Cu greu am mai gasit ceva informatii.
Din cate am inteles eu, varianta de 98kw are admisia si compresia marita, o evacuare modificata si alte briz-brizuri. Din pacate plusul de putere, comparand cu un 83kw, se simte de pe la 4000rot/min.
https://www.youtube.com/watch?v=GOjs__vO6L4Am mai gasit o varianta, k4m862 de 95kw, care a echipat Clio3 GT si unele Scenic.
Si am mai aflat o informatie de la userul Dsign
''Este motor similar cu cel de pe Twingo RS sau Wind, unde face 133cp la mai multe ture.
(...)
Are arbore principal de dci, baie ulei si carter ambreiaj de dci.
Cutia este jr5 la twingo sau tl4 la clio gt, deci cutii pt carter mare.
Puterea este scoasa din compresie mărită, admisie si evacuare specifice, distribuție variabilă acordata specific, axe cu came si arcuri de supape agresive, electronica bine calculata.
Pe 133 clapeta de aer este fix cea de 2.0 197 ( Clio 3RS)
(...)
Este vechiul bloc 1.6 16v, îmbunătățit, a primit piese si a beneficiat de cercetările celor de la RenaultSport din era S1600 - motorul scotea 230cp aproximativ, fara turbo. Una dintre caracteristici era fix arborele cotit de dci ''