Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pornire grea la rece 1.8 16v
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
gamehardw
Salutare colegi!
Detin un renault laguna 2 1.8 16v +GPL
Dupa cum se vede si in titlu problema sta astfel,la rece ,pe benzina masina porneste foarte greu ,spre deloc, daca o pornesc direct pe gpl tot la rece,masina porneste la sfert

Ce am schimbat:
Senzor volanta nou
Injectoare benzina curatate si verificate pe banc
Garnituri clapeta si admisie noi (masina sta acum la 900 ture,am scapat de turatia anapoda )
Clapeta acceleratie de pe alta masina functionala
Pompa benzina noua
Acumulator nou acum 2 sapt
Bujii ngk noi
Gume bobine noi plus verificat bobine

Nu mi pot da seama de ce porneste greu pe benzina dimineata , daca s a încălzit apa la 20 de grade porneste la sfert , dar la -20 de grade pe gpl porneste la sfert


Ceva idei?

espacern
Mergi SI cu benzina...cum se recomanda la 10 plinuri de GPL unul de benzina.
Mufa/cablajul de la senzorul de turația este verificat/schimbat?
audiofilu'
Verifica MEMBRANA de la vaporizator (plaman) sa nu fie fisurata sau sa aiba por.
Daca e asa, gazul care ramane dupa ce opresti motorul ineaca galeria de admisie si ia ghici ce se intampla la prima pornire dupa aceea...
gamehardw
Cum pot verifica daca am membrana fisurata, fara sa demontez vaporizatorul ,adica sa blochez gazul
audiofilu'
Dupa ce opresti motorul ar trebui sa scoti un furtun (nu stiu care exact dar unul subtire) care iese din vaporizator si sa il bagi intr-un recipient cu apa. Daca face bule cam aia e.

Poate e cineva mai explicit, la fosta masina stiam, la actuala am vaporizatorul ascuns dar astea au fost simptomele.
La o masina am schimbat la 100000 de km ca asa am vrut (Fratelli) iar la BRC la pana in 80000 de km ca asa a vrut ea.
KataCris
Senzor temperatura lichid racire? Daca nu indica corect pornește greu. Cu un tester poti sa vezi daca indica corect la rece. Nu ma refer la ce vezi in bord, acolo ....e alta treaba.
cri8sti
QUOTE(gamehardw @ 7 Jan 2020, 00:19)
Salutare colegi!.....................Pompa benzina noua.........................Nu mi pot da seama de ce porneste greu pe benzina dimineata , daca s a încălzit apa la 20 de grade porneste la sfert , dar la -20 de grade pe gpl porneste la sfert
Ceva idei?
*



Salut!
Iti baga prea multa benzina la pornirea la rece si o inneaca. Ai niste corectii, pe harta de pornire la rece, facute cu pompa veche. Pompa noua iti baga presiune mai mare (impropriu zis pompa, regulatorul iti tine presiunea dar la noi e incorporat in corpul pompei) Trebuie sa mergi la o reprezentanta/un baiat priceput sa-ti reseteze ecu.
O seara buna!
KataCris
@cri8sti Din punctul meu de vedere NIMIC din ce ai spus nu e adevarat, sper sa nu te superi, daca se poate. Nu stiu cine ti-a spus asa ceva dar e dezinformare 100%.

8 Jan 2020, 00:18:
Senzorul de pe axul cu came este ok? Sa nu fie problema de avans, la rece. Dar sa verifici si senzorul de temperatura cum am mai zis, e foarte important pt pornirea la rece. Nu ai zis cum a aparut problema, sa nu fie ceva legat de gpl, in sensul ca nu lucreaza corect la rece, si iti taie alimentarea pe benzina. Incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura, poate ai noroc sa porneasca. Cand opresti, opreste-o pe benzina nu pe gaz...incearca si spune ce ai incercat, sa mai eliminam din presupuneri.
cri8sti
Ok. Eu numai ce am trecut prin asta, dar daca spui că nu e adevărat....oi fi visat. Pompa veche ridica la 3.7 bari și aia nouă la 4.2 bari.
P.S. Și mie îmi pornea perfect pe gaz sau la cald.
audiofilu'
Pai la el simptomele se mentin si dupa ce a schimbat pompa de benzina.
Daca se rezolva spunea asta, nu?

Verifica la un atelier GPL membrana, de acolo este (la 2 masini diferite am avut asta, rezolvat dupa). Daca nu ma insel am si postat pe aria dedicata.
cri8sti
Citește și ce am scris mai sus
audiofilu'
Nu esti atent.
El a spus ca desi a schimbat pompa tot greu ii porneste.
La tine s-a rezolvat, la el nu. Deci?
cri8sti
Nu. Tu nu ai fost atent. Nici la mine nu a mai pornit (decât foarte greu) pe benzina (la rece) după ce am schimbat pompa (noua, Bosch), deși pe gpl pornea perfect. Am schimbat membranele la vaporizator (scăpa, dar f puțin) și am verificat și dacă scapă prin injectoarele de gpl (nu scapă). I-am dat de cap măsurând presiunea care o făcea pompa noua și era cu jumătate de bar mai mult ca la cea veche, prin urmare am resetat ecu și s-a rezolvat. După reset pornea perfect doar că scădea turația puțin sub 700 rpm și tremura motorul. Pe măsură ce am mers cu ea și și-a făcut corecțiile după noua presiune din rampa s-a rezolvat și cu turația scăzută. Cred că exact aceeași problema are și colegu'.
audiofilu'
Nu ai mentionat deloc in postarile anterioare ca nici dupa schimbarea pompei nu pornea dar faptul ca ai mentionat despre schimbarea membranelor ma face sa fiu sigur 1000% ca asta e problema.

Eu la doua masini diferite, cu doua instalatii diferite, aceleasi simptome, FARA sa schimb nimic altceva, dupa incoluirea membranei s-a rezolvat.

cri8sti
Te cred, nu zic nu. Dar eu am schimbat membranele și am rămas cu același defect, așa că am săpat mai departe și am ajuns la pompa (pe care o schimbasem că nu mai pornea deloc. Ramaneam cu 1 bar in rampa după ce opream motorul).
audiofilu'
La mine invers tongue.gif
Si stiu asta de la unul dintre cei mai buni baieti pe gaz din oras.

Daca pierde gaz prin membrana cu por sau fisurata, acesta inunda galeria de admisie si a doua zi mai primeste si ceata de benzina, gata innecatul.
gamehardw
O sa incerc sa ajung la un atelier gpl!
Tot la instalatie ma gandesc si eu sa fie ceva probleme
Acum 1 an am miscat mufa de la un injector de gpl si corodata fiind nu mai facea contact ,de aici nu mai trecea pe gaz doar bipaia ,ce sa vezi cat am stat asa 2 zile cu gazul mort (nu mi am dat seama ca face asa de la o mufa ) pornea masina la -20 fara probleme, bine ,prima pornire dupa ce s a blocat gazul a fost ca la tractor cu spray se pornire ,dar dupa a mers super 2 zile cat am ajuns eu la gpl in buc , mi au pus baietii tester au vazut problema la inj 3 si cand au desfăcut mufa era corodata, curatat pus la loc si a mers gpl ul, dar ce sa vezi dupa 10km de mers pe gaz la rece iar nu a mai pornit pe benzina
Dar totusi ma gandesc ca pe tester le dadea ceva errori daca aveam ceva la vaporizator tot asa pornea si anul trecut doar gaz la rece (merge bine pe gaz nu am probleme)

<span class='edit'>8 Jan 2020, 15:22:</span>
QUOTE(audiofilu' @ 8 Jan 2020, 14:21)
La mine invers tongue.gif
Si stiu asta de la unul dintre cei mai buni baieti pe gaz din oras.

Daca pierde gaz prin membrana cu por sau fisurata, acesta inunda galeria de admisie si a doua zi mai primeste si ceata de benzina, gata innecatul.
*



Injectoarele de gpl nu trebuie sa opreascar gazul ,chiar daca scapa pe la vaporizator ar trebui sa opreasca injectoarele

Totusi de ce porneste la rece pe gaz ??
Trebuie sa precizez ca am gasit admisia uda cand am schimbat garniturile..
KataCris
Verifica regulatorul de presiune a combustibilului, daca ne dai codul motorului e mai usor. Se poate sa fie regulatorul si iti baga prea putin nu prea mult. Treaba cu regulatorul in corpul pompei....eu nu o cred. Chiar daca e injectie monopunct tot nu este in corpul pompei, este in injector. (Vreau argumente daca cineva sustine ca e in pompa regulatorul, la ce model de motor, cod motor, apoi mai vb, ca asa din auzite...nu are valoare 😉.)

8 Jan 2020, 15:39:
"Totusi de ce porneste la rece pe gaz ??" Pt ca pe benzina nu ai alimentare corecta. Daca ar injecta prea mult ar porni dar nu ar functiona corect, eventualt s-ar opri pe urma, dar se pare ca nu se alimenteaza. Mi-am dat seama ca nici senzorul de pe axu cu came nu problema pt ca atunci nici pe gaz nu ar porni la sfert. Regulatorul de presiune poate sa faca probleme la rece.
einstein1984
nu o crezi? esti vreun octor inginer in sisteme de injectie benzina de ar trebui sa o crezi tu altfel nu exista.? de 20 nu se mai folosec regulatoare de presiune pe rampa pentru injectia de benzina la renault.
cri8sti
Eu zic sa crezi. K4M716/F4P770. Caută regulator. Succes!
gamehardw
F4P C7 72
einstein1984
QUOTE(cri8sti @ 8 Jan 2020, 16:49)
Eu zic sa crezi. K4M716/F4P770.  Caută regulator. Succes!
*


a auzit el ca e in injector..... radmasa.gif
xmisterx
,
QUOTE(KataCris @ 8 Jan 2020, 15:29)
este in injector. (Vreau argumente daca cineva sustine ca e in pompa regulatorul, la ce model de motor, cod motor, apoi mai vb, ca asa din auzite...nu are valoare 😉.)
*



KataCris ce naiba sa caute regulatorul de presiune in injector?

Este in corpul pompei bata-l vina.

uite pt f4p 770/771 si pt altele

KataCris
http://www.e-automobile.ro/categorie-motor...ne-benzina.html
Haha ce "m-am ras", einstein de romania. Citeste, scrie in romana.

8 Jan 2020, 19:08:
@xmisterx Scuze nu am stiut ca tank se traduce pompa. Astept in continuare o poza cu o pompa care are in corpul ei regulator de presiune. Dar daca tank inseamna corpul pompei, e posibil orice. Daca la voi tot sistemul format din pompa, litrometru, regulator inseamna corpul pompei, pt mine nu. Astept sa imi aratati o pompa cu regulator, dar asigurați-vă ca stiti care e pompa. In poza se vede unde e regulatorul, NU e in corpul pompei.
gamehardw
Nu cred ca ar fi problema de la regulator din moment ce pompa este noua..
KataCris
Recunosc ca nu stiam ca e pus in ansamblu pompa/litrometru, deci implicit ai schimbat si regulatorul. Dar este acelasi regulator, acelasi principiu.
xmisterx
KataCris- cand o sa-mi arati tu un injector cu regulator in el atunci o sa-ti arat si eu o pompa.

P.S. Cand se inlocuieste pompa defecta din tank( pe romaneste rezervor de combustibil) se inlocuieste tot ansamlul(pompa, mufe, furtune, sorb, sonda litrometrica si regulator) adica pompa de combustibil, asa se si numeste pe la magazinele de piese auto.

https://www.autokarma.ro/piese-auto-renault...a%20combustibil
KataCris
Deci se numeste ansamblu pana la urma, si nu este in pompa regulatorul, dupa cum bine ai detaliat ce contine acest ansamblu. Acuma nu e problema mea ca la magazin se numeste pompa, nu inteleg de ce mai vorbim de regulator si de litrometru, daca mergem pe linia asta toate sunt pompa si gata, dar de ce sa nu zicem ca e litrometru? Exact cum spui tu ca e in pompa, spun si eu spun ca e in litrometru. Las-o balta.

8 Jan 2020, 19:56:
Deci ajutam omul ori ba? Regulatorul e schimbat si e nou.
audiofilu'
Membrana schimbata si gata.

Nu a spus cati ani are de cand a fost schimbata, cati km...
cri8sti
QUOTE(gamehardw @ 7 Jan 2020, 13:06)
Cum pot verifica daca am membrana fisurata, fara sa demontez vaporizatorul ,adica sa blochez gazul..........................................injectoarele de gpl nu trebuie sa opreascar gazul ,chiar daca scapa pe la vaporizator ar trebui sa opreasca injectoarele

Totusi de ce porneste la rece pe gaz ??
Trebuie sa precizez ca am gasit admisia uda cand am schimbat garniturile..
*


Scoate furtunul de vacuum de la vaporizator (care vine înfipt în admisie) și baga-l in apa (după ce motorul a mers pe gpl) sau da cu scuipinol pe el, suficient cat sa umpli gaura (pe la furtunosul de vacuum îți scapă vaporizatorul gaz în admisie când are membranele crăpate). Dacă face bule scapă, dacă scapă f puțin nu te deranja, nu e de acolo.
Injectoarele de gaz sunt închise când motorul e oprit și verifici tu dacă scapă vaporizatorul, deci nu trebuie să treacă gazul de ele, daca trece = uzura = kit de reparație.
Combustibil suficient + aer suficient + scânteie la timp = pornește motorul
Admisia era murdara de ulei de la epurator....e normal.
Am încercat să-ți răspund punctual la întrebări, acum......spor la treabă!
einstein1984
QUOTE(KataCris @ 8 Jan 2020, 19:44)
http://www.e-automobile.ro/categorie-motor...ne-benzina.html
Haha ce "m-am ras", einstein de romania. Citeste, scrie in romana.


*


mai copile, eu invatam de injectie de benzina la presiune constanta acu 17 ani, lasa-ma te rog cu mizeria aia.
nu e pompa, e fuel sender unit daca preferi, dar aici incercam sa reparam maisna omului nu sa te educam pe tine sau sa despicam gramatica in 4.

pai opreste naibii gazul de la polivana si mergi o vreme pe benzina. orice gaz o mai fi in instalatie se duce el pe admisie singur daca e ceva fisurat in catoiva km sub vacum.
Dar cum ziceam, mers pe benzina si un eventual reste de adaptivi rezolva 80% in cazurile d epornire grea la rece la cotete pe gpl.
espacern
Păstrați un ton amabil si constructiv....fara jigniri si atacuri la persoana!

Mulțumesc!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.