Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Check Cruise Control /Check Injection System
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
csapo_levente
Buna, oare ma poate ajuta cineva, am un Megane 3 1.9 diesel, 131cp din 2009. Mergand pe autostrada cu vreo 135-140 la ora mi sa oprit CC-ul, a aparut cheita de control si un mesaj de Check Injection System/Check Cruise Control. Eroarea a disparut prima oara doar conectat la tableta pentru diagnostic. Mi sa spus la service ca am apasat in acelasi timp ambreajul si acceleratia (nici vorba de asa ceva). A doua oara tot pe autostrada tot la viteza mare iar s-a oprit din senin, acelasi mesaj, doar ca de data asta la oprirea motorului si repornire mesajul a disparut si totul a revenit la normal. Tin sa mentionez cat timp mesajul de eroare era pe bord masina nu tragea, de abia puteam sa accelerez. Oare a mai patit cineva la fel si poate sa ma ajute cu ceva sfaturi unde as putea sa ma duc sa rezolv problema. Am intrebat vreo 2 mecanici si se uitau la mine ca boul la poarta noua. Orice ajutor e binevenit.
grig1960
Sunt alte probleme fara legatura cu functia cruise control, probabil la turbina sau injectie si motorul intra in limp mod, caz in care cruise control e dezactivat automat.
I.Neagu
Verifica la cineva care se pricepe sa citeasca erorile de ce ti-a dat mesajul "check injection". Cruise control este anulat cand functionarea motorului este necorespunzatoare: probleme senzori, turbina, injectoate, etc.
IonutGligan
Si mie mi s-a aprins exact la fel... urcam un drum cu inclinare mai mare si undeva la 90 la ora a inceput sa imi apara mesajul insa si-a revenit dupa oprirea pornirea motorului. De atunci nu a mai aparut dar nici nu l-am mai fortat eu locuind la oras...

Sunt interesat si eu de acest subiect.
Codescu
Am intampinat si eu aceasta problema. La mine a fost din cauza DPF ului , nereusind sa isi faca regenerare. Din cate am inteles pe CC nu isi face regenerare , eu mergand destul de des cu cc la drumuri lungi ea nu a reusit sa isi faca regenerare. Sper sa nu ai aceeiadi problema...e multa bataie de cap.
Dute la un service si verifica cantitatea de "cenusa" din DPF.
MihaiBogdan93
QUOTE(Codescu @ 9 Aug 2020, 14:31)
Am intampinat si eu aceasta problema. La mine a fost din cauza DPF ului , nereusind sa isi faca regenerare. Din cate am inteles pe CC nu isi face regenerare , eu mergand destul de des cu cc la drumuri lungi ea nu a reusit sa isi faca regenerare. Sper sa nu ai aceeiadi problema...e multa bataie de cap.
Dute la un service si verifica cantitatea de "cenusa" din DPF.
*



Complet eronat ideea ca nu regenereaza pe CC. Eu folosesc CC in proportie de 80% (si in oras folosesc CC). Singura data cand am avut in DPF mai mult de 10g, a fost cand am avut probleme cu un injector si era in limp mode (unde nu functiona nici CC). Cred ca cel mai bine re regenereaza cand mergi cu CC.



Csapo: da mai multe detalii, ce erori ai sau cum se manifesta? Poate ai un injector pe prag de moarte. Aceleasi simptome am avut si eu si 1 an mai tarziu mi-a murit injectorul.
IonutGligan
Am gasit buba, la mine, am pus testerul pe ea si am citit erorile, cea care ma interesa era circuit admisie aer, adica am gasit furtunul de turbo ce duce la intercooler in dreapta masinii spart si de acolo eroarea si problema.


Cum nu am gasit furtun doar pe origine intre 550-750 lei am gasit o teava de aluminiu la dezemmbrari si un furtun aproape identic si l-am taiat pe al meu pe langa fisura si le-am unit cu teava respectiva prinsa in coliere de inox.

Problema e rezolvata cu aprox 55 lei...
cj98czh
teava de aluminiu nu este ok acolo ... se incalzeste si cam "anulezi"efectul intercoolerului"... adica o sa bagi aer cald in motor in loc de rece ...
csapo_levente
QUOTE(MihaiBogdan93 @ 10 Aug 2020, 16:04)
Complet eronat ideea ca nu regenereaza pe CC. Eu folosesc CC in proportie de 80% (si in oras folosesc CC). Singura data cand am avut in DPF mai mult de 10g, a fost cand am avut probleme cu un injector si era in limp mode (unde nu functiona nici CC). Cred ca cel mai bine re regenereaza cand mergi cu CC.
Csapo: da mai multe detalii, ce erori ai sau cum se manifesta? Poate ai un injector pe prag de moarte. Aceleasi simptome am avut si eu si 1 an mai tarziu mi-a murit injectorul.
*



Nu prea am alte detalii, s-a oprit brusc CC-ul si mi-a afisat Check Injection System, la diagnostic mi-a dat ca am fi apasat ambreajul si acceleratia simultan si calculatorul nu mai stia ce trebuie sa faca(din cate mi-a zis mecanicul). Dupa ce s-a oprit CC-ul nu mai accelera masina cum trebuie, de abia am urcat un deal micut in viteza a treia. Acuma astept programarea la service, daca aflu mai multe detali revin.
xmisterx
levente schimba mecanicul/service-ul, indiferent pe care din pedale s-ar fi apasat CC-ul se dezactiveaza instant, chiar si pe amandoua deodata rezultatul este acelasi. Pt eroarea ''Check Injection System'' a aparut o problema la sistemul de injectie/admisie aer/turbo etc. care a dus la dezactivarea CC-ului. Cred ca mecanicul tau nu a stiut cum sa interpreteze acea eroare de pe tester.

Nici nu exista ca si eroare de sistem ( p-xxxx sau df-xxxx) apasare simultana a 2 pedale.
csapo_levente
Pana acuma am întrebat 3 mecanici diferiți și cam toți se uitau la mine cu un blank din ăla de “habar n-am ce vrei sa zici” acum aștept la al patrulea sa-mi facă programarea
grig1960
Salut, ti-am scris si mai sus, mecanicul trebuie sa depisteze de ce intra in limp mod (modul de protectie ca sa poti ajunge la sevice), caz in care cruise control este dezactivat automat.
dan_g
@xmisterx
Cu pedala de ambreiaj n-am patit, dar cu frana si acceleratia apasate simultan cateva secunde mi-a aparut in bord Engine failure hazard si masina nu se mai accelera peste 1500rpm. Dupa repornire a functionat normal, nu stiu daca a ramas vreo eroare memorata ca a fost de mult timp.

@csapo_levente
Tot timpul sa faci poze la erori.
xmisterx
Dan, cu siguranta este doar o coincidenta iar eroarea a aparut din alte motive si a ramas stocata in ECU.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.