Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Automoldova Piatra Neamt
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Service autorizat Renault
bgdrenault
Am stat mult pe ganduri daca sa deschid acest topic sau nu. DAr totusi se cerea
Inainte de toate sa spun ca eu sunt clientul non grata pentru acesta firma, firma, in care clientul nu are niciodata dreptate, orice ar fi. Daca va fi cerut de public, voi spune si pataniile.

Sa incepem deci, undeva, pe 12 Mai ma hotarasc sa programez meganul la revizie. Merg ca tot omul si fac programare. Intreb de ulei, ulei castrol. De ce castrol, la mine scrie elf..Renault nu mai lucreaza cu elf, si sigur masina mea a venit din fabrica cu CAstrol. Nu , zic, masina a venit cu elf, elf scrie peste tot, pe la motor, elf scrie in sistemul R link 2 la conducere economica. Ok, deci imi va aduce elf, RN 17. Intreb de reducerea de15 % ziua proprietarului( 16 Mai, adica sotia), care si acum in 28.08.2020 exista pe site ul oficial. Deci nu se mai acorda de cateva luni.
Cat costa ? cca 700 lei(raman cu buza atarnand, colegii care au facut revizie cu elf povesteau de cca 500 lei. In fine.
Vine ziua de 18, programata, deschide un inginer fisa, un inginer care ma iubeste foarte mult, solicit din nou elf, solicit sa stau langa masina, etc.Spun de clemele pentru celebra conducta, nu exista, spun de scartait ambreiaj, scrie gresare in fisa.
Ok, stau langa elevator, se pune masina, se incepe ridicarea. Vad cum bratul elevatorului ajunge in pragul dreapta, strig, mecanicul opreste, el fiind in stanga, vine, se uita, coboara masina, inlocuieste acele discuri din capatul bratului, pune niste discuri mai inalte, ridica din nou masina.
Din momentul acela se rupe sufletul in mine, ma uit dreapta stanga la praguri, ambele infundate, cat se puteau vedea din cauza bratelor elevatorului, ma rog soartei sa fie doar usor infundate.
Se duce nea mecanicul sa aduca uleiul, vine cu castrol, nu mai au in magazie decat 3,6 litri de elf………Masina pe elevator , si cu praguri infundate, fie si Castrol. Imi musc buzele, imi scrasnesc dintii , sa termin mai repede si sa fug. Eram hotarat sa nu fac nimic, sa inghit pur si simplu.

Se termina revizia, ambreiajul nu se greseaza ca stie mecanicul ca e degeaba, sa ma lupt cu ei pentru inlocuire cilindrul receptor, etc, ma duc la plata, sistemul nu functioneaza, mi se calculeaza manual, 780 lei. Incep sa rad, un schimb de ulei, le spun ca la Cybernet -Vw in banii astia schimbam si filtrele de polen si aer, mi se spune sa las banii, si ma cheam ei cand le merge sistemul sa iau factura, ca poate imi dau reducere, etc.

Ajung acasa in parcare si pipai ambele praguri, ambele indoite. Fac greseala vietii mele, nu ma pun in genunchi in praful din parcare(nu e asfalt, e pamant, cu prundis ametecat) sa ma uit sub masina.

Joi, 21.05 sunt chemat sa iau factura, primesc si 55 de lei inapoi, deci 725 de lei un schimb de ulei, dar pe factura nu apare nici un procent de reducere.
Incep sa I spun acelui inginer ca mi s-au infundat pragurile la revizie. A vut o reactie, domle, eu am fost om cu dumneata(aka 55 de lei inapoi), vii cu tupeu dupa 3 zile……Ii spun sa se uite pe camere, sa vada cum mi s a ridicat masina de doua ori pe elevator, etc. Nu, ca el nu aude ce discut eu cu mecanicul, atitudine foarte ciudata.

Plec cu coada intre picioare inghitind in sec. In mintea mea imi zic sa nu mai nasc polemici, ca masina e in garantie, 5 ani, ca poate am nevoie de ei, etc.
Plec, si plang. BAnutii mei, 18000 de E au fost desconsiderati……….

Dar, acum vreo 3 4 saptamani, scap o cheie din mana, si naibii, se duce sub masina. Sunt nevoit sa ma aplec pe burta sa o iau, pun o patura si ghinion, in loc sa o pun in drapta, o pun in stanga masinii si surpriza, dezastru. Suportul la cric rupt, o gaura in podea, veti vedea in poze. CAde cerul pe mine.
Scot un tub cu ceara lichida, incep sa dau pe acolo, si peste cateva zile imi fac curaj si ma duc la Automoldova. Acelasi inginer, cu o greata totala, isi aduce aminte ce I am zis eu dupa 3 zile la revizie, urca masina pe o rampa(nu pe elevator), se vad minunile, si incep sa emane certitudini, ai cazut de pe o bordura, zic, da, am cazt exact la 30 de cm de roata, dar ce sa vezi, vopseaua nu e zgariata deloc, altul zice ca am cazut pe o buturuga, dar ce sa vezi, alte zgarieturi nu are masina, in final sunt lasat acolo, este trimis un inginer de la caroserii, care in final, imi spune ca , contracost, imi sudeaza tabla sau mastic la alegere, 150 de lei, dar pragul nu il poate indrepta ca e prea grpasa tabla. Desi eu am vazut pe net praguri indreptate, desi erau in situatie mai grava ca a mea.
Alt consilier vine si imi spune sa punem masina pe elvator, sa vedem daca se potrivesc loviturile. Cheama un mecanic(cel vinovat nu era de serviciu atunci), dau masina jos de pe rampa, o pun in zona elevatorului, mecanicul respectiv se razgandeste si spune ca nu ridica masina, ca pe acest elevator, cu discurile acelea care am spus eu ca au fost prima data , se indoaie pragurile la megane, si ca el nu doreste sa faca asta, s-o faca cine vrea……… ATAT

E singurul loc in care masina a fost ridicata pe elevator, anvelopele de iarna mi l e schimb singur cu cricul, tocmai sa scap de doreii din vulcanizari. Acum am dat de alti dorei
Intrebari:
Podeaua e dubla in zona aceea, sau de fapt acum, daca bag un bat ceva dau de pasla acea de pe podea?
E suficient sa pun un mastic? Ce mastic sa pun, care sa se intareasca suficient de mult, sa asigure cat de cat o anumita duritate?
Se pot indrepta proagurile la forma initiala, sau tabla e atat de groasa incat nu e posibil?
Cat timp sunt obligati sa pastreze filmarile de pe camere? Am luat legatura cu un avocat, pentru deschidere proces pentru distrugere de bunuri, dar in afara de expertiza, ar avea nevoie de filmarile de pe camere

Poze:


28 Aug 2020, 09:13:
alte poze
einstein1984
nu prea vad cum sa indrepti pragurile, nu cred ca rezista sa tragi de ele cu electrozi din aia de cupru, si din spate nu ai acces. Pentru ruptura, chiar daca e podea dubla, eu as zice ca trebuie curatat, sudat in cateva puncte minim si apoi fosfatat+apret+mastic antifon .
trimite-le si niste felicitari la vocea clientului totusi.
bgdrenault
Multumesc de interventie.
Vorba ta, cred ca am sa fac un mail la vocea clientului, sa pun pozele si sa scriu multumiri reprezentantei automoldova. Da, cred ca asa am sa fac.

La indreptarea pragului, ma gandeam la solutia de genul asta

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&es...mDwk0-7-9O5hCoR

Einstein, tu ai cunostinte ca ar fi podea dubla?
In cazul asta, as lasa pentru la anul, cand am sa deschid dosar de casco.
Cu sudura, e cu cantec, ca tablele nu mai sunt in acelasi plan, tot trebuiesc trase cumva sau pus adaos.Eu oricum am inecat totul acolo in ceara lichida,
Spune mi un mastic bun, cu aplicatie pentriu auto, care sa devina cat de cat dur, sa fie si elastic, care sa ma tina o iarna.
Multumesc
b06fcn
IN clipa in care vedeam asa ceva, faceam un scandal monstru si nu plecam de acolo pana nu se constata defectul provocat. Cat de idioti sa fie sa faca sa ceva? Iar in momentul in care nu aveau ulei, le ziceam ca nu platesc revizia, mai ales ca te-ai asigurat ca vor avea uleiul in cauza. E singura reprezentanta din zona de te-ai gandit ca mai ai nevoie de ei?
wolfin
Trebe sa recunosc..is bulversat.

bgdrenault
QUOTE(b06fcn @ 4 Sep 2020, 22:17)
IN clipa in care vedeam asa ceva, faceam un scandal monstru si nu plecam de acolo pana nu se constata defectul provocat. Cat de idioti sa fie sa faca sa ceva? Iar in momentul in care nu aveau ulei, le ziceam ca nu platesc revizia, mai ales ca te-ai asigurat ca vor avea uleiul in cauza. E singura reprezentanta din zona de te-ai gandit ca mai ai nevoie de ei?
*


Da, si eu as fi facut.
Din pacate, asa cum am spus, adevarata dauna, suportul de cric rupt, am constatat -o tarziu. Am zis ca o las asa, doar cu pragurile indoite, dar dauna, dupa cum se vede, e mult mai mare. Nu ai cum sa vezi acea dauna decat aplecandu te serios, , suportul acela de cric este destul de mult sub masina.
Lenea costa, dar parca nu i normal, ca dupa o revizie la reprezentanta Renault, sa iei masina la verificat.
Eu stiu ce s a intamplat ca am stat langa masina. Daca nu stateam, si faca nu scapam acea cheie sub masina, o constatam la iarna, cand schimbam anvelopele.

La faza cu uleiul, ai dreptate, dar nu stau ok cu timpul, si am zis ca treaca mearga. 200 de lei diferenta nu e un capat de tara, si m am gandit, ca fiind un ulei nou, poate o fi si corect facut

Da, e singura reprezentanta in zona,
De fapt, putine sunt in zona, Am ajuns la Renault(avand skoda 9 ani) din cauza ca , cu reprezentanta in zona, nu am avut ce cumpara.

Vw-skoda imi ofereau un motor de 1.0 in 3 cilindri, care nu mi a placut pe masina de familie, motorul de 1,5 tsi avea niste probleme cu omologarea WLPT si mi au dat termen de livrare 7 luni, peugeot vindea masini scumpe si fara exemplar de drive test, Toyota abia anul acesta si a deschis si service(aveau doar show room), pana acum aveau doar la Bacau.

Pentru alte marci accesibile in 17-18000 E, trebuia Bacau sau Iasi.Si , desi am fost la drive teste, am renuntat pe motive de distanta

Pacat, ce de masina deocamdata sunt foarte multumit.
Dar urmatoarea va fi orice, dar nu Renault_Dacia. Si asta pentru service

Ca si idee, acolo nu ti se ia masina in primire. Lasi cheile si esti sfatuit sa pleci. Fac anual si o revizie la un clio din 2010, al unei rude mult in varsta, am deja vreo 5 revizii facute.
Banuiesc ca tocmai din acest motiv, daca nu le ai prezentat masina, nu poti sa ai pretentii daca apar zgarieturi noi, infundaturi, praguri strambe etc. Nu ti se spune pretul, ci ti se arunca ...vreo 700, vreo 5-600. etc

La Cybernet , in schimb, reprezentanta vw skoda, totul se face calm, la programare ti se spune pretul exact, la banut, la sosirea in reprezentanta mergi cu consilierul la masina, se verifica masina in mare, se fac 2-3 poze cu tableta, iar dupa ridicarea masinii pe elevator, esti invitat sa asisti la revizie daca ai cerut asta.
Ti se aduc la cunostinta anumite defecte vizibile pe elevator(ca brate ruginite, praguri strambe , etc). Indiferent daca e doar schimb de ulei, se face o mini revizie gen rulmenti, bucse, starea discurilor si placutelor de frana, care se noteaza in fisa , dar nu platesti nimic.
bgdrenault
Fiindca se apropie iarna am hotarat sa repar gaura din podea. Si fiindca sunt masochsit, m am dus tot la acesta repezentanta, unde mi s-au strambat pragurile si s-a rupt podeaua.
De ce? Pai, am zis macar s-o carpesc unde mai au habar de unele..........
Initial au zis ca sudeaza si antifoneaza contra sumei de 100-150 de lei.
Apoi, a zis ca indreapta si pragul, cat se poate, se vopseste, etc, contra sumei de 300 lei
Las masina, vin peste doua zile.
Ce s-a realizat:
-s-a indreptat podeaua si s-au aliniat tablele
-s-a aplicat un mastic care cica se intareste ca piatra. Nu au sudat nici un punct de sudura, pe motiv ca au tras ei concluzia ca e mai corect cu aplicarea acestui mastic.
-s-a antifonat si vopsit local
-nu s-a indreptat pragul, ca au tras ei concluzia ca era o lucrare de mare anvergura, vopsea rasa pana la tabla, etc.
BANII .........tot 300 de lei, ca asa e in tenis, ca ei nu au zis ca indreapta pragul ci podeaua, ca am inteles eu gesit. Normal, vorba nu se coase la dosar, pentru ei cuvantul prag inseamna podea. 198 lei manopera si 54 lei piese, totul faa tva.
Furtisag pe fata...........am renuntat la a mai lupta.

Concluzia, in urma unei revizii(un schimb ulei de 730 de lei) intr-o reprezentanta RENAULT, am ramas cu pragul stang stramb vizibil in fata, infundat si in spate(acolo se vede doar daca te apleci), cu pragul dreapta foarte putin infundat, si cu podeaua carpita. Si pentru asta am mai rotunjit cu 300 de lei.
Am obosit...........ma abtin, daca mai discut cu cineva problema fac un AVC.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.