Salutare, caut si eu aici indrumare, poate a mai patit cineva la fel. Capturul meu de 5 ani jumatate (1.5dCi) da fel de fel de erori "check injection" impreuna cu aprinderea martorilor la bord "motor' Si "service".
Acum un an cand a aparut treaba asta mi-au spus ca e vorba de clapeta de evacuare care ramane rigida pt ca e plasata jos si prinde toata mizeria. Mi-au deblocat-o, a mers un an, acum din nou probleme. Dus iar la service, demontat, montat reparat - ca doar pleaca omul cu masina i concediu, sa stie ca totul e ok.
Peste o saptamana - din nou aceeasi problema. (la care se adauga treaba ca pilotul automat "sare" peste cateva secunde, probabil o chestie logica, spun eu).
Solutia propusa de ei - schimbam valva, demontam si taiem asapament, facem regenerare fortata si mai schimbam si uleiul (schimbat acu' o luna, culmea). Deviz probabil 1500-2000 lei.
Eu as putea sa merg asa dar la ITP, cum vad aia luminitele la bord cum Stop!
Solutii? Sfaturi? A mai patit cineva? Cum a rezolvat?