Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problemă Renault Clio Symbol II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Andu2213
Bună, am și eu o problemă și aș vrea să îmi dați niște sfaturi.
Am fost la market cu mașina și am lăsat-o în parcare, după ce am facut cumpărăturile m-am întors la mașină să mă îndrept spre casă, dar surpriză, nu mai pornea! Am pornit-o impinsa și am mers cu ea până s-a oprit iar! Țin să precizez ca am pornit o împinsă de 3 ori în 2 km!
Am schimbat cărbunii de la alternator crezând că e de la ei dar se comportă la fel, mi-a dat cineva curent la baterie, am pornit mașina și după 30 de secunde s-a oprit!
Chiar nu știu ce să îi mai fac, aș fi recunoscător dacă m-ați putea ajuta cu un sfat!
Mulțumesc anticipat!
24mura
electromotorul, solenoidul de pe electromotor, firele. ce motorizare? daca e benzina, atunci bujii sau bobine. mai multe detalii te rog.
Andu2213
1.4 benzina , 16 valve
wolfin
1. Nu o mai porni impinsa....
2. masurat cat incarca.
3. Cele cu 16 valve stiu ca au o metehna cu bobinele.
4.scurt in baterie.


Eu inclin spre ...p2.
Andu2213
Am măsurat cât încarcă și are undeva la 11 și scade
mircea_aq
La mine a fost senzorul de turatie de pe volanta.
Faptul ca se opreste in mers imi intareste aceasta parere.
Desi colegii, majoritatea de pe dacia club o sa-ti recomande blocurile astea antice de 1.4 si 1.6 8 si 16v, realitatea e ca stau destul de prost la fiabilitate, in ciuda micului lor mit urban. Au probleme electrice, senzori, bobine, mpp. Intr-adevar nu crapa motoarele si nici nu papa ulei, dar uite iti pica senzorul asta si te lasa de prost cand ti-e lumea mai draga.
N-o mai porni impinsa, sa nu-ti sara distributia de la punct.
wolfin
QUOTE(Andu2213 @ 16 Apr 2020, 22:04)
Am măsurat cât încarcă și are undeva la 11 și scade
*




11....ff putin
In gol..12.5 v.....minim

La sub 11.9...bateria se schimba(daca nu incarca). Deci. 1 nu incarca alternatorul ori bateria kaput...

pot recomada doar vizita unui service electric/de baterii sa iti verifice auto.
50..100 lei...
SeSeBe
Verifica cu un multimetru ce tensiune ai intre borna minus la acumulator si motorul termic cu motorul functionind. Undeva pe blocul motor intr-o zona nevopsita.
Eu zic ca ai probleme cu tresa ce face legatura intre caroserie si motor. Este pe undeva pe sub masina in dreptul rotii din stinga.
grig1960
Sesebe, cred ca ai vrut sa zici intre borna plus si motor.
SeSeBe
Nu, am scris corect, intre borna minus si motor.
Trebuie sa fie ~0V. Daca se masoara tensiune zeci-sute de milivolti sau peste atunci trebuie verificata conexiunea de minus (masa) intre motor si caroserie.
Nu-i nici o problema daca se masoara si fata de borna plus dar masuratoarea care ma intereseaza este intre borna minus si motor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.