Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Presiune antigel. Aerisire
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Alexiosief
Salutare!Intreb aici poate altcineva s a confruntat cu o problema.similara.Detin de curand un clio 2011 1.5 dci. La.achizitionare am schimbat distributie cu pompa apa,termostat,ulei filtre.problema consta in felul urmator. Apa atinge 90 de grade iar daca opresc motorul in 10minute apa e la zero grade.cum e posibil sa se raceasca asa repede?nu pot vedea nici un fel de presiune in furtune. Aerisirea este facuta pe la cele doua robinete . Multumesc mult
24mura
de unde stii ca a ajuns la ZERO grade? adica sub ambient.
Alexiosief
Scuze.m am exprimat gresit. De la a3a linie 90 grade coboara la prima. In doar 10 15 minute.tinand cond ca atunci erau 28 30 grade afara.caldura baga. Se poate observa cand deschide termostatul ..ajunge la 90 scade putin apoi urca inapoi si asa ramane. Pana opresc motorul pt cateva minute.nu inteleg ce ar fi.
Multumesc
24mura
a 3-a linie nu pare a fi 90 grade daca se raceste atat de repede. trebuie sa se raceasca pana se inchide termostatul si apoi sa se deschida, nu e nimica iesit din comun. cum verifici temperatura?
Alexiosief
Verific cu un termomentru din acela pt friptura.
Cred ca la a3a sunt 90 grade.acum vad ca daca merg cu caldura pe dreapta unu si nu e turata peste 2.500 scade sub 90 daca accelerez tare urca inapoi la 90.
Posibil aer in instalatie?cum as face o aerisire?multumesc mult
Logan80
verificarea profesionala daca nu sant probleme cu garnitura de chiulasa se face cu TESTER GARNITURA CHIULASA ce detecteaza CO2 in gazele emanate din vasul de expansiune , si se face cu marker separat pt diesel separat pt benzina)
https://www.youtube.com/watch?feature=playe...p;v=gZnc4jEuKgc
Alexiosief
Problema asta am zis sa o las asa.cat nu fierbe si pierde apa n are rost sa mi bat capul
Astazi am intampinat alta problema. Pornesc ac ul si nu baga rece...plec de pe loc si incepe sa bage rece. Deschid capota si ventilatorul la radiatoare nu invarte absolut deloc..iar cand radiatorul ac e fierbinte nici compresorul nu mai pleaca. Am scos mufa din ventilator si am pus doua fire pe baterie ..porneste.ventilatorul e ok.Oare ce e de facut cu ventilatorul acela sa porneasca automat odata cu ac ul?multumesc mult
Logan80
Verifica contactele, mufele.
Incepe cu sonda de apa de pe chiulasa,releu trepte electroventilator
Alexiosief
Multumesc de raspuns. Le am desfacut arata ok. M ar interesa cum as face sa anulez o sonda sau ceva za vad daca porneste. Ceva gen cum era la renault 19 scoteam mufa din radiator si atingeam pini intre ei si pornea...
Logan80
Cu testerul conectat la masina dai verificare sa vezi daca merge si pornesti din soft.
Altfel cuplezi ac-ul si dai drumul la ventilatie inauntru, trebuie sa porneasca ventilatorul.
Sau scoti mufa din sonda de pe chiulasa, porneste ventilatorul pe treapta 2 puternica
xmisterx
Verifica releul nr. 7 din cutia de sigurante din compartimentul motor.
pistritu
Ai verificat releul 2 trepte, de langa ventilator?
Uite in poza unde il gasesti smile.gif
xmisterx
Man ala nu e releu, este un rezistor pt o turatie mai mica a gmv-ului, releele sunt in cutia de sigurante.
raducu_cl
Buna ziua, am si eu o problema cu Renault Clio, 2004, benzina. Cand fac trecerea de pe aer rece pe cald, nu baga aproape deloc cald. Am aerisit, furtunele ce intra in calorifer sunt ambele fierbinti. Cineva sa ma ajute in Brasov?
grig1960
Salut, daca zici ca ai aerisit bine instalatia si ambele furtune sunt calde, caloriferul e posibil sa fie infundat sau colmatat, incearca o curatare sau mai bine inlocuire cu altul nou.
einstein1984
pana la asta, scoate ventilatorul si baga un ochi sa vezi ac se misca voletul de mixaj cand dai pe caldura.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.