl țin virat mai mult de câteva secunde.
Daca procedezi așa nu se strica nimic , excluzând cinestie ce defect de fabricație
*



Nu sunt asa pustan dupa cum ma crezi, am facut scoala de soferi pe batrana Dacie si condus masini si chiar camioane fara servo, dar acum o dam in altele decat sa vorbim pe subiect. Stiu si eu ca nu e ok sa virezi la maxim sau sa tii masina parcata cu rotile bracate. La origine sunt mecanic auto si ma pricep si eu nitel. Ideea e ca eram curios daca si masina lui Claudiu se manifesta la fel, tinand cont ca 2 masini are aceiasi problema.
Tie nu ti s-a intamplat sa fii cu masina in locuri stramte si sa virezi la maxim facand manevre de dute/vino ca sa poti iesi?

Oricum am fost cu masina la service si s-a constatat acel zgomot, urmeaza sa vina cineva de la Pitesti pentru o verificare mai amanuntita. Cred ca se va schimba caseta de directie.
claudiu.t
QUOTE(jelly @ 12 Sep 2020, 19:19)
Am constatat azi la masina tatalui meu, Logan Stepway, stand pe loc si virand volanul de la dreapta maxim spre stanga maxim cu podul palmei, caseta de directie scoate un sunet urat care se simte si in volan. Vorbind despre problema asta cu un prieten, (Logan SL Plus), mi-a confirmat ca si el are acelasi zgomot. Cred ca e cazul de garantie. Ambele masini au fost cumparate anul acesta. O avea legatura si cu chestia ca volanul nu revine dupa un viraj? Claudiu, sa faci si tu o verificare.
*



Am sa incerc si eu asta cu prima ocazie cand pot. Oricum si eu evit sa virez maxim pe loc si daca faca sta nu o tin mult asa. Si nici cand parchez nu las rotile virate.

A inceput sa scârțâie scaunul șoferului blink.gif și nu am nici măcar 90kg,mașina are 3700km. Pe bune? 052.gif
claudiu.t
Până la urmă m-am hotărât și am comandat jante (825lei setul) și anvelope de iarna (Continental TS860 la 452lei/buc). Ieri am comandat jantele și acum au venit (pieseautoarges.ro). Făcute în Turcia.

Săptămâna viitoare vin și anvelopele (anvelope.ro).

Ce nu știu eu este dacă am nevoie de ventil d-ala cu tot cu senzor de presiune sau e un ventil d-ala banal de vulcanizare. Cine știe să îmi zică? Mașina din semnătură. Mersi.
IRONICK
QUOTE(MyKe89 @ 13 Sep 2020, 07:57)
Dacă se simte o vibrație, ca o mișcare sacadată, e normal. Așa “face” toate.
*


Se simte in functie de suprafata. Gen pe ciment lucios (+ud) intr-o parcare de supermarket ..
einstein1984
la 2020 detectia presiunii se face indirect, cu abs, nu cu valve cu senzor.
eagleking95
De curiozitate, ce dimensiune au anvelopele?
Andy_ACS
Din fabrica vine cu 195/55/16 - Conti EcoContact 5.

Eu le-am inlocuit la mine cu Michelin CrossClimate+. Pentru mine e mult mai OK cu all-season, si am avut anvelopele astea pe ultimele 3 masini si am fost multumit.
claudiu.t
QUOTE(eagleking95 @ 17 Sep 2020, 15:52)
De curiozitate, ce dimensiune au anvelopele?
*



195/55 R16 cum a zis si Andy dar tipul de la vânzări mi-a spus că pot încerca la RAR sa îmi omologheze și cele pe R15. Sincer nu cred ca merge din moment ce nu sunt nici in cartea mașinii nici în certificatul de conformitate. Oricum am comandat anvelope pe 16 deja. Poate la următorul schimb de roți o să încerc (peste 4-5 ani cand schimb anvelopele).

Atașez poze cu urmele de ulei de pe la motor,precizez că nu s-a completat niciodată ulei.Am ridicat capota doar să verific și să completez lichid de parbriz. E normal,voi ați văzut așa la voi?

Scaunul scârțâie tot mai rău și cheia aia tot se blochează. O să sun la service/garanție să programez în curând.
AlexandruD
La RAR te duci degeaba. Am fost eu si nu au alte roti in baza de date.
Am gasit si la a mea ulei in pozitia 1 si l-am sters si pare ca n-a mai aparut.
Legat de scaunul care scartaie, ai identificat de unde scartaie? La vechiul MCV imi scartaia dupa ce am pus huse, fiindca prinsesem o clema de un arc si se freca fier pe fier.
claudiu.t
Huse are intr-adevăr și sunt prinse cu inele metalice pe dedesupt. O sa arunc o privire. Oricum le-am montat cu ce mi-au dat ei si cum era în instrucțiuni,puteau sa le faca de plastic ca sa evite problema asta.Huse originale de 600lei rolleyes.gif

Cât despre ulei voi șterge să văd dacă mai apare.
wolfin
par vapori de ulei...

oricum ..devreme chiar ci pentru asta.
claudiu.t
Azi au ajuns si anvelopele. Sunt DOT 2019,nu stiu ce sa fac sa le păstrez pe astea sau să le dau retur și să iau din alta parte cu fabricație 2020. Made in France.

Băieții de la anvelope.ro spun că au fost ținute în mediu controlat și că nu au nimic dpdv performanță și calitate. Nu știu ce să zic,am termen 14 zile să le returnez.
cj98czh
33 2019 ... luna august 2019 ... deci au mai bine de 1 an deja ...
MyKe89
Și cu astea ce să facă? Să le bage la reciclat?
Uzează-le liniștit.
Solon
Am luat eu de la ei sapt trecuta 4 bucati cu dot 2019. Tot asa cu gargara, ca mediu controlat. N-am mai avut chef de circ si le-am luat asa. Si am dat si o caruta de bani pe ele, janta de 19.Mai da-le dracului ca nu merg la raliu. Arata foarte bine, sunt moi. Oricum, cauciucurile le schimb cand mi se pune pata. Nu de an, nu de cat mai au carne pe ele.
cj98czh
gumele de iarna sunt cam paa dupa 4 ani ... indiferent de unde si cum le depozitezi ... astea deja au un an ... personal nu le-as lua ... ca acum merg brici ... de acord ..
claudiu.t
Teoretic le pot da retur și iau din altă parte.Merită deranjul?

Sunt noi,Continental d-astea de zice toată lumea că sunt țâță de mâță.băieții de la vănzări spun că n-au nici o treabă că sunt de un an și ceva fabricate (ei doar nu or să spună că sunt nașpa nu?) și eu nu știu ce să fac.
axabrt

Oricum daca le montezi și mergi apoi vara cu ele pe asfalt încins la 60 sau mai știu eu cate grade după 2 ani suferă o degradare destul de mare indiferent când au.fost fabricate.
cj98czh
axa .. oare ai putea doar sa raspunzi la obiect si sa nu aberezi pe toate topicele ?

Claudiu ... decizia este a ta ... eu nu le dadeam jos din duba de la curier pana nu ma uitam la DOT ...
valioglu
Mergi linistit cu anvelopele alea. Am folosit Michelin de vara la o masina peste 7 ani si erau perfecte. Daca mergi macar 10 mii de km anual le schimbi oricum peste 6 ani din cauza uzurii. Un an de depozitare nu prea afecteaza anvelopele.
madhorsefuzzy
Ca sa nu fie CJ-ul singurul: RETUR!

Aia de la vanzari o vand si pe masa, dar sa spuna ca nu au nimic niste anvelope cu 1 an vechime.

Din astea vreau sa cumpar si eu, dar nici nu ma gandesc sa dau banii pe ceva ce nu e facut vara asta.

Cand am luat pentru Honda all sizan-urile am sunat la mai mult de 10 magazine online dupa DOT. Si cand am fost sa le ridic (nu am ales curier) am reverificat telefonic ca au DOT-ul care trebuie inainte sa ma deplasez.

Astia la noi vand si cu 2 ani vechime anvelope noi, iar aia de la Michelin au bagat si reclama ca anvelopele statute 3 ani in depozite nu se invechesc ca bananele.
Asta in conditiile in care Michelin-urile de pe masina mea erau pa in 2 ani jumate.

Hai retur cu ele, ca altfel dinou dau 10 tel cand o sa imi cumpar urmatoarele gume sa verific DOT-ul. Daca le returnezi probabil ca o sa dau doar 8-9 telefoane.
einstein1984
In depozit nu stau la soare totusi...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.