Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: apa pe mocheta in fata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos > Renault Koleos
lucian_r
Salut,
Am un Koleos 2014, cumparat acum 8 luni. De cand cu ploile astea, am inceput sa am apa sub covorase, mai intai numai la sofer dar acum si la pasager. Cateodata apa chiar balteste sad.gif
Apa pare sa vina din spatele plasticului de la consola centrala (ramane o urma de picaturi), deci poate vine din ventilatie. Am vazut un topic despre condensul de la aerul conditionat, dar pur si simplu e prea multa apa si se intampla imediat dupa o ploaie serioasa; iarna am mers tot cu aerul conditionat automat, deci nu prea cred ca e de la asta.
M-am gandit ca poate intra apa pe la admisia aerotermei, asa ca am desfacut grila de plastic de la stergatoare: totul era aproape imaculat, abia daca era ceva praf. Am vazut ca are 2 gauri mari in extremele laterale, dar nu am vazut alte scurgeri de apa. Mi se pare ciudat sa nu aibe nici o scurgere in adanciturile alea din dreptul admisiilor de aer, nici macar sub motorul de la stergatoare.
Exista pe undeva alte scurgeri mai putin vizibile care s-ar putea infunda?
johan
QUOTE(CT-84-LEU @ 18 Jul 2009, 17:20)
Am rezolvat cu apa din bord. Se auzea cand dadeam drumul la clima si mai ales pe temperaturi joase. Sunetul era in zona ceasului/ display-ului central din bord si se asemana susurului unui izvor cu debit mic. In maxim 20 de minute mochetele din fata stanga si dreapta erau ude astfel incat iesea apa din ele la calcare si curgea apa din calul de pe centru si prin stanga si prin dreapta.

Problema este in felul urmator si mare atentie!!! s-ar putea sa o aveti cu totii....!

- sub masina, cam sub scaunul pasagerului din dreapta este scurgerea de la condensul de la clima. Arata ca un "Shtutz" micut. In interiorul acestui stut, este un dop din plastic cilindric, cam de 2 cm lungime cu o arhitectura in trepte. Picatura de la condens care cade din instalatie trece prin dopul acesta in trepte astfel incat orice reziduu din exterior sa nu poata trece in interiorul instalatiei. Am scos acest dop si era plin de noroi, pietris fin si frunze. Se obturase. Din instalatie am umplut cu apa care s-a scurs dupa ce am scos dopul un borcan de 500 ml!! Cel mai probabil am dat in aventurile off-road cu burta de pamant si am luat mizerie acolo. Va recomand sa-l verificati inainte sa vi se umple si voua masina de apa. Eu l-am scos de tot acel dop de plastic. Acum se scurge liber.

Cu stima!
*



grig1960
Salut, colegul lucian_r a specificat ca s-a trezit cu apa sub mocheta si la sofer si la pasager dupa o ploaie serioasa, cred ca sunt infundate cele doua scurgeri laterale pentru ape pluviale, se pot proba cu ornamentul de la parbriz dat jos, turnat apa cu furtunul si vazut ce se intampla.
lucian_r
Pana la urma problema era mai complexa. Primul motiv pt apa a fost canalul de scurgere de la parbriz - cu toate ca e ditamai canalul (care se vede clar conturat pe contra-aripa de la roata), in mijlocul canalului e la un moment dat un "nit" de plastic, in care se facuse un dop de frunze si pamant (la ambele roti). Deci curatat dop cu o sarma groasa si indepartat definitv nit (contra-aripa mai are multe alte nituri pt fixare). Dar inca mai aparea apa pe mocheta (chiar mai mult ca inainte, mai ales pe masura ce zilele erau din ce in ce mai calduroase). Asa ca am verificat si scurgerea de condens de la aerul conditionat. Acolo are un fel de dop cu "labirint" (probabil scopul e sa nu intre mizerie pe canalul respectiv, care e cam in dreptul pedalierului din dreapta). Cand am scos dopul, cred ca a curs un litru de apa, desi dopul nu era infundat !? Cu motorul mergand, am incercat diferite viteze de ventilatie si temperaturi de aer, cu si fara dop. Stupoare: la viteza mica a ventilatiei, apa pica rar si frumos, dar la viteza mare spre maxima, nu mai curge deloc - cum scot dopul, apa curge in jet cursiv. Cel mai probabil, dopul ala nu e facut pt debit mare de apa (mai ales atunci cand ventilatia merge la maxim in zile foarte calde). Asa ca acum am desfiintat si dopul respectiv - oricum, merg mereu cu ACul pe Auto, indiferent de anotimp, deci nu are cum sa se infunde cu mizerie din exterior. In final, deoarece aerul intra in masina cu un miros ciudat, am fost la service si am schimbat si filtrul de polen - se mucegaise de la atata apa baltita...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.