Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Obtine Asistenta Rutiera gratuita
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Kadjar
bgd2018
Am primit o oferta "Obtine Asistenta Rutiera gratuita", timp de un an, prin My Renault.
Mi-au dat un cod de voucher sa-l introduc pentru a se genera automat contractul de asistență rutieră.
Pentru cei care sunt interesati, le sugerez sa-si consulte contul My Renault, la Oferte Speciale.
Doamne fereste ! Sper sa nu am nevoie , dar nu se stie niciodata...

Contractul cuprinde:
-Tractare
-Depanare la locul evenimentului
-Asistență în caz de incident
-Transport
-Decontarea costurilor
-Autovehicul de înlocuire
-Cazare
alexpslr
Super!
Multumim frumos! E pana pe 22 valabila oferta.

LE: Din păcate nu îmi merge. Îmi zice ca "Voucherul aplicat nu poate fi folosit pentru seria de caroserie introdusă."
Mașina e în leasing. A mai întâmpină cineva problema asta?
Iustin70
Mulțumesc, @bgd2018!
@alexpslr, aceeași problemă este și la mine. Nu am cumpărat mașina în leasing. Nu înțeleg cum pot primi mesajul: "Voucherul aplicat nu poate fi folosit pentru seria de caroserie introdusă.", în condițiile în care cu seria asta este înscrisă mașina în MyRenault, iar voucherul l-am primit în cont.
bgd2018
Eu am folosit codul voucherului si a functionat. Acum vad ca au disparut informatiile de la "Mentiuni juridice", unde era si link-ul catre asistenta rutiera.

Sunt niste numere de telefon pentru informatii suplimentare, printre care si asta 0248 500 000.

Acum pe platforma https://asistenta.renault.ro , in contul meu, imi apare contractul "Gold Europe Turisme (1AN) valabil în perioada 2020-04-22 00:00:00 - 2021-04-21 00:00:00"

Bafta !
Andy_ACS
Nici la mine nu merge. Masina de ~1 an vechime, inregistrata in MyRenault, da mesajul ca nu se poate aplica pentru aceasta serie.
Dezamagit ca mi-am pierdut timpul, daca doreau sa faca o treaba in beneficiul clientului aplicau direct asistenta rutiera si gata, nu magaria asta cu voucher, completat chestii, pe urma eroare stupida.
mateipaul25
Eu de 6 luni nu reusesc sa ma mai conectez, mail-ul si parola fiind salvate. Am vrut sa-mi fac cont nou si nu ma lasa pentru ca VIN-ul si mail-ul este la alt cont, respectiv la cel la care nu-mi permite conectarea. radmasa.gif
Iustin70
Am schimbat device-ul, am schimbat browser-ul... Ținând cont că este Paștele, am făcut și o rugăciune... Tot același mesaj. Concluzia este simplă și plină de înțelepciune. Vorba lu' dom' Nae: Oferta... "este admirabilă, e sublimă, putem zice, dar lipsește cu desăvârșire!...” Ce ghinion ca nație domnule, că nenea Iancu ăsta s-a născut lângă Ploiești! Nu putea să se nască la Zurich?... Vă dați seama că acum, am fi fost noi cu 100 de ani înaintea elvețienilor?... radmasa.gif
bgd2018
@mateipaul25 : Vezi ca ai optiune de recuperare parola, daca o uiti iti retrimite pe adresa de email instructiuni de recuperare.

Cei care au CASCO nu trebuie sa-si mai bata capul. Eu abia dupa ce mi-am activat asistenta rutiera gratuita mi-am adus aminte ca am si la CASCO asistenta rutiera.

Acum mi s-au reactivat mentiunile juridice, poate au probleme cu site-urile Renault...
Gill_ro
Sunt colegi pe aria Megane IV ce au reusit activarea - https://www.reno.ro/Intrebari-Defectiuni-Pr...-p4910632.html# ...in cazul in care nu puteti intra in contul my renault incercati sa deschideti incognito mode in Chrome si incercati de acolo.
Pingu
Merge cu Chrome. Cu Firefox nu mi-a mers nici mie. Multumiri pentru notificare desi acum imi dau seama ca eu am si casco.
nicu suciu
eu am scris mesaj la vocea clientului,si mi-au activat acum pentru o masina,si o sa verific si pentru a doua...au zis ca daca nu merge,sa scriu iar la ei si activeaza posibilitatea de a beneficia de asistenta gratuita si pentru cealalta masina
gabi12you
Mie imi spune ca seria de la cartea de identitate nu e valabila.
Acolo arata sa bag 2 litere si 6 cifre. A mea are o singura litera si 6 cifre.
nicu suciu
au revenit cu un telefon de la vocea clientului,au zis ca daca un proprietar are mai multe masini,oferta e valabila doar pentru o masina,si au zis ca o sa trimita solicitare nu stiu unde ca sa imi fie intocmit contractul de asistenta si sa imi fie trimis pe mail...
Iustin70
Mulțumesc, @nicu suciu! Am trimis email cu problema la Vocea Clientului și în aproximativ 2 ore am fost sunat și informat că acum mă pot conecta și aplica voucherul. Am încheiat online contractul, fără probleme.😊
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.