Andu2213
16 Apr 2020, 20:50
Bună, am și eu o problemă și aș vrea să îmi dați niște sfaturi.
Am fost la market cu mașina și am lăsat-o în parcare, după ce am facut cumpărăturile m-am întors la mașină să mă îndrept spre casă, dar surpriză, nu mai pornea! Am pornit-o impinsa și am mers cu ea până s-a oprit iar! Țin să precizez ca am pornit o împinsă de 3 ori în 2 km!
Am schimbat cărbunii de la alternator crezând că e de la ei dar se comportă la fel, mi-a dat cineva curent la baterie, am pornit mașina și după 30 de secunde s-a oprit!
Chiar nu știu ce să îi mai fac, aș fi recunoscător dacă m-ați putea ajuta cu un sfat!
Mulțumesc anticipat!
24mura
16 Apr 2020, 20:54
electromotorul, solenoidul de pe electromotor, firele. ce motorizare? daca e benzina, atunci bujii sau bobine. mai multe detalii te rog.
Andu2213
16 Apr 2020, 21:04
1.4 benzina , 16 valve
wolfin
16 Apr 2020, 21:24
1. Nu o mai porni impinsa....
2. masurat cat incarca.
3. Cele cu 16 valve stiu ca au o metehna cu bobinele.
4.scurt in baterie.
Eu inclin spre ...p2.
Andu2213
16 Apr 2020, 22:04
Am măsurat cât încarcă și are undeva la 11 și scade
mircea_aq
16 Apr 2020, 22:14
La mine a fost senzorul de turatie de pe volanta.
Faptul ca se opreste in mers imi intareste aceasta parere.
Desi colegii, majoritatea de pe dacia club o sa-ti recomande blocurile astea antice de 1.4 si 1.6 8 si 16v, realitatea e ca stau destul de prost la fiabilitate, in ciuda micului lor mit urban. Au probleme electrice, senzori, bobine, mpp. Intr-adevar nu crapa motoarele si nici nu papa ulei, dar uite iti pica senzorul asta si te lasa de prost cand ti-e lumea mai draga.
N-o mai porni impinsa, sa nu-ti sara distributia de la punct.
wolfin
16 Apr 2020, 22:45
QUOTE(Andu2213 @ 16 Apr 2020, 22:04)
Am măsurat cât încarcă și are undeva la 11 și scade
11....ff putin
In gol..12.5 v.....minim
La sub 11.9...bateria se schimba(daca nu incarca). Deci. 1 nu incarca alternatorul ori bateria kaput...
pot recomada doar vizita unui service electric/de baterii sa iti verifice auto.
50..100 lei...
Verifica cu un multimetru ce tensiune ai intre borna minus la acumulator si motorul termic cu motorul functionind. Undeva pe blocul motor intr-o zona nevopsita.
Eu zic ca ai probleme cu tresa ce face legatura intre caroserie si motor. Este pe undeva pe sub masina in dreptul rotii din stinga.
grig1960
4 Jun 2020, 14:47
Sesebe, cred ca ai vrut sa zici intre borna plus si motor.
Nu, am scris corect, intre borna minus si motor.
Trebuie sa fie ~0V. Daca se masoara tensiune zeci-sute de milivolti sau peste atunci trebuie verificata conexiunea de minus (masa) intre motor si caroserie.
Nu-i nici o problema daca se masoara si fata de borna plus dar masuratoarea care ma intereseaza este intre borna minus si motor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.