Denisupitesti
22 Jun 2020, 23:34
Detin un scenic 2, motor 1.9 85 kw. Problema mea este urmatoare: acum 2 saptamani check injection pe bord, am pus tester autocom delphi, filtru de particule 80 grame si bujiile arse..mers cu ea turata filtrul a scazut s-au stins martorii service si check injection. Am schimbat bujiile, pus tester 0 coduri defect. Astazi, dupa ce masina a stat 4 zile nepornita, am pornit a mers normal pana la intrarea pe autostrada, la aprox. 130 km/h si 2900.de turatii se taie alimentarea si check injection, dupa care viteza maxima atinsa 115 km/h. Opresc motorul, pornesc, service stins, treptele 1-4 merg perfect orice turatie. Ies pe autostrada aceeasi problema. Eroare delphi DF778 senzor temperatura amonte turbina - signal outside upper limit. Aveti idee ce este?? A mai patit cineva? Multumesc!
grig1960
23 Jun 2020, 12:14
Salut, pentru inceput verifica conexiunile senzorului care este mentionat in explicatiile codului de eroare DF778, adica cabluri, mufe, etc si daca totul este in regula abia atunci trebuie inlocuit senzorul, sters eroarea si proba in mers. Limitarea vitezei are loc pentru ca intra in modul de protectie (limp-mode), ca sa poti merge pana la cel mai apropiat service.
Denisupitesti
27 Jun 2020, 00:34
QUOTE(grig1960 @ 23 Jun 2020, 12:14)
Salut, pentru inceput verifica conexiunile senzorului care este mentionat in explicatiile codului de eroare DF778, adica cabluri, mufe, etc si daca totul este in regula abia atunci trebuie inlocuit senzorul, sters eroarea si proba in mers. Limitarea vitezei are loc pentru ca intra in modul de protectie (limp-mode), ca sa poti merge pana la cel mai apropiat service.
Ai dreptate asa a fost. Limitarea o facea la 850 de grade. Din cate am inteles temperatura maxima a senzorului amomte turbina ar fii 650 grade si mie imi sarea mult peste datorita depunerii din filtrul de particule. Adunasem 80 grame. I am facut o regenerare pe autostrada si am scos funinginea din el, iwar senzorul functioneaza bine. Sper sa mearga in continuare bine.