Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Transplant motor yd25 Renault Maxity ani diferiti
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Kangoo & Renault Vehicule Utilitare
cv-03-btf
Am placerea sa va salut. Supun atentiei dvs o problema cu care se confrunta un prieten. S-a procedat la schimbarea motorului la un Renault Maxity an de fabricatie 2009 cu motorul de la
Nissan Cabstar an de fabricatie 2015 codurile de motor fiind aceleasi... Nisan YD25 modulele identice. Motorul de Cabstar , 50.000 km, pare impecabil, fara scurgeri de ulei, culoarea acestuia fiind corespunzatorare ( nici prea ars nici schimbat sau adaugat de curand). S-a folosit cablajul si ...modulele de la Renault. Motorul a pornit usor..se accelereaza frumos.. dar prezinta o bataie destul de pronuntata. Nu excludem o problema mecanica, de cuzineti, dar investigatiile facute in jurul masinii spun ca motorul functiona perfect. Nisanul a fost dezmembrat din alte considerente decat nefunctionale. Ne intrebam ce ANOMALIE ELECTRICA sau de programare AR PUTEA GENERA aceasta problema respectiv O BATAIE PRONUNTATA A MOTORULUI. Motorul a functionat cateva zeci de minute si nu s-a constata decat o mica imbunatatire... in ce priveste calmarea zgomotului. Evident avem in vedere o testare a motorului dar pana atunci... nu avem stare. O suspiciune personala este legata de nepotrivirea codurilor de injectoare scrise in calculator. Din auzite injectoarele noi sau care au functionat relativ putin nu necesita cod, dar avand in vedre ca Renault-ul avea listati in bord peste 200.000 este clar din punctul meu de vedere ca avea corectii pe injectoare ( coduri). As aprecia un raspuns clar si la acest aspect. Daca se schimba injectoarele ( noi ) in motor... atunci care ar fi procedura de instalare in calculator. MULTUMESC
espacern
Codurile de pe injectoare,care corespund pentru aceeasi norma de depoluare,TREBUIE inscrise folosind tester CLIP....altfel motorul functioneaza in mod de avarie.
cv-03-btf
Multumim frumos.. Asta banuiam si noi !
einstein1984
orice injector, nou sau vechi trebuie scris codul. Altfel risca sa injecteze cand nu trebuie (avans prost) si care se traduce in zgomot. Colegul espacern are dreptate.
Mamir totusi ca un renault nu are G9T pe post de cod motor si are cod nissan
BiGBearRO
Sunteți siguri ca este aceiași varianta de YD25?
Cel din 2009 este probabil versiunea EURO4 si cel din 2015 ar trebui sa fie minim EURO5, deci injectie diferita
Incercati cu VIN-urile masinilor in programele de piese aftermarket, daca motorarele sunt identice ar trebui sa conduca la acealsi cod de injector after market, echivalent pentru codurile OE. Se poate verifica si cu codurile de piesa care sunt scrise pe injectoare.
Deasemenea as incerca si cu injectoarele de la Renault, care sunt deja scrise in ECU, trebuie montate doar in aceiaisi ordine.
Pentru TOATE injectoarele care au cod acesta trebuie scris in calculator. Alte coduri in motor = funcționare defectuoasa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.