Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Motorul se opreste in mers
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Paunescuionut
Salut, ma intorceam de la mare, pe autostrada A2, cand deodata zvacneste masina brusc si se aprind martorii in bord ca si cum s-ar fi oprit motorul, cand il fortezi in trafic ca prostul si el spune pass. Dupa o discutie telefonica cu mecanicul inteleg ca s-ar fi gripat motorul, dupa o discutie telefonica cu alt mecanic se presupune ca mi-ar fi cedat electromotorul, simturile olfactive de la fata locului indicau un miros ca de o siguranta arsa. Chemat platforma, adus acasa, lasat la racit, dupa ce am facut teste cu mecanicul ce presupunea ca ar fi gripat, motorul invartind mai greu dar exista ungere si miscare, nu stie ce sa zica. La contact se aprinde tot bordul, exact in parametri normali, dar la cuplaj motor face exact sunetul de intrerupator, clank si nu mai misca. Mentionez ca este vorba despre un Renault Clio 2 din 2004, motor de 1.4 16v. Mai merita sa il repar sau il casez si ma reprofilez pentru alta masina?
wolfin
Pai mecanicul e mecanic sau ajutor de bucatar.

In fine.

Cureaua de distributie cum e...mai e?

Sa nu fi sarit de la punct.

Asa am patit la espace..2.0 benzina...de la ax..joc..ulei.... sarit cureaua( piesa platita in reprezentanta si neschimbata). Asta prima oara. A 2 oara mecanicii pooli cred ca nu au pus o bine...la fel ca la tine....clank si pom craciun in bord.

A 3 oara am vazut cureaua de accesorii pusa invers...si mi am bagat (de fapt si a bagat ca nu era practic a mea) si am casat o de am luat una noua in 2016.
einstein1984
pai ca sa stii daca merita afla mai intai ce are, demarorul doar sau e mai grav de atat.
SeSeBe
Verifica sub masina in dreapta un cablu tresa groasa ce face legatura intre caroserie si cutia de viteze.
Am patit la a mea si am mai auzit de inca vreo doua cu aceeasi problema. Eventual verifica si cu un multimetru intre minus baterie si motor in timp ce actioneaza cineva electromotorul de pornire.
Este vorba de legatura de masa intre caroserie (unde este legat minusul bateriei) si motor. De multe ori mai ramin citeva fire cit sa actioneze electromagnetul dar insuficient ca sa actioneze si electromotorul.
wolfin
Ar fi prea bine sa fie o masa. Dar nu e.
xmisterx
De la electromotor defect nu se opreste motorul in mers, el doar nu mai porneste.
Ce as face eu in cazul de fata:
- prima data as scoate toate bujiile afara pt a elimina compresia din cilindri
-apoi as verifica daca uleiul si antigelul ma sunt prezente in motor
-as suspenda masina pe cric+o capra de siguranta pe partea dreapta
- apoi as cupla in treapta a 5-a si as invarti usor si lin de roata cu auzul si atentia spre motor sa vad daca se aud zgomote suspecte
-daca totul ar fi ok pana aici mi-as indrepta atentie spre electromotor sa vad de ce nu invarte motorul.
SeSeBe
Cred ca degeaba vorbim aici si ne dam cu parerea.
Domnul si-a facut cont, a postat o intrebare si de atunci nu a mai intrat (logat) pe forum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.