Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Jurnal de Pilif (sau Filip)
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
Filip
Voiam za zic ca eun jurnal despre drumurile, masinile si experientele mele, darl la topic description nu am suficiente caractere sa scriu in romana asa ca sumar - in romgleza - e la moda oricum. smile.gif

Nu va asteptati la prea mult deodata, e ca o Catedrala care se construieste in sute de ani - nu vreau sa fiu arogant - sunt in mod exceptional impresionat de comunitatea Dacia club, am fost la Ranca in 2011 cu @Catalin si altii. O sa fie doar un pic bizar pentru ca eu sunt - eu nu am venit aici sa fac amisto de nimeni in afara de mine, dar imi doresc sa am si chestii interesante de spus. Acestea fiind spuse, primele doua poze.
Merced
lurk0000.gif
Filip
Ancep sleep.gif cu 2007 dupa ce am vopsit masina si retapitat plafonu cu: Hermannstadt

cj98czh
da ... ca sa inteleg .. este jurnalul unei masini sau amintiri din copilarie / jurnal de calatorie ?!?
Muttley
Ah, Ranca... 😌
Am ajuns fix dupa ce ai plecat tu, iar de suparare, Marty a aluncat pe ghiațî, s-a izghit cu schinarea di ie de i-a vibrat pleura si a dat afara tot aierul din el, iar gagica-sa din vremea aia zbiera ca i-a murit jumatatea. Dar era pustiu si nu auzea nimeni.

Ah, si eu am scapat Twingo-ul in sanț, ca eram drift king FWD.
Filip
Stiu, si imi pare rau. Nu mai zic ca atunci cand s-a impotmolit Corbex in zapada cu solenza eu cu vis-a-vis trebuia sa il salvam, si eu nu stiam sa deschid nici batut portbagajul la Civic-ul hatchback 1.8 al lui Catalin mai ales pe vijelie si ca un slab las si imi asum m-am intors la masina si vis-a-vis s-a stresat ca m-a pierdut. lol Dar nu lol. De porc. Dar sa moara tot ce am mai sfant non family related, nu m-am prins pe viscol unde e butonu de deschis hatch-ul la civic. Aia e. Si fara cojoc chiar eram mort.
Si la intors m-am intors cu @barhi, avea un suv cu tractiune fatza, si am avut o interactiune foarte placuta eu la vremea aia nu stiam ce sa fac cu viatza mea (lel parca acuma stiu, dar am un pic mai multa structura in ciuda aparentelor) si barhi chiar mi-a oferit sfaturi sanatoase abtinandu-se sa faca misto de mine (cum ar fi facut altii).
CT-05-DGP
Ce fumati?
cj98czh
prevad un viitor glorios 🤣🤣🤣
Muttley
QUOTE(CT-05-DGP @ 22 Jul 2020, 23:00)
Ce fumati?
*


Nimic. Nici eu, si sunt convins, nici Filip.
CT-05-DGP
Am crezut ca fumati din zegrasu / canepa din scaunele daciei din prima poza.........
vis-a-vis
QUOTE(Filip @ 22 Jul 2020, 19:11)
Stiu, si imi pare rau. Nu mai zic ca atunci cand s-a impotmolit Corbex in zapada cu solenza eu cu vis-a-vis trebuia sa il salvam, si eu nu stiam sa deschid nici batut portbagajul la Civic-ul hatchback 1.8 al lui Catalin mai ales pe vijelie si ca un slab las si imi asum m-am intors la masina si vis-a-vis s-a stresat ca m-a pierdut. lol Dar nu lol. De porc. Dar sa moara tot ce am mai sfant non family related, nu m-am prins pe viscol unde e butonu de deschis hatch-ul la civic. Aia e. Si fara cojoc chiar eram mort.
Si la intors m-am intors cu @barhi, avea un suv cu tractiune fatza, si am avut o interactiune foarte placuta eu la vremea aia nu stiam ce sa fac cu viatza mea (lel parca acuma stiu, dar am un pic mai multa structura in ciuda aparentelor) si barhi chiar mi-a oferit sfaturi sanatoase abtinandu-se sa faca misto de mine (cum ar fi facut altii).
*


Eu nu-mi mai amintesc mare lucru, de fapt se amestecă amintirile de la mai multe întâlniri daciaclub.
Eram cu Cătălin marinaru-n mașina lui? Și am ieșit să-l împingem pe Corbex și m-am trezit singur?
bion
Dacia aia dupa aspect era dauna totala wacko.gif Normal nu putea trece de un ITP chiar binevoitor. cool.gif
Pilif esti un baftos ca supravietuiesti.
mircea_aq
Prima poza din jurnal este din anii 90?

A doua banuiesc ca e facuta la ceva distanta in timp, as zice inceputul anilor 2000, dupa masina albastra din spate, ce pare un chevrolet.
Filip
Toate pozele pana acum sunt din 2007.
Asa pe repede inainte in 2009 mi-am luat un 1310 cn1 verde din 1993 (al lui Kruger de pe forum) dar nu de la el direct ci de la baiatul care a cumparat-o de la el. Mai am si acu masina, porneste dar e plina de rugina la curte si depozit de vechituri. Dacia 1300 a ajuns la remat in 2010 si s-a transformat in voucher.
In 2018 am luat o nubira j100 cu 1200 lei - vai de ea am zis ca e un proiect, am adus-o pe roti la curte si acolo a ramas. Un an mai tarziu mi-am luat un astra g hatch 1.4 16v din 2006 la care acu 2-3 luni a reusit un baiat cu o skoda sa imi infunde portiera stanga spate - intrand pe rosu in mine. O sa pun poze cu reparatoa in regie proprie - adica eu am schimbat usa si am indreptat + vopsit pasajul rotii. Nu perfect dar la nivel de amator cat sa nu bata la ochi. De restul de bani mi-am luat mancare, masina e un bun de care ma folosesc nu exponat de muzeu. Acu 2 saptamani a plecat un amic in anglia si mi-a lasar loganul lui 1.4 laureat din 2008 fara abs sa am grija de el si sa circul cu el sa nu rugineasca. Poate ma invata cineva cum sa citesc joja aia oribila la ulei pe care degeaba o curat ca se manjeste la loc si nu pot sa ii citesc nivelul ca la orice masina normala. Nu ma deranjeaza oglinzile alea puchinoase de solenza si ambreiajul care tine sus cat ma deranjeaza joja aia.
Fiindca I did not choose the Logan life, the Logan life chose me, am pensionat opelul la curte fiindca trebuie facut schimb de ulei, antigel plus vas de expansiune - fiindca pierde vasul nu am mai pomenit asa ceva, si discuri × placutze fatza si un burduf la planetara dreapta.

Aia e, cum necum tot la dacie am ajuns. smile.gif Urmeaza poze.
einstein1984
2 chei de 10 si reglezi ambreiajul sa tina unde vrei tu, a facut un coleg asta la a a mea la 2 saptamani de la achizitie si a fost perfect 65000 km.
Iar joja e caolo sa confirme ca mai ai ulei in motor, nu sa masori mare lucru precis.
Filip
Stiu ca se regleaza dar intre timp m-am obisnuit cu el asa de parca as fi mers cu logan 1.4 de o viatza. Treaba asta cu uleiul imi vine greu sa o accept. Cum adica joja e acolo sa vad "daca mai e ulei in motor" . Nu exista nici o metoda sa determin precis?
In rest sunt multumit, si loganul si opelul au un aer conditionat eficient.
einstein1984
scurgi uleiul, il cantaresti, il pui la loc.
Filip
Multumesc. smile.gif laugh.gif
ursul_bipolar
Filip, normal ca joja de ulei este acolo sa iti arate destul de exact cat ulei mai ai in motor. De asta atunci cand pui cantitatea corecta, uleiul pe joja este la nivelul maxim sau putin sub. . Atunci stii cat ulei ai bagat in motor. Daca scade semnificativ pe joja normal ca si in motor scade. Cel mai bine poti sa incerci dimineata, la prima scoatere a jojei ar trebui sa fie curata si sa se vada doar nivelul uleiului. Cu cat o introduci de mai multe ori vei avea mai multe dâre de ulei pe ea si citirea poate fi inselatoare. Daca vrei sa stii la gram, atunci da, scoti uleiul, il cântărești, il pui inapoi sau il schimbi.
einstein1984
vezi sa nu faci ca un coforumist care a vrut sa indrepte joja ca i se parea stramba si a rupt-o.
Muttley
Pilif, greu mai scrii pe topicul asta.
Am avut jdemii de Loganuri pe mana, insa desi nu retin detalii, stiu sigur ca nivelul era lizibil pe joja, altfel m-ar fi marcat pe veata. Si-l verificam obsesiv cu siguranta, ca vai de veata lor ce-au indurat toate.

Fa cum zice bipolarul, altfel cand scoti joja, ar trebui sa aiba 2 fete. Intoarce-o si uita-te la amandoo, undeva trebuie sa ai nivelul vizibil, ce naiba.

Dacia aia a lui Kruger era magnet de rugina acu' 15 ani, d-apai acum. Fa-o voucher urgent! Serios, efectiv nu merita pastrata o asemenea epava.

5 Oct 2020, 12:41:
QUOTE(einstein1984 @ 5 Oct 2020, 11:35)
2 chei de 10 si reglezi ambreiajul sa tina unde vrei tu, a facut un coleg asta la a a mea ...
*


Uite, vezi de ce ma enervezi? Te dai hyper-rotund pe aici, marele connaisseur infailibil, agresiv nevoie mare, da' ai nevoie de altu' sa-ti regleze un nenorocit de cablu de ambreiaj accesibil cu ochii inchisi si o mana ciunga. Las-o-n pl goala.
einstein1984
asa, si?
Filip
Puteti sa radeti cat vreti - asta e si scopu topicului - nu sunt de meserie, nu am mai indreptat, dat cu chit, smirgheluit, dat cu grund, vopsea, lac pana acum. Nu am mai stat sa blenduiesc vopseaua de la spray cu restul panoului (cu vopsea originala). Am vrut sa repar ieftin sa nu se vada din avion, puteam sa fac sa iasa mai drept din chit dar mai dura la mine inca o data pe atat. Daca adun ce am facut acolo in 3 zile diferite (ca mai am si serviciu si am lucrat la ea printre picaturi) - mi-a luat cam 8 ore de manopera. biggrin.gif

Usa am luat-o in ziua de dupa accident de la un baiat din Potigrafu care dezmembreaza opeluri - l-am gasit pe OLX, am dat 150 lei pe ea completa cu geamuri, macara, actuator, cablaj etc. Avea si un difuzor dar l-am dat jos pt ca astra classic-ul meu are difuzoare doar in usile din fatza.

O chestie care nu imi place la opel (cel putin astea din perioada astrei G - mai e si vectra B la fel) - vin din constructie cu balamale la usi sudate in caroserie - nu prinse in suruburi ca la logan, nubira sau cred ca majoritatea masinilor - e si la mine s-au strambat putin balamalele alea, am alt luft intre usa spate si cea fatza - si nu ai ce reglaj sa faci. Daca erau prinse in suruburi comandam alte balamale si aveam cum sa reglez. Am vazut pe youtube ca poti sa reglezi luftul la usa batant cu un lemn in balamale dar eu nu ma bag la asa ceva. Oricum, pica pe cheder, nu intra apa in masina, am dat pe la lufturi cu apa sub presiune - am un aparat din ala mic de spalat masina cu presiune - gen karcher dar e skill ca nu dau 6 milioane pe karcher - dau 230 lei pe un skill. smile.gif
ursul_bipolar
Intrebare, dobitocul de a intrat in tine pe rosu nu avea asigurare? Adica de ce nu ti-ai reparat masina pe asigurarea lui?

PS: eu zic ca nu a iesit rau.
wolfin
Sincer daca ai facut o pt prima oara....i ai dat clasa lui Argon.

A iesit ff bine.

QUOTE(Filip @ 5 Oct 2020, 10:28)
De restul de bani mi-am luat mancare, masina e un bun de care ma folosesc nu exponat de muzeu.
*



Filip
Pentru ca aveam itp-u expirat si sa zic merci ca nu s-a dus la politie, avea casco. Mi-a dat 4 milioane. Si itp nu am putut sa fac la ea fiindca are gaz si proprietarul in acte nu a facut la timp omologarea la gaz. O sa rezolv si omologarea si itp-u la rar voluntari dupa ce schimb discurile de frana si ce mai am de facut. Asta e realitatea, nu sunt un om corect, perfect, nu aveam ce sa caut pe drum cu masina aia.
ursul_bipolar
Am inteles. Bine ca a fost doar atat si lucrarea ta a iesit bine cu costuri minime.
Muttley
Asa am vopsit si eu barele la Impreza, da' la mine a iesit infinit mai prost. Ai skillz, Pilif!

Nu mai circula in viata asta sau in oricare din cele urmatoare fara ITP. Asta e apanajul retardatilor mintal, iar tu esti sclipitor.
Filip
Materialele (smirghel, chit, grund, vopsea, lac) - cam 120 lei, si recomand pentru vopsea dupa cod laboratorul de vopsea de pe bd. Aerogarii nr 38 din bucuresti, e pe colt cu bd. Ficusului langa autosoft - daca sunteti amatori de vopsit chestii la masina do it yourself. Sau chiar banuiesc ca poti sa comanzi vopsea de acolo ca sa iti vopseasca masina la atelier nu e musai cu sprayul, mie mi-a facut spray-ul pe loc acolo, Z157 parca e nuanta aia de argintiu cu care am vopsit.

Si poza cu loganul, care saracul are indoituri pe toate partile fiindca a fost lasat parcat cu lunile cateodata si a fost atins de alte masini la parcare cum se intampla in bucuresti tot timpul. Cand l-am dus la curte sa il spal cu aparatul sub presiune - cred 20 de minute tot ieseau frunze si mizerie din lufturi, din chedere, din oglinzi si asa mai departe. Inca nici acum nu e cum trebuie dar oricum e o diferenta considerabila, nu mai arata abandonat saracu.

@Muttley - ai perfecta dreptate. Acum circul legal cu loganul si am sa rezolv si situatia la opel. Sclipitor nu sunt, e foarte frumos din partea ta, dar maxim pot sa spun ca sunt incapatanat. Am momente cand imi spun cand incerc sa lucrez la ceva nou: stiu ca o sa iasa prost cel mai probabil, dar am sa incerc si voi vedea. smile.gif Pana nu incerci nu ai de unde sa stii. Eu am avut probleme grave cu increderea in mine cand eram adolescent, parte si din cauza faptului ca mi-am pierdut mama in perioada aia de la cancer si ma credeam blestemat cumva. Astea sunt detalii... am mai multa incredere in mine acum. smile.gif

Legat de dat la remat - Muttley tu imi spuneai sa dau AUV la remat. Nu pot sa il dau remat desi e o rapciuga dar nu pot fiindca eu acumulez lucruri, imi vine foarte greu sa arunc ceva, poate fi un ciuruc. Imi place sa vad ca e acolo unde l-am lasat. Asta o data si al doilea motiv - inca nu mi-am facut si eu la curte un garaj, o pivnita un depozit ceva pentru depozitat ciurucuri. Asa ca temporar, podul casei, dacia si nubira serversc pe post de spatiu de depozitare. Nu am aruncat nici macar usa lovita de la Opel, e in nubira. Are geamurile, chederele, actuatorul, macaraua si cablajul intregi. Si fatza de usa. Bine am montat fatza de usa de la usa originala pe usa donatoare fiindca usa donatoare avea o fatza de usa cu un pic de water damage - o fi fost lasata pe ploaie cu geamu deschis. Dar am pastrat si panoul ala. Eu nu pot sa arunc chestii, dacia 1300 aia gri a ajuns la remat fiindca era pe numele tatei si desi m-am opus destul de clar, nu am avut ce face. Regret si acum masinutza aia, avea o timonerie la cutia de viteze mai buna decat AUV. Si avea doar talpica de la semilonjeronul stang desprinsa si vezi doamne nu mai lua itp-u. Da-l naibii se schimba semilonjeronul cu totul si luasem piese - semilonjeron, praguri, oala amortizor - o parte din elementele astea le mai am si acum in pod - dar tata a zis gata - am avut masina asta 30 de ani, m-am saturat nu vreau sa o mai vad, nu vreau sa mai conduc, imi iau bicicleta si am terminat. Si asa a facut. Si acum niste poze.
Merced
Ai incercat sa ii faci ITP și nu ai reușit? Decât să circuli cu ea fără mai bine dai o șpagă cinstită, românească, și mergi cu. Aveam prieteni care aveau alte motoare plus gpl pe pemfeuri și rezolvau ITP îl cu maxim 200 lei.
cj98czh
da nu mai bine ia ITP pe bune sau lasa voucherul acasa? nu o sa ne vindecam in veci de boala asta romaneasca ... dau ceva sa ma rezolv ..
Merced
Sigur e mai bine. Dar nu era mai bine sa fi avut itp valabil la accidentul ala? Putea să își facă mașina pe asigurarea vinovatului, cu amiabila.
cj98czh
dar nu era mai bine sa nu fie deloc pe sosea cu ITP expirat ? mai ales ca stia ca este expirat ...
Merced
Ba da. Dar sa ne zică el de ce era pe sosea. Eu presupun că de frica transportului in comun în perioada asta.
wolfin
problema se pune alfel.

in caz de accident cu victime..incadrarea se schima..se poate schimba...si nu in bine

e o gresala..mare ....cu loc de aruncat cu pietre (toti avm itp si asig).

dar ma abtin la aruncat. ca sticam topicul.
Filip
Problema nu e de dat spaga la itp fiindca instalatia e noua - la itp te trimite la plimbare cand vad ca nu ai omologare - omologare care se face la rar voluntari - la 1310 am facut-o fara probleme, baiatul de la care am cumparat astra a cumparat instalatia de gaz din banii mei imprumutati (inainte sa fie vorba sa cumpar masina) - pe vremea aia incerca sa faca uber cu ea. Numai ca mie nu mi-a trecut prin cap ca nu o sa-i faca omologare in termen de 15 sau 30 de zile, cat o fi. Eu in 2013 cand am bagat gaz pe 1310 m-am dus in saptamana urmatoare la rar si am obtinut fara probleme omologarea. Ca sa nu mai zic ca masina e pe numele mamei decedate a omului de la care am luat masina, si desi a facut succesiunea, o sa trebuiasca sa isi plateasca amenzile ca sa poata sa isi scoata talon pe numele lui ca sa pot sa fac contract de vanzare cumparare sa imi scot eu ulterior talon pe numele meu. Deci e o intreaga bulibaseala, din cauza ca l-am imprumutat pe om, si tot eu i-am oferit solutia asta: bai da-mi masina si mai pun eu niste bani si o cumpar de la tine... pe 1700 de euro dar am ajuns sa platesc si pentru o segmentare ca intre timp cineva (EVIDENT CA NU EU) a uitat sa completeze antigel - sau apa ma rog si s-a ars garnitura de chiuloasa. Am zis lasa bai, am promis ca o iau, o iau si platesc eu sa o fac. Deci mi-am luat mega mega teapa si in viatza vietzilor mele nu o sa mai fac chestii din astea. Imi luam astra H break de 2550 euro cat am ajuns sa dau in total pe un astra G care face maxim 6-7000 lei (daca are motor nedesfacut si fara accidente) la anii si km - 2006, si 150k km. Si partea cea mai proasta e ca dupa atatia bani cheltuiti, nici macar nu-i pe numele meu frate. Si cand o sa ajung cu proprietarul - ma rog mostenitorul in acte or sa se uite probabil ca la urs cei de la rar voluntari. Ce-i cu instalatia asta, ce-s cu actele astea etc. etc. Never ever ever nu o sa ma mai complic asa crezand ca fac un bine cuiva. M-am faultat singur.

Acuma sunt chill... merg cu loganu, sunt asigurat, sunt ITP-izat, cred ca o sa las opelu sa zaca 6 ani pana i se prescriu amicului amenzile neplatite si o trec pe numele meu dupa aia si abia situatia actelor reglementata, abia dupa aia o pun la punct mecanic si la itp. Si pana atunci o sa am alte masini, dar in bunul meu stil de a acumula rable si ciurucuri fara valoare, evident ca nu o sa renunt la opel. L-am platit, am cartea masinii, talon, ambele chei, functioneaza, merge AC-u e pacat de masina.

Apropos, in cartea masinii primul proprietar a fost Mihai Dan Constantinescu - de aici si initialele MCD, a tinut-o cam un an de zile, o luase pentru sora lui. Pentru cine nu stie: https://www.youtube.com/watch?v=dERjXQUAuO0...VecheRomaneasca
Merced
Eu cunosc cel putin doi insi cu alte motoare montate(adica 6 cilidrii in loc de 4), unul din ei isi pusese apoi si GPL(ca cica consuma prea mult motorul mai mare, no shit radmasa.gif ) si aveau ITP la masini. Din nefericire in ro pentru suma corecta iti iei ITP la orice.

Pe de alta parte ai dat 1700 euro plus ce ai mai bagat, pe epava aia care tot sta. Esti profesor. Eu am dat 2800 lei in 2014 pe o rabla de masina, a zacut din lipsa de bani pentru taxa pana prin vara lui 2015 cand am platit-o si apoi am putut circula cu ea, am bagat atunci vreo 2000 lei in ea, inclusiv in catalizator universal nou(tocmai ca sa ia ITP-ul pe bune) si de atunci am aproape 45.000km cu ea, in conditiile in care am mai fost plecat si pe vapor cate sase luni si de vreun an jumate am masina de la munca. Si am recuperat si taxa de pe ea.

Tu vad ca si dupa zece ani, tot aceleasi afaceri paguboase le faci.
Filip
La nubira de 1200 lei pe care n-am condus-o decat sa o aduc in curte nici acum nu am luat fiscalul. A ramas ca mi-l da. O data ajuns cu ea la curte cand am vazut in ce stare e... nici nu l-am mai sunat. Avea 2 fire trase de la baterie sa alimenteze un electroventilator - pe care trebuia sa le unesti (celalalt electroventilator pentru aer conditionat era gripat si cu cablajul taiat) - am luat un buton din bordul de la dacie, un releu si o siguranta si am incropit ELV de la buton, nu de la inodat 2 sarme ca neanderthalii.

Geamurile spate blocate cu lemn - m-am crucit cand am dat fetzele de usa jos, si stiti ce e culmea, ca eu in 35 de minute am facut sa se deschida si sa se inchida de la buton toate geamurile - cand am luat masina doar geamul de la usa dreapta fatza abia functiona. Dar stiti de ce? Ca la masina aia au lucrat padurari nu mecanici si macaraua la nubira are 2 suruburi pe care daca le strangi prea tare se blocheaza macaraua, sau ma rog nu mai are putere motorasu electric sa le miste. Aia cand au vazut ca nu merge au blocat macaraua pe inchis cu un lemn la usile din spate. Si 2 suruburi de la o macara le-am gasit in torpedou. Nubira are si ea AC dar instalatia electrica e taiata facuta muci. Nu inteleg frate daca ceva e stricat si nu te pricepi lasa asa cum e pana faci rost de bani nu te apuca sa tai in stanga si in dreapta. Si la aia am chei, carte si talon (pe alt nume). Singura masina care e a mea in acte e Dacia 1310 radmasa.gif

Pe langa asta avea balamalele la capota motor gripate - le-am deblocat usor dupa curatirea pamantului cu frunze si dat cu wd-40. Initial am zis ca s-o fi deschis capota in mers in trecutul masinii, la cum era indoita la balamale, dar nu s-au gripat si neanderthalii care au lucrat la masina au tras de capota pana s-a indoit. Bai frate eu nu sunt mecanic de meserie, eu lucrez in testare software, si in trecut am montat aer conditionat, deci ar trebui sa fiu paralel cu masinile, dar nu inteleg cum sa iti bati joc in halul asta de o masina. Nu trebuie sa fii de meserie ca sa iti dai seama cum functioneaza o macara la un geam, nu trebuie sa fii de meserie sa intelegi ca nu e ok sa tai un cablaj electric, nu trebuie sa fii de meserie sa intelegi ca nu trebuie sa dai peste cap o capota daca vezi ca balamaua nu se misca si se indoaie tabla, mai chemi o persoana cum am facut eu, si ridici capota din zona balamalei nu de grila la radiator.

Masina mai are nevoie de multe chestii - tevi benzina + rezervor le-as schimba - nu pierde benzina dar tevile sunt corodate si prinse cu coliere de plastic, au fost miscate de pe pozitie, nu inteleg, parca au lucrat ursii la masina asta in trecut. In fine. radmasa.gif Am zis sa iau o masina proiect si am primit asa proiect ca am zis mai bine lasa. radmasa.gif

Ca plusuri - porneste, motor 1.6 16v ok, are frane, functioneaza servodirectia, si inca are compresorul AC plus tevaraia + condensatorul intact - sincer la cat de ciobanita a fost masina ma mira ca mai are piesele astea. Deci as putea sa o fac... daca as gasi cablaj electric complet pt Nubira J100, tot ce tine de sistemul de alimentare inlocuit si cam atat cred. A si amortizoare ca tin minte ca era ca mergea ca o barca. Si cauciucuri ca ce are e copt pe ea.
SiloS
Filip, povestile tale au tenta umoristica, la o prima vedere.
Dar in spatele umorului se ascunde altceva. Sa repeti aceleasi greseli, sa iti placa sa iti faci rau... masochismul este pentru dormitor, tendinta ta pentru autodistrugere tind sa cred ca este extinsa pentru toate planurile vietii.
Merced
Vezi că la anu' îți dau și eu o mașină daca îmi faci rost de un bon de rabla. Sa îți faci loc în curte!
Îți dau și fiscalul...[attachmentid=1628121259]
wolfin
QUOTE(Merced @ 6 Oct 2020, 09:31)
Sa îți faci loc în curte!
.[attachmentid=1628121259]
*



sa traduc. arunca toate rablele. lasa trecutul.
cj98czh
QUOTE(SiloS @ 6 Oct 2020, 10:27)
Filip, povestile tale au tenta umoristica, la o prima vedere.
Dar in spatele umorului se ascunde altceva. Sa repeti aceleasi greseli, sa iti placa sa iti faci rau... masochismul este pentru dormitor, tendinta ta pentru autodistrugere tind sa cred ca este extinsa pentru toate planurile vietii.
*



radmasa.gif up.gif
einstein1984
foarte faina reparatia la aripa. Dar de ce te tot incurci cu masini cu probleme nu inteleg, am dat cu 1200 de euro logan in stare f ok (reparatia de rugina o faceai mai bine decat am facauto eu, distributia avea 6 luni) cu fiscal cu tot ce trebuie.
Filip
Merced - tinem legatura! Vorbesc serios! Se rezolva.
@Einstein - pentru ca l-am imprumutat pe om cu 5400 lei pentru ca a avut probleme, ne stim de cand eram mici, in perioada aia era cu bunica lui prin spitale, si-a pierdut si mama ca si mine, ma rog eu inteleg lucrurile astea. Si am inteles ca nici nu mai avea cum sa imi dea banii inapoi - nu avea de unde si i-am propus - uite fa-mi un pret la opel, iti dau o diferenta de bani, adica inca 3000 de lei aproximativ - fiindca avea in continuare nevoie de bani, in felul asta ma fac si eu cu o masina iar tu scapi de imprumut + te alegi cu diferenta de bani. M-am gandit ca in felul asta rezolv si problema datoriei si imi rezolv si necesitatea mea de a avea un mijloc de transport mai modern... decat o dacie 1310.
Merced
radmasa.gif

6 Oct 2020, 10:50:
Da' Nubira de ce nu era mijlocul ăla? O aveai, o puneai la punct cu banii aia. Cine te-a pus sa o iei fara fiscal?
Filip
Merced tu ai vb serios cu alfa aia 146? Adica daca dau 1310-le la remat si iti dau un voucher imi dai minunatia aia italieneasca? E a ta? Cum zicea Jeremy Clarkson despre Alfa Romeo - you can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa.

La nubira m-a descurajat faptul ca e o marca moarta - mai greu cu piesele si nu gaseam tevi de benzina la ea - ma refer sa fie instalatia OEM noua, nu asa din dezmembrari.
Muttley
Pilif, ma-ntristezi grav. Arunca-le, da-le-n k.k.t. PE TOATE! Ai 3 bonuri de Rabla acolo. Ai serviciu bun, ia-ti o masina noua, pe numele tau. TE IMPIEDICI IN GUNOAIE!
Si foarte serios, cauta sa-ti rezolvi problema cu nearuncatul chestiilor vechi, o dai in patologic, si esti tanar. Peste 10-20 de ani te umpli de gunoaie pana-n gat.
Merced
Daca le dai pe toate la remat ți-o dau și pe a mea. Sa o duci la remat cum ii duceam și eu pe vremuri lu' Matli.
Locul lor acum este la remat.
einstein1984
Filip, eu inteleg ca ai vrut sa ajuti omu, dar trebuia sa ieie masina mai ieftin ca pe piata, nu mai scump. Si sa presezi atunci pt acte , pe moemnt, nu dupa. Sau ziceai, iti platesc eu amenzile si le scazi din pret.
Filip
@Muttley, nu ca acuma mi s-a pus pata pe Alfa lui Merced. wub.gif

Cam aveti dreptate cu patologicu si cu tendinta, hai ca nu e chiar autodistrugere, e mai mult asa... hai sa ne complicam viatza. radmasa.gif

Masina noua nu vreau ca m-as criza sa am un lucru nou nout sa il gasesc zgariat, cu gainat pe el, prafuit, simt ca daca locuiesti in bucuresti e cam pacat de masina sa o iei de noua.
Eu fac kilometri putini - cam 3000-4000 pe an 99% in bucuresti. Nu vad cum pot sa justific un auto nou pentru atata lucru. Mostly ca sa ma duc eu de la bloc la curte si de la curte la bloc fiindca am "treaba" adica imi gasesc ceva de mesterit pe la curte, ca din martie de cand cu covidu firma ne-a trimis sa lucram de acasa. Si chiar si cand lucram la birou din Iancu de Hunedoara pana in Afi sunt 4-5 km si trece tramvaiu 1 de la mine pana acolo. Da mie imi trebe masina. tongue.gif

@ Merced - pai am aflat de amenzi abia cand a fost mult prea tarziu si masina era platita. lol
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.