@ adi20gl ai postat acelasi lucru in trei topice diferite (vezi si Regulamentul forumului), iar un coleg ti-a raspuns recent cu ”
Du-o la mecanic sa verifice cablajul, sa curate mufa, sa verifice rezistenta interna a injectorului. Simptomele sunt ca partea electrica a injectorului e pe duca.” insa fara sa tina cont si de ceea ce ai scris anterior acolo si in postul #402 (plus #403 si #404, ambele
):
QUOTE(adi20gl @ 13 Jul 2022, 11:32)
...Acum 2 luni mi-a apărut în bord engine fault hazard, stop cu roșu și motorul merge în 3 injectoare.Am ajuns la o
reprezentanță dacia-renault mi-a pus tester si au zis ca
injector cilindru 4 trebuie schimbat urgent,șters eroarea și nu am mai avut probleme până acum o lună jumate când iar mi-a făcut figura,am oprit motorul pornit iar și nu a mai făcut.
M-am dus la un
service special de injectoare în Galați unde nu au găsit nimic rău pe tester si
nici electricianul.Au zis ca mai este varianta să pună injectorul pe banc dar sunt șanse mari să se arda dacă are probleme.Am zis să-l pună și să ars și am cumpărat altul nou de la ei (1200 lei).
Injectoarele sunt Siemens Piezo iar cel pus de ei este Continental.Au băgat codul în calculatorul mașinii am plecat și ieri la 2 săptămâni distanță îmi apare în bord check anti pollution system,fără să se întâmple nimic rău la mașină....
Desigur ca poti sa tot verifici cablaje si sa schimbi injectoare (4, 1, etc.) si la ”recomandarea” colegului dar sugestia mea (doar o simpla parere atat si nimic mai mult) este sa apelezi la cineva care stie sa foloseasca testerul de diagnosticare CLiP (si nu doar sa citeasca \steraga erori) plus sa interpreteze \analizeze corect si conform rezultatele, ex. pentru cele doua erori (plus ”dat in nas”) o cauza comuna este circuitul de carburant joasa presiune dar si compresia apoi desigur injectoarele (vezi si captura atasata plus sublinierile), insa prin diagnoza se poate verifica foarte simplu\usor si senzorul de presiune rampa injectie, temperatura lichid de racire si carburant, pompa de carburant, etc.... Pentru fiecare dintre acestea sunt proceduri clare si bine definite iar cine a facut diagnoza avea toate aceste informatii la dispozitie, trebuia doar sa le foloseasca in mod corespunzator \conform si desigur apoi sa faca celelalte
verificari necesare (astfel se poate evita timpul pierdut, verificarile inutile, nervi, bani si\sau schimba componente fara sa se rezolve problema, etc...).