Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: CHECK AUTO GEARBOX,
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2
metrix77
De cateva zile imi apare in bord CHECK AUTO GEARBOX.(1,5 Disel 110CP, cutie automata, an 2011, 190.000 km)
M-am programat la service si vad care e problema. Dar sunt cam nelinistit...
ati mai patit si voi asta? proleme , cost de raparatie ?
P.S. Eroarea la bord nu imi apare tot timpul. Acum, am facut 20km si nimic.
Este cand imi apare in timpul mersului, alteori la pornire..
MojoMG
Du-te si sterge-i erorile, apoi chiar poti sa te linistesti. O zi frumoasa !!!
stoica.marius80
salut . mi a aparut si mie odata .. Apoi a disparut de la sine. De atunci cred ca am mai facut 40 de mii de km. La service sigur o sa ti spuna ca trebuie sa schimbi... cutia de viteze. si ca te costa o gramada de bani.
laszlo.gazsi
Salut! Am exact acelasi problema, in ultimele 4000 de km mi-a aparut de 3-4 ori mesajul si a disparut de la sine dupa ce am repornit masina. Ieri tot asa, numai ca am pierdut si vitezele pare (2, 4, 6), R mergea. Dupa ce am oprit masina pt 5 minute totul era ok, a disparut si mesajul. blink.gif

Masina ii aproape la fel, 1.5 dci cu cutie EDC din 2012, ~176000 km. Din cate stiu uleiul din cutia de viteze nu a fost schimbata niciodata, dar parca nici nu trebuie schimbata. Am facut programare la service-ul din Cluj (Feleacu) pe marti. Am mai fost la un service autorizat Renault, acolo nu aveau timp dar mi-au spus ca sigur ii ceva problema de soft/electrica, ca daca era de mecanica nu mai functiona deloc. O sa revin cu detalii dupa marti...

Voi ati fost la service cu aceasta problema? Ati reusit s-o rezolvati?
laszlo.gazsi
Am fost azi la service cu masina, mi-au spus ca era o eroare de soft si au reprogramat computerul de la cutia de viteze. Acuma parca schimba vitezele la o turatie mai mare, dar so far so good...
Tomiza
QUOTE(laszlo.gazsi @ 12 Aug 2016, 15:13)
Salut! Am exact acelasi problema, in ultimele 4000 de km mi-a aparut de 3-4 ori mesajul si a disparut de la sine dupa ce am repornit masina. Ieri tot asa, numai ca am pierdut si vitezele pare (2, 4, 6), R mergea. Dupa ce am oprit masina pt 5 minute totul era ok, a disparut si mesajul.  blink.gif

Masina ii aproape la fel, 1.5 dci cu cutie EDC din 2012, ~176000 km. Din cate stiu uleiul din cutia de viteze nu a fost schimbata niciodata, dar parca nici nu trebuie schimbata. Am facut programare la service-ul din Cluj (Feleacu) pe marti. Am mai fost la un service autorizat Renault, acolo nu aveau timp dar mi-au spus ca sigur ii ceva problema de soft/electrica, ca daca era de mecanica nu mai functiona deloc. O sa revin cu detalii dupa marti...

Voi ati fost la service cu aceasta problema? Ati reusit s-o rezolvati?
*



Salut , la inceput am avut aceeasi eroare, acum daca apare nu mai functioneza deloc. Nu se rezolva cu stergere soft, am fost si la Renault Cluj- si eu sunt din Cluj. Nu stiu cat costa un computer cutie nou,cutia intrega am inteles ca 3000 de euro:-(


laszlo.gazsi
Nici la mine nu s-a rezolvat problema, dupa resoftare facea figuri zilnic (dar numai o singura data pe zi). Problema ii ca nu pot sa reproduc eroarea, ii random. Timp de o luna aveam un document unde descriam in ce situatie eram cand a aparut problema si m-am dus inapoi la service. Iar domnul inginer pe langa ca iarasi m-a intrebat ca de ce am luat masina cu cutie automata si mi-a povestit ca in Europa nimeni nu stie sa faca cutii automate, numai americanii... (bla, bla), a facut o recalibrare pe cutie.

Timp de o saptamana era ok, dupa care am avut o zi cu drumuri scurte si multe porniri si iarasi a inceput sa-mi dea eroarea. M-am dus la un service de baterii, unde mi-au spus ca bateria era prea mica pt motorul 1.5 dci (probabil schimbata de handlerul din Germania) si cam descarcata. Am luat o baterie noua, timp de o saptamana mergea fain. Dupa aia iarasi 2-3 zile consecutive imi dadea eroarea.

Ce am observat ii ca cateodata displayul de kilometraj dispare pt o clipa si reapare. Nici asta nu am reusit sa reproduc, dar cred/sper ca ii legat de problema cu cutia. Ma gandesc ca ii musai sa fie ceva problema electrica. Saptamana asta luminile si stergatoarele nu mai lasam pe "auto" si pana acuma era ok, nici displayul si nici cutia nu faceau figuri.

Eroarea la mine era: DTC178172 - Schimbare raport tambur levier 2
74r12
Posibil sa fie ceva pe parte electrica: o mufa, un contactor, sau un solenoid din cutie, dupa cum zic si altii care au patit asa ceva
http://www.renaultforums.co.uk/308-transmi...rs-2-4-6-a.html
CapDePlastic
Salut


Nu vreau sa dau vesti proaste, dar tocmai ce am trecut prin asa ceva.
Acu 4 luni când veneam de la mare, pe pilot automat, mi a aparut in bord "Check auto gearbox" cu chenarul alb. Si s a pus pe liber. Dabea am ajuns acasa cu masina. Imi tot scria "Check auto gearbox" cu chenarul alb si mi o scotea pe liber.

A 2 a zii când am plecat cu masina pentru o tura mica... "check hill start assist" , "check esp", "check autogearbox" "autogearbox overheating".

Am dus o direct la reprezentanta. Baietii mi au dat o veste proasta. Calculatorul de pe cutia automata este bulit. Cat costa unul nou? 1.500 euro.

Am incercat sa caut la dezmembrari. Pur si simplu nu gasesti frate. In Romania nu gasesti asa ceva la dezmembrari.
Am incercat sa il repar. Resoftat de 2 ori, cu 2 softuri diferite. Nu a mers.
Am incercat sa schimb procesoru ( da s a desfacut calculatoru si si a schimbat procesoru de pe placa). Nu a mers.
Ultima varianta a ramas sa cumpar un calculator de pe ebay. Asta am si facut. 250 de lire din UK. Nou nout.

Si uite asa am ramas fara masina 4 luni si fara 500 de euro + 250 de lire.
laszlo.gazsi
Salut! Am descoperit o chestie interesanta. Dupa ce am schimbat bateria timp de o saptamana totul era ok, asa ca mi-a venit ideea sa scot borna de pe baterie pt 1-2 minute sa vad cum se comporta. Timp de o saptamana iarasi all good smile.gif

Stie cineva ce se intampla/ce se reseteaza? Cand pornesc masina prima oara dupa ce scot bateria vad ca verifica tot sistemul (esp on, traction control on...), navigatia se porneste mai greu, etc... Pierd datele de consum (average, distance, range), in rest totul ii in regula.

Azi dimineata iarasi am scos bateria ca ieri facea figuri (pt prima oara dupa o sapt). Daca saptamana asta se comporta frumos, o sa fac ritualul asta in loc sa dau o caruta de bani pe un computer nou. (pana apar cutii EDC si in dezmembrari)
stefandinescu70
QUOTE(CapDePlastic @ 17 Nov 2016, 21:30)

Ultima varianta a ramas sa cumpar un calculator de pe ebay. Asta am si facut. 250 de lire din UK. Nou nout.

Si uite asa am ramas fara masina 4 luni si fara 500 de euro + 250 de lire.
*



Si pana la urma s-a rezolvat cu eroarea sau tot apare si cu noul calculator ??
alexio92
Am patito si eu, imi apar pe bord mesajele "check hill start assist" , "check esp", "check autogearbox" "autogearbox overheating" si nu mai merge deloc masina, i-am dat un reset din tester si pe urma au mers doar treptele 2, 4 , 6, R. Am pus o alta cutie impreuna cu calculatorul care il aveam pe masina si surpriza... mergeau doar treptele 1, 3 ,5. Sa fie problema din ambreaj ? din comanda ambreaj ? din cutie ? a mai patit cineva asta ?
CapDePlastic
Salut

Da, problema s a rezolvat cu noul calculator dar din pacate nu de tot.
Acum nu mai este asa rafinata cum era inainte. Ca pasager nu iti dai seama când se face schimbul intre viteze, dar ca sofer simti. Mai ales ca stii cum mergea inainte.

Dar cea mai mare problema, este urmatoarea: daca calci acceleratia la fund, se duce sus in turatii si când sa schimbe urmatoarea viteza... nu o schimba...
Exemplu: sa zicem ca sunt in treapta a 4 a si vreau sa ii dau viteza, calc pendala de acceleratie la maxim, suie in turatii si când sa schimbe in trapta a 5 a... nu o schimba. Imi da tot treapta a 4 a.. si imi da in nas.

Dar ca sa evit asta.. pur si simplu nu mai merg sportiv cu ea, ca orcum nu pot. Masina face viteza. Poti depasii cu ea... dar nu poti sa explodezi in putere. Face viteza liniar... sa zic asa...

Merg deja cu ea asa de juma de an. Am suit muntele de 2 ori cu ea, si multe alte drumuri lungi. Daca mergi normal cu ea... se comporta ok. Daca vrei sa fii sportiv... nu prea merge.

Iar daca ma dau la ea de multe ori si imi tot da in nas când sa sechimbe, calculatoru sesizeaza si imi apare check auto gearbox cu chenar alb.
Nicu20079
Ultima varianta a ramas sa cumpar un calculator de pe ebay. Asta am si facut. 250 de lire din UK. Nou nout.

Salutare! Sunt nout pe aici și Imi dau seama că discutia a avut loc acum un an de zile, dar sper ca cineva sa raspunda. Cat ar costa in Romania un calculator de la cutia tiptronic? La noi in Chisinau ii mai zice blocul electronic.
Multumesc!
silvanu96
La o prima tura iese 310320115R si e 4000 lei la autocobalcescu. Pe comanda.
George 83
Eu din păcate nu găsesc calculator nou pt Grand Scenic 2011, 1.5 DCI, cutie EDC automata nicăieri... Nici la dezmembrări, nici pe ebay. Iar unul nou e 1000 eur. Am incercat sa găsesc unul compatibil, dar nu a știut nimeni sa îmi indice care modele sunt.

Cei de la Renault Cluj mi-au zis că modele de calculator pt cutia de viteze sunt 310320749R sau 310320254R. Cutia de viteze e model DC4001.
laurlungu
Salut, Meganu-ul meu din 2012 EDC s-a stricat acum cateva zile, am avut de cateva ori in zile diferite o eroare cu "check auto gearbox", o opream si apoi se reseta si totul era ok, ultima data cand a aparut eroare am oprit-o si nu a mai vrut sa porneasca. Cand apasam butonul de start imi aparea doar mesajul de mai sus. Am dus-o pe platforma la reprezentata Renault si acolo au consatat ca este computerul de la cutie (310320749R) si nu se poate repara, doar inlocui. Pretul este de 930 E + TVA(~5200 lei).
Am incercat sa gasesc la dezmembrari dar din pacate nu am avut succes. Nu imi ramane decat varianta sa platesc pretul de reprezentanta.
74r12
Cati km are masina?
azaghorth
QUOTE(laurlungu @ 12 Jun 2018, 18:51)
o opream si apoi se reseta si totul era ok,

Imi miroase a mizerie de soft... mad.gif
Aici zice ca e programabil.
Eu as cauta pe cineva sa puna softul original,poate se rezolva asa fara inlocuire.Poti intreba de exemplu la cei ce fac tuning,ei au softuri de ECU si poate cu noroc...
Ar trebui sa se poata si la reprezentanta,dar dupa idiotii aia mai bine iei calculator nou wacko.gif
Bafta
silvanu96
La reprezentanta e simplu, care e defectu? ala, ce scrie la scripturi? se inlocuieste. Punct.
Ca ai putea sa-l duci la cineva ... si l-ar repara ... depinde . Oricum ,orice interventie in el cred ca e 100euroi. Daca nu mai mult. Si parca tine mai mult de sansa decat de hard&soft.
Daca as pati-o eu , calculator nou si ... talpi. 200mii n-am treaba. Stiu, 1000eur !! Nu-i de colea.
azaghorth
Daca tii masina mult si bine,da...merita sa pui piesa noua chiar daca e scumpa.Dar daca faci 10.000km/an si in 2-3 ani o vinzi,nu stiu daca merita asa investitii mari...
Amu no ,depinde de fiecare cum considera si cum sta cu monetarul wink.gif
E ciudat pentru ca pe de-o parte cica sa nu facem risipa ca materialele is scumpe bla bla,pe de alta parte nu se mai repara nimic totul se inlocuieste...deci risipa wacko.gif
laurlungu
Am revenit cu noutati. Am schimbat calculatorul de la cutie, am gasit la un magazin de piese auto cu 2900 lei iar cei de la reprezentanta Renault mi-au luar 330 diagnosticare+reparatie. Toata povesea a durat 15 zile (10 zile a durat sa vina piesa). Acum masina are 172.000 km si se vede o schimbare majora la modul cum functioneaza cutia. Inainte intre 1-2/2-3 se simtea un mic "zvac" acum este foarte greu sa sesizezi cand schimba treptele. Tinand cont ca o am de 3 ani, am parcurs 60.000 si aceasta este prima investitie in masina, pot spune ca sunt "norocos".

Narq
Salutare! De curând am achiziționat un Renault Megane 3, 2010, 1.5 Dci, FAP, EDC, 153000km certificați etc... De fiecare dată când ajung la viteza de 120 km/h îmi apare în bord renumitul mesaj CHECK AUTO GEARBOX însoțit de pierderea treptelor 1, 3, 5. Am mers 700 km fără să ating viteza respectivă timp în care am trecut munții de 2 ori folosind controlul manual al cutiei fără probleme. În momentul în care am atins 120 km/h problema a reapărut. Voi încerca mâine o programare la reprezentanța din Sibiu, poate aflu cauza. Mie mi se pare o limitare datorată supraincalzirii cutiei, va țin la curent, dacă mai e cineva interesat.
ProfiBv
Diferenta de uzura intre discuri ?!
Puncte de patinare reprogramate si vazut ulterior?!
Chiar sunt curios si eu.
cj98czh
Unul din discuri uzat ..
Narq
Am făcut programare la reprezentanta pentru verificarea cutiei și o revizie mai aprofundata, însă m-a uimit un aspect: cei de acolo au refuzat sa îmi ofere informații despre istoricul de service pe motiv ca datele sunt confidențiale. După ce le-am explicat ca acum eu sunt proprietarul mașinii și ca părerea mea e ca am dreptul la acele informații au fost de acord sa îmi comunice, doar verbal, nimic scris, când a fost ultima întrare în service, la câti kilometri și cam atât. Mai insist când o sa las mașina.
Narq
Neața! După lupte seculare am revenit cu informații noi. Long story short:
Prima vizită la reprezentanță - ECU defec, revenire pentru confirmare după concediu.
A doua vizită la reprezentanță - cutie automată defectă, preț 30000 lei sau 16000 lei cu cea stricată la schimb.
Prima vizita la reprezentanța 2 - ECU defect, revenire pentru testare cu un alt ECU.
A doua vizită la rerezentanța 2 - ECU nu pare defect, treptele se selectează corect în cutie, mașina face mai rău cu cel nou, nu reușește sa treacă din treapta 1 în 2. S-a încercat învățarea grosimii ambreiajelor fără succes. Cu ECU meu, ambreiajelor au grosimile citite de 7 și 8 mm și ar fi aproape de limita inferioara, 5 și 6 mm, și foarte departe de limita superioara, 15mm pentru al doilea, pt primul nu mai rețin.
Se pare că trebuie să schimb kit-ul de ambreiaje.
Mă mai documentez, iau o decizie și va anunț dacă s-a rezolvat problema.
O zi faină!
74r12
Din ce am mai citit pe forum in legatura cu kitul de ambreiaje, pe la ~150.000 km necesita schimbare.
A mai fost schimbat kitul de ambreiaje, sau este cel original din fabrica?
Narq
Ambreiajul este cel original, acum masina are 157000 km.
Narq
Salutare! Am rezolvat in sfarsit problemele masinii mele. Am schimbat kit-ul de ambreiaje si ECU-ul, pret total 10300 RON... plange.gif La cati bani am bagat, sper sa tina inca 150.000km. Am sperat sa scap doar cu ambreiajele, insa, in afara faptului ca masina schimba mai lin, comportamentul la viteze de peste 120km/h era acelasi. Din ce am inteles eu din toata povestea asta, datorita pozitionarii (foarte proasta alegere, in fata cutiei, in patea de jos, total expus la tot ce trece de scutul de plastic) ECU-ul este supus constant la diferente mari de temperatura. Pe partea cutiei e foarte cald, pe partea din fata intra aer rece, posibil apa si/sau noroi etc. Stresul produs cred ca i-a venit de hac inainte de vreme post-336-1110552483.gif
ProfiBv
Îți doresc sa țină până la vânzare sau transformare în tichet rabla , cel puțin .
Cred că prețurile astea ne vin la toți de " hac "!
Sper să apară și un kit ambreiaj înlocuitor (echivalent ) la acestea de INA.
bubu_vasile
Salutari,

aceeasi problema o am si eu.

Masina am cumparat-o anul trecut in vara de la firma unde lucreaza sotia, deci stiam istoricul. Ei au cumparat masina de la Auto Bara din Oradea, care au adus-o din import. Stiam ca atuci cand au cumparat-o au solicitat repararea cutiei inainte de a o cumpara pentru ca se auzea un sunet ciudat la schimbare in cutie. Li s-a spus ca s-a reparat cutia si li s-a vandut masina cu 147k km (in vara 2017). Ei au circulat cam 7000 km cu ea inainte de a o cumpara eu (iunie 2018). Fiind masina de la firma sotiei si stiind istoricul cu cutia am zis ca nu vor fi probleme prea curand si in plus am circulat cu masina cam 2 saptamani ca sa fiu sigur ca nu sunt probleme. Din pacate primele probleme le-am avut in august cand de 3 ori mi-a aparut check gearbox si mi-a intrat in avarie (doar vitezele 2,4,6). Am fost atunci la o firma ce repara doar automate si mi-au spus ca la cutia Renault nu se baga ca sunt scumpe piesele si e greu de rezolvat. Nu am insistat pentru ca eroarea mi-a disparut si nu mi-a mai facut probleme ... pana la finalul lui decembrie cand mi-a aparut din nou eroarea, urmata de check pollution si imi urca foarte greu in viteze, practic nu se mai accelera, dar functionau toate vitezele. Si nici nu a mai disparut eroarea.
Am facut diagnoza la un prieten cu un soft si mi-a dat eroarea P1750 (Circuit secventa electrovalva EVS1) dar cum el nu se pricepe la cutii automate am mers in service-ul renault din arad la diagoza. Aici mi-a spus ca nu a iesit diagnoza concludenta si ca trebuie sa desfaca tot angrenajul si sa investigheze, dar mi s-a spus ATENTIE: ca eroarea a aparut in cutie la 267400 km !!! Bineinteles ca le-am cerut sa reverifice di moment ce in bord am 167500 km. Au reverificat ... 267k ... Am zis WTF, nu se poate si am mers si in Timisoara la reprezentanta pentru scanare: acelasi lucru.
Concluzia ? AUTO BARA, REPREZENTANTA RENAULT ROMANIA A LUAT O CUTIE VECHE DE PE ALTA MASINA (SCHROT) SI A MONTAT-O PE MASINA ASTA SI A VANDUT-O CA NOUA. DECI DACA AU INCEPUT SI REPREZENTANTELE SA DEA KILOMETRAJUL INAPOI SI SA MASLUIASCA MASINILE ... mie greata.

Cum e singura masina disponibila si am nevoie de ea, m-am chinuit sa merg asa de cateva zile, insa de ieri imi apar si mie mesajele cu overheating gearbox si check hill start si practic moare masina in mijlocul drumului, deci trebuie sa iau o decizie, insa nu stiu ce sa fac. In reprezentanta (Arad sau Timisoara) costurile se ridica la circa 15000 lei, daca as schimba doar calculatorul de pe cutie costa 5000 lei + tva (dar daca si ambreiajul e pe duca nu am rezolvat nimic asa), sau sa iau o cutie din schrot (4000 lei) sa o pun sus si sa vad cat ma mai tine. La preturile astea se mai adauga si manopera de demontat+montat.

Nu mai cumpar masina cu cutie automata.
chivereanumarian
Tu ai cumparat pur și simplu o mașină din Olanda ,Germania cu mulții km ,nu are legătură ca tu ai cumpărat de la o reprezentanta ca ei la rândul lor sunt mai escroci ca samsarii ,au dat km înapoi și uite ca romanii cred ca reprezentantele sau partenerii sunt firme serioase

11 Jan 2019, 12:44:
Tu ai luat pe încredere o mașină de la ei doar pentru faptul ca soția ta lucra acolo !
silvanu96
De fapt trebuie schimbata electrovalva aia care costa pana in 1000 lei. Pe urma mai intra manopera. Cauta service de cutii si o sa vezi ca dracu nu e asa de negru.
A mai scris un coleg pe aici ca autobara umbla cu ocaua mica...
chivereanumarian
Mai sunt unii care mai cred ca unele mașinii din 2010-2011 au pana în 150.000 km ,eu am megane 3 2015 11 cu 150.000
bubu_vasile
QUOTE(chivereanumarian @ 11 Jan 2019, 12:54)
Mai sunt unii care mai cred ca unele mașinii din 2010-2011 au pana în 150.000 km ,eu am megane 3 2015 11 cu 150.000
*




Marian. Masina avea istoric pe care l-am gasit si la inregistrarea online pe Renault a sasiului masinii. Reviziile s-au facut de proprietari in reprezentanta in Franta, inclusiv repararea daunelor (2 accidente, toate piesele schimbate inregistrate), in bord aveam toate actele de la cele doua accidente. Ce nu iesea la socoteala era ca ultima revizie in Franta era la 156k, cu 10 luni inainte de a o importa Auto Bara, iar ei au vandut-o in Romania la firma sotiei cu 157k, ceea ce chiar ma indoiesc ca e real. Acum m-am gandit ca in acea perioada proprietarul putea sa mai faca un 15-20k cu ea (cam 15-20k era media lui anuala), deci nu era mare problema chiar daca s-au "aruncat" sa modifice chiar si un 30-40k, avand in vedere ca e motorul 1,5 dci care duce. Eu diagnoza i-am facut cand am luat-o sa vad daca nu sunt erori pe motor, dar nu m-am gandit sa o duc sa verifice km cutiei (nici nu stiam ca are inregistrare de asa ceva).

silvanu: electrovalva mi-a dat doar la un test, la celelalte doua a fost neconcludent, iar un alt service care dau jos si cutii mi-a spus ca e vorba de calculatorul de pe cutie. Mai merg luni la un service din Arad specializat in cutii automate (doar asta fac, dar mai mult pentru bmw, mercedes) si dupa aia vad ce decizie iau in functie de ce imi spun si ei.

chivereanumarian
km reali se pot vedea in mai multe locuri,dpf,abs

ce ma gandesc eu daca a schimbat cutie sa nu fie ramas km de la masina de la care a fost luata cutia ,dar tu stii aici unde si cum tiau citit km
cj98czh
La M3 nu poti sa dai km inapoi decat prin resoftarea si "ajustarea" calc. de ABS .... daca se face cum trebuie nu ramane nici o urma ...

Cel mai robabil cutia lui este de pe alta masina ....

Cei de larenault Oradea ti-au spus si dat acte ca au reparat-o sau schimbat-o ? Ai putea sa le pui o intrebare ...
Alexjuliano
Salut

Pentru eroarea DTC178172, eram în P pe loc și mi-a apărut mesajul Check auto gearbox, a dat În D mașină a schimat in toate vitezele nornal, am oprit motorul, am pornit sa resetat, am fost la service, aia a fost eroarea a șters o, voi cum ați rezolvat.

Am citit mai sus Laszlo.gazsi a avut aceeași problemă, ce ma sfătuiești da fac

Mulțumesc.
ProfiBv
QUOTE(Alexjuliano @ 6 May 2019, 22:27)
Salut

Pentru eroarea DTC178172, eram în P pe loc și mi-a apărut mesajul Check auto gearbox...
Mulțumesc.
*


Am mai spus ,se verifică cu can clip in calculatorul cutiei , grosimile discurilor.
Diferența dintre ele nu trebuie sa fie mai mare de 2 MM.
Daca e așa , mergi mai " ușurel cu pianul " și strânge bani pentru un kit de ambreaj.
Daca sunt inca bine grosimile ,atunci incepe bâlciul , suspect cablaje , calculator....horoscopul.
Atâta timp cât nu smucește la plecare de pe loc , inca mai schimba prin toate treptele...."trebuie doar sa o ai in vedere".Nu te aruncă la schimbat ,sau să faci adaptări ...ceva , prin service de cartier .
Sa auzim de bine !
Alexjuliano
Asa o sa fac, mulțumesc pentru sfat
findgogain
Si pana la urma care e gradul de fiabilitate la cutiile ECU?Eu am 143000 km si mi-a aparut o singura data err check auto gearbox.am oprit si repornit motorul si o disparut.Ar trebui facut un recensamant.....sa vedem cat tine in medie o cutie ecu.Este cineva care o sarit de 250000 km si are cutia intacta?200?
sebiang2001
Daca ai cutie ECU
esti norocos , nu se fsce service la astea .
findgogain
EDC am vrut sa spun...
74r12
QUOTE(findgogain @ 10 Aug 2019, 08:27)
Si pana la urma care e gradul de fiabilitate la cutiile ECU?Eu am 143000 km
*


Kitul de ambreiaj a fost schimbat, sau e cel original de fabrica?
findgogain
Cel original de fabrica.
findgogain
Ai o statistica in acest sens?Sau asa recomanda cei de la Renault?..ca la 150k sa schimbam kitul de ambreiaj?De unde iti iei informatiile?Poti sa dai sursa?
74r12
din ce s-a mai discutat aci pe forum:
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=220...dpost&p=4346551
findgogain
N-are nici o relevanta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.