Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Eroare tester
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
Cristi scenic 3
Am un grand scenic 2011 cu motor 16 130 cc. si de ceva timp tot am probleme cu e pe tester imi da Indice adaptere reglare debit ,am verificat pompa de inalte rampa injectoare toate bune masina nu merge cum trebuie ,merge trei patru km. Dupa cere erore in bord ii teie toata putere si incepe sa dea in nas daca o opresc nu mai porneste daca o las mai mult timp porneste .Da stie cineve ceva sau sa mai intalit cu asa ceva va rog dati-mi un sfat .Multumesc anticipat!
grig1960
Salut, pune aici codul de eroare, eventual dupa scanare cu CanClip, sunt colegi pe forum care stiu ce inseamna.
Cristi scenic 3
Indice de adaptare reglare debit (parametru la limita maxima)
gabimilo1
salut,

trebuie codul erorii nu descrierea.
BiGBearRO
in baza codului de eroare si a descrierii, citite cu testerul, cauti in manualul de reparatii motor si acolo ai indrumar cu ce trebuie sa faci, pasii pana la reparea defectului care cauzeaza problema.
adi20gl
Salut am un Renault Megane 3 an 2011, 1.5 dci și a început să-mi dea în nas.
Cu tester original am 2 erori.
DTC02013A circuit comanda injector cilindru 1
DTC000292 indice de adaptare reglare debit .
A mai avut cineva așa ceva?
Acum o lună am schimbat injector nr 4,între timp mi-a dat eroare cu poluare,am șterso și verificat filtru particule ,avea 13 grame .Mecanicul zice că e ok....
Acum câteva zile a început să-mi dea în nas,nu mereu dar destul de des și am aceste erori .
Gil26
@ adi20gl ai postat acelasi lucru in trei topice diferite (vezi si Regulamentul forumului), iar un coleg ti-a raspuns recent cu ”Du-o la mecanic sa verifice cablajul, sa curate mufa, sa verifice rezistenta interna a injectorului. Simptomele sunt ca partea electrica a injectorului e pe duca.” insa fara sa tina cont si de ceea ce ai scris anterior acolo si in postul #402 (plus #403 si #404, ambele up.gif ):
QUOTE(adi20gl @ 13 Jul 2022, 11:32)
...Acum 2 luni mi-a apărut în bord engine fault hazard, stop cu roșu și motorul merge în 3 injectoare.Am ajuns la o reprezentanță dacia-renault mi-a pus tester si au zis ca injector cilindru 4 trebuie schimbat urgent,șters eroarea și nu am mai avut probleme până acum o lună jumate când iar mi-a făcut figura,am oprit motorul pornit iar și nu a mai făcut.
M-am dus la un service special de injectoare în Galați unde nu au găsit nimic rău pe tester si nici electricianul.Au zis ca mai este varianta să pună injectorul pe banc dar sunt șanse mari să se arda dacă are probleme.Am zis să-l pună și să ars și am cumpărat altul nou de la ei (1200 lei).
Injectoarele sunt Siemens Piezo iar cel pus de ei este Continental.Au băgat codul în calculatorul mașinii am plecat și ieri la 2 săptămâni distanță îmi apare în bord check anti pollution system,fără să se întâmple nimic rău la mașină....
*


Desigur ca poti sa tot verifici cablaje si sa schimbi injectoare (4, 1, etc.) si la ”recomandarea” colegului dar sugestia mea (doar o simpla parere atat si nimic mai mult) este sa apelezi la cineva care stie sa foloseasca testerul de diagnosticare CLiP (si nu doar sa citeasca \steraga erori) plus sa interpreteze \analizeze corect si conform rezultatele, ex. pentru cele doua erori (plus ”dat in nas”) o cauza comuna este circuitul de carburant joasa presiune dar si compresia apoi desigur injectoarele (vezi si captura atasata plus sublinierile), insa prin diagnoza se poate verifica foarte simplu\usor si senzorul de presiune rampa injectie, temperatura lichid de racire si carburant, pompa de carburant, etc.... Pentru fiecare dintre acestea sunt proceduri clare si bine definite iar cine a facut diagnoza avea toate aceste informatii la dispozitie, trebuia doar sa le foloseasca in mod corespunzator \conform si desigur apoi sa faca celelalte verificari necesare (astfel se poate evita timpul pierdut, verificarile inutile, nervi, bani si\sau schimba componente fara sa se rezolve problema, etc...).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.