Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garnitura Turbo
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
lupukel
Salut,

Poate stie cineva sa ma lamureasca, pt masina din semnatura (BZ1W), am luat de pe catcar.info codurile pentru garniturile turbo-intercooler, si din ele s-au potrivit doar cele din partea dinspre intercooler.

Garnitura de la turbina, cea existenta, e mai groasa si mai mare putin (verde), iar cea noua, cumparata cu codul care ar trebui sa fie, e si mai subtire si mai mica.

Stie cineva de unde diferenta?

29 Jul 2020, 17:40:
Masina e ph1, e posibil ca tubul ala sa fi fost inlocuit cu unul de ph2?

Nu inteleg.
dan_g
Baga seria de sasiu aici https://partsouq.com/ si vezi daca e acelasi cod.
lupukel
E acelasi.

Garnitura de la iesire turbina: 7701071156
Garnitura la intrare in intercooler: 7701071157

Cea de la intercooler s-a potrivit, cealalta nu.
cj98czh
http://www.reno.ro/Intrebari-t323828.html
lupukel
Codul garniturii e 7701071998, eu am luat-o pe comanda de la epiesa, 50 lei.

A existat o serie de M3, cel putin in 2012, cu un sistem diferit de tub intercooler, comun cu kangoo II, atasez poze, in caz ca mai sunt altii care vor sa schimbe garniturile.

Si link-ul de la rusi, unde e detaliata problema. Eu am folosit google translate.

https://www.drive2.com/l/478704823819042920/
lupukel
Update.

Daca aveti M3 1.5 dci K9K836 cu sistemul de tubulatura aer ca in poza de mai sus, si daca va mananca undeva, ca pe mine, sa schimbati garniturile, nu o faceti smile.gif

Garnitura de la iesirea din turbina nu e singura diferita fata de ce zice dialogys si catcar.info si restul site-urilor, intreg sistemul e luat de pe kangoo si desi se potrivesc restul garniturilor ca dimensiuni, nu sunt bune.

Eu m-am trezit cu o gramada de ulei pe alternator dupa ce am schimbat garnitura din zona alternatorului, si nu vreau sa stiu ce am in partea cealalta.

O sa postez coduri pentru garniturile corecte pe masura ce le gasesc smile.gif
mitza97
Eu am K9K834, oare sa fie aceleasi?
Ma gandeam si eu la o schimbare, avand alternatorul plin de ulei, acum nu mai sunt la fel de hotarat, avand in vedere ca s-ar putea sa comand garniturile gresite care sa nu se potriveasca.
lupukel
uita-te mai sus, e o poza cu blocul motor, daca arata la fel furtunele atunci poti sa faci ce am facut eu.

am inlocuit furtunele de cauciuc cu totul, cu aftermarket, furtun aer supraalimentare BUGIAD 81947, 301 lei la targuldepiese.

pe codul asta vin la set ambele furtune de cauciuc, si cel care merge spre turbina, si cel care intra in intercooler.

eu le-am inlocuit ieri, totul e ok, sunt de calitate, inclusiv garniturile.
mitza97
Mersii pentru detaliere, da, se pare ca este acelasi cod si la mine.
FURTUN AER SUPRAALIMENTARE RENAULT MEGANE III GRANDTOUR (KZ0/1) 1.5 DCI (KZ0C, KZ1A) DIESEL 90 CAI BUGIAD 81947.
lupukel
Mie imi mai scapa ceva presiune si celalalt furtun, la iesirea din intercooler.

Piesa e cu tot cu MAP si duce la clapeta de admisie, dar acolo nu am gasit decat pe original si e in jur de 550 lei, si nu sunt sigur daca e varianta care imi trebuie mie.

Inca ma gandesc daca sa il inlocuiesc si pe ala cu totul pentru o garnitura, sau sa mai caut poate dau undeva de codul garniturii lui peste.

Garnitura 7701068601 care apare pe diagrame, si pe care am pus-o initial, nu se potriveste, si daca tubul cu totul care vine pe original are tot garnitura aia, il schimb degeaba.
ProfiBv
QUOTE(lupukel @ 14 Apr 2021, 13:35)
Mie imi mai scapa ...
*


Se deschide cu Chrome si cu clic dreapta pe pagina se traduce cu Google multumitor:
https://www.drive2.ru/l/509655251507216916/
sau / si
https://www.drive2.ru/l/482245526138389199/
Cat despre spalatul zonei cu apa si detergent adecvat (iti spuneam eu de spuma activa ) , deschide capota dupa un drum pe ploaie si vezi ca apa trecuta prin radiator ajunge si pe alternator , ca sa nu-ti spun ca 5 ani am spalat motoare , la cererea clentilor , fara nici o problema cu exceptia unu Oltcit... masina din semnatura vede jetul de karcher de 3-4 ori pe an .Prin radiatoare credema ca-i dau gospodareste , nu doar ploaie de clatire .Bineinteles ca dai perpendicular pe directa fagurilor nu in unghi ca sa-i indoi fagurii.
lupukel
Daca te uiti la postul 5 o sa vezi ca am trecut pe la rusi vara trecuta. Am gasit ceva util, garnitura de kangoo la iesirea din turbina, dar atat. Celelalte, chiar daca se potrivesc ca dimensiune, nu etanseaza corect.
lupukel
Am noutati si poate o sa scutesc si pe altii de la a o lua razna cautand garnituri.

Pe partea intercooler -> clapeta de admisie, codurile din dialogys, etc, sunt corecte, dar cu un mic schepsis.

Renault, din motive doar de ei stiute, au schimbat forma garniturilor (si culoarea) dar au pastrat codurile de la garniturile vechi.

Deci cineva care are tubul intercooler - clapeta cu codul 8200981498, daca comanda garniturile separat vin de culoare rosie si cu dimensiunile si forma schimbate, deci nu o sa etanseze.

Garniturile originale, de culoare neagra, au diametrul de aproximativ: 64mm (intercooler), 53mm (clapeta). Cele noi, care vin pe aceleasi coduri, sunt de aprox 62mm (intercooler), 50mm (clapeta) si sunt mai moi.

Daca in schimb comandati piesa 8200981498 cu totul, cum am facut eu ieri, vine cu garniturile corecte, cele negre smile.gif Doar ca vine cu tot cu MAP si eu personal am dat 558 lei pe ea.

Concluzia e, multa stima si respect pentru Renault.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.